دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس پست اینستا

نویسنده: دنیا ذاکری زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/4 ساعت 09:00:00 بازدید: 1327 امتیاز 0 از 0 نظر

تولید زیرنویس پست اینستا در ایران تایپیست با هزینه بسیار کم و کیفیت بالا انجام می شود. توصیه می کنیم مطلب زیر را مطالعه کنید تا در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرنویس پست اینستا به زبانهای مختلف

یکی از جمله سفارش هایی که به کرات در ایران تایپیست ثبت می شود، سفارش زیرنویس پست اینستا است. اینستاگرام یکی از پلتفرم هایی است که بسیاری از کسب  و کار ها و افراد می توانند به کمک ابزار ها و امکاناتی که به واسطه ی این برنامه در اختیارشان قرار داده می شود، برای مخاطبان محتوا تولید کنند. یکی از این امکانات، درج ویدئو در پست ها یا استوری ها و یا ریلز ها است. با توجه به موضوع و محوریت پیج تان، می توانید ویدئو های دارای زیر نویس فارسی یا انگلیسی در پست های خود بگذارید. باید توجه داشته باشید که اخیرا اینستاگرام امکان درج اتوماتیک زیرنویس انگلیسی را برای ویدئو هایی که داخل این اپ پست می شوند فراهم کرده است؛ درست مانند یوتیوب. 

اما برای درج زیرنویس فارسی – و ایضا مابقی زبان ها – هیچ شرایط و امکانات خاصی فراهم نشده است. اگر نمی خواهید از زیرنویس اتوماتیک اینستاگرام استفاده کنید یا قصد دارید زیر ِویدئوی مورد نظرتان زیرنویس فارسی درج شود به راحتی می توانید در سایت ما سفارش زیرنویس پست اینستا ثبت کنید. در زمان ثبت سفارش جدید در ایران تایپیست شما باید ویدئو (یا ویدئو های) مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید. ما این ویدئو ها را بررسی کرده و برای شما فاکتور آنلاین صادر می کنیم. پس از انجام پرداخت اولیه از جانب شما مشتری گرامی، روال پیگیری سفارش تان آغاز می شود. شما می توانید در هر لحظه و هر مکان پیگیر وضعیت سفارش ِتولیدِ زیرنویس پست اینستای خود باشید.

تولید با کیفیتِ زیرنویس پست اینستا برای کلیه زبان ها (نه فقط فارسی یا انگلیسی)، به شما کمک می کند تا به عنوان تولید کننده‌ی محتوا در پلتفرم اینستاگرام، بتوانید مخاطبان بسیار زیادی جذب کنید. دیالوگ ها یا جملاتی که توسط راوی در ویدئو بیان می شوند، باید از قبل توسط یک متخصص ترجمه شوند. منظور از متخصص در اینجا متخصصِ ترجمه یا پیاده سازی زیرنویس است. اگر به فکر ترجمه و پیاده سازی باکیفیتِ ویدئو های اینستاگرامی خود هستید، حتما می توانید به ایران تایپیست اعتماد کنید. زیرا رمز موفقیت ایران تایپیست در کل سالهای فعالیتش، اتکا به کیفیت بالا می باشد.

زیرنویس پست اینستا

زیرنویس پست اینستاگرام

زیرنویس پست اینستا و تولید محتوا برای ناشنوایان

یکی از کاربرد های مهم زیرنویس پست اینستا در طی سالهای گذشته، و از زمانی که اینستاگرام به یکی از اپ های محبوب بین کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، تولید محتوا برای ناشنوایان بوده است. از آنجایی که معمولا به این گروه از افراد توجه کافی نشده و برای آنها اقدام به تولید زیرنویس نمی شود، شما می توانید با درج زیرنویس فارسی زیر پست های ویدئویی تان در اینستاگرام، آنها را هم به جمع مخاطبان خود دعوت کنید. با توجه به اینکه بیشتر از 360 میلیون نفر در جهان – طبق آمار سازمان جهانی بهداشت – از کم شنوایی یا ناشنوایی رنج می برند و تعداد زیادی از آنها در ایران زندگی می کنند، شما می توانید با کمک زیرنویس مناسب  و با کیفیت، برای آنها محتوا خلق کنید. 

اگر نگاهی به میزان استقبال ِناشنوایان یا کم شنوایان گرامی از ویدئو های دارای زیرنویس مناسب در اینستاگرام بیندازید، بهتر می توانید درک کنید که لزوم درج زیرنویس برای ویدئو هایتان در این شبکه ی اجتماعی محبوب چیست. اگر همچنان قانع نشده اید یا شک دارید، می توانید در تماس با کارشناسان ایران تایپیست از مشاوره رایگان بهره مند شوید. کارشناسان ما برای شما به طور دقیق توضیح می دهند که چرا حتی یک ویدئو کوتاه که قرار است در اینستاگرام آپلود شود، به زیرنویس نیاز دارد.

تولید زیرنویس پست اینستا به زبان فارسی در ایران تایپیست هزینه ی بسیار کمی دارد. همچنین برای تولید زیرنویس برای سایر زبان ها نیز در ایران تایپیست هزینه ی بسیار مقرون به صرفه ای در نظر گرفته شده است. بسیاری از مشتریانی که به ما اعتماد می کنند و تولید زیرنویس کلیپ ها یا ویدئو های اینستاگرامی شان را به ایران تایپیست می سپارند، بیشتر به دلیل کیفیت بالایی که از نمونه کارهای قبلی مان سراغ دارند، به ما اعتماد می کنند. تولید زیرنویس در ایران تایپیست به صورت کاملا با کیفیت انجام می شود. شما می توانید هزینه تولید زیرنویس پست اینستاگرام در ایران تایپیست را با سایر شرکت های فعال در این زمینه مقایسه کنید. در نهایت متوجه خواهید شد که دریافت خدمات زیرنویس از ایران تایپیست چقدر کم هزینه و در عین حال سریع انجام می شود.

زیرنویس پست اینستا

ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرنویس پست اینستاگرام با کمترین هزینه

تولید زیرنویس پست اینستا در ایران تایپیست بسیار کم هزینه است. اما این «کم هزینه بودن» به منزله ی پایین بودن کیفیت نیست. ممکن است گمان کنید که کسی برای ثبت این نوع از سفارش ها در ایران تایپیست اقدام نمی کند! اما باید بدانید که یکی از پرطرفدار ترین نوع سفارشات در سایت ما، مربوط به تولید، پیاده سازی یا ترجمه ی زیرنویس پست اینستا است! 

معمولا کسانی که در ایران تایپیست سفارش تولید زیرنویس پست اینستا ثبت می کنند درخواست دارند تا زیرنویس برای آنها ترجمه شود. رایج ترین و محبوب ترین نوع سفارش در ایران تایپیست که درخواست زیادی دارد، ترجمه انگلیسی به فارسی است. به خاطر پرطرفدار بودن و رایج بودنِ این نوع سفارش ها ما تلاش کرده ایم که تا جای ممکن هزینه تولید و ترجمه زیرنویس پست اینستا از زبان انگلیسی به فارسی را کاهش دهیم. 

نوع سفارش بعدی که طرفداران بیشماری در ایران تایپیست دارد، مربوط به پیاده سازی زیرنویس پست اینستا برای ویدئو های فارسی زبان است. بسیاری از ویدئو های امروزی (به زبان فارسی) در اینستاگرام زیرنویس دارند. این مسئله همان طور که کمی بالاتر به آن اشاره شد به نفع کسانی است که کم شنوایی یا ناشنوایی دارند یا به راحتی نمی توانند جملات و دیالوگ های داخل ویدئو را درک کنند. درج زیرنویس برای ویدئو هایی که در آنها لحن گوینده واضح نیست، مناسب است. این کار کمک می کند تا همه ی افراد بتوانند با کمک زیرنویس متوجه جملات و کلماتی که در آن ویدئو بیان می شود، بشوند.

همچنین برخی از کسانی که به زبان فارسی مسلط نیستند اما قصد دارند که یک ویدئو را به زبان فارسی مشاهده کنند، می توانند با کمک زیرنویس، محتوای آن را درک کنند. شما می توانید به کمک درج زیرنویس برای پست اینستاگرام برای پیج خود، طیف وسیعی از مخاطبان را جذبِ محتوای تان کنید. در هر صورت انتخاب با شماست. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا شما را بهتر راهنمایی کنیم.

زیرنویس پست اینستا

تولید زیرنویس با کیفیت

تولید زیرنویس پست اینستا به صورت آنلاین

منظور از درج و تولید زیرنویس پست اینستاگرام به صورت آنلاین در ایران تایپیست این است که شما می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین به ما بسپارید. کلیه مراحل ثبت سفارش در ایران تایپیست به صورت آنلاین انجام می شود. در نتیجه هیچ مرحله ای وجود ندارد که شما ملزم باشید در آن به صورت حضوری به شرکت ایران تایپیست مراجعه کنید. از نخستین مرحله یعنی ثبت سفارش و وارد کردن اطلاعات ِابتدایی تا انجام پرداخت اولیه، همگی به صورت آنلاین انجام می شوند. این یکی از نقاط قوت ایران تایپیست است.  البته اگر به هر دلیلی نیاز داشتید تا به صورت حضوری سفارش تولید زیر نویس ِخود را به ما بسپارید، در ایران تایپیست پذیرای حضور گرم شما هستیم. اما معمولا 99 درصد از سفارشاتی که برای تولید زیرنویس به ما سپرده میشوند همگی به صورت آنلاین ثبت می شوند.

اگر در مورد سطحِ کیفی خدمات تولید زیرنویس پست اینستا در ایران تایپیست سوال یا ابهامی داشتید می توانید از ما درخواست نمونه کار کنید. درخواست نمونه کار در ایران تایپیست به این صورت است که شما با یکی از کارشناسان مربوطه تماس حاصل می کنید.

سپس درخواست نمونه کار تولید زیرنویس پست اینستاگرام را مطرح می کنید. کارشناس مورد نظر به شما نمونه کار ارائه خواهد کرد. در نهایت این شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید آیا می خواهید با ما همکاری خود را آغاز کنید یا خیر.

شما می توانید پیاده سازی و ترجمه ی تولید زیرنویس پست اینستا را حتی در ساعات غیر کاری به ما در ایران تایپیست بسپارید تا با بهترین کیفیت آن را به شما تحویل دهیم. اگر کیفیت صدای ویدئو یا کلیپ مورد نظر چندان خوب نیست، باز هم می توانید از خدمات پیاده سازی و تولید زیرنویس پست اینستا در ایران تایپیست بهره مند شوید. منتها به خاطر کم بودنِ کیفیت صدا و نامفهوم بودن ِجملات ِویدئو از شما هزینه ی بیشتری اخذ خواهد شد. پس از انجام توافق با ما میتوانید نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنید تا سفارشتان انجام شود. در ایران تایپیست خدمات تولید زیرنویس پست اینستا به صورت هاردساب انجام می شود. خدمات تولید زیرنویس برای پست اینستا به صورت هاردساب به این معناست که زیرنویس مورد نظر به ویدئو یا کلیپ چسبانده می شود و قابل جدا کردن نیست.

زیرنویس پست اینستا

زیرنویس آنلاین

زیرنویس پست اینستا برای پیج های آموزش زبان

اگر پیج آموزش زبان خارجی در اینستاگرام دارید، ایران تایپیست بهشت شما به حساب می آید. شما می توانید به سادگی در سایت ما سفارش تولید زیرنویس برای پست اینستا ثبت کرده و به زبان آموزانی که پیج تان را دنبال می کنند کمک کنید تا بتوانند مهارت خود را در این زمینه پرورش دهند. تفاوتی ندارد که پیج اینستاگرام شما در زمینه آموزش چه زبانی فعالیت می کند؛ انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی، آلمانی، فرانسوی و غیره. ما در ایران تایپیست به کلیه ی صاحبان و ادمین های پیج های اینستاگرامی کمک می کنیم تا بتوانند برای ویدئو های آموزشی خود، زیرنویس با کیفیت آماده کنند. شما می توانید نمونه کار های موفق ما را در این زمینه بررسی کنید تا بهتر متوجه سطح کیفی خدمات ما شوید.

پس از انجام مراحل ابتدایی جهت ثبت تولید زیرنویس پست اینستا، یک فاکتور آنلاین برای شما مشتری گرامی صادر می شود. معمولا در کمتر از پنج دقیقه می توانید این فاکتور را به صورت آنلاین دریافت کنید. صدور فاکتور توسط کارشناسان ایران تایپیست انجام می شود.

برای اینکه بدانید عوامل موثر بر هزینه تولید زیرنویس پست اینستاگرامی چیست، می توانید سری به منوی «هزینه و زمان» در سایت ما بزنید. همانطور که اشاره شد در ایران تایپیست هزینه ی بسیار کمی برای تولید زیرنویس برای پست اینستا در نظر گرفته می شود. زیرا ما به رضایت مشتری و کیفیت بالا، اهمیت می دهیم. از این رو، دریافت هزینه ی گزاف برای هر سفارش در ایران تایپیست معنایی ندارد. به خاطر بالا بودن حجم درخواست ها در زمینه تولید زیرنویس، تلاش کرده ایم که تا حد ممکن هزینه های مرتبط با آن را کاهش دهیم. به همین خاطر بسیاری از شرکت ها و افراد مختلف به خدمات ایران تایپیست اعتماد دارند و سفارشات تولید زیرنویس برای پست اینستاگرام شان را به ما می سپارند. شما هم می توانید جزء همین افراد باشید. از همین حالا می توانید برای ثبت سفارش و همکاری با ما اقدام کنید.

زیرنویس پست اینستا

زیرنویس اینستاگرام


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویستدوین ویدئودوبلهگویندگی یا روخوانی

سوالات متداول

معمولا کمتر از 10 دقیقه.

بله. در صورتی که حجم ویدئو تان بسیار بالاست یا امکان آپلود آن را روی سایت ایران تایپیست ندارید میتوانید لینک ِ آن را برای ما ارسال کنید.

اصولا تولید زیرنویس برای زبان های غیر رایج مثل هندی، اسپانیایی و ... هزینه بیشتری نسبت به زبان های رایج مثل انگلیسی یا فرانسوی دارد.

بله، شما می توانید موقع ثبت سفارش تولید زیرنویس پست اینستاگرام تان نوع تحویل را «فوری» انتخاب کنید.


نویسنده: دنیا ذاکری زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/4 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1327 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: زیرنویس اینستاگرام تهیه زیرنویس برای اینستاگرام زیرنویس پست اینستاگرام زیرنویس کلیپ اینستا ساخت زیرنویس اینستا

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :