دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس چسبیده چیست؟

نویسنده: مرتضی صمدی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/11/2 ساعت 09:00:00 بازدید: 4486 امتیاز 5 از 1 نظر

آیا دوست دارید بدانید که زیرنویس چسبیده چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا به دنبال راهی هستید تا بدانید روش تبدیل زیرنویس سافت ساب به زیرنویس چسبیده چیست؟ پیشنهاد می کنیم ادامه ی این مطلب را دنبال کنید تا از مزایای همکاری با تیم ایران تایپیست برای تولید زیرنویس چسبیده با خبر شوید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرنویس چسبیده چیست و به چه معناست؟

زیرنویس چسبیده چیست و به چه معناست؟ شاید شما هم تا به حال بارها و بارها عبارت زیرنویس چسبیده را در سایت های دانلود زیرنویس دیده باشید و به این فکر افتاده باشید که دقیقا زیرنویس چسبیده چیست؟ کارایی این زیرنویس چیست و چرا به آن زیرنویس چسبیده گفته می شود؟ پیش از هر توضیحی باید به شما اعلام کنیم که خدمات تولید زیرنویس چسبیده در ایران تایپیست انجام می شود. شما مشتری گرامی می توانید با ثبت سفارش آنلاین از این خدمات به طور نامحدود بهره مند شوید. ایران تایپیست خدماتش را به شکل کاملا مستقیم به مشتریان خود عرضه می کند. بنابراین اگر فکر می کنید که به تولید زیرنویس چسبیده یا سافت ساب نیاز دارید، حتما در سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنید.

خب بیایید ببینیم که زیرنویس چسبیده چیست و دقیقا چرا به آن صفت چسبیده را نسبت می دهند؟ زیرنویس چسبیده، روی فایل ِفیلم چسبانده می شود. اگر این فایل ها را به کمک یک پلیر باز کرده و تماشا کنید متوجه خواهید شد که برای آن از قبل زیرنویسی تنظیم شده است. این زیر نویس قابلیت اینکه از فیلم جدا شود را ندارد. پس شما ملزم هستید که فیلم را به همراه آن زیرنویس تماشا کنید. این نوع زیر نویس ها برای فیلم های آموزشی یا مستندها مفید هستند.

پیدا کردن زیرنویس فیلم های آموزشی یا مستند ها برای مخاطبان کاری بسیار دشوار است. کاربران باید در اینترنت جستجوی فراوانی انجام دهند تا بالاخره بتوانند زیرنویس مناسب برای فیلم آموزشی یا مستندی که قصد دارند تماشا کنند را بیابند. حتی در صورتی که کاربران فایل زیرنویس ِفیلم مورد نظر خود را پیدا کنند، با یک معضل دیگر هم روبرو خواهند شد و آن عدم هماهنگ بودن زیرنویس با فیلم است. این چالش ها، تولید کنندگان فیلم های آموزشی را ملزم می کند تا برای فیلم خود زیرنویس چسبیده تولید کنند.

اگر نمی دانید که مزیت استفاده از زیرنویس چسبیده چیست، باید بدانید که زیرنویس چسبیده به طور دقیق با دیالوگ ها و جملاتی که داخل یک فیلم یا ویدئو بیان می شود، هماهنگ است. همین مسئله موجب می شود تا کاربران با لذت به تماشای فیلم یا ویدئو بنشینند. خدمات تولید زیرنویس چسبیده و کاملا هماهنگ با فیلم، به صورت کاملا آنلاین در ایران تایپیست انجام می شود. شما مشتری گرامی هیچ گونه محدودیتی جهت ارسال فیلم ها و ویدئوها برای ما در ایران تایپیست ندارید. زیرا تیم تولیدکنندگان زیرنویس در شرکت ایران تایپیست، تجربه ی تولید زیرنویس برای انواع و اقسام فیلم ها را دارند. شما می توانید فایل فیلم مورد نظرتان را به صورت مستقیم برای ما ارسال کرده یا لینک ِآن را برای ما بفرستید.

و زیرنویس چسبیده چیست

ایران تایپیست

تفاوت سافت ساب و زیرنویس چسبیده چیست؟

تفاوت میان زیرنویس سافت ساب و زیرنویس چسبیده چیست؟ حال که می دانیم زیرنویس چسبیده چیست، باید تعریفی هم برای زیرنویس سافت ساب ارائه دهیم. به زیرنویس های چسبیده معمولا زیرنویس هاردساب هم گفته می شود. زیرنویس سافت ساب نقطه ی مقابل زیرنویس هاردساب است. همانطور که از کلمه ی سافت یا soft می توانید متوجه شوید، زیرنویس هایی که به صورت سافت ساب تولید می شوند، به راحتی از روی فیلم جدا می شوند.

این نوع از زیرنویس ها در یک فایل مستقل از فیلم با پسوند srt قرار می گیرند. شما می توانید به راحتی این نوع از زیرنویس ها را به فیلم یا سریال مورد نظرتان add یا remove کنید. همچنین این زیرنویس ها قابلیت نمایش همزمان را دارند. یعنی شما می توانید همزمان دو زیرنویس ِمختلف را روی فیلم قرار داده و تماشا کنید. البته پیشنهاد می شود که دو زیرنویس مختلف را کنار هم قرار ندهید. زیرا زیرنویس ها با هم تداخل پیدا می کنند و اجازه نمی دهند که شما دقیقا متوجه مضمون و دیالوگ های داخل فیلم شوید.

مزیت زیرنویس سافت ساب نسبت به زیرنویس چسبیده چیست؟ هر یک از این نوع زیرنویس ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. زیرنویس های سافت ساب را به راحتی می توان از روی فیلم حذف کرد. بنابراین به راحتی می توان یک زیرنویس دیگر جایگزین آن نمود. زیرنویس های سافت ساب برای تمامی فیلم ها و سریال ها در زبان های مختلف و با توجه به کیفیت ِنسخه های مختلف هر فیلم تولید می شوند. شما می توانید با توجه به کیفیت فیلم خود، زیرنویس ِهماهنگ با آن را دانلود کرده و استفاده کنید. همچنین می توانید سریال یا فیلم مورد نظرتان را به زبان فارسی یا انگلیسی یا عربی و غیره مشاهده کنید. این در حالی است که زیرنویس های هاردساب چنین مزایایی ندارند. زیرا به فایل اصلی فیلم می چسبند.

خدمات تولید زیرنویس در ایران تایپیست به صورت کاملا چسبیده و هماهنگ انجام می شود. شما همچنین می توانید از خدمات تولید زیرنویس های سافت ساب در ایران تایپیست نیز بهره مند شوید. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از خدمات نامحدود ایران تایپیست برای تولید زیرنویس های سافت ساب یا هاردساب باید حتما سفارش آنلاین ثبت کنید. زیرنویس فیلم ها، ویدیوها و کلیپ های مورد نظر شما توسط تولید کنندگان زیرنویس مجرب و برتر در ایران تایپیست انجام می شوند.

و زیرنویس چسبیده چیست

هزینه زیرنویس چسبیده


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

عوامل موثر در هزینه زیرنویس چسبیده چیست؟

حال که می دانیم زیرنویس چسبیده چیست و چه تفاوتی با زیرنویس سافت ساب دارد، می توانیم در مورد عواملی که هزینه ی تولید زیرنویس ها را تعیین می کنند، با شما صحبت کنیم. به طور کلی ایران تایپیست شرکتی است که برای تولید زیرنویس، کمترین هزینه ی ممکن را در نظر می گیرد. دلیل آن هم این است که با بیشتر از صدها تولید کننده ی زیر نویس همکاری می کند. کاهش هزینه های مربوط به تولید زیرنویس در ایران تایپیست باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها و بسیاری از افراد تمایل ِهمکاری با ایران تایپیست داشته باشند.

اما عوامل تعیین کننده ی هزینه ی تولید زیرنویس چسبیده چیست؟ شما باید بدانید که تنها سه عامل در تعیین هزینه ی تولید زیرنویس در ایران تایپیست موثر هستند. از جمله ی آنها می توان به زبان مبدا و مقصد برای ترجمه ی زیرنویس اشاره کرد. عامل بعدی زمان تولید زیرنویس است. منظور از زمان تولید زیر نویس، مدت زمانی است که تولید کننده ی زیرنویس اجازه دارد سفارش شما را به انجام برساند. عامل سوم، حجم فیلم است. منظور از حجم فیلم مدت زمان ِآن برحسب دقیقه است. هر چه فیلم یا ویدیو مورد نظر شما از لحاظ زمانی حجم بیشتری داشته باشد، هزینه ی تولید زیرنویس چسبیده برای آن افزایش پیدا خواهد کرد.

شما مشتری گرامی می توانید برای ثبت سفارش تولید زیرنویس چسبیده همین حالا در ایران تایپیست سفارش تولید زیرنویس ثبت کنید. برون سپاری ِتولید زیرنویس برای فیلم ها و سریال ها و ویدئو ها معمولا بسیار هزینه بر است. اما در ایران تایپیست، هزینه ی تولید زیرنویس چسبیده برای سفارش شما بسیار مقرون به صرفه محاسبه خواهد شد. در صورتی که کار را به ایران تایپیست و تیم ِتولید زیرنویس ِآن بسپارید، می توانید از بابت پرداخت هزینه ی بسیار کم و کیفیت بالای زیر نویس ها مطمئن باشید.

و زیرنویس چسبیده چیست

سفارش تولید زیرنویس

فرمت های پشتیبانی شده در ایران تایپیست برای تولید زیرنویس چسبیده چیست؟

منظور از فرمت قابل پذیرش برای تولید زیرنویس چسبیده چیست؟ ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم. فرمت قابل پذیرش یا فرمتی که در ایران تایپیست پشتیبانی می شود، به معنای این است که شما می توانید فیلم هایتان را به فرمت یا پسوند mp4 یا mkv برای ایران تایپیست ارسال کنید. این دو فرمت، رایج ترین و بهترین فرمت های فیلم یا ویدئو هستند که در کل دنیا مورد پذیرش واقع شده اند. اگر فیلم تان به این فرمت ها نیست، می توانید به کمک یک convertor آنلاین یا یک نرم افزار تبدیل فرمت فیلم، convert را انجام دهید. شما می توانید از کارشناسان ما در این زمینه کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

در صورتی که فایل هایتان را با این فرمت برای تولید زیرنویس چسبیده ارسال کنید، سفارش تان در اسرع وقت انجام خواهد شد. شما می توانید فیلم خود را به صورت مستقیم در ایران تایپیست ارسال کرده یا آن را برای کارشناسان ما بفرستید. شما همچنین می توانید لینک فیلم مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید. هیچ گونه محدودیتی متوجه شما مشتری گرامی برای ارسال فایل اصلی فیلم تان نخواهد بود.

حال که می دانید فرمت مورد تایید برای تولید زیرنویس چسبیده چیست، می توانید با خیال آسوده، برای بهره مندی از خدمات ِ تولید و ترجمه ی زیرنویس در سایت ایران تایپیست سفارش آنلاین خود را ثبت کنید. شما می توانید از خدمات آنلاین ما  - از هر کجای ایران - استفاده کنید. حتی مشتریانی که در خارج از کشور ایران سکونت دارند نیز می توانند از خدمات تولید زیرنویس در سایت ایران تایپیست بهره مند شود. برای این گروه از مشتریان، امکان پرداخت هزینه از طریق paypal فراهم شده است. شما می توانید در صورت وجود ابهام یا سوالات بیشتر، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. راه های ارتباط با ایران تایپیست در انتهای صفحه اصلی سایت قرار داده شده است.

و زیرنویس چسبیده چیست

زیرنویس srt

مزیت زیرنویس چسبیده به srt چیست؟

مزیت تبدیل زیرنویس چسبیده به srt چیست؟ اگر مجددا به بخش «تفاوت زیر نویس سافت ساب و زیرنویس چسبیده چیست» مراجعه کنید، بهتر متوجه اهمیت تبدیل زیرنویس چسبیده به srt می شوید. کمتر کسی می تواند از زیرنویس چسبیده یک فایل زیرنویس سافت ساب استخراج کند. اما اگر شما مشتری گرامی به استفاده از این خدمات نیاز داشتید، تنها کافی است که در ایران تایپیست سفارش آنلاین تولید زیرنویس ثبت کنید.

باید توجه داشته باشید که علاوه بر تبدیل زیرنویس چسبیده به srt خدمات دیگری هم در شرکت ایران تایپیست انجام می شود. از جمله ی این خدمات می توان به ترجمه ی زیرنویس، یا هماهنگ سازی زیرنویس با فیلم یا ویدئو اشاره کرد. به عنوان مثال اگر فایل زیرنویسی در اختیار دارید که با فیلم مورد نظرتان هماهنگی ندارد، می توانید آن را برای ما ارسال کنید تا به شما خدمات تولید و هماهنگ سازی زیرنویس ارائه نماییم. کلیه زیرنویس هایی که در ایران تایپیست تولید و ترجمه می شوند، از نظر املایی، نگارشی و مفهومی در سطح عالی قرار می گیرند.

پس حالا که می دانید خدمات تبدیل زیرنویس چسبیده چیست و چگونه می توان یک زیرنویس هارد ساب را به سافت ساب تبدیل کرد، بهتر می توانید در سایت ایران تایپیست سفارش آنلاین ثبت کنید. شما مشتری گرامی می توانید به طور همزمان بیشتر از یکی دو سفارش تولید زیرنویس داخل سایت ایران تایپیست ثبت کنید. شما می توانید موقع ثبت سفارش نوع زیرنویس را هم انتخاب کنید: اینکه هاردساب باشد یا سافت ساب (فایل srt). هیچگونه تفاوتی میان قیمت و هزینه ی تولید زیرنویس سافت ساب یا هارد ساب وجود ندارد. این یکی از جمله عواملی است که باعث شده است خدمات تولید زیرنویس در ایران تایپیست بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه باشد.

اگر به عنوان تولید کننده ی زیرنویس فعالیت دارید و می دانید که زیرنویس چسبیده چیست و تفاوت آن با زیرنویس سافت ساب چیست، می توانید در سایت ایران تایپیست مشغول به کار شوید. شما می توانید فرم استخدام کارمند اینترنتی ما را پُر کنید. برای انجام این کار کافی است که به انتهای صفحه ی اصلی سایت ما مراجعه کنید. در صورت وجود ابهام یا سوالات بیشتر در مورد اینکه زیرنویس چسبیده چیست و چه مزایایی دارد، پیشنهاد می کنیم که حتما با ما تماس حاصل کنید.

و زیرنویس چسبیده چیست

زیرنویس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تدوین ویدئوگویندگی یا روخوانیتولید زیرنویسدوبله

سوالات متداول

در پاسخ به سوال اول یعنی: زیرنویس چسبیده چیست؟ زیرنویس چسبیده روی فیلم، سریال یا ویدیوی شما درج می شود و قابل جدا کردن از آن نیست. مزیت این نوع زیرنویس این است که مخاطب را از جستجو به دنبال فایل srt برای فیلم یا سریال، بی نیاز می کند.

زیرنویس چسبیده باعث می شود که تماشای یک فیلم یا ویدئو آسانتر باشد. تولید کنندگان زیرنویس های چسبیده معمولا باید وقت زیادی صرف پیاده سازی و هماهنگ سازی این نوع زیرنویس ها کنند.

چند عامل در تعیین هزینه ی زیرنویس های چسبیده موثر هستند. از جمله ی آنها می توان به زمان تولید زیرنویس، حجم فیلم و زبان مبدا و مقصد برای ترجمه یا پیاده سازی زیرنویس اشاره کرد.

باید قبلا حداقل یک مرتبه یک فیلم را با زیرنویس غیر هماهنگ تماشا کرده باشید تا بدانید هماهنگ سازی زیرنویس چسبیده چیست و چه اهمیتی دارد. در این صورت به خوبی خواهید دانست که زیرنویس های هماهنگ هیچ تاخیری در نمایش ندارند. یعنی به محض بیان یک جمله یا یک دیالوگ، این نوع زیرنویس ها در پایین صفحه پدیدار می شوند. اما اگر یک صدم ثانیه تاخیر داشته باشند، نمی توان فیلم را با خیال راحت و لذت مشاهده کرد.


نویسنده: مرتضی صمدی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/11/2 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 4486 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: زیرنویس چسبیده سابتایتل چسبیده سابتایتل هاردساب زیرنویس هاردساب تولید زیرنویس چسبیده

دیدگاه کاربران

ممد | 1402-7-30 ساعت 22:23:05 امتیاز :

چگونه نوع زیرنویس را توی pcتشخیص دهیم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :