دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس چسبیده فارسی

نویسنده: مهسا وحدت زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/15 ساعت 12:00:00 بازدید: 291 امتیاز 0 از 0 نظر

زیرنویس چسبیده فارسی برای فیلم های خارجی و کلیه فیلم های داخلی ایرانی انجام می شود. برای همکاری با ایران تایپیست فقط کافی است به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و روی لینک «ثبت سفارش» کلیک کنید. اما پیش از هر نوع تصمیم گیری عجولانه پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید.

تهیه زیرنویس چسبیده فارسی برای کلیپ های آشپزی

خدمات تولید زیرنویس چسبیده فارسی برای کلیه کلیپ ها و ویدئو های آموزشی و همچنین فیلم ها و سریال ها در ایران تایپیست انجام می شود. اگر به زیر نویس با کیفیت نیاز دارید فقط کافی است که در سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنید. کمتر مرکز ارائه دهنده ی خدمات تولید ِزیرنویس مانند ایران تایپیست را می توانید پیدا کنید که سفارش تولید زیرنویس از مشتریان خود پذیرش کند. اگر قبلا به ما در سایر زمینه ها مانند ترجمه، نگارش مقاله، رفرنس نویسی، انجام تحقیقات و ... اعتماد کرده اید، می توانید در زمینه تولید زیرنویس هم به طور کامل به ما اعتماد کنید.

ایران تایپیست مدت ها است که در زمینه ارائه خدمات تولید زیرنویس چسبیده فارسی فعالیت می کند. ما دارای نمونه کار های موفق و کاملا حرفه ای در همکاری با بسیاری از شرکت ها، سازمان ها و افراد مختلف در این زمینه هستیم. اگر قبل از ثبت سفارش درخواست نمونه کار مربوط به خدمات تولید زیرنویس چسبیده کنید، آن را به شما ارائه خواهیم داد. ارائه نمونه کار یکی از جمله راهکار های شرکت ایران تایپیست برای جلب اعتماد مشتریان است.

شما می توانید از خدمات تولید زیرنویس چسبیده فارسی برای کلیپ های آموزش آشپزی در ایران تایپیست بهره مند شوید. فرقی نمی کند که زبان اصلی فیلم شما چه باشد: عربی، آلمانی، انگلیسی و ... ما در ایران تایپیست اقدام به ارائه خدمات تولید زیرنویس چسبیده برای کلیه کلیپ های آموزشی به هر زبانی کرده ایم. به این واسطه توانسته ایم رضایت تعداد کثیری از مشتریان را به سمت خود جلب کنیم. شما می توانید هزینه سفارش های خود را در صورت سنگین بودن یا زیاد بودن به صورت قسطی پرداخت کنید.

روند درخواست قسط بندی هزینه ی سفارش های تولید زیرنویس چسبیده فارسی در ایران تایپیست نیز بسیار آسان است. شما باید با یکی از کارشناسان ما تماس حاصل کنید و درخواست قسط بندی سفارش تان را مطرح کنید. پس از آن برای سفارش شما قسط بندی انجام خواهد شد. شما باید حتما در زمان هایی که توسط کارشناس تعیین می شوند نسبت به پرداخت قسطی هزینه سفارش تان اقدام کنید. این یکی از جمله خدمات منعطف ایران تایپیست است که به کلیه مشتریان اجازه می دهد به هر تعداد که نیاز دارند، در سایت ما سفارش تولید زیرنویس چسبیده فارسی ثبت کنند.

زیرنویس چسبیده فارسی

زیرنویس چسبیده فارسی در ایران تایپیست

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی با زیرنویس چسبیده فارسی

تولید کنندگان محتواهای امروزی – مخصوصا کسانی که در اینستاگرام و یوتیوب فعالیت می کنند – برای ویدئو هایشان به زیرنویس نیاز دارند. در مواقعی که لحن گوینده شفاف نیست یا زبان اصلی ویدئو مورد نظر انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، عربی و ... است و لازم است که زیرنویس ترجمه شود، به تولید زیرنویس چسبیده فارسی نیاز است. در ایران تایپیست خدمات پیاده سازی یا ترجمه و پیاده سازی زیرنویس فارسی انجام می شود.

ما در ایران تایپیست تلاش می کنیم تا خدمات تولید زیرنویس چسبیده فارسی را با کیفیت بالا انجام دهیم. به این واسطه به تولید کنندگان محتوا کمک می کنیم تا با پرداخت هزینه ی معقول تولید زیرنویس ویدئو هایشان را به ما بسپارند. از زمان راه اندازی خدمات تولید زیرنویس چسبیده فارسی در ایران تایپیست تعداد بیشماری از شرکت ها و افراد مختلف به خدمات تولید زیرنویس ِما اعتماد کرده اند.

تولید زیرنویس چسبیده فارسی برای کلیه زبان ها در ایران تایپیست انجام می شود. ابدا نیازی نیست که نگران پرداخت هزینه‌ی گزاف سفارشات تولید زیرنویس باشید. شما می توانید با پرداخت هزینه ی بسیار کم برای انواع ویدئو ها یا کلیپ های مخصوص شبکه های اجتماعی برای آنها زیرنویس تهیه کنید. اگر ویدئو مورد نظرتان انگلیسی یا عربی، آلمانی یا اسپانیایی و غیره است می توانید با پرداخت هزینه ی بسیار مقرون به صرفه در سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنید. ما در ایران تایپیست تلاش کرده ایم که تولید زیرنویس را برای هر زبان خارجی (رایج و یا غیر رایج) تا حد ممکن کاهش دهیم.

تولید زیرنویس چسبیده فارسی در ایران تایپیست نسبت به سایر زبان های دیگر هزینه ی کمتری دارد. دلیل آن هم کاملا مشخص است. فارسی زبان نیتیو ما به حساب می آید. در صورتی که نیاز به پیاده سازی زیرنویس یک ویدیوی فارسی داشته باشید، هزینه ی آن بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته خواهد شد. در صورتی که نیاز دارید زیرنویس فیلم یا ویدئو مورد نظر از زبان خارجی به زبان فارسی ترجمه و پیاده سازی شود باید هزینه ی بیشتری بپردازید. به این خاطر که هزینه ی خدمات ترجمه معمولا از خدمات پیاده سازی زیرنویس بیشتر می باشد. همچنین جهت تولید زیرنویس برای سایر زبان ها هم در ایران تایپیست هزینه ی بسیار کمی در نظر گرفته شده است. در نتیجه شما مشتری گرامی می توانید با خیال ِآسوده در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید.

شما هم می توانید مانند بسیاری از مشتریانی که به ما اعتماد کرده و تولید زیرنویس ویدئو های شبکه های اجتماعی شان را به ما می سپارند، در سایت ایران تایپیست سفارش آنلاین تولید زیرنویس چسبیده فارسی ثبت کنید. شما می توانید قبل از ثبت سفارش تولید زیر نویس در سایت ایران تایپیست نمونه کارهای ما را مشاهده کنید. همانطور که توضیح داده شد، شما می توانید نمونه کار های تیم ایران تایپیست در زمینه تولید زیرنویس را در طی تماس با یکی از کارشناسان ما درخواست کنید.

زیرنویس چسبیده فارسی

زیرنویس چسبیده فارسی از زبان عربی

زیرنویس چسبیده فارسی از زبان عربی

تولید زیرنویس چسبیده فارسی از فیلم ها یا ویدئو هایی به زبان عربی، کار سختی به نظر می رسد. اما ما این کار سخت را برای شما سهل و ساده می کنیم. فقط کافی است که در ایران تایپیست سفارش خود را ثبت کنید. سپس موقع پُر کردن فرم ثبت سفارش زبان مبدا را عربی و زبان مقصد را زبان فارسی انتخاب کنید. همچنین در سفارش تان قید کنید که زیرنویس چسبیده فارسی لازم دارید و نه زیرنویس جدا از فیلم. چون معمولا زیرنویس ها در دو نوع مختلف تولید می شوند. یک نوع از آنها که در این مطلب  بارها و بارها به آن اشاره کردیم «زیرنویس چسبیده» است.

زیرنویس چسبیده به فایل اصلی فیلم چسبانده می شود و قابل جدا کردن یا جایگزینی نیست. این در حالی است که زیرنویس سافت ساب یا جدا از فایل ِاصلی فیلم یا ویدئو به راحتی از آن جدا می شود. همچنین این نوع زیرنویس ها قابل جایگزینی هستند. به عنوان مثال اگر مخاطب نخواهد که فیلم مورد نظر را به فارسی بلکه به زبان انگلیسی مشاهده کند میتواند زیر نویس سافت ساب را جایگزین نمایند.

تولید زیرنویس چسبیده فارسی برای ویدئو ها یا فیلم های عربی زبان با کیفیت بالا در ایران تایپیست انجام می شوند. تولید زیرنویس برای تمامی زبان ها مانند عربی، با قیمت مناسب و کاملا مقرون به صرفه انجام می شود. حتی شما می توانید برای تولید زیرنویس زبان های غیر رایج هم سفارش تولید زیرنویس ثبت کنید. ما برای ترجمه زیرنویس فیلم های عربی زبان به فارسی، کلیه معیار های لازم اعم از بالا بودن کیفیت ترجمه و خوانا بودن جملات را در نظر می گیریم. زیرا تمامی کسانی که در ایران تایپیست خدمات تولید زیرنویس چسبیده فارسی را انجام می دهند به زبان فارسی و قواعد آن کاملا مسلط می باشند.

اگر نیاز به دریافت نمونه کار قبل یا بعد از ثبت سفارش تولید زیرنویس عربی به فارسی داشتید، حتما به یکی از کارشناسان ما اطلاع دهید. ارائه نمونه کار به مشتریان کاملا رایگان می باشد. هدف از ارائه نمونه کار در ایران تایپیست جلب رضایت و اعتماد مشتری می باشد.

زیرنویس چسبیده فارسی

زیرنویس چسبیده فارسی از زبان آلمانی

زیرنویس چسبیده فارسی برای فیلم های آلمانی

در طی سالهای اخیر درخواست تولید زیرنویس چسبیده فارسی برای فیلم های آلمانی زبان رو به افزایش است. دلیل آن را می توان استقبال مردم دنیا – و مردم ایران – از فیلم های غیر انگلیسی زبان دانست. امروزه فیلم های آلمانی، دانمارکی، کره ای، عربی و ترکی طرفداران بیشماری پیدا کرده اند. ما در تیم ایران تایپیست به این میزان استقبال مردم از تماشای فیلم ها یا ویدئو های کوتاه غیر انگلیسی واقف هستیم. برای همین در تلاش هستیم تا هر نوع محدودیت را از سر راه مشتریان خود برداریم.

در این راستا به شما این امکان را می دهیم تا سفارش تولید زیرنویس چسبیده فارسی فیلم های آلمانی را در سایت ما به صورت آنلاین ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش آنلاین تولید زیرنویس چسبیده فارسی، برای شما یک فاکتور آنلاین صادر می شود. این فاکتور به این علت صادر می شود که شما از هزینه ی تولید زیرنویس فیلم ها یا ویدئو های خود اطلاع حاصل کنید. شما می توانید این فاکتور را بررسی کنید و سپس برای پرداخت هزینه ی اعلام شده در آن اقدام کنید.

البته باید توجه داشته باشید که پرداخت هزینه سفارشات تولید زیرنویس چسبیده فارسی، در طی دو مرحله انجام می شود. شما همچنین می توانید قبل از ثبت سفارش و پرداخت هزینه ی آن از ما مشاوره رایگان دریافت کنید. پس از دریافت مشاوره می توانید نسبت به ثبت سفارش جدید و پرداخت هزینه ی سفارش تولید زیرنویس برای فیلم یا ویدیوی آلمانی مورد نظرتان اقدام کنید. شایان ذکر است که شما بدون انجام پرداخت نهایی نمی توانید سفارش خود را تحویل بگیرید. در صورتی که نمی توانید هزینه سفارش خود را پرداخت کنید، می توانید موضوع را به کارشناسان ما اطلاع دهید. آنها برای شما شرایط قسط بندی هزینه سفارش را توضیح خواهند داد. در صورت تمایل می توانید از تسهیلات پرداخت قسطی در ایران تایپیست بهره مند شوید.

زیرنویس چسبیده فارسی

تولید فایل srt زیرنویس

ثبت سفارش آنلاین زیرنویس چسبیده فارسی

اگرچه در این مطلب به کرات در مورد تولید زیرنویس چسبیده فارسی صحبت کردیم، اما شما مشتری گرامی می توانید از خدمات زیرنویس سافت ساب (تولید فایل srt زیرنویس) هم در ایران تایپیست بهره مند شوید. همانطور که اشاره شد، محدودیتی برای ثبت سفارش آنلاین تولید زیرنویس متوجه شما نیست.

اگر نیاز به دریافت خدمات پیاده سازی زیرنویس به زبان فارسی داشتید، ما آن را در ایران تایپیست برای شما انجام می دهیم. همچنین اگر نیاز به دریافت خدمات ترجمه و پیاده سازی زیرنویس فارسی داشته باشید، می توانید به راحتی و در کمتر از 10 دقیقه در سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنید. عوامل مختلفی در تعیین هزینه سفارش شما موثر هستند.

به عنوان مثال زبان مبدا و مقصد تاثیر بسزایی در محاسبه ی هزینه ی تولید زیرنویس چسبیده فارسی دارد. به طور معمول پیاده سازی یا ترجمه ی زیرنویس به زبان های مختلف در ایران تایپیست هزینه ی بسیار کمی دارد. شما می توانید این ادعا را با بررسی نرخ و هزینه ی سایر مراکز ارائه دهنده ی خدمات تولید زیرنویس مقایسه کنید. در ایران تایپیست خبری از پلن برنزی، نقره ای و طلایی نیست. زیرا ما هزینه ی هر سفارش را طبق شرایط آن محاسبه می کنیم. شما می توانید موقع ثبت سفارش آنلاین درخواست کنید که فقط « خدمات پیاده سازی زیر نویس» برایتان انجام شود. در نتیجه تولید زیرنویس فیلم یا ویدئو مورد نظرتان به زبان اصلی آن انجام خواهد شد. شما می توانید منوی «هزینه و زمان» را داخل سایت ما بررسی کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم که سری به منوی «لیست خدمات» سایت ما بزنید تا متوجه شوید که تولید زیرنویس در ایران تایپیست تا چه حد مقرون به صرفه می باشد.

برای شروع و ثبت سفارش تولید زیرنویس چسبیده فارسی کافی است به صفحه نخست سایت ایران تایپیست بروید. سپس روی دکمه «ثبت سفارش» کلیک کنید. شما به طور اتوماتیک به مراحل بعدی که شامل ثبت نام در سایت ما یا ورود به پنل کاربری تان است هدایت خواهید شد.

زیرنویس چسبیده فارسی

زیرنویس چسبیده فارسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویسگویندگی یا روخوانیترجمه فایل صوتی یا تصویریدوبله

سوالات متداول

بله، زیرا زبان هر سفارش تولید زیرنویس تاثیر بسزایی روی هزینه ی آن دارد.

بله این امکان برای شما فراهم است.

بر هر سفارش به صورت جداگانه یک زمان تحویل خاص در نظر گرفته می شود که موقع ثبت سفارش آنلاین به شما اعلام می شود.

بله، هیچ محدودیتی وجود ندارد.


نویسنده: مهسا وحدت زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/15 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 291 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: زیرنویس اس آر تی فارسی زیرنویس srt فارسی زیرنویس هاردساب فارسی زیرنویس سافت ساب فارسی سابتایتل چسبیده فارسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :