دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس فارسی

نویسنده: سارا اخلاقی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/8/16 ساعت 09:00:00 بازدید: 848 امتیاز 0 از 0 نظر

تولید زیرنویس فارسی برای ترجمه یا پیاده سازی به شکل هاردساب یا سافت ساب در ایران تایپیست انجام می شود. تفاوتی نمی کند که شما قصد دارید فیلم مورد نظرتان را که انگلیسی، عربی، ترکی، آلمانی و ... است را به زبان فارسی ترجمه کرده و برای آن زیرنویس تهیه کنید یا اینکه قصد دارید برای یک فیلم به زبان فارسی، از خدمات پیاده سازی زیرنویس استفاده کنید. ما تمامی این امور را بدون محدودیت و در اسرع وقت برای شما به انجام خواهیم رساند. فقط کافی است که در سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنید و منتظر رسیدن زمان تحویل سفارش خود باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرنویس فارسی چیست و چه کاربردی دارد؟

زیرنویس فارسی متداول ترین و پر درخواست ترین نوع زیرنویس در ایران به حساب می آید. در اصل، چندان دور از ذهن نیست که بگوییم تعداد مخاطبان زیرنویس زبان فارسی در ایران بیشتر از هر نقطه ی دیگری در دنیا هستند.

با توجه به اینکه در تمامی کشور ها رایج ترین نوع زیرنویس انگلیسی است، اما در ایران، زیرنویس زبان فارسی رایج تر است. دلیل آن هم مشخص است. بسیاری از کسانی که علاقه مند به تماشای یک فیلم (خواه آموزشی و خواه غیر آموزشی) هستند، ترجیح شان این است که آن را به زبان فارسی مشاهده کنند. شخصی که برای پیاده سازی و ترجمه زیرنویس زبان فارسی از انگلیسی اقدام می کند باید به خوبی روی اصطلاحات و قوانین دستور زبان فارسی مسلط باشد.

مفتخریم که به شما اعلام کنیم، تولیدکنندگان زیرنویس فارسی در ایران تایپیست به بسیاری از زبان ها از جمله فارسی و انگلیسی تسلط خوبی دارند. در حقیقت آنها با آگاهی از زیر و بم دنیای این دو زبان، می توانند به بهترین شکل یک زیرنویس با کیفیت برای شما مشتری گرامی ترجمه یا پیاده سازی کنند. از آن جایی که تعداد سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی در ایران تایپیست بیشتر از هر زبان دیگری است، پس به شما پیشنهاد می دهیم انجام سفارش خود را به ما بسپارید. ما تلاش می کنیم تا بهترین زیرنویس را برای شما تولید کرده و به دست تان برسانیم.

روال ثبت سفارش زیرنویس فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی به صورت کاملا آنلاین است. یعنی کل مراحل ثبت، پرداخت و سپس تحویل سفارش به صورت اینترنتی انجام می شوند. لذا شما مجبور نخواهید بود که برای انجام یکی از این مراحل به شرکت ایران تایپیست مراجعه کنید. یا اینکه مثلا پرداخت خود را به صورت حضوری انجام دهید. تمامی مراحل به صورت آنلاین و کاملا نامحدود انجام می شوند.

زیرنویس فارسی

تولید زیرنویس فارسی

سفارش تولید زیرنویس فارسی به صورت آنلاین

شما می توانید سفارش زیرنویس فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی یا پیاده سازی زیرنویس زبان فارسی را برای یک فیلم به شکل آنلاین در سایت ما یعنی ایران تایپیست ثبت کنید. در زمانی که سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت می کنید، باید فایل فیلم یا ویدیویی که می خواهید برای آن زیرنویس زبان فارسی تولید شود را به صورت آنلاین برای ما ارسال کنید.

سپس قید کنید که زیرنویس به صورت چسبیده و هارد ساب باشد یا سافت ساب و در یک فایل جداگانه از فیلم (یا ویدئو). سپس برای سفارش شما فاکتور آنلاین صادر می شود. پس از انجام پرداخت اولیه از جانب شما، سفارش تان به یک تولید کننده ی زیرنویسِ خبره سپرده خواهد شد. شایان ذکر است که تمامی این مراحل به صورت کاملاً آنلاین انجام می شوند.

مزیت برون سپاری تولید زیرنویس فارسی به صورت آنلاین این است که در وقت و هزینه هایتان صرفه جویی می شود. به این دلیل که اولاً ملزم نیستید تا برای کل مراحل ثبت سفارش یا بخشی از آن به ایران تایپیست به صورت حضوری مراجعه کنید. تا زمانی که بستر آنلاین برای ثبت سفارش و انجام پرداخت وجود دارد، چه نیازی به مراجعه ی حضوری است؟ دوماً اینکه، هزینه ای بابت رفت و آمد پرداخت نخواهید کرد. بنابراین می توانید از هرکجای ایران، در ایران تایپیست سفارش آنلاین ثبت کنید. حتی اهمیتی ندارد که سفارش خود را در ساعات اداری ثبت کنید یا خارج از آن. ما به طور بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته (24/7) پیگیری سفارشات شما را انجام خواهیم داد و آماده ی خدمت رسانی به شما مشتری گرامی هستیم.

حتی اگر قصد دارید برای فیلم های آموزشی یا سرگرم کننده به زبان فارسی، سفارش زیرنویس فارسی ثبت کنید، مانعی وجود ندارد. شما می توانید این سفارش را به صورت آنلاین برای ما ثبت کنید تا آن را برای شما انجام دهیم. کلیه سفارشاتی که به صورت آنلاین برای ما ثبت می کنید، در وهله اول تحت نظارت کیفی کارشناسان ایران تایپیست قرار می گیرند و سپس به شما تحویل داده می شوند.

زیرنویس فارسی

ترجمه زیرنویس فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تهیه زیرنویس فارسی چسبیده

تولیدکنندگان زیرنویس فارسی در ایران تایپیست تمامی سفارش هایی که به آنها سپرده میشود را با کیفیت بالا انجام داده و به مشتریان تحویل می دهند. به همین خاطر کلیه زیرنویس هایی که در ایران تایپیست تولید می شوند دارای کیفیت بالا هستند. ما در ایران تایپیست اقدام به استخدام بیش از صدها تولید کننده زیرنویس از سراسر ایران کرده ایم. به همین خاطر موفق شده ایم تا هزینه های تولید زیرنویس را به طرز چشمگیری کاهش دهیم. کیفیت بالای زیرنویس های تولید شده در ایران تایپیست به چه معناست؟ 

در اصل، به این معناست که کل زیرنویس هایی که به صورت هاردساب یا سافت ساب تولید می شوند، با فیلم یا ویدیویتان کاملا هماهنگ هستند و هیچ گونه تاخیری در نمایش آنها وجود ندارد. تمامی زیرنویس هایی که در ایران تایپیست تولید می شوند از نظر رعایت اصول اولیه ی استاندارد مورد بررسی قرار می گیرند. سپس به شما به عنوان مشتری تحویل داده می شوند. ما در ایران تایپیست، به رضایت مشتریان خود از نظر سطح کیفی زیرنویس فارسی و سایر زیرنویس ها به زبان های دیگر اهمیت می دهیم. بنابراین همواره در تلاش هستیم تا سطح کیفیِ تولیدات و خدمات خود را افزایش دهیم.

اگر سوال یا ابهامی در مورد تولیدات یا ترجمه ی زیرنویس فارسی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و سوالات خود را بپرسید. تمامی کارشناسان ما می توانند پاسخگوی سوالات شما در این زمینه باشند. برای اینکه راه های ارتباطی با ایران تایپیست را بیابید، کافی است که به انتهای صفحه ی اصلی سایت ما نگاهی بیندازید. در انتهای صفحه اصلی سایتمان، کلیه اطلاعات لازم را برای برقراری ارتباط با شما مشتری گرامی درج کرده ایم. شما می توانید هم از مشاوره رایگان سایت ما بهره مند شوید. هم اینکه می توانید سوالات و ابهام هایی که در این خصوص دارید را با ما مطرح کنید تا به آنها پاسخ دهیم. توجه داشته باشید که شما می توانید چه قبل و چه بعد از ثبت سفارشِ زیرنویس زبان فارسی، با ما تماس بگیرید و سوالات تان را بپرسید.

زیرنویس فارسی

ترجمه زیرنویس

تولید زیرنویس فارسی srt  به صورت فوری

اگر جزو افرادی هستید که هر روز یا هر هفته، به پیاده سازی زیرنویس فارسی یا ترجمه آن مثلا فارسی به انگلیسی، فارسی به عربی، ترکی و غیره نیاز دارند می توانید در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید. چرا ایران تایپیست؟ زیرا شما نمی توانید بودجه ی بسیار زیادی برای تولید زیرنویس به صورت روزانه یا هفتگی یا حتی ماهانه صرف کنید. اما می توانید به خدمات پیاده سازی یا ترجمه ی زیرنویس زبان فارسی در ایران تایپیست اعتماد کنید. زیرا ما تا جای ممکن هزینه ی ترجمه یا پیاده سازی زیرنویس زبان فارسی فیلم ها، کلیپ ها و ویدئو ها را کاهش داده ایم.

به همین خاطر، ثبت سفارش زیرنویس زبان فارسی در ایران تایپیست برای شما مشتری عزیز بسیار مقرون به صرفه در می آید. شایان ذکر است که به جز پیاده سازی و ترجمه زیرنویس زبان فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی، ما برای سایر زبان ها مانند کره ای، عربی، ترکی و غیره خدمات تولید زیرنویس ارائه می کنیم.

همچنین اگر نیاز داشتید تا زیرنویس به صورت هاردساب روی فیلم قرار بگیرد، می توانید موقع ثبت سفارش این درخواست را مطرح کنید تا به آن رسیدگی شود. البته در ایران تایپیست فقط و فقط امکان تولید زیرنویس هارد ساب وجود ندارد! بلکه شما می توانید درخواست کنید که زیرنویس زبان فارسی فیلم تان به صورت سافت ساب در یک فایل srt به صورت جداگانه به شما تحویل داده شود. انتخاب نوع زیرنویس از جانب شما به ارائه ی خدمات بهتر و پویاتر در ایران تایپیست کمک می کند.

همچنین شما می توانید درخواست دهید تا پیاده سازی یا ترجمه زیرنویس فارسی  فیلم تان به صورت تحویل ِفوری باشد. تحویل فوری چیست؟ اگر در ایران تایپیست سفارش آنلاین ثبت کنید و روش تحویل فوری را انتخاب نمایید، از شما دو برابر بیشتر از حالت تحویل عادی هزینه دریافت می شود. اما در مقابل، سفارش تان در زمان ِانتخابی توسط شما خدمت تان تحویل داده می شود. این روش بیشتر برای کسانی مناسب است که قصد دارند سفارشات خود را در عرض چند ساعت یا نهایتا یک الی دو روز تحویل بگیرند.

پس اگر باید برای یک یا چند فیلم خاص زیرنویس فارسی تهیه کنید و آن را سریعا به شخص، شرکت یا افراد دیگری تحویل دهید پیشنهاد میکنیم تحویل فوری ایران تایپیست را انتخاب کنید. با این کار می توانید در سریع ترین زمان ممکن فایل زیرنویس ِسفارش خود را تحویل بگیرید. البته معنای تحویل فوری در ایران تایپیست، کاهش کیفیت نیست! در ایران تایپیست کیفیت خط قرمز ما است. بنابراین تلاش می کنیم سرعت بالا و کیفیت بالا را به صورت همزمان در دستور کار خود قرار دهیم.

زیرنویس فارسی

تولید زیرنویس فارسی ویدئو

منظور از زیرنویس فارسی هاردساب و سافت ساب چیست؟

تولید زیرنویس فارسی فیلم های کوتاه یا بلند، ویدیوها و کلیپ های اینستاگرامی و سایر شبکه های اجتماعی در ایران تایپیست با در نظر گرفتن کیفیت بالا انجام می شوند. اگر به فکر تولید زیرنویس زبان فارسی برای فیلم های آموزشی هستید می توانید از خدمات آنلاین ایران تایپیست استفاده کنید.

بسیاری از کسانی که در حال آموختن زبان های جدید هستند، با کمک زیرنویس فارسی میتوانند skills خود را در این زمینه تقویت کنند. پس اگر تولید کننده ی محتواهای آموزشی هستید، می توانید به ایران تایپیست اعتماد کرده و تولید زیرنویس زبان فارسی این محتواها را به ما بسپارید.

پیاده سازی زیرنویس فارسی روی فیلم ها می تواند با در نظر گرفتن ماهیت آنها در ایران تایپیست انجام شود. مثلا اگر یک فیلم انگلیسی یا عربی یا فرانسوی دارید و میخواهید زیرنویس فارسی برای آن تولید کنید می توانید آن را به ایران تایپیست بسپارید. ما براساس لحن و بیان فیلم آن را برای شما ترجمه کرده و سپس پیاده سازی می کنیم.

همانطور که ممکن است بدانید، بسیاری از فیلم های آموزشی زیرنویس هاردساب دارند. زیرا به طور معمول این نوع فیلم ها به همراه زیرنویس در دسترس مخاطب قرار می گیرند. اگر در زمینه تولید فیلم های آموزشی فعالیت می کنید، می توانید تولید زیرنویس فارسی ِهارد ساب آنها را به ما بسپارید. اما اگر فیلم تان محتوای سرگرم کننده دارد، می توانید درخواست کنید که برای آن تولید زیرنویس فارسی به صورت سافت ساب و از طریق یک فایل srt صورت پذیرد. در هر صورت انتخاب با شماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ی تولید زیرنویس فارسی در ایران تایپیست می توانید به منوی «هزینه و زمان» در سایت ما مراجعه کنید. یا اینکه نگاهی به منوی «لیست خدمات» در سایت ما بیندازید. در این دو قسمت، تمامی اطلاعاتی که لازم دارید قبل از ثبت سفارش تولید زیرنویس در ایران تایپیست بدانید، آورده شده است.

زیرنویس فارسی

ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویستولید زیر نویس فیلم و سریالدوبلهتدوین ویدئو

سوالات متداول

خیر، کیفیت در ایران تایپیست اولویت بالایی دارد. کاهش هزینه تولید زیرنویس زبان فارسی در ایران تایپیست به خاطر به کار گیریِ تعداد زیادی از تولیدکنندگان زیرنویس است.

برای تمامی فیلم ها با هر موضوعی می توانید سفارش ثبت کنید؛ البته به جز فیلم هایی با مضامین غیر اخلاقی.

دو برابر بیشتر از حالت تحویل عادی می باشد.

افزایش هزینه ی تولید زیرنویس فارسی برای یک فیلم به حجم آن بستگی دارد.


نویسنده: سارا اخلاقی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/8/16 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 848 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش زیرنویس فارسی تولید زیرنویس فارسی ساخت زیرنویس فارسی سابتایتل فارسی زیرنویس

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :