شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس فارسی فیلم

نویسنده: سورنا احمدخانی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/6/26 ساعت 09:00:00 بازدید: 939 امتیاز 0 از 0 نظر

آیا به زیرنویس فارسی فیلم ها و سریال های خارجی نیاز دارید؟ به دنبال بهترین سایت دانلود زیرنویس فارسی هستید؟ امکان ثبت سفارش آنلاین و سپس دانلود زیرنویس فارسی فیلم های خارجی در ایران تایپیست به هر زبانی، وجود دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرنویس فارسی فیلم های مستند

زیرنویس فارسی فیلم در ایران تایپیست به راحتی قابل سفارش دادن است. هر نوع فیلمی که مد نظر داشته باشید را می توانید با کمک مترجمان و تنظیم کنندگان زیرنویس در ایران تایپیست انجام دهید. فیلم هایی که دارای محتوای آموزشی، سرگرم کننده و ... هستند، در ایران تایپیست ثبت می شوند تا روال تولید زیرنویس برای آنها انجام پذیرد. ایران تایپیست هیچ گونه محدودیتی را به شما تحمیل نمی کند.

شما می توانید هر نوع فیلمی را با هر موضوع، حجم و زبانی به ما بسپارید و درخواست کنید که برای آن ترجمه، تنظیم و هماهنگ سازی انجام گیرد. همچنین امکان تولید زیرنویس فیلم در ایران تایپیست به دو شکل سافت ساب و هارد ساب وجود دارد. شما حق انتخاب دارید که یکی از این دو نوع زیرنویس را انتخاب کنید. سپس تولید کننده زیرنویس باید سفارش شما را طبق اولویت ها و نظرات تان خدمت شما تحویل دهد. در نظر گرفتن خواسته های مشتری برای ما در تیم ایران تایپیست در اولویت است. شما می توانید برای ثبت سفارش زیرنویس فیلم در ایران تایپیست سفارش آنلاین ثبت کنید.

ثبت و پرداخت سفارش آنلاین زیرنویس فیلم های خارجی در ایران تایپیست در حد ده دقیقه از شما زمان می گیرد. 5 دقیقه از آن بابت صدور فاکتور آنلاین صرف می شود و مابقی برای ثبت اطلاعات مربوط به فیلم مورد نظرتان برای تهیه و تولید زیرنویس. پس از پرداخت اولیه، کارشناسان ما پیگیری سفارش شما را انجام خواهند داد. زیرنویس فیلم های خارجی (از هر نوع زبانی مانند انگلیسی، عربی، ترکی، فرانسوی و ...) مانند هر نوع فایل زیرنویس دیگری به فهم بهتر منظور و محتوای فیلم کمک می کند. اگر فیلم شما محتوای آموزشی داشته باشد، حتما باید یک زیرنویس فارسی برای آن تهیه کنید.

در غیر این صورت طیف وسیعی از مخاطبانی که می توانند از آن فیلم آموزشی بهره برداری کنند را از دست خواهید داد. همچنین تماشای یک فیلم (با محتوای غیر آموزشی) به بسیاری از زبان آموزان کمک می کند تا مهارت لیسنینگ و درک مطلب ِخود تقویت کنند. در اصل یکی از  کاربرد فیلم های سرگرم کننده و سریال های مختلف این است که زبان آموزان بتوانند تسلط مناسبی بر روی درک مطلب و لهجه های مختلف از یک زبانِ خاص به دست آورند.

زیرنویس فارسی فیلم

زیرنویس فیلم های آموزشی

زیرنویس فارسی فیلم های علمی آموزشی به صورت آنلاین

همانطور که اشاره شد، ایران تایپیست خدمات ترجمه و تهیه زیرنویس فارسی فیلم های آموزشی را برای علاقه مندان فراهم می کند. اگر دانشجو هستید، اگر از سمت یک شرکت سفارش زیرنویس ثبت می کنید، اگر تولید کننده محتوا هستید و به فایل های زیرنویس فیلم های آموزشی نیاز دارید، تفاوتی نمی کند! شما می توانید در سایت ما سفارش آنلاین ثبت کرده و به یک اندازه از مزایا خدمات آنلاینِ ما در ایران تایپیست بهره مند شوید.

معمولا عوامل بسیار زیادی وجود دارند که روی افزایش هزینه سفارش های تولید زیرنویس فارسی فیلم های علمی آموزشی تاثیر می گذارند. در حقیقت برخی عوامل برای تعیین هزینه همیشه ثابت اند و برخی عوامل دیگر خیر. عوامل دسته ی دوم تاثیر چندانی روی کیفیت زیرنویس نمی گذارند. به عنوان مثال هزینه تنظیم کردن و ایجاد هماهنگی برای یک زیرنویس عاملی متغیر به حساب می آید و چندان مهم نیست. بسیاری از کسانی که برای ثبت سفارش زیرنویس فارسی فیلم و ویدئوهای علمی آموزشی اقدام می کنند درخواست می کنند که زیرنویس به صورت هاردساب روی فیلم قرار داده شود.

اما برخی از عواملی که روی زیرنویس فارسی فیلم های علمی آموزشی تاثیر میگذارند همیشه ثابت هستند. این عوامل به تنهایی تعیین کننده بخش مهمی از هزینه تولید زیرنویس فیلم های علمی آموزشی به حساب می آیند. سه عامل مهم در این زمینه شامل زبان فیلم (زبان اصلی)، زمان یا حجم فیلم (براساس دقیقه) و مدت زمانی است که باید پروژه تولید زیرنویس فیلم های علمی آموزشی به انجام برسد. برای برخی از مشتریان که نیازمند دریافت فوری خروجی سفارش زیرنویس شان هستند، ما شیوه تحویل فوری را در نظر گرفته ایم. برای برخی دیگر روش تحویل نیمه فوری و عادی را. اگر حالت تحویل فوری توسط یک مشتری انتخاب شود، باید دو برابر بیشتر از حالت عادی هزینه بپردازد تا سفارش به وی تحویل داده شود.

زیرنویس فارسی فیلم

زیرنویس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ساخت زیرنویس فارسی فیلم چقدر است؟

شما می توانید با ثبت سفارش آنلاین و با پرداخت هزینه بسیار مقرون به صرفه برای سفارش زیرنویس فارسی فیلم های مختلف به صورت آنلاین از خدمات بی نظیر ما در ایران تایپیست بهره مند شوید. شما می توانید در زمان ثبت سفارش از تخفیف ویژه از جانب ما بهره مند شوید. برای این منظور باید ایران تایپیست را به سایر دوستان خود معرفی کنید. همچنین اگر حجم پروژه تان زیاد باشد و نتوانید هزینه ی تعیین شده برای آن را بپردازید می توانید درخواست خود را با کارشناسان ما مطرح کنید تا به آن رسیدگی کنند. به این صورت که برای انجام پرداخت آسان تر از جانب شما، کارشناس مربوطه، هزینه زیرنویس فیلم هایتان را برای شما قسط بندی خواهد کرد. سپس شما ملزم هستید تا در سررسید های از پیش اعلام شده، نسبت به پرداخت قسط هایتان اقدام کنید. ما کلیه خدمات خود را به شکل منعطف و نامحدود برای کلیه افراد، شرکت ها و  سازمان ها در نظر گرفته ایم.

اینکه کدام حالت را انتخاب کنید، به سلیقه و هدفتان از ثبت سفارش زیرنویس فیلم مربوط می شود. اگر تولید کننده محتوا هستید و در زمینه انتشار فیلم های آموزشی خارجی فعالیت می کنید، یا اینکه هدف تان نشر فیلم ها و سریال های سرگرم کننده است می توانید در ایران تایپیست سفارش زیرنویس فیلم ثبت کنید. پس از تهیه ی فایل زیرنویس مربوط به هر فیلم آموزشی، آنها را داخل سایت تان آپلود کرده و در دسترس علاقه مندان قرار دهید. حتی اگر دانشجو هستید و به زیرنویس فیلم های آموزشی مربوط به رشته خود نیاز دارید می توانید در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید. سپس از مزایای مرتبط با آن بهره مند شوید. ما در ایران تایپیست برای کلیه افراد مزایای متنوعی در نظر گرفته ایم. شما می توانید از طریق صفحه اول سایت ما، سفارش آنلاین ثبت کنید.

زیرنویس فارسی فیلم

زیرنویس فارسی فیلم

زیرنویس فارسی فیلم به  صورت چسبیده بهتر است یا srt؟

اگر به عنوان یک هنرمند تازه کار قرار است فیلم کوتاه خود را به یک جشنواره بین المللی بفرستید، حتما در ایران تایپیست سفارش زیرنویس ثبت کنید. ما به جز ترجمه زیرنویس فارسی فیلم، ترجمه به سایر زبان ها خصوصا انگلیسی را انجام می دهیم. با ترجمه روان و دقیق – به همراه هماهنگ سازی اصولی – که توسط تولیدکنندگان زیرنویس در مجموعه ی ما انجام می شوند، می توانید مطمئن باشید که فیلم کوتاه تان با استقبال خوبی مواجه خواهد شد. به شما پیشنهاد می کنیم تا نوع زیرنویس هارد ساب و کاملا هماهنگ با فیلم خود را انتخاب کنید تا بتوانید نظر داوران و شرکت کنندگان جشنواره مورد نظر را به سمت فیلم تان جلب کنید. زیرا هیچ چیز بدتر زیرنویس غیر هماهنگ برای تماشاچی، نیست.

همانطور که توضیح داده شد زیرنویس فارسی فیلم به صورت چسبیده و غیر چسبیده در یک فایل جداگانه در ایران تایپیست قابل تهیه و تولید است. اینکه انتخاب شما کدام مورد باشد، بستگی به نوع فیلم تان دارد. مثلا فیلم ها و سریال های روزمره و سرگرم کننده بهتر است با زیرنویس جدا در یک فایل srt منتشر شوند. زیرا تماشاگران معمولا ترجیح می دهند که این فیلم ها را بسته به ترجیح خود با یک نوع زیرنویس خاص مشاهده کنند. مثلا طیف وسیعی از علاقه مندان به فیلم ها و سریال های سرگرم کننده، فیلم را با زبان فارسی مشاهده می کنند. اما گروهی دیگر که از نظر درک مطلب و مهارت شنیداری در زبان های خارجی قوی هستند (مثلا زبان انگلیسی) آنها را با زیرنویس زبان اصلی مشاهده می کنند. برخی دیگر از افراد نیز با زیرنویس هایی به زبان های دیگر.

اما اگر قصد تولید زیرنویس فارسی فیلم آموزشی، آهنگ یا موزیک، کلیپ های آموزشی و ... را دارید بهتر است نوع زیرنویس هاردساب را انتخاب کنید. زیرا یافتن زیرنویس هماهنگ با این نوع از محتواهای ویدیویی، بسیار سخت و پیچیده است. این پیشنهاد ما در ایران تایپیست است. اما در هر صورت انتخاب بر عهده ی شماست. به هر شیوه و روشی که بخواهید می توانیم فایل زیرنویس را خدمتتان تحویل دهیم. پس انتخاب از شما و تحویل از ما. زیرا نظر مشتری در ایران تایپیست همواره در اولویت است.

زیرنویس فارسی فیلم

ایران تایپیست

سفارش زیرنویس فارسی فیلم های عربی چقدر طول میکشد؟

اگر نیاز به ثبت سفارش زیرنویس فارسی فیلم برای فیلم های انگلیسی زبان، عربی زبان ، ترکی استانبولی، فرانسوی زبان و غیره دارید هیچ محدودیتی نخواهید داشت. شما می توانید برای تمامی این زبان ها سفارش زیرنویس فیلم ثبت کنید.

حتی اگر زبان فیلمِ مورد نظرتان جزء زبان های رایج نیست مثل اردو، هندی و غیره، باز هم می توانید سفارش تهیه زیرنویس فیلم را در سایت ایران تایپیست ثبت کنید. همانطور هم که از ابتدای این مطلب به آن اشاره کردیم، در ایران تایپیست هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد.

تایم یا مدت زمان انجام سفارشات زیرنویس فارسی فیلم های عربی (با گویش های مختلف در خاورمیانه و سایر مناطق) به حجم فیلم وابسته است. مثلا اگر فیلم عربی زبان شما 2 ساعت باشد و برای ثبت سفارش آنلاین زیرنویس فیلم اقدام کنید، هزینه آن از یک فیلم عربی 1 ساعته بیشتر می شود. همانطور که اشاره کردیم، حجم یک فیلم به ازای هر دقیقه، تاثیر چشمگیری در محاسبه هزینه نهایی آن خواهد داشت.

امیدوارم که با مطالعه کل این مطلب، به پاسخ سوالات خود در زمینه ترجمه و تولید زیرنویس فارسی فیلم در مجموعه ایران تایپیست رسیده باشید. همچنین متوجه شده باشید که چگونه می توانید از خدمات نامحدود ایران تایپیست در زمینه ی تولید زیرنویس فارسی فیلم های خارجی (چه بلند و چه کوتاه) بهره مند شوید. اما اگر ابهامی برای شما وجود دارد یا سوالات بیشتری دارید که در این مطلب به آنها پاسخ داده نشده است، مشکلی وجود ندارد. شما می توانید به راحتی و با کمک یک شماره تلفن یعنی 02147624763  با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. ما در ایران تایپیست به صورت نامحدود در طی 7 روز هفته به صورت 24 ساعته (یعنی حتی در تایم غیر اداری) پاسخگوی سوالات شما هستیم. ارائه مشاوره و پاسخدهی به ابهامات شما مشتری گرامی در این زمینه به صورت نامحدود و کاملا رایگان انجام می شود.

زیرنویس فارسی فیلم

تولید زیرنویس فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویستدوین ویدئودوبلهگویندگی یا روخوانی

سوالات متداول

شما می توانید فرمت های زیر را ارسال کنید که به طور رایج مورد قبول هستند:

  • WMV
  • MP4
  • MKV
  • 3GP

بله، ما خدمات تنظیم و هماهنگ سازی زیرنویس را هم انجام می دهیم.

به روز ترین و بهترین نرم افزار های تولید زیرنویس فارسی فیلم توسط تولیدکنندگان زیرنویس در ایران تایپیست مورد استفاده قرار می گیرند.

بله. در صورتی که حجم فیلم تان بسیار زیاد است لینک ِآن را برای ما ارسال کنید.


نویسنده: سورنا احمدخانی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/6/26 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 939 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تولید زیرنویس فارسی فیلم ساخت زیرنویس فارسی فیلم تهیه زیرنویس فارسی فیلم تولید زیرنویس فارسی ویدئو تولید زیرنویس فارسی کلیپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :