دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس فارسی سریال

نویسنده: مرتضی صمدی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/9/7 ساعت 14:26:37 بازدید: 662 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش تولید زیرنویس فارسی سریال های خارجی یکی از زیر مجموعه خدمات مهم ما در شرکت ایران تایپیست به شمار می آید. این بار هم هزینه ی تولید زیرنویس برای سریال های خارجی شما، با کمترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت در نظر گرفته می شوند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تهیه زیرنویس فارسی سریال های ترکی

تهیه زیرنویس فارسی سریال های خارجی و داخلی در ایران تایپیست انجام می شود. منظور از سریال های داخلی، سریال های فارسی زبان هستند. منظور از سریال های خارجی هم کلیه سریال ها به زبان های انگلیسی، کره ای، اسپانیایی، فرانسوی و … هستند. معمولا سفارشاتی که در ایران تایپیست جهت پیاده سازی یا انجام ترجمه ثبت میشوند، خارجی هستند. اگر به دنبال زیرنویس یک سریال ترکی هستید و آن را پیدا نمی کنید می توانید در ایران تایپیست سفارش تولید زیرنویس فارسی برای آن ثبت کنید.

تهیه زیرنویس فارسی سریال در ایران تایپیست کم هزینه و مقرون به صرفه است. ما برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان ِخود سعی کرده ایم تا هزینه تولید زیرنویس فارسی سریال ها را کاهش دهیم. به همین خاطر کلیه اقشار از جمله دانشجویان، شرکت های بزرگ و کوچک، اساتید، کسانی که قصد تولید محتوای دیجیتال دارند، کسانی که فیلم ساز هستند و غیره، می توانند در ایران تایپیست سفارش آنلاین تولید زیرنویس ثبت کنند. 

اگر زبان ِفیلم یا سریال مورد نظر شما ترکی است و می خواهید زیرنویس آن را به فارسی تهیه کنید، مانعی وجود ندارد. شما می توانید در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید. درست است که در سایر مراکز و شرکت ها صرفا برای شما خدمات ترجمه و پیاده سازی زیرنویس انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی را انجام می دهند. اما در ایران تایپیست می توانید برای ترجمه ی زیرنویس سریال های ترکی هم سفارش آنلاین ثبت کنید.

ما در ایران تایپیست قابلیت ترجمه و تهیه زیرنویس فارسی سریال ها به کلیه زبان های رایج و غیر رایج را داریم. شما می توانید درخواست تهیه ی زیرنویس فارسی سریال مورد نظر خود را به صورت آنلاین در سایت ما ثبت کنید. روزانه چندین و چند سفارش تولید زیرنویس برای سریال های ترکی در ایران تایپیست ثبت می شود. چرا شما یکی از آنها نباشید؟ ارزان بودن خدمات تهیه زیرنویس فارسی فیلم و سریال های ترکی در ایران تایپیست این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با پرداخت هزینه ی بسیار کم، زیرنویس با کیفیت بالا برای سریال مورد نظرتان تهیه کنید.

زیرنویس فارسی سریال

زیرنویس فارسی سریال های خارجی

سفارش زیرنویس فارسی سریال های کره ای

به جز ارائه ی خدمات تهیه زیرنویس فارسی سریال های ترکی، خدمات تولید و ترجمه زیرنویس سریال های کره ای هم در شرکت ایران تایپیست انجام می شود. همانطور که میدانید چند سالی است که دو گروه از سریال ها در ایران محبوب و معروف شده اند. یکی از این گروه سریال ها ترکی هستند. گروه بعدی سریال های کره ای هستند. تعداد کسانی که علاقه مند به تماشای سریال های کره ای هستند بسیار زیاد است. عده ای از آنها به دلیل اینکه در حال یادگیری زبان کره ای هستند، دوست دارند تا سریال های کره ای را با زیرنویس فارسی تماشا کنند. گروهی دیگر نیز صرفا دوست دارند سریال ها و فیلم ها را بدون دوبله و با صدای اصلی تماشا کنند.

اگر شما سایت یا کانالِ تهیه زیرنویس فارسی برای سریال های کره ای دارید، می توانید در ایران تایپیست سفارش تهیه زیرنویس فارسی سریال های کره ای ثبت کنید. با انتشار هر سریال کره ای به صورت هفتگی یا ماهانه، نیاز به تولید زیرنویس برای آنها افزایش پیدا می کند.

اما به واسطه ی همکاری با تیم ایران تایپیست برای تولید زیرنویس فارسی سریال های کره ای، می توانید در سریع ترین زمان ممکن این زیرنویس ها را به دست علاقه مندان ِاین سریال ها برسانید. سرعت عمل بالا و تحویل به موقع سفارشات تولید زیرنویس در ایران تایپیست باعث می شود تا شما بتوانید زیرنویس هر نوع فیلم یا سریالی را به موقع به دست مخاطب برسانید. اگر به فکر راه اندازی یک سایت یا کانال تولید زیرنویس هستید می توانید از خدمات ایران تایپیست در این زمینه، بهره مند شوید. مزیت اعتماد به خدمات ایران تایپیست این است که زیرنویس هایی که برای شما ترجمه یا پیاده سازی می شوند، کیفیت بسیار بالایی دارند.

هزینه ی تولید زیرنویس فارسی سریال های کره ای برای هر سفارش، به صورت جداگانه محاسبه می شود. شما در ایران تایپیست سفارش تولید زیرنویس فارسی سریال های مورد نظرتان را ثبت می کنید. پس از آن تایم فیلم یا سریال مورد نظرتان (بر حسب دقیقه)، بررسی می شود. سپس طبق تایم فیلم تان، هزینه تولید زیرنویس برای آن محاسبه خواهد شد.

پس همانطور که ملاحظه می کنید، تعیین قیمت تولید زیرنویس فارسی سریال ها در شرکت ایران تایپیست بر اساس دقیقه است. اینکه فیلم یا سریال مورد نظر شما چقدر بلند یا چقدر کوتاه باشد اهمیتی ندارد. اگر تایم فیلم یا سریال (یا تیزر) مورد نظرتان بالاتر از 7 دقیقه است می توانید در سایت ما به صورت آنلاین سفارش تولید زیرنویس ثبت کنید.

زیرنویس فارسی سریال

ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تولید زیرنویس فارسی سریال با کمترین هزینه

در این مطلب (کمی بالاتر)، به این موضوع اشاره کردیم که تولید زیرنویس فارسی سریال ها در ایران تایپیست بسیار کم هزینه است. دلیل کم هزینه بودن تولید زیرنویس فارسی سریال ها در ایران تایپیست این است که ما اقدام به استخدام بیشتر از صد تولید کننده ی زیرنویس کرده ایم. تمامی افرادی که به عنوان تولید کننده‌ی زیرنویس با ما همکاری می کنند، در این زمینه تبحر و تجربه کافی دارند. به همین خاطر می توانند سفارشات شما را با نهایت کیفیت و مطابق با استاندارد های جهانی خدمتتان تحویل دهند. به جز تعداد بالای تولیدکنندگان زیرنویس در ایران تایپیست، عامل دیگری که موجب کاهش هزینه ها شده است از بین بردن عوامل بی تاثیر بر روی کیفیت تولید زیرنویس است. عواملی مانند هزینه ثبت سفارش آنلاین یا هزینه‌ی چسباندن زیرنویس روی فیلم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرخ و عوامل موثر بر هزینه ی  تولید زیرنویس فارسی سریال در ایران تایپیست می توانید به منوی «لیست خدمات» و سپس «تولید زیرنویس» نگاهی بیندازید. در هر دو این منو ها، ما توضیحات لازم و مهم را در مورد هزینه و شرایط تولید زیرنویس فارسی سریال ها ذکر کرده ایم. با این حال، اگر سوالی در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح نمایید. پس از کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، می توانید با اطمینان خاطرِ بیشتری در سایت ایران تایپیست سفارش تولید زیرنویس ثبت کنید.

در صورتی که قصد دارید همزمان چندین سفارش تولید زیرنویس فارسی سریال های خارجی را در سایت ما به صورت آنلاین ثبت کنید می توانید ابتدا در سایت ما به نشانی irantypist.com ثبت نام کنید. با ثبت نام در سایت ما، یک پروفایل کاربری برای شما ساخته می شود. سپس می توانید در پروفایل ِخود به هر تعدادی که خواستید سفارش تولید زیرنویس ثبت کنید.

زیرنویس فارسی سریال

تولید زیرنویس فارسی فیلم ها

زیرنویس فارسی سریال برای چه زبان هایی ارائه می شود؟

زیرنویس فارسی سریال ها، نقش بسیار مهمی در درک هرچه بهتر دیالوگ هایی که در سریال مطرح می شوند دارند. ترجمه دیالوگ های یک سریال به زبان فارسی، به بسیاری از فارسی زبانان سراسر دنیا کمک می کند تا سریال های خارجی را راحت تر تماشا کنند. در شرایطی که ممکن است دوبله ی فارسیِ یک سریال موجود نباشد، وجود زیرنویس موهبت بزرگی به حساب می آید. امروزه بیشتر مردم ترجیح می دهند که یک فیلم را با زیرنویس مشاهده کنند. زیرا به خوبی از دشواری ها و پروسه ی طولانی ِدوبله کردن یک فیلم مطلع هستند. 

همچنین به خوبی می دانند که بخش مهمی از زیبایی یک سریال به صدای اصلی بازیگران، صدای صحنه و ... است. به همین خاطر لذت تماشای فیلم و سریال به زبان اصلی از تماشای آن با دوبله به مراتب بیشتر است. البته نباید از ذکر این نکته غافل شد که انتخاب زیرنویس برای سریال یا دوبله، کاملا سلیقه ای است. در اینجا هدف ما صرفا مطرح کردن میزان محبوبیت زیرنویس نسبت به دوبله سریال ها بود.

اما آیا سفارش زیرنویس فارسی سریال در ایران تایپیست به هر زبانی انجام می شود؟ شما مشتری عزیز جهت درخواست زیرنویس فارسی سریال های مختلف می توانید سریال ِمورد نظر خود را (به هر زبانی) به ما بسپارید. اگر صرفا به پیاده سازی زیرنویس سریال نیاز داشتید و قصد استفاده از خدمات ترجمه ی زیرنویس سریال را نداشتید، می توانید موقع ثبت سفارش آن را قید کنید تا به طور دقیق به آن رسیدگی شود.

معمولا مشتریان ما درخواست ترجمه زیرنویس فارسی سریال ها را ثبت می کنند.  زیرا به عنوان مثال کمتر کسی ترجیح می دهد یک سریال ترکی یا کره ای یا عربی را به زبان اصلی اش تماشا کند. اکثریت افراد زیرنویس ترجمه شده ی یک سریال خارجی به زبان فارسی را لازم دارند. در هر صورت اگر هدفتان پیاده سازی زیر نویس به زبان اصلی و یا ترجمه ی آن به فارسی است، ما هر دوی این خدمات را برای شما انجام می دهیم. شایان ذکر است که در ایران تایپیست خدمات تولید زیرنویس فارسی سریال ها به صورت سافت ساب (فایل srt) و هارد ساب (زیرنویس چسبیده به سریال) هم انجام می شود.

زیرنویس فارسی سریال

هزینه تولید زیرنویس

فایل ارسالی برای تولید زیرنویس فارسی سریال باید در چه فرمتی باشد؟

قطعا تا به اینجای مطلب، در مورد خدمات و قوانینی که در ایران تایپیست جهت تولید زیرنویس فارسی سریال ها وضع شده اند اطلاعات کافی کسب کرده اید. به هر حال اگر احساس می کنید هنوز ابهاماتی دارید که برایتان رفع نشده اند، می توانید به انتهای صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید. در آنجا، راه های ارتباطی با شرکت ایران تایپیست و کارشناسان ایران تایپیست درج شده است. شما می توانید با کارشناس مورد نظر، یا شماره تماس 02147624763 ارتباط برقرار کنید. در این صورت هم از مشاوره رایگان برخوردار می شوید و می توانید سوالات خود را با ما درمیان بگذارید. باید بدانید که در ساعات غیر کاری هم پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

موضوع نهایی که باید در اینجا به آن بپردازیم، نحوه ی ارسال فایل سریال مورد نظرتان و فرمت مورد قبولِ آن است. شما می توانید به دو روش فایل سریال خود را برای ما در ایران تایپیست ارسال کنید. یک راه این است که آن را آپلود کرده و در اختیار ما قرار دهید. راه دیگر این است که آن را روی یک سرور داخلی یا خارجی آپلود کرده و لینک آن را در سفارش خود برای ما ارسال کنید. اگر به هر دلیلی موفق نشدید تا لینک سریال مورد نظرتان را موقع ثبت سفارش ِآنلاین ارسال کنید، می توانید آن را برای کارشناسان ما از طریق پیام رسان های واتس اپ یا تلگرام ارسال کنید.

فرمت سریالی که برای تولید زیرنویس فارسی برای ما ارسال می کنید می تواند WMV/ MP4 / FLV / MKV /3GP   باشد. به طور کلی، شما می توانید سریال مورد نظرتان را به فرمت های ویدئویی رایج در سراسر دنیا برای ما ارسال کنید. اگر فایل سریال مورد نظرتان کیفیت صدای مناسبی ندارد، می توانید آن را به ما بسپارید تا با اخذ هزینه ی بیشتر زیرنویس مخصوص آن را برای شما تولید کنیم. اگر فایل زیرنویس زبان اصلی سریال مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید، هزینه ترجمه ی آن به زبان فارسی، کمتر از حالت عادی در نظر گرفته خواهد شد.

زیرنویس فارسی سریال

زیرنویس فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویستولید زیر نویس فیلم و سریالتدوین ویدئودوبله

سوالات متداول

خیر، ما هزینه تولید زیرنویس فارسی را برای سریال های خارجی کاهش داده ایم.

بله، هزینه برای سفارشات ِدارای تحویل فوری 2 برابر بیشتر از حالت عادی محاسبه می شوند.

بله کلیه سفارشاتی که در سایت ما ثبت می کنید مشمول گارانتی می شوند.

در حد 10 دقیقه می توانید در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید.


نویسنده: مرتضی صمدی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/9/7 ساعت 14:26:37 تعداد بازدید: 662 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: زیرنویس فارسی فیلم تولید زیرنویس فارسی سریال تهیه زیرنویس فارسی سریال ساخت زیرنویس فارسی سریال سفارش زیرنویس فارسی سریال

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :