دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سایت زیرنویس

نویسنده: مهدی فاضلی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/16 ساعت 09:00:00 بازدید: 811 امتیاز 0 از 0 نظر

ایران تایپیست به عنوان برترین سایت زیرنویس در ایران شناخته شده است. در حقیقت کمتر مرکزی را می توانید پیدا کنید که به صورت مستقیم اقدام به ارائه خدمات زیرنویس در ایران کند و در عین حال، به مشتریان خود کیفیت بالا، قیمت پایین و تسهیلات پرداخت ارائه نماید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین سایت زیرنویس کدام است؟

اگر به دنبال بهترین سایت زیرنویس می گردید، لازم نیست راه دوری بروید. زیرا مکان درستی را انتخاب کرده اید. ایران تایپیست یکی از بهترین سایت های تولید زیرنویس به شمار می آید. البته ایران تایپیست به صورت خودکار و اتوماتیک اقدام به تولید زیرنویس نمی کند. بلکه سفارش های شما را در زمینه ی تولید زیرنویس پذیرش می کند. به بیان دیگر، شما می توانید به سادگی در سایت ما سفارش آنلاین تولید زیرنویس برای یک فیلم، سریال، ویدئو، کلیپ و ... ثبت کنید.

فیلم یا ویدئوی مورد نظرتان، لزوما نباید جزء محتواهای پرطرفدار باشد؛ مثلا سریالی که این روزها در حال پخش است یا فیلمی که اخیرا منتشر شده است. شما می توانید هر نوع فیلم و یا سریالی را برای تولید زیرنویس به ما بسپارید. اهمیتی ندارد که فیلم مورد نظر بسیار قدیمی باشد یا همین تازگی ها منتشر شده باشد. همچنین مهم نیست که فیلم آموزشی باشد یا سرگرم کننده. ما خدمات تولید زیرنویس را در بهترین سایت زیرنویس یعنی ایران تایپیست به شما مشتری گرامی ارائه می کنیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت زیرنویس هایی که در بهترین سایت زیرنویس تولید می شوند، از ما درخواست نمونه کار کنید. تمامی نمونه کارهای ما در زمینه ی تولید زیرنویس دارای کیفیت بالا و قابل قبولی هستند. به همین خاطر همه‌ی شرکت ها یا افراد، می توانند در سایت ایران تایپیست برای تولید زیرنویس سفارش ثبت کنند. اما آنها نمی توانند برای پرداخت هزینه ی کم و یا مقرون به صرفه، درخواست تولید زیرنویس ضعیف داشته باشند. ما کلیه زیرنویس ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و اقتصادی تولید کرده و در دسترس ِشما قرار می دهیم.

وقتی سفارش تولید زیرنویس برای فیلم یا ویدئو های تان را به تیم ایران تایپیست می سپارید، می توانید از نظرِ کیفیت آنها، مطمئن باشید. زبان ِفیلم یا ویدئو مورد نظرتان هر چه که باشد، می توانید جهت تولید زیرنویس برای آن در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید. تولید زیرنویس برای سفارش های شما با کمک به روز ترین نرم افزار ها انجام می شود. اگر به بهره مندی از خدمات ترجمه ی زیرنویس یا پیاده سازی زیر نویس (برای کلیه ی زبان های رایج یا غیر رایج دنیا) فکر میکنید، بهترین سایت زیرنویس، ایران تایپیست است. به ما اعتماد کنید تا نتیجه ی درخشانِ آن را به چشم خودتان مشاهده کنید.

سایت زیرنویس

ایران تایپیست، برترین سایت زیرنویس

خدمات ارائه شده در سایت زیرنویس شامل چه مواردی میشود؟

ایران تایپیست به عنوان سایت زیرنویس برتر در ایران، ارائه خدمات خود را به شکل آنلاین و کاملا نامحدود در آورده است. لازم نیست که برای ثبت سفارش، پرداخت هزینه، درخواست قسطی کردن ِهزینه ی سفارش و ... به صورت حضوری در شرکت ایران تایپیست حضور به هم برسانید. فقط کافی است که به صورت آنلاین در سایت ما سفارش ثبت کنید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. اگر نیاز به بهره مندی از خدمات تسهیلات پرداخت مانند پرداخت قسطی هزینه ی سفارش، بهره مندی از تخفیف ویژه، و غیره داشتید، با کارشناسان ما ارتباط بگیرید. کارشناسان ما به طور 24 ساعته در کل روز های هفته پاسخگوی سوالات شما هستند. همچنین آنها به شما کمک می کنند تا به راحتی و با خیال آسوده بتوانید سفارش آنلاین در ایران تایپیست ثبت کنید. راه های ارتباطی با کارشناسان ما در انتهای صفحه ی اصلی سایت مان درج شده اند.

در ایران تایپیست برای انواعِ فیلم ها یا کلیپ ها خدمات تولید زیر نویس انجام می شود. به این معنا که علاوه بر عدم وجود محدودیت از نظر زبان برای تولید زیرنویس، از نظر موضوع نیز هیچ گونه محدودیتی برای تولید زیرنویس وجود ندارد. البته در ایران تایپیست برای فیلم های غیر اخلاقی و یا دارای محتوای نامناسب، تولید زیرنویس انجام نمی شود. ایران تایپیست تحت قوانین وضع شده از سوی وزارت ارشاد ایران فعالیت می کند. بنابراین از پذیرفتن زیرنویس برای چنین سفارشاتی معذور است. در هر صورت، شما می توانید برای کلیه فیلم های سرگرم کننده یا دارای محتوای آموزشی مفید در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید.

امروزه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی – از نوع ویدیویی – به همراه زیرنویس اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. به همین خاطر، به شما پیشنهاد می کنیم برای تولید محتوای غنی و با کیفیت ویدئویی، حتما برای آن زیرنویس مناسب هم در نظر بگیرید. تفاوتی نمی کند که زبان ِفیلم یا ویدئو مورد نظرتان فارسی است یا انگلیسی، فرانسوی و غیره. شما می توانید از خدمات پیاده سازی زیرنویس در سایت ما استفاده کنید. با تولید زیرنویس برای این نوع فیلم ها و ویدئو ها جذابیت ِآنها را دو چندان خواهید کرد. اگر فیلم مورد نظرتان بسیار کوتاه یا بسیار بلند است، فرقی نمی کند. شما می توانید از همین حالا در سایت ما سفارش ثبت کنید و در تاریخ ِ از پیش تعیین شده، فایل زیرنویس آن را تحویل بگیرید.

سایت زیرنویس

سایت زیرنویس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ثبت سفارش در سایت زیرنویس چگونه است؟

ایران تایپیست به عنوان برترین سایت زیرنویس، کلیه سفارشات شما مشتریان گرامی را در هر ساعتی از شبانه روز پذیرش می کند. شما می توانید سفارش خود را در کمتر از 10 دقیقه در سایت ما ثبت کنید. روال ثبت سفارش به اندازه ای در ایران تایپیست آسان و لذت بخش است که باعث می شود مشتریان مان برای انجام کوچکترین یا بزرگترین پروژه هایشان در زمینه تولید زیرنویس – یا بهره مندی از سایر خدمات– در سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنند.

روال ثبت سفارش در ایران تایپیست به عنوان برترین سایت زیرنویس به این صورت است که شما باید به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید. سپس روی لینک ثبت سفارش کلیک کنید. اگر قبلا پنل کاربری در سایت نساخته اید یا به آن وارد نشده اید، در این مرحله از شما درخواست می شود که ثبت نام کنید یا وارد پنل کاربری تان شوید. پس از ورود به پنل کاربری تان می توانید برای ثبت اولین سفارش تولید زیرنویس در ایران تایپیست اقدام کنید. توجه داشته باشید که تعداد سفارشاتی که می توانید در پنل خود ثبت کنید، نامحدود است. شما می توانید یک تا ده ها سفارش تولید زیرنویس در ایران تایپیست ثبت کنید.

ایران تایپیست به عنوان برترین سایت زیرنویس خدمات خود را برای تمامی شرکت ها و افراد به طور یکسان ارائه می کند. پس شما به عنوان یک شرکت یا یک فرد می توانید در سایت ما سفارش آنلاین تولید زیرنویس ثبت کنید. اگر برای ثبت نام در ایران تایپیست کد معرف داشته باشید می توانید از تخفیف ویژه ی ما استفاده کنید. اگر کد معرف ندارید، مشکلی وجود ندارد. شما می توانید برای بهره مندی از تخفیف های خاص ِ ما، ایران تایپیست را به دوستان‌تان معرفی کنید. در عین حال، باید توجه داشته باشید که هزینه ی انجام خدمات تولید زیرنویس برای فیلم ها و سریال ها در ایران تایپیست کم است. پس جای هیچگونه نگرانی از بابت افزایش هزینه های تولید زیرنویس وجود ندارد.

سایت زیرنویس

تولید زیرنویس

سایت زیرنویس با پشتیبانی 24 ساعته

در ایران تایپیست به عنوان سایت زیرنویس خوب، تیمی فعال و پویا وجود دارد. افراد این تیم به خوبی می دانند که علاوه بر تولید با کیفیت زیرنویس، خدماتِ پشتیبانی ِعالی هم اهمیت ویژه ای دارد. کمتر شرکتِ کار درست و کار بلدی را می توان یافت که به این حقیقت واقف نباشد. به همین خاطر ما تلاش کرده ایم تا علاوه بر ارائه ی خدمات با کیفیت تولید زیرنویس، پشتیبانی خود را از ساعات کاری هم فراتر ببریم. به همین رو، شما می توانید از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر با همکاران ما در بخش اداری ارتباط بگیرید. سپس در ساعات غیر اداری یعنی 6 الی 12 شب با همکاران بخشِ غیر اداری  ما در ارتباط باشید. برای برقراری ارتباط پویا و موثر با همکاران ما، هم می توانید به صورت تماس تلفنی در ارتباط باشید و هم به صورت ارسال پیام متنی در پیام رسان هایی مانند واتس آپ و تلگرام.

شما می توانید در صورت وجود سوالات بیشتر در مورد ثبت سفارش در بهترین سایت زیرنویس، یعنی ایران تایپیست، با کارشناسان ما در ساعات اعلام شده در تمامی روز های هفته – حتی روزهای تعطیل – تماس بگیرید. در روزهای تعطیل همکارانی که در بخش غیر اداری فعالیت می کنند پاسخگوی پرسش های احتمالی ِشما مشتری گرامی هستند. همچنین کارشناسان ما آماده اند تا هر زمان که لازم داشتید با آنها تماس حاصل کرده و از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید.

همانطور که اشاره شد شما مشتری عزیز می توانید در سایت ما به عنوان برترین سایت زیرنویس به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. شما پرداخت هزینه ی سفارش خود را در طی دو مرحله به صورت پیش پرداخت و پرداخت نهایی انجام خواهید داد. اگر نتوانستید هزینه ی سفارش را از طریق درگاه بانکی رسمی پرداخت کنید، می توانید آن را به حساب ایران تایپیست کارت به کارت کنید.

درست پس از ثبت سفارش در برترین سایت زیرنویس، می توانید با همکاران ِما یا تولید کننده ی زیرنویس در ارتباط باشید. هر زمان که لازم داشتید می توانید سوالات خود را مطرح کرده یا روال انجام تولید زیرنویس را پیگیری نمایید.

سایت زیرنویس

ترجمه زیرنویس

سایت زیرنویس ایران تایپیست از چه زبان هایی پشتیبانی میکند؟

موقع سپردن سفارشات تولید زیرنویس فیلم ها و ویدئو هایتان به برترین سایت زیرنویس، به چه مواردی فکر می کنید؟ قطعا یکی از مواردی که ممکن است ذهنتان را درگیر کند، قابلیت های تیم ترجمه و پیاده سازی زیرنویسِ آن سایت یا مرکز است. ممکن است از خودتان سوال کنید که این مرکز تولید زیرنویس فقط برای ترجمه یا پیاده سازی زیرنویس های فارسی و انگلیسی خدمات ارائه می کند یا خیر؟

ایران تایپیست به عنوان برترین سایت زیرنویس، اقدام به ارائه ی خدمات تولید و پیاده سازی زیرنویس آماده ی پذیرش کلیه فیلم ها یا ویدئو های شما مشتریان گرامی است که انگلیسی، عربی، ترکی، چینی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و غیره هستند. تنوع ِخدمات ما در حوزه ی تولید زیرنویس برای ترجمه یا پیاده سازی کلیه ی زبان های زنده یا غیر رایج دنیا در نوع خود بسیار شگفت انگیز و جذاب است.

به همین خاطر است که ایران تایپیست به عنوان برترین سایت زیرنویس در ایران شناخته می شود. ما به طور روزانه سفارشات مختلفی برای تولید زیرنویس دریافت می کنیم که هر کدام از آنها یک زبان خاص دارند.

ایران تایپیست به عنوان برترین سایت زیرنویس خدمات پیاده سازی و ترجمه ی کلیه زبان ها را انجام می دهد. ما در ایران تایپیست تلاش می کنیم تا تمامی زیرنویس هایی که به ما می سپارید را با نهایت کیفیت به شما تحویل دهیم.

شما می توانید در سایت ما به عنوان برترین سایت زیرنویس، موقع ثبت سفارش آنلاین زبان مبدا و مقصد را به صورت نامحدود (برای ترجمه) انتخاب کنید. البته اگر به استفاده از خدمات ترجمه ی زیرنویس هیچ نیازی ندارید و میخواهید که برای فیلم یا ویدئو مورد نظرتان پیاده سازی زیرنویس انجام شود، می توانید فقط یک زبان را برای این منظور انتخاب کنید. بعد از اینکه پرداخت خود را در ایران تایپیست نهایی کردید، سفارش شما توسط همکاران ِما پیگیری و انجام خواهد شد.

سایت زیرنویس

برترین سایت زیرنویس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

دوبلهتولید زیرنویسگویندگی یا روخوانیتدوین ویدئو

سوالات متداول

پیاده سازی زیرنویس، ترجمه زیرنویس، هماهنگ سازی زیرنویس، رفع مشکلات نگارشی، املایی و دستور زبانی و غیره.

معمولا ده دقیقه برای ثبت سفارش زیرنویس لازم دارید.

شما می توانید در عرض 5 دقیقه سفارش تولید زیرنویس فیلم مورد نظرتان را در ایران تایپیست ثبت کنید.

به این خاطر که ما اقدام به استخدام بیشتر از صدها تولید کننده ی زیرنویس ِبرتر در ایران تایپیست از سراسر ایران کرده ایم.


نویسنده: مهدی فاضلی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/16 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 811 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بهترین سایت زیرنویس سایت تولید زیرنویس سایت ساخت زیرنویس وبسایت زیرنویس سایت سابتایتل

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :