دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس ارزان

نویسنده: سارا اخلاقی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/15 ساعت 11:00:00 بازدید: 589 امتیاز 0 از 0 نظر

شما می توانید به منوی هزینه و زمان در سایت ایران تایپیست نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که تولید زیرنویس ارزان در شرکت ما تا چه حد مقرون به صرفه است. برای آشنایی بیشتر با خدمات تولید زیرنویس ارزان در ایران تایپیست پیشنهاد می شود که حتما این مطلب را مطالعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چرا خدمات تولید زیرنویس در ایران تایپیست ارزان است؟

با اینکه همیشه می گویند هیچ ارزانی بی دلیل نیست، که به معنای همان کیفیت پایین است اما این جمله در ایران تایپیست صدق نمی کند. در تیم ایران تایپیست خدمات تولید زیرنویس با کیفیت بالا ارائه می شود. ایران تایپیست از زمان فعالیت و شروع به کار خود تا امروز در تلاش بوده است تا زیرنویس با کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

ارائه خدمات تولید زیرنویس ارزان، یکی از جمله خدمات برتر و نوین در ایران تایپیست به شمار می آید. از آن جایی که کمتر شرکتی را می توان پیدا کرد که به طور رسمی اقدام به ارائه خدمات تولید زیرنویس کند، ما در ایران تایپیست تصمیم گرفتیم این خلاء را به کمک جمع بزرگی از تولید کنندگان زیر نویس در ایران پُر کنیم. نتیجه ای که امروز شما به عنوان مشتری مشاهده می کنید نتیجه ی سالها تلاش ما است که به ثمر نشسته است.

ما در ایران تایپیست تلاش کردیم تا ایده ی تولید زیرنویس ارزان و در عین حال با کیفیت را پیاده سازی کنیم تا به علاقه مندان نشان دهیم که می توان با قیمت و هزینه ی معقول دست به تولید زیرنویس با کیفیت و عالی زد. به همین خاطر تا به این لحظه طیف وسیعی از شرکت ها و افراد مختلف به ما و خدمات مان اعتماد کرده اند.

تولید زیرنویس ارزان برای کلیه زبان ها در ایران تایپیست با هزینه ی بسیار کم انجام می شود. درست است که معمولا مشتریان از ما درخواست می کنند که برای فیلم یا ویدئو مورد نظرشان زیرنویس فارسی یا زیرنویس انگلیسی تهیه کنیم، اما شما می توانید برای سایر زبان های دیگر هم در سایت ما سفارش تولید زیرنویس ثبت کنید.

بسیاری از مشتریانی که به ایران تایپیست اعتماد می کنند و تولید زیرنویس ویدئو یا فیلم یا سریال های مورد نظرشان را به ما می سپارند، قبل از هرگونه ثبت سفارش از ما درخواست نمونه کار تولید زیرنویس می کنند. از آن جایی که زیرنویس ها در ایران تایپیست به صورت کاملا با کیفیت تولید می شوند، شما می توانید درخواست نمونه کار در هر زمینه و موضوعی را با ما مطرح کنید. ما در ایران تایپیست نمونه کارهای موفق فراوانی داریم که می توانیم به شما ارائه کنیم. ارائه نمونه کار ِتولید زیرنویس فقط و فقط با هدف جلب رضایت شما مشتری گرامی انجام می شود و ارزش دیگری ندارد. شما می توانید همین حالا برای ثبت سفارش تولید زیرنویس در سایت ما اقدام کنید. اگر سوالی دارید یا احساس می کنید که به دریافت مشاوره رایگان نیازمند هستید، می توانید با شماره ی مندرج در آخر سایت با ما در شرکت ایران تایپیست تماس حاصل کنید. منتظرتان هستیم.

زیرنویس ارزان

تولید زیرنویس

آیا تولید زیرنویس ارزان مبنی بر بی کیفیت بودن آن است؟

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم، دلیل ارائه خدمات تولید زیرنویس ارزان در ایران تایپیست، بی کیفیت بودن ِآن نیست. دلیل ارزان بودن ِخدمات ایران تایپیست نسبت به سایر مراکز ِشناخته شده ی دیگر این است که ما تنها چند عامل مهم را برای محاسبه ی هزینه در نظر گرفته ایم. این عوامل مهم شامل زمان تحویل پروژه ی تولید زیرنویس، زبان مبدا و مقصد (برای ترجمه ی زیرنویس)، هستند. منظور از زمان تحویل پروژه ی تولید زیرنویس این است که برخی سفارشات تولید زیرنویس به صورت تحویل فوری ثبت می شوند. سفارش هایی که به صورت تحویل فوری ثبت شده اند مشمول پرداخت هزینه 2 برابر بیشتر از حالت عادی می شوند. زیرا در این نوع از سفارش ها، تولید کننده ی زیرنویس ملزم است تا در سریع ترین زمان ممکن، سفارش تان را تحویل دهد. به همین خاطر باید برای این نوع سفارش ها بیشتر از حالت عادی هزینه بپردازید.

زبان مبدا و مقصد نیز تاثیر بسزایی در محاسبه ی هزینه ی تولید زیرنویس ارزان دارند. اگر نیاز به ترجمه و پیاده سازی زیرنویس برای یک فیلم، سریال یا ویدئو دارید، باید زبان مبدا و مقصد را برای آن تعیین کنید. اما اگر صرفا به خدمات پیاده سازی زیرنویس نیاز دارید می توانید موقع ثبت سفارش درخواست «پیاده سازی زبان اصلی زیر نویس» را مطرح کنید. معمولا سفارشاتی که شامل پیاده سازی و ترجمه می شوند، هزینه ی بسیار بیشتری نسبت به سفارشاتی دارند که در آنها صرفا پیاده سازی زیرنویس اهمیت دارد. شما می توانید با بررسی منوی «هزینه و زمان» در سایت ما متوجه شوید که تولید زیرنویس در ایران تایپیست تا چه حد ارزان و مقرون به صرفه است.

تولید زیرنویس ارزان در ایران تایپیست به معنای این است که ما طبق نرخ مصوب برای ترجمه و تولید زیرنویس فعالیت می کنیم. همچنین، هزینه ی تولید زیرنویس را برای هر سفارش، به صورت جداگانه و لحظه ای محاسبه می کنیم. این بدان معناست که برای بهره مندی از خدمات تولید زیرنویس در ایران تایپیست، نیازی نیست که پلن طلایی، نقره ای یا برنزی خریداری کنید. به همین خاطر تعداد سفارشات تولید زیرنویس ارزان که در ایران تایپیست ثبت میشوند روز به روز در حال افزایش هستند.

زیرنویس ارزان

تولید زیرنویس ارزان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرنویس ارزان برای چه زبان هایی ارائه می شود؟

همانطور که توضیح داده شد تولید زیرنویس ارزان و با کیفیت در ایران تایپیست، برای کلیه زبان ها (نه فقط فارسی یا انگلیسی)، انجام می شود. یکی از مزیت های همکاری با تیم ِایران تایپیست این است که به شما اجازه می دهیم تا به عنوان مشتری برای هر زبان و هر نوع فیلمی در سایت ما سفارش آنلاین تولید زیرنویس ثبت کنید.

ارائه ی خدمات تولید زیرنویس ارزان مشمول گارانتی هستند. اما این به چه معناست؟ به این معنا که شما می توانید در زمان ثبت سفارش در ارتباط با تولید کننده ی زیرنویس یا کارشناسان ِما از وضعیت سفارش خود آگاه باشید. همچنین بعد از دریافت سفارش تان – در صورت لزوم – می توانید آن را پیگیری کنید. کارشناسان ما موظف هستند که به درخواست شما رسیدگی کنند تا در نهایت رضایت شما مشتری گرامی به طور کامل حاصل شود. همچنین همانطور که اشاره شد می توانید از ما درخواست نمونه کار کنید. درخواست نمونه کار در ایران تایپیست فقط در طی ارتباط با کارشناسان ما انجام می پذیرد. شما باید با کارشناسان ایران تایپیست تماس بگیرید. سپس درخواست نمونه کار تولید زیرنویس ارزان را مطرح کنید. پس از بررسی نمونه کار های ارائه شده، می توانید برای ثبت سفارش در سایت ما اقدام کنید.

اگر نیازی به دریافت نمونه کار نمی بینید، الزامی وجود ندارد تا حتما قبل از ثبت سفارشِ تولید زیرنویس ارزان از ما در ایران تایپیست درخواست نمونه کار کنید. توجه داشته باشید که ارائه ی نمونه کار با هدف جلب اعتماد و رضایت شما مشتری گرامی انجام می شود.

تولید زیرنویس ارزان برای تمامی زبان ها مانند انگلیسی، فارسی، عربی، ترکی استانبولی، آلمانی، فرانسوی و غیره انجام می شود. حتی شما می توانید برای تولید زیرنویس زبان های غیر رایج مثل اردو، هندی، چینی و غیره سفارش تولید زیرنویس ثبت کنید. در هر صورت، تیم ایران تایپیست خود را موظف می داند که سفارش شما را با نهایت کیفیت و دقت تحویل دهد.

زیرنویس ارزان

تولید زیرنویس ارزان در ایران تایپیست

آیا برای فیلم های طولانی تولید زیرنویس ارزان تر از فیلم های کوتاه است؟

طول و اندازه ی فیلم تاثیر بسزایی در محاسبه ی هزینه ی آن دارد. هر چقدر فیلم مورد نظر شما طولانی تر باشد، هزینه ی تولید زیرنویس برای آن، بیشتر خواهد بود. به همین ترتیب، تولید زیرنویس برای فیلم های کوتاه تر با قیمت کم محاسبه می شود. 

معیار تیم ایران تایپیست برای محاسبه ی هزینه تولید زیرنویس ارزان برای یک فیلم یا سریال طول آن بر حسب دقیقه است. مثلا یک فیلم یک ساعته، نسبت به یک فیلم نیم ساعته، هزینه ی بیشتری برای تولید زیرنویس خواهد داشت. ممکن است در یک فیلم دیالوگ ها و گفتگو های زیادی وجود نداشته باشد اما شما به خاطر زمان بسیار طولانی ِفیلم ملزم به پرداخت هزینه ی بیشتر شوید. در هر صورت، این یک معیار کلی است. اگر با آن مشکلی ندارید می توانید در ایران تایپیست سفارش تولید زیرنویس ارزان ثبت کنید.

به طور کلی ثبت سفارش تولید زیرنویس در ایران تایپیست برای شما هزینه چندانی در بر نخواهد داشت مگر اینکه:

  1. سفارش تان را به صورت تحویل فوری ثبت کرده باشید که هزینه‌ ی آن دو برابر خواهد شد.
  2. طول فیلم تان (بر حسب دقیقه) بسیار  زیاد باشد (بیشتر از یکی دو ساعت).

اگر سفارش شما از یکی از این دو حالت خارج است می توانید از خدمات تولید زیرنویس ارزان بهره مند شوید. با این حال خدمات تولید زیرنویس ارزان در ایران تایپیست برای کلیه مشتریان مقرون به صرفه است. ما با ارائه تسهیلات پرداخت به شما مشتری عزیز کمک می کنیم تا هزینه ی بسیار کمی را برای سفارش خود بپردازید. مثلا یکی از این تسهیلات امکان پرداخت قسطی ِهزینه سفارش تولید زیرنویس تان است.

روند پرداخت قسطی  هزینه ی سفارش هم درست مشابه روال درخواست نمونه کار برای تولید زیرنویس ارزان است. در این روش شما باید با یکی از کارشناسان ما در ایران تایپیست تماس حاصل کنید. سپس درخواست کنید که سفارش تان بررسی شده و برای آن قسط بندی انجام شود. کارشناس مربوطه سفارش شما را بررسی کرده و تاریخ های سررسید پرداخت قسط را به شما اعلام می کند. همچنین مبلغی که باید در هر قسط بپردازید را هم به شما اعلام خواهد کرد. شما ملزم هستید تا در تاریخ های اعلام شده نسبت به پرداخت قسط خود اقدام نمایید.

زیرنویس ارزان

ایران تایپیست

 چگونه از خدمات تولید زیرنویس ارزان آنلاین استفاده کنم؟

تولید زیرنویس ارزان در ایران تایپیست به صورت آنلاین انجام می شود. شما مشتری گرامی می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را در سایت ما ثبت کنید. کارشناسان ما شرایط سفارش شما را بررسی کرده و براساس آن، هزینه ی سفارش تان را به واسطه ی صدور فاکتور آنلاین به شما اعلام می کنند. صدور فاکتور آنلاین در ایران تایپیست در کمتر از 5 دقیقه توسط کارشناس ِمربوطه انجام می شود.

شما می توانید این فاکتور را بررسی کرده و در صورتی که ابهامی در مورد آن دارید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا به شما مشاوره ی رایگان ارائه کنند. پس از دریافت مشاوره می توانید نسبت به پرداخت هزینه ی سفارش خود اقدام کنید. هزینه در دو مرحله از شما دریافت می شود. اولین مرحله که پیش پرداخت نام دارد موقع ثبت سفارش انجام می شود. دومین مرحله که پرداخت نهایی نام دارد در زمان تحویل گرفتن سفارش تان انجام می شود. شما بدون انجام پرداخت نهایی نمی توانید سفارش خود را تحویل بگیرید.

همانطور که اشاره شد برای اینکه بدانید عوامل موثر بر هزینه تولید زیرنویس ارزان چه هستند، می توانید به منوی «هزینه و زمان» در سایت ما نگاهی بیندازید. در این بخش اطلاعات لازم به صورت تفکیک شده قرار گرفته اند. همچنین برای بررسی خدمات ما می توانید سری به منوی «لیست خدمات» سایت ایران تایپیست بزنید. به طور کلی، به دلیلِ بالا بودن حجم سفارش های تولید زیرنویس، تلاش کرده ایم که تا حد ممکن هزینه های مرتبط با آن را کاهش دهیم.

شما می توانید از همین حالا جزء مشتریان ما باشید. فقط کافی است که برای ثبت سفارش و همکاری با ما به سراغ صفحه اصلی سایت ما بروید و روی دکمه «ثبت سفارش» کلیک کنید. اگر قبلا در سایت ما پنل کاربری نساخته باشید ( ثبت نام نکرده باشید) حتما باید این کار را انجام دهید. ثبت سفارش در ایران تایپیست بدون وجود پنل کاربری ممکن نیست.

زیرنویس ارزان

تولید زیرنویس در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویسگویندگی یا روخوانیدوبلهتدوین ویدئو

سوالات متداول

خیر، ارائه ی نمونه کار در زمینه ی تولید زیرنویس ارزان، کاملاً رایگان انجام می شود.

منظور از تولید زیرنویس ارزان، تولید زیرنویس برای فیلم ها، سریال ها و ویدئو ها با کیفیت بالا و هزینه ی بسیار کم است.

شرایط سفارش شما روی تعیینِ هزینه ی آن بسیار موثر است. اگر حجم فیلم تان بسیار زیاد باشد و بخواهید از خدمات زیرنویس فوری در ایران تایپیست بهره مند شوید باید هزینه ی بیشتری بپردازید.

روال ثبت سفارش تولید زیرنویس در ایران تایپیست رایگان انجام می شود.


نویسنده: سارا اخلاقی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/15 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 589 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تولید زیرنویس ارزان زیرنویس ارزون سابتایتل ارزان سابتایتل ارزون زیرنویس قیمت مناسب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :