دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس ویدئو

نویسنده: دانیال فرهادی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/6/14 ساعت 09:00:00 بازدید: 779 امتیاز 0 از 0 نظر

آیا به تولید زیرنویس ویدئوهای خارجی یا داخلی نیاز دارید؟ نمی دانید که به چه شرکت یا مجموعه ای می توانید اعتماد کنید؟ راه دوری نروید. ایران تایپیست اینجاست تا این خدمات را به شما ارائه کند. تولید زیرنویس به طور معمول هزینه بسیار زیادی دارد. زیرا بسیاری از تولیدکنندگان محتواهای ویدئویی، هرروز و هر ماه به فایل زیرنویس برای ویدئو هایشان نیاز دارند. ایران تایپیست خلاء این خدمت - یعنی تولید زیرنویس- را در کشور ایران احساس کرده است.

به همین خاطر اقدام به راه اندازی بستری نموده است که به واسطه ی آن، شما می توانید سفارش آنلاین زیرنویس ویدئو ثبت کنید. ثبت سفارش در ایران تایپیست محدودیت مکانی، زمانی و موضوعی ندارد. پس از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین، روال پیگیری سفارش شما آغاز خواهد شد. اگر ابهامی در این زمینه برایتان وجود دارد، حتما ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا پاسخ پرسش هایتان را بیابید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تولید زیرنویس ویدئوهای آموزشی

تولید زیرنویس ویدئوهای آموزشی امری هزینه بر است. برای اینکه بتوانیم طیف وسیعی از مخاطبان را برای تماشای یک ویدئو آموزشی ترغیب کنیم، باید جذابیت آن را ارتقا دهیم. به عنوان مثال، درج زیرنویس برای ویدئو باعث می شود تا ما مخاطبانی که قدرت شنوایی ندارند را ترغیب کنیم که ویدئو آموزشی مورد نظر را مشاهده کنند. برخی از ویدئو های آموزشی نیز به زبان انگلیسی، یا فرانسوی و ... هستند. درج زیرنویس فارسی برای این دست ویدئو ها باعث می شود مخاطبانی که با زبان های خارجی آشنایی کافی ندارند بتوانند آن را بدون مشکل، مشاهده کنند. درج زیرنویس به فهم دقیق جملات و عدم اشتباه شنیدن ِصدای ویدئو توسط مخاطب، کمک شایانی می کند. بنابراین هر ویدئو آموزشی یک زیرنویس کامل و دقیق نیاز دارد.

برای اینکه بتوانید ویدئو های آموزشی خود را با زیرنویس به دست مخاطبان برسانید، باید فکری برای درج زیرنویس روی فیلم آموزشی ِخود کنید. راه حلی که ما به شما ارائه می دهیم، این است که از خدمات تولید زیرنویس ویدئوهای آموزشی در ایران تایپیست استفاده کنید. تفاوتی ندارد که قصد دارید زیرنویس زبان اصلی ویدئو را استخراج کنید، یا اینکه آن را ترجمه کرده و به صورت زیرنویس در دسترس مخاطب قرار دهید. 

برخی از زیرنویس ها می توانند شامل دو زبان مختلف باشند. مثلا شما یک فایل زیرنویس انگلیسی و یک فایل زیرنویس فارسی برای ویدئو آموزشی تان در دسترس مخاطب قرار می دهید تا آن را دانلود کند. اینکه مخاطب ترجیح دهد فیلم آموزشی را با کدام زیرنویس ببیند، به عهده او خواهد بود. شما با این کار، به مخاطب کمک می کنید که حق انتخاب داشته باشد. همین مسئله، محتواهای ویدئو های آموزشی شما را از نگاهِ مخاطب جذاب و دوست داشتنی خواهد کرد. چه چیز بهتر از این؟

پس پیشنهاد می کنیم در ایران تایپیست سفارش تولید زیرنویس ویدئوهای آموزشی ثبت کنید. به این وسیله می توانید طیف وسیعی از مخاطبان را راضی و خشنود نگه دارید.

زیرنویس ویدئو

خدمات زیرنویس ویدئو

زیرنویس ویدئو کلیپ های خارجی به صورت آنلاین

زیرنویس ویدئو کلیپ های خارجی به مخاطبانی که از نظر مهارت شنیداری زبان های خارجی یا Listening متوسط رو به پایین، یا بسیار ضعیف هستند کمک می کند تا درک بهتری از محتوای ویدئو داشته باشند. حتی برای عده ای از افرادی که یک زبان خارجی خاص را آموخته اند و در این زمینه، یعنی مهارت شنیداری قوی هستند، بازهم حضور یک زیرنویس کمک می کند تا مطلب را بهتر متوجه شوند. با اینکه کل هدف تولید زیرنویس به درک مطلب و جملاتی که در ویدئو کلیپ های خارجی بیان می شود، مربوط نمی شود. اما یکی از اهداف مهم ِآن این است که درک مطلب برای مخاطب آسان شود.

برای مخاطبان ایرانی حضور زیرنویس ِویدئو کلیپ های خارجی، یک موهبت بزرگ به شمار می آید. جالب است بدانید که اگر برای فیلم یا ویدئو خارجی خود یک فایل زیرنویس ارائه ندهید یا دست کم زیرنویس را به صورت هاردساب زیر ویدئو درج نکنید، طیف وسیعی از مخاطبان ایرانی را از دست خواهید داد. زیرا همانطور که می دانید مهارت های شنیداری و درک مطلب (زبان های خارجی) برای ایرانیان دشوار بوده و متاسفانه آموزش های کافی در این رابطه وجود ندارد. 

به همین خاطر اگر کانال، وب سایت، پیج اینستاگرام و ... دارید که داخل آن ویدئو های آموزشی و سرگرم کننده خارجی می گذارید، حتما به فکر درج زیرنویس هارد ساب و یا سافت ساب برای آنها باشید. ایران تایپیست برای تولید این دو نوع زیرنویس برای ویدئو کلیپ های خارجی در خدمت شماست. شما می توانید با ثبت سفارش آنلاین و با پرداخت هزینه کم، فایل زیرنویس ِویدئو کلیپ مورد نظرتان را دریافت کنید. هزینه ها و خدمات منعطف ایران تایپیست در این زمینه، به شما کمک می کند تا برای چندین ویدئو کلیپ خارجی فایل زیرنویس با کیفیت تهیه کنید. برای ثبت سفارش در ایران تایپیست همین حالا اقدام کنید. منتظرتان هستیم.

زیرنویس ویدئو

زیرنویس ویدئو آموزشی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرنویس فارسی ویدئوهای یوتیوب

زیرنویس ویدئو هایی که از یوتیوب دانلود می شوند، دغدغه بسیاری از کاربران فضای مجازی هستند. اما خدمات درج زیرنویس ویدئو های یوتیوب هم در ایران تایپیست انجام می شود. شما می توانید فایل ویدئو مورد نظر را برای ما ارسال کنید تا برای آن زیرنویس تولید کنیم. تولید زیرنویس ویدیوهای یوتیوب (مانند آنچه که تا به اینجا توضیح داده شد)، به زبان اصلی ویدئو قابل انجام است. یا اینکه می توانید درخواست کنید زیرنویسِ آن به صورت ترجمه شده به شما تحویل داده شود. اگر فایل ویدئویی مورد نظر را برای ما بفرستید، بهتر می توانیم برای ارائه خدمات زیرنویس به شما عمل کنیم. بنابراین ثبت سفارش بدون ارسال ویدئو یا لینک مربوط به ویدئو عملا امکان پذیر نیست.

فایل های زیرنویس که برای ویدئو ها در ایران تایپیست تولید می شوند فرمت .srt دارند. اگر در مورد این فرمت اطلاعات خاصی ندارید باید به شما خاطر نشان کنیم که فرمت srt پرطرفدار ترین و شناخته شدن ترین فرمت زیرنویس است. تمامی پلیر ها و پخش کننده های خارجی یا داخلی، فقط این فرمت را می شناسند. بنابراین در ایران تایپیست هم، فایل زیرنویس به این فرمت ارائه می شود.

در صورتی که در سفارش زیرنویس ویدئوی خود قید کرده باشید که به زیرنویس مدل هارد ساب نیاز دارید ما ویدئو مورد نظر را به صورت زیرنویس ِچسبیده به شما تحویل می دهیم. درنتیجه خبری از تحویل فایل زیرنویس با پسوند .srt نخواهد بود.

اینکه برای ثبت سفارش زیرنویس ویدئو به صورت هاردساب یا سافت ساب در ایران تایپیست اقدام کنید، به ترجیح شما بستگی دارد. در هر صورت، در ایران تایپیست خدمات منعطف و نامحدود به مشتریان (در تمامی زمینه ها) ارائه می شود. ما شرایطی را برای شما مشتری گرامی فراهم کرده ایم تا بتوانید بدون نگرانی در سایت ما سفارش ثبت کنید.

سپس در زمان از پیش تعیین شده، سفارش خود را تحویل بگیرید. در ایران تایپیست امکان تحویل فوری، یا نیمه فوری وجود دارد. حتی شما می توانید همین امروز سفارش خود را ثبت کنید و چند ساعت بعد آن را تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد زیرنویس ویدئو و هزینه های مرتبط با آن، پیشنهاد می شود که حتما با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

زیرنویس ویدئو

زیرنویس

سفارش تولید زیرنویس ویدئو به صورت اینترنتی

امکان ثبت سفارش ِ زیرنویس ویدئو به صورت غیر حضوری و کاملاً آنلاین این فرصت را در اختیار مشتریان ما قرار می دهد تا بدون محدودیت مکانی و زمانی برای برون سپاری سفارش تولید زیرنویس هایشان اقدام کنند. چندان منطقی به نظر نمی رسد که شما بخواهید برای ثبت سفارش تولید زیرنویس برای هر نوع ویدئو به یک شرکت یا یک مجموعه مراجعه کنید (به صورت حضوری) و در آنجا سفارش ثبت کنید! دنیای دیجیتالی و کاملاً آنلاین ِامروز، همه ی ما را ملزم می کند تا همگام با تغییرات دنیا پیش برویم. دیگر در دنیای امروز مراجعه حضوری برای کارهای کوچک و خُرد بی معناست. تولید زیرنویس فیلم هم یکی از آن جمله کارها به شمار می آید. به همین خاطر، ما تمامی خدمات خود را مثلِ تولید زیرنویس به صورت آنلاین درآورده ایم. از زمان ثبت سفارش تا انجام پروسه تولید زیرنویس و سپس دریافت ِآن، همگی به صورت اینترنتی و آنلاین خواهند بود.

شما می توانید برای ثبت سفارش زیرنویس ویدئوهای خارجی یا حتی داخلی، به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید. سپس می توانید روی دکمه ثبت سفارش آنلاین کلیک کنید. در صورتی که در ایران تایپیست قبلا ثبت نام نکرده باشید، ملزم خواهید بود تا مراحل ثبت نام در ایران تایپیست را از سر بگذرانید.

سپس می توانید در پنل خود برای ثبت سفارش تولید زیرنویس ویدئو اقدام کنید. شما به صورت نامحدود امکان ثبت سفارش زیرنویس فیلم ها و ویدئو ها را به شکل موازی، خواهید داشت. پس جای هیچگونه نگرانی نیست. تک تک سفارشاتی که برای تولید زیرنویس به صورت موازی ثبت میکنید، به یک تولید کننده زیرنویس سپرده می شود. هر یک از این افراد موظف هستند تا فایل زیرنویس شما را طبق درخواست تان تهیه کنند. سپس در زمان تحویل، به شما ارائه دهند. این تنها بخشی از خدمات ایران تایپیست است که توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

زیرنویس ویدئو

ایران تایپیست

هزینه زیرنویس ویدئو به چه عواملی بستگی دارد؟

در ایران تایپیست برای تولید زیرنویس ویدئو نرخ خاصی در نظر گرفته شده است. در حقیقت ما برای کاهش هزینه ها راه های مختلفی در اختیار داشتیم. یکی از این راه ها کاهش کیفیت تولید زیرنویس بود. اما کاهش کیفیت خط قرمز تیم ایران تایپیست است. ما معتقدیم که کیفیت نباید فدای کمیت شود.

به همین خاطر تلاش کردیم تا بر روی حذف عوامل غیر ضروری تمرکز کنیم تا بتوانیم هزینه زیرنویس ویدئو را کاهش دهیم. نتیجه این شد که شما می توانید با ثبت سفارش تولیدِ زیرنویس ویدئو هزینه ای مقرون به صرفه بپردازید. این هزینه ی مقرون به صرفه به دو دلیل مختلف به وجود آمده است.

  • اول اینکه تولیدکنندگان زیرنویس در ایران تایپیست بیشتر از صد نفر هستند.
  • دوم اینکه هزینه های جانبی غیر ضروری برای تولید زیرنویس در ایران تایپیست حذف شده اند. مثلا انتخاب نرم افزار برای تولید زیرنویس.

عواملی که بر روی تعیین هزینه زیرنویس ویدئو موثر هستند، بسیار کُلی و مهم اند. مثلا زبان زیرنویس یک عامل تعیین کننده در هزینه‌ی تولید آن به شمار می آید. معمولا از نرم افزار های مختلفی در دنیا برای تولید زیرنویس با کیفیت استفاده می شود. در ایران تایپیست سعی شده است تا کل این نرم افزار های محبوب برای تولید زیرنویس پوشش داده شوند. به همین خاطر، شما می توانید یک نرم افزار خاص را برای تولید زیرنویس انتخاب کنید. راه دیگر این است که انتخاب ِنرم افزار را به تولید کننده زیرنویس بسپارید.

حجم پروژه ی تولید زیرنویس ویدئو، عامل دیگری است که روی هزینه ی تولید زیرنویس تاثیر می گذارد. حجم یک پروژه تولید زیرنویس، در حقیقت وابسته به حجم فیلم یا ویدئو مورد نظر است. مثلا اگر ویدئو شما یک ساعته باشد، هزینه تهیه زیرنویس برای آن بیشتر از یک ویدئو 4 الی 5 دقیقه ای است.‌ به علاوه اگر به ترجمه زیرنویس نیاز داشته باشید، باید هزینه ای را هم بابت ترجمه ی آن بپردازید.

زیرنویس ویدئو

زیرنویس ویدئو


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویسگویندگی یا روخوانیدوبلهتدوین ویدئو

سوالات متداول

بله، شما می توانید به طور همزمان برای ثبت سفارش زیرنویس ویدئو کلیپ های خارجی در ایران تایپیست اقدام کنید.

برای اطلاع از هزینه زیرنویس ویدئو می توانید به منوی «هزینه و زمان» در سایت ما مراجعه کنید. راه دیگر این است که با کارشناسان ایران تایپیست تماس حاصل کنید. آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

بله، شما می توانید در زمان ثبت سفارش نوع ِتحویل فوری  را انتخاب کنید.

بله، کارشناسان ِما قبل از تحویل سفارش زیرنویس ویدئو به شما، آن را از نظر کیفیت بررسی می کنند.


نویسنده: دانیال فرهادی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/6/14 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 779 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: زیرنویس ویدیو زیرنویس ویدئو کلیپ زیرنویس ویدئو خارجی زیرنویس چسبیده ویدئو زیرنویس اس آر تی ویدئو

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :