دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس چسبیده انگلیسی

نویسنده: مهدی فاضلی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/11/2 ساعت 11:00:00 بازدید: 966 امتیاز 0 از 0 نظر

تولید و ترجمه ی زیرنویس چسبیده انگلیسیِ فیلم، مستند، ویدئو، کلیپ و سریال های خود را به ایران تایپیست بسپارید. در ایران تایپیست خدمات تولید زیرنویس به صورت کاملا آنلاین و نامحدود انجام می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرنویس چسبیده انگلیسی چیست؟

زیرنویس چسبیده انگلیسی همانطور که از نامش مشخص است دو ویژگی مهم دارد. اول اینکه به طور کامل با فیلم هماهنگی دارد. دوم اینکه انگلیسی است. زیرنویس های چسبیده که به آنها زیرنویس های هاردساب هم گفته می شود، نوع خاصی از زیرنویس ها هستند. معمولا این نوع زیرنویس ها را روی فیلم می چسبانند. برای درک بهتر، مثلا تصور کنید یک ویدئو در زمینه ی آموزش آشپزی دانلود کرده اید. این فیلم به زبان عربی یا ترکی یا مثلا هندی است. عملا شما هیچ چیزی از محتوا و مضمون این فیلم متوجه نخواهید شد. وضعیت وقتی بدتر می شود که حتی برای فیلم زیرنویس ِمطابق با زبان اصلی ِآن وجود نداشته باشد.

اما اگر برای چنین فیلمی دست کم یک زیرنویس چسبیده انگلیسی وجود داشته باشد، بهتر می توانید متوجه جملات و معنای کلماتی که داخل آن بیان می شود، بشوید. اگر این فیلم هیچ نوع زیرنویسی نداشته باشد، باید در سطح اینترنت به دنبال آن بگردید. البته پیدا کردن زیرنویس مناسب برای این نوع از فیلم ها کاری بسیار دشوار است. ممکن است هرگز نتوانید زیرنویس مناسب برای این فیلم ِآموزش آشپزی را پیدا کنید. در این صورت می توانید در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید و درخواست دهید که برای فیلم مورد نظرتان زیرنویس چسبیده انگلیسی تولید شود.

سفارش تولید زیرنویس چسبیده انگلیسی در ایران تایپیست هزینه ی چندانی ندارد. هزینه ای که شما بابت ثبت سفارش و تولید زیرنویس می پردازید، بسیار اندک و مقرون به صرفه است. به همین خاطر بسیاری از شرکت ها و افراد، علاقه دارند که برای دریافت خدمات تولید زیرنویس در شرکت ایران تایپیست سفارش آنلاین ثبت کنند. اگر شما هم به دریافت خدمات تولید زیرنویس نیاز دارید، می توانید با ثبت یک سفارش کوچک و آزمایشی در ایران تایپیست، میزانِ کیفیت خدمات ما را بسنجید.

مزیت ثبت سفارش زیرنویس چسبیده انگلیسی در ایران تایپیست این است که شما می توانید هر نوع فیلم یا ویدئو یا سریالی را جهت تولید و ترجمه ی زیر نویس به ما بسپارید. اما دقیقا به چه دلیلی بهتر است که از خدمات تولید زیرنویس چسبیده در ایران تایپیست استفاده کنید؟ زیرنویس های چسبیده و زیرنویس های سافت ساب مزایا و معایب خاص خود را دارند. زیرنویس های سافت ساب را به راحتی می توان از روی فیلم حذف و یا یک زیرنویسِ دیگر جایگزین آن کرد. این در حالی است که زیرنویس های هاردساب را نمی توان از روی یک فیلم یا ویدئو حذف کرد. به همین خاطر معمولا به مشتریان توصیه میکنیم که نوع زیرنویس را درست انتخاب کنند.

زیرنویس چسبیده انگلیسی

زیرنویس چسبیده انگلیسی

ترجمه زیرنویس چسبیده انگلیسی و تولید فایل srt

ترجمه زیرنویس چسبیده انگلیسی یکی از جمله خدمات ایران تایپیست به حساب می آید. در واقع خدمات تولید زیرنویس در ایران تایپیست به سه دسته ی مختلف تقسیم بندی می شوند. شما می توانید برای پیاده سازی زیرنویس، ترجمه و هماهنگ سازی زیرنویس روی خدمات ِما حساب کنید. اگر به فکر تولید زیرنویس srt برای فیلم، سریال یا ویدئوی مورد نظر خود هستید، می توانید داخل ایران تایپیست سفارش ثبت کنید. زیرا همانطور که توضیح داده شد، خدمات تولید زیرنویس در ایران تایپیست کاملا مقرون به صرفه است و هزینه ی چندانی ندارد. اما منظور دقیقا از زیرنویس چسبیده ی srt چیست؟

درست است که زیرنویس ها معمولا دو نوع چسبیده یا srt دارند. اما در اینجا منظور از تولید زیرنویس چسبیده انگلیسی در قالب فایل srt این است که ما در ایران تایپیست سفارشات زیرنویس را به صورت کاملا هماهنگ با نسخه ی اصلی فیلم به شما ارائه می کنیم. پس اگر فیلم یا سریال سرگرم کننده ای دارید و نیاز به تولید زیرنویس برای آن دارید می توانید روی خدمات تولید و ترجمه ی زیرنویس چسبیده انگلیسی در ایران تایپیست به صورت srt حساب کنید. کلیه سفارشات تولید زیرنویس در ایران تایپیست، درست قبل از تحویل به مشتری از نظر کیفیت بررسی می شوند. اگر هریک از آنها دارای ایراد و اشکال کلی یا جزئی باشند، به تولید کننده ی زیرنویس ارجاع داده می شوند تا آنها را ویرایش کند. سپس به مشتریان تحویل داده می شوند.

خدمات ترجمه زیرنویس چسبیده انگلیسی به فرمت srt در ایران تایپیست با قیمت و هزینه ی بسیار کم انجام می شود. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از خدمات ایران تایپیست، باید حتما داخل سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنید. البته یک راه دیگر برای بهره مندی از خدمات ما این است که به صورت حضوری در شرکت ایران تایپیست سفارش جدید ثبت کنید. با اینکه بسیاری از مشتریان ِایران تایپیست، ترجیح می دهند به صورت آنلاین و غیر حضوری در سایت ثبت سفارش کنند اما شما می توانید به صورت حضوری هم در شرکت ِما سفارش تولید زیرنویس ِانگلیسی ثبت کنید. ایران تایپیست خدماتش را به شکل کاملا مستقیم به مشتریان خود عرضه می کند.

زیرنویس چسبیده انگلیسی

ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تولید زیرنویس چسبیده انگلیسی برای محصولات ویدئویی

تولید زیرنویس چسبیده انگلیسی برای کلیه محصولات ویدئویی انجام می شود. از جمله ی این محصولات ویدئویی می توان به فیلم های سرگرم کننده یا فیلم های آموزشی، سریال های محبوب بین مردم، کلیپ های اینستاگرامی و غیره اشاره کرد. باید توجه داشته باشید که در صورتی که قصد ثبت سفارش آنلاین در ایران تایپیست را دارید، باید فیلم یا ویدئوی مورد نظرتان بیشتر از هفت دقیقه تایم داشته باشد. در ایران تایپیست برای هیچ نوع فیلم، ویدئو یا کلیپی که کمتر از هفت دقیقه تایم دارد، تولید یا ترجمه زیرنویس انجام نمی شود.

خدمات تولید زیرنویس چسبیده انگلیسی برای فیلم های کوتاه هم انجام می شود. اگر قصد دارید که فیلم کوتاه خود را برای جشنواره های خارجی ارسال کنید، می توانید آن را به ایران تایپیست بسپارید. در ایران تایپیست، کلیه اصول و قوانین بین المللی جهت تولید زیرنویس با کیفیتِ انگلیسی انجام می شود. از جمله ی این قوانین می توان به روان بودن جملات اشاره کرد. هیچ جمله ای به صورت نامفهوم به زبان انگلیسی در ایران تایپیست ترجمه نمی شود. همچنین، هیچ یک از جملات غلط املایی یا مثلا غلط نگارشی ندارند. تلاش تیم ایران تایپیست بر ارائه ی خدمات با کیفیت استوار است. به همین دلیل، کارشناسان ِایران تایپیست قبل از تحویل دادنِ فایل زیرنویس به شما مشتری گرامی، آن را از نظر کیفی بررسی می کنند. لازم به ذکر است که تولید و ترجمه ی کلیه ی زیرنویس ها در ایران تایپیست، توسط فریلنسر های با تجربه انجام می شود.

اگر خارج از کشور ایران سکونت دارید و علاقه مند هستید که از خدمات تولید زیرنویس چسبیده انگلیسی در ایران تایپیست بهره مند شوید، می توانید با خیال راحت داخل سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنید. برای پرداخت هزینه می توانید از طریق درگاه paypal اقدام کنید. اگر ابهام یا سوالی در مورد چگونگی ثبت سفارش در سایت ایران تایپیست برای شما مشتری عزیز پیش آمده است، می توانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید. راه های ارتباطی با کارشناسان بخش تولید زیرنویس در شرکت ایران تایپیست، در انتهای صفحه اصلی درج شده است.

زیرنویس چسبیده انگلیسی

تولید زیرنویس فیلم مستند

زیرنویس چسبیده انگلیسی برای فیلم های کوتاه و مستند

خدمات تولید زیرنویس چسبیده انگلیسی برای فیلم های کوتاه و مستند در ایران تایپیست انجام می شود. فیلم های مستند از جمله محتوا هایی هستند که به یک زیرنویس مناسب نیاز دارند. این نوع از محتواها، به زبان های مختلفی مثل عربی، انگلیسی، فارسی و حتی آلمانی و فرانسوی تولید می شوند. برای اینکه یک فیلم مستند برای همه ی افراد دنیا قابل فهم باشد، باید زیرنویس انگلیسی داشته باشد. اگر مستندساز هستید یا در زمینه ی انتشار مستند های ویدئویی فعالیت می کنید می توانید کار تولید زیرنویس چسبیده انگلیسی برای فیلم های کوتاه و مستند را به ایران تایپیست بسپارید.

پیاده سازی زیرنویس چسبیده انگلیسی برای فیلم های کوتاه و مستند در ایران تایپیست، براساس لحن و موضوع فیلم انجام می شود. به عنوان مثال اگر فیلم مستند در مورد تاریخ یک کشور باشد، لحنی که برای پیاده سازی زیرنویس برای آن در نظر گرفته می شود رسمی است. همچنین اگر فیلم مستند در مورد حیوانات و حیات وحش باشد، یک لحن نسبتا دوستانه و ماجراجویانه جهتِ تولید زیرنویس برای آن در نظر گرفته می شود. پیاده سازی زیرنویس های انگلیسی در ایران تایپیست توسط کسانی انجام می شود که به این زبان مسلط هستند. در اصل، بسیاری از فریلنسر هایی که به صورت دورکاری با تیم ایران تایپیست همکاری می کنند، تسلط خوبی روی زبان انگلیسی دارند. به همین خاطر، بسیاری از آنها می توانند خدمات تولید و پیاده سازی زیرنویس چسبیده انگلیسی برای فیلم های کوتاه و مستند را به انجام برسانند.

حالا که می دانید زیرنویس چسبیده انگلیسی چیست، باید در مورد چگونگی ثبت سفارش آنلاین ِتولید زیرنویس در ایران تایپیست، به شما اطلاعاتی ارائه کنیم. اول اینکه شما مشتری گرامی می توانید چندین سفارش تولید زیرنویس در پنل خود ثبت کنید. شما می توانید با مراجعه به صفحه ی اصلی سایت ایران تایپیست و انتخاب لینک «ثبت سفارش» برای ثبت نام و ایجاد یک سفارش جدید، اقدام کنید. قبل از ثبت سفارش، باید حتما در سایت ما یک پروفایل کاربری بسازید. اهمیت ساخت پروفایل کاربری در سایت ایران تایپیست این است که به شما اجازه می دهد بسیار راحت و بی دردسر سفارش های خود را مدیریت کنید.

زیرنویس چسبیده انگلیسی

زیرنویس با‌کیفیت

تهیه زیرنویس چسبیده انگلیسی با کمترین قیمت

برای تهیه زیرنویس چسبیده انگلیسی با کمترین قیمت می توانید به ایران تایپیست اعتماد کنید. برای اینکه به طور دقیق متوجه شوید که خدمات ایران تایپیست چقدر مقرون به صرفه است، پیشنهاد می کنیم سری به منوی «هزینه و زمان» در سایت ما بزنید. همچنین شما می توانید در منوی «لیست خدمات» در سایت ایران تایپیست نگاهی به کلیه خدمات ما بیندازید و زیر منوی «زیرنویس» را انتخاب کنید. پس از انتخاب این قسمت، عوامل و شرایطِ موثر بر روی محاسبه ی هزینه ی سفارشات تولید زیرنویس مقابل تان پدیدار خواهد شد.

شما می توانید این عوامل را بررسی کرده و در صورتی که در مورد آنها سوالی دارید، در طی تماس با کارشناسان ایران تایپیست، پاسخ آنها را دریافت کنید. کارشناسان بخش تولید زیرنویس در ایران تایپیست موظف هستند تا به تک تک سوالات شما پاسخ دهند. در ایران تایپیست برای رفاه حال مشتریان، خدمات مشاوره ی رایگان انجام می شود. شما می توانید با شماره ی 02147624763 تماس حاصل کرده و سوالات خود را مطرح کنید. پس از دریافت مشاوره ی رایگان، می توانید برای ثبت سفارش به صورت آنلاین (یا به صورت حضوری) اقدام کنید. منتظر دریافت سفارشات شما مشتری گرامی هستیم.

اما عواملی که روی افزایش هزینه ی تولید زیرنویس چسبیده انگلیسی تاثیر می گذارند، چه هستند؟ چند عامل در تعیین هزینه ی تولید زیرنویس در ایران تایپیست تاثیر بسزایی دارند. از جمله ی آنها می توان به زبان زیرنویس (فارسی، انگلیسی، ترکی و غیره) اشاره کرد. مورد بعدی، زمان تولید و پیاده سازی زیرنویس است. عامل سوم، حجم فیلم (براساس دقیقه) است. هر چه فیلم یا ویدیوی مورد نظر شما مشتری گرامی از لحاظ زمانی حجم بیشتری داشته باشد، هزینه ی تولید زیرنویس چسبیده انگلیسی برای آن افزایش پیدا خواهد کرد. مثلا هزینه ی تولید زیرنویس برای یک فیلم 2 ساعته بیشتر از یک فیلم 15 دقیقه ای می باشد.

زیرنویس چسبیده انگلیسی

زیرنویس چسبیده


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تدوین ویدئوگویندگی یا روخوانیتولید زیرنویسدوبله

سوالات متداول

پس از ثبت سفارش آنلاین، برای شما فاکتور صادر می شود. این فاکتور حاوی تمامی اطلاعاتی است که شما نیاز دارید قبل از پرداخت ِهزینه از آنها مطلع شوید.

شما می توانید نحوه ی تولید زیرنویس چسبیده انگلیسی را انتخاب کنید. در ایران تایپیست هر دو نوع زیرنویس چسبیده (یا هارد ساب) و srt تولید می شود.

خیر، صدور فاکتور به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

در ایران تایپیست سه نوع تحویل وجود دارد که عبارتند از: فوری، نیمه فوری و عادی. با انتخاب نوع تحویل فوری شما می توانید در سریعترین زمان ِممکن، فایل زیرنویس را تحویل بگیرید.


نویسنده: مهدی فاضلی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/11/2 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 966 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: زیرنویس هاردساب انگلیسی زیرنویس سافت ساب انگلیسی تولید زیرنویس چسبیده انگلیسی سابتایتل چسبیده انگلیسی زیرنویس srt انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :