یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش دوبله

نویسنده: مهدی فاضلی دوبله تاریخ انتشار: 1401/12/24 ساعت 12:00:00 بازدید: 498 امتیاز 0 از 0 نظر

ثبت سفارش دوبله مهمترین قسمت قابل انجام برای دریافت خدمات دوبله است. بدین دلیل باید دقت بسیار زیادی در زمان ثبت سفارش به خرج دهید. بسیاری از ما از انجام این نمونه خدمات و برای دریافت خدماتی مانند دوبله از سایت های خدمات دهنده ترس داریم. در بسیاری از مواقع و بعد از پرس و جو از خدمات گیرندگان در خواهیم یافت که افراد زیادی به دلیل ندانستن شیوه ثبت سفارش از ثبت نمودن خدمات خود در سایت های متنوع ترس دارند. بدین دلیل سایت های متنوع که خدمات مختلفی را به خدمات گیرندگان معرفی می کنند، باید در زمینه ثبت سفارش نیز اطلاعاتی را در سایت خود قرار دهند. سفارش انواع دوبله مانند دوبله فیلم، دوبله سریال، دوبله تیزر های تبلیغاتی و ... از این قاعده مستثنی نیستند و شما می توانید برای دریافت این نمونه خدمات به روش های عنوان شده عمل نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش دوبله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

در این متن همه آنچه که نیاز دارید تا در خصوص ثبت سفارش انواع دوبله در ایران تایپیست بدانید را برای شما عنوان خواهیم نمود. در این حالت می توانید در کمترین زمان ممکن بعد از تصمیم نهایی خود برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

سفارش دوبله

سفارش دوبله

ثبت سفارش دوبله به صورت آنلاین

در زمان های دور و گذشته، ثبت سفارش دوبله تنها به صورت حضوری انجام می گرفت. به عبارتی دیگر شما باید به عنوان خدمات گیرنده، به دلیل نبودن پل ارتباطی دیگر، به صورت حضوری به مرکز خدمات دوبله مراجعه می نمودید. در این حالت زمان بسیار زیادی صرف میگردید و ممکن بود شما به عنوان خدمات گیرنده به دلایل متنوع برای ثبت سفارش راضی نمیشدید. امروزه چه در ثبت سفارش خدمات مورد نیاز، چه برای پرداخت انواع هزینه های مالی و ... می توانیم روشی جدید و مدرن را به نام روش اینترنتی و آنلاین مشاهده کنیم. سفارشات متنوع دوبله نیز بدین شکل قابل پذیرش هستند. در نظر داشته باشید که ابتدا باید بدانید، قصدتان از انجام دوبله چیست؟ بعد از دریافت تصمیم نهایی و با در نظر داشتن هزینه ها و بودجه می توانید برای ثبت نهایی سفارش اقدام نمایید.

ثبت نهایی سفارش دوبله به صورت آنلاین و از طریق سایت های اینترنتی کار را برای همه ما آسان تر نموده اند. برای مثال اگر شغل شما مدیریت یک مجموعه بزرگ باشد، هر روز و هر ساعت زمان خود را برای جست و جو بهترین نمونه سایت های ارائه خدمات دوبله به هدر نخواهید داد. در این حالت تنها با سرچ نمودن بهترین سایت های موجود، می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین این عمل به شما امکان این را خواهد داد تا نمونه کار های موجود را نیز در سایت بررسی کنید. نه تنها این موارد بلکه مشاهده نظرات کاربران و خدمات گیرندگان دیگر در این سایت هم می تواند نمونه ای از مزیت های سفارش به صورت آنلاین باشد.

در ایران تایپیست که سایتی برتر در زمینه خدمات رسانی اینترنتی و آنلاین است، می توانید سفارش دوبله خود را به صورت کاملا آنلاین و از راه دور انجام دهید. در این شرایط، در هر شهری از ایران که باشید می توانید برای دریافت خدمات اقدام نمایید. همچنین با توجه به نظرات کاربران موجود در سایت می توانید به میزان کیفیت این نمونه خدمات در این سایت پی ببرید.

سفارش دوبله

فایل سفارش دوبله را چگونه ارسال کنیم؟

برای سفارش دوبله فایلم را چگونه ارسال کنم؟

برای سفارش دوبله قابل انجام مراحل بسیار زیادی را پیش رو خواهید داشت. در این حالت ابتدایی ترین سفارشات سخت تر خواهند بود. بعد از گذشت مدت زمان زیادی، می توانید دریابید که تنها راه آسان برای ثبت سفارش، تنها راه آنلاین و به صورت اینترنتی است. بهتر است ابتدا نیاز خود را درک کنید، بعد از آن به دنبال بهترین نمونه سایت ها باشید. سایت مد نظر خود را که یافتید نمونه کار های موجود را بررسی کنید و بعد از آن برای ثبت سفارش نهایی اقدام نمایید. برای ثبت سفارش باید ابتدا هزینه ها را بدانید و باید در انتها فایل خود را در سایت بارگذاری کنید. شاید بارگذاری فایل نهایی در سایت را بتوان به عنوان نهایی ترین و سخت ترین قسمت برای ثبت سفارش عنوان نمود. اما نگران نباشید. بعد از مدتی فایل دوبله شده خود را دریافت می کنید و در سایت خود با کیفیتی عالی بارگذاری میکنید.

برای ارسال سفارش دوبله خود به صورت خام و دوبله نشده بهتر است آن را از طریق ایمیل و یا از طریق تلگرام برای پشتیبانان و متخصصین سایت ارسال نمایید. در ایران تایپیست می توانید بدین روش ها عمل کنید و فایل را ارسال نمایید. در نظر داشته باشید برای ارسال سریع می توانید حجم فایل های مورد نظر را نیز کاهش دهید. همچنین در نظر داشته باشید که می توانید فایل ها را به چندین فایل طبقه بندی نموده و بعد از آن برای ارسال اقدام نمایید.

در ایران تایپیست بعد از ارسال فایل چه به صورت زیپ، چه به صورت های دیگر، می توانید سوالات خود را در این زمینه ها، با پشتیبانان ما در سایت در میان بگذارید. در این حالت می توانید بدون نگرانی برای ثبت سفارش هایی مانند دوبله برنامه های تلویزیونی و ...، برای ترجمه، برای انواع خدمات دیگر اقدام نمایید. در این خصوص قطعا بعد از دریافت سفارش خود از کیفیت و نحوه دوبله و ترجمه آن بسیار راضی خواهید بود.

سفارش دوبله

زبان های متنوع برای ارائه دوبله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش دوبله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سفارش دوبله برای چه زبان هایی ارائه میشود؟

زبان فایل ارسالی شما برای ثبت نهایی سفارش دوبله بسیار مهم خواهد بود. به عبارت دیگر زبان انتخابی شما چه در زمان محاسبه هزینه های قابل پرداخت و چه در زمان تحویل پروژه به شما، دخیل خواهد بود. زبان انتخابی شما می تواند، زبانی ساده باشد که متخصصین ما در این زمینه تبحر دارند. گاهی زبان انتخابی می تواند زبانی سخت باشد. در این حالت هزینه مورد دوم برای شما، برای دریافت خدمات دوبله بیشتر خواهد بود. دلیل این مورد هم کمیاب بودن مترجمین در این زمینه است. همچنین بدین دلیل زمان تحویل سفارش به شما طولانی تر خواهد بود. دلیل این مورد هم این است که همکاران ما باید زمان بیشتری برای تحقیق و ترجمه استفاده نمایند.

سفارش دوبله انجام شده به زبان های متنوعی صورت میگیرد. به عبارتی ممکن است فیلمی ترکی را بازخوانی کنید. از انواع زبان هایی که دوبله به فارسی از طریق آنها صورت می پذیرد، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. انگلیسی
  2. فرانسوی
  3. عبری
  4. ایتالیایی
  5. کردی
  6. ترکی
  7. عربی
  8. آذربایجانی
  9. هندو

نه تنها این موارد بلکه هزاران نمونه زبان دیگر نیز وجود دارند که می توانید برای ثبت سفارش هایی مانند دوبله از آن ها به فارسی و یا به دیگر زبان های زنده دنیا اقدام نمایید. در نظر داشته باشید برای تعیین هزینه این نمونه خدمات می توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید. بعد از تعیین هزینه کلی می توانید در صورت امکان برای دریافت خدمات اقدام نمایید.

در ایران تایپیست می توانید انواع زبان های متنوع دنیا را برای دریافت سفارش دوبله خود مشاهده نمایید. در این زمینه دیگر نگران نباشید، می توانید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از آن برای دریافت خدمات اقدام کنید. همچنین در زمینه دریافت هزینه ها، می توانید در ایران تایپیست به صورت آنلاین سفارش خود را برای تعیین هزینه ارسال نمایید. بعد از مدتی کوتاه همکاران من در زمینه هزینه ها به شما اطلاع خواهند داد.

سفارش دوبله

محدودیت های زمانی در تحویل گرفتن سفارش دوبله

آیا سفارش دوبله فیلم و کلیپ محدودیت زمانی دارد؟

سفارش دوبله ای که شما در سایت های متنوع ثبت می کنید، بنا به دلایل متنوعی و ویژگی های مختلفی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند. به عبارتی دیگر، یکی از مواردی که در زمان تعیین قیمت سفارشاتی مانند دوبله تاثیرگذار است، محدودیت زمانی تحویل سفارش به خدمات گیرنده است. کارشناسان با بررسی این مورد می توانند هزینه ای متنوع از خدمات گیرنده دریافت کنند. برای نمونه ممکن است در زمینه دوبله انیمیشن مورد نظر خود، به دنبال دریافت سریع پروژه باشید. در این حالت محدودیتی را اعمال نموده اید و همین محدودیت از سوی شما، سبب فعالیت همکاران متنوع در زمینه های ترجمه و دوبله خواهد شد. در چنین حالتی قطعا هزینه ای که باید پرداخت نمایید، بسیار بیشتر از حالت عادی خواهد بود.

محدودیت زمانی در زمینه سفارش دوبله کلیپ و فیلم نسبت به تیزر های تبلیغاتی و ... بیشتر باشد. تصور کنید فیلمی به زبان اسپانیایی دارید، قطعا این نمونه فیلم به دلیل داشتن زبانی خاص محدودیت زمانی بیشتری خواهد داشت. از طرفی نه تنها عامل زبان، بلکه مدت زمان کل فیلم نیز محدودیت زمانی را برای دوبله فیلم و کلیپ ها در بر خواهد داشت. تصور کنید دوبله سریالی را بر عهده داریم، این نمونه سریال دارای هفت فصل است و تمام فصل های آن دارای هشت الی نه قسمت خواهند بود. قطعا مدت زمان بیشتری برای این نمونه دوبله ها، صرف خواهند شد. شما نیز بهتر است برای ثبت سفارش، به این نکته های مهم در زمینه محدودیت ها توجه نمایید.

در ایران تایپیست نیز به دلیل حساسیت تیم ما در زمینه کیفیت عالی خدمات ارائه شده، حساسیت و محدودیت های زمانی وجود دارند. اما در ایران تایپیست برآنیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن خدمات لازم را به مشتریان و خدمات گیرندگان ارائه دهیم. در زمینه سفارش دوبله نیز این مورد صدق می کند. پس می توانید بدون هیچ محدودیت زمانی و تنها با شکیبایی برای ثبت نهایی سفارش های دوبله خود در این سایت اقدام کنید.

سفارش دوبله

سفارش دوبله فیلم، سریال، انیمیشن و ...

دریافت نمونه کار رایگان قبل از ثبت سفارش

قبل از آن که ثبت سفارش دوبله نهایی خود را در سایت ها به صورت آنلاین انجام دهید، می توانید درخواست دریافت نمونه کار رایگان از سفارش های مشابه انجام شده را داشته باشید. سفارشاتی را که برای شما ارسال می کنند، نگاه کنید. دقت داشته باشید همخوانی صدا و تصویر، انتخاب دوبلور ها بر اساس نقش بازیگر ها، کیفیت تدوین و صدا گذاری و ... با کیفیت مد نظر شما همخوانی داشته باشد. در این حالت دیگر نگران کیفیت نهایی کار نخواهید بود و می توانید سفارش های دوبله ای خود را به تیم مجرب فعلی بسپارید. همچنین در نظر داشته باشید سایت ها موظف هستند، نمونه کاری رایگان را برای شما ارسال کنند. این نمونه کار میتواند شما را برای پرداخت هزینه در قبال دریافت خدمات راضی نماید.

همچنین در نظر داشته باشید می توانید نمونه کارهای بیشتر از سایت مد نظر خود را در سایت های دیگر و تنها با یک سرچ کوچک بیابید و مشاهده کنید. در این حالت می توانید بازخورد کاربران و بینندگان را نیز مطالعه نمایید.

در نظر داشته باشید که سفارش دوبله در چندین مرحله صورت میگیرد. در ابتدا باید هزینه ها را به صورت آنلاین برآورد نمایند. سایت ها بدین شکل راه را برای خدمات گیرندگان آسان تر نموده اند. بعد از آن برای شما در صورت درخواست از سوی شما، نمونه کاری به صورت رایگان که تشابه زیادی با کار شما دارد را ارسال خواهند نمود. در این حالت می توانید با مشاهده آن بدون نگرانی برای ثبت نهایی سفارش و ارسال فایل خود اقدام نمایید.

در ایران تایپیست نیز می توانید نمونه کارهای مشابه برای سفارش دوبله مد نظر خود را به صورت رایگان دریافت نمایید. همچنین به دلیل شهرت سایت ایران تایپیست می توانید نمونه کارهای متنوع را نیز در سایت های مختلف مشابه مشاهده کنید. کیفیت کلیه کار ها و خدمات ارائه شده توسط ایران تایپیست یکسان می باشد و از کیفیت مطلوب و عالی برخوردار خواهد بود.

سفارش دوبله

ثبت نهایی سفارش دوبله و نحوه پرداخت آن

آیا ثبت نهایی سفارش هایی مانند دوبله دارای هزینه است؟

سفارش هایی که شما از سایت درخواست می کنید، مانند سفارش دوبله قطعا دارای هزینه های بسیار زیادی خواهند بود. بدین دلیل در ابتدا می توانید به صورت کاملا آنلاین برای برآورد هزینه های موجود اقدام نمایید. اما در زمانی که شما ثبت نهایی سفارش خود را انجام داده اید، قطعا باید برای پرداخت هزینه اقدام نمایید. هزینه کلی برای شما از سوی سایت مورد نظر تعیین خواهد شد و معیار های متنوعی در قیمت گذاری آن ها دخیل خواهند بود.

قطعا سفارش دوبله نیز مانند هر خدمات دیگری که به صورت اینترنتی آن را دریافت می کنیم، دارای هزینه های متنوعی است. این نمونه هزینه ها در سایت های متنوع، مختلف خواهند بود. شما تنها باید به دلایل و موارد تاثیرگذار بر روی قیمت این نمونه خدمات دقت نمایید. سایت های متنوع دلایل مختلفی را مانند مدت زمان فیلم و سریال و ... عنوان می کنند. در بسیاری از موارد نیز زبان انتخابی و زبان فیلم و سریال قابل دوبله در زمینه هزینه ها، دخیل خواهند بود.

در ایران تایپیست نیز مانند سایت های متنوع دیگر باید بعد از ثبت نهایی سفارش دوبله خود هزینه را پرداخت نمایید. گاهی به دلیل زیاد بودن هزینه های موجود، می توانید روش های پرداخت خود را تغییر دهید. به عبارتی دیگر در ایران تایپیست می توانید پرداخت به صورت چند مرحله ای و پرداخت اقساطی را تجربه نمایید. در نظر داشته باشید که کیفیت نهایی کار مرتبط با نحوه پرداخت نخواهد بود و با هر شیوه پرداختی که داشته باشید، می توانید بهترین کیفیت را از ایران تایپیست در دوبله فیلم، دوبله سریال و ... خود دریافت نمایید. در این صورت قطعا می توانید موفق باشید و می توانید به شیوه ای عالی برای دریافت خدمات متنوع از ایران تایپیست به دلیل نوع پرداخت متنوع موجود اقدام نمایید. همچنین در این حالت بودجه بندی شما برای دوبله فیلم ها و سریال های مد نظرتان کافی خواهد بود.

سفارش دوبله

سفارش دوبله در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش دوبله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

دوبلهتولید زیرنویسگویندگی یا روخوانیتدوین ویدئو

سوالات متداول

بله در سایتی مانند ایران تایپیست می توانید برای سرعت بخشیدن به انجام اموراتی مانند ثبت انواع سفارش ها، به صورت آنلاین اقدام نمایید. 

زبان انتخابی یکی از معیار های اصلی و مهمی است که در زمان برآورد هزینه باید به آن دقت نمود. زبان هایی مانند انگلیسی معمولا زبانی همه گیر است و افراد زیادی توانایی انجام خدمات به زبان انگلیسی را دارند، به همین دلیل می توانیم عنوان کنیم که این نمونه خدمات به دلیل همه گیر بودن، قیمتی مناسب تر را دارا خواهند بود. در مقابل آن زبان هایی مانند هندی و مراکشی و ... نمونه زبان هایی هستند که همه افراد توانایی خدمات رسانی به آن زبان ها را دارا نمی باشند. در نتیجه این زبان ها هزینه های بیشتری را برای خدمات گیرنده در بر خواهد داشت.

بعد از آن که ثبت نهایی سفارش خود را در ایران تایپیست انجام دادید، باید در نظر داشته باشید که برای پرداخت می توانید به روش پرداخت اقساطی و یا پرداخت چند مرحله ای اقدام نمایید. در این حالت با در نظر داشتن بودجه خود و توانایی مالی خود برای پرداخت اقدام خواهید نمود.

عوامل تاثیر گذاری بر قیمت سفارش دوبله تاثیر خواهند داشت. از مهمترین این موارد می توانیم به نوع تحویل و زمان تحویل، نوع زبان انتخابی برای بازخوانی، زبان خود فیلم، تعداد دوبلور های مورد نیاز برای دوبله، نوع دوبله مورد نظر و ... اشاره نمود. با در نظر داشتن این موارد متخصصین ایران تایپیست هزینه های موجود را برآورد می کنند و بعد از اطلاع آنلاین به شما، می توانید برای دریافت خدمات از ایران تایپیست اقدام نمایید.


نویسنده: مهدی فاضلی دوبله تاریخ انتشار: 1401/12/24 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 498 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش دوبله فارسی سفارش دوبله ارزان سفارش دوبله فوری سفارش دوبله تخصصی سفارش دوبله فیلم

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :