جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس آهنگ

نویسنده: دانیال فرهادی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/6/24 ساعت 09:00:00 بازدید: 1480 امتیاز 0 از 0 نظر

خدمات تولید زیرنویس آهنگ در ایران تایپیست هم به زبان اصلی و هم به صورت ترجمه شده انجام می شود. همچنین ما این امکان را در اختیار شما قرار می دهیم تا انتخاب کنید که فایل زیرنویس به صورت جدا از موزیک ویدئو در فرمت srt خدمت تان تحویل داده شود. یا به صورت زیرنویس چسبیده و هارد ساب.

انجام خدمات زیرنویس آهنگ برای کلیه زبان ها، به صورت آنلاین و کاملا نامحدود انجام می گیرد. شما می توانید از هر کجا و در هر ساعتی برای ثبت سفارش آنلاین زیرنویس موزیک های مختلف در ایران تایپیست اقدام کنید. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره رایگان داشتید می توانید با شماره 02147624763 با ما ارتباط برقرار کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرنویس آهنگ چه کاربردی دارد؟

آیا نیاز به دریافت خدمات زیرنویس آهنگ های خارجی را دارید، اما هیچ مرکزی (را که این خدمات را به طور مشخص ارائه کند) نمی توانید پیدا کنید؟ ایران تایپیست در کنار شماست. شما  می توانید در ایران تایپیست سفارش زیرنویس موزیک ثبت کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت که بتوانید زمان دریافت خروجی ِسفارش خود را تعیین کنید. 

معمولا به این دلیل که زیرنویس موزیک ها و آهنگ های خارجی بسیار سریع و آسان تهیه و ترجمه می شوند شما می توانید در کمتر از سه چهار ساعت یا نهایتا یک روز کاری منتظر بمانید تا فایل زیرنویس موزیک خود را تحویل بگیرید. راه دیگر برای تحویل گرفتن فایل زیرنویس موزیک تان این است که درخواست کنید آن را به کلیپ یا ویدئو مربوط به آهنگ بچسبانند. معمولا کسانی که برای ثبت سفارش زیرنویس موزیک در ایران تایپیست اقدام می کنند یک کلیپ یا موزیک ویدئو از آهنگ را برای ما ارسال می کنند. سپس درخواست می کنند که زیرنویس مورد نظر به موزیک ویدئو چسبانده شود. در هر صورت، انتخاب با شماست.

ثبت و پرداخت سفارش آنلاین زیرنویس آهنگ های خارجی در ایران تایپیست در کمتر از 5 دقیقه ممکن می شود. زیرنویس موزیک های خارجی مانند هر نوع فایل زیرنویس دیگری به فهم بهتر شعر یا متن آهنگ کمک می کند. گوش دادن به آهنگ و موزیک های مربوط به سایر زبان ها (غیر از فارسی) به بسیاری از زبان آموزان کمک می کند تا مهارت شنیداری (لیسنینگ) و خواندن (ریدینگ) شان را تقویت کنند. 

آموزش زبان های مختلف، مبحثی پیچیده است. به همین خاطر اگر در زمینه آموزش زبان یا تقویت مهارت های 4 گانه زبان آموزان فعالیت می کنید، اگر یک وب سایت یا کانال سرگرم کننده دارید و نیاز دارید که موزیک ویدئو های خارجی را با زیرنویس زبان اصلی یا به صورت ترجمه شده به زبان فارسی در اختیار مخاطبان خود قرار دهید، می توانید بدون محدودیت در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید. 

زیرنویس آهنگ

 زیرنویس آهنگ

آیا امکان تولید زیرنویس آهنگ های انگلیسی وجود دارد؟

تولید زیرنویس آهنگ های خارجی امری زمان‌بر و دشوار نیست. اما ترجمه متن آهنگ ها باید  با دقت بالا و در زمان مناسب توسط یک مترجم حرفه ای انجام شود. زیرا اشعار و متن هایی که در موزیک های خارجی بیان می شوند تا حدی به ادبیات، اصطلاحات و کنایه های مربوط به آن زبان ارتباط پیدا می کنند. پس ما به راحتی نمی توانیم کلمات را به صورت تحت اللفظی ترجمه کرده و در اختیار مخاطب قرار دهیم. زیرا معنایی که باید را پیدا نمی کنند. اگر به زیرنویس ترجمه شده از یک موزیک نیاز داشتید، باید انجامِ آن را به مرکزی بسپارید که افراد متخصص در آن فعالیت می کنند. این افراد می توانند طبق دانش غنی خود از زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، ترکی و ... متن آهنگ را به زبان فارسی سلیس برگردانند.

گاهی ترجمه تحت الفظی و کلمه به کلمه برای زیرنویس آهنگ های خارجی، کیفیت را زیر سوال می برد. 

به طور طبیعی نمی توان این چند خط شعر انگلیسی را به صورت تحت اللفظی ترجمه کرد. درست است که برخی اشعار و متن آهنگ های خارجی با کمک ترجمه تحت الفظی دچار مشکل نمی شوند و معنی آنها به طور کامل منتقل می شود. اما برخی اشعار را باید به طور تخصصی به زبان دیگر، ترجمه کرد. در هر صورت شما به هر شکل از ترجمه که نیاز داشتید (تحت اللفظی یا غیره) می توانید برای ثبت سفارش درج زیرنویس و ترجمه آن اقدام کنید. شایان ذکر است که اگر به ترجمه متن آهنگ نیاز نداشتید و صرفا قصد داشتید تا یک زیرنویس هماهنگ به زبان اصلی برای کلیپ یا موزیک ویدئو مورد نظرتان بیابید، می توانید باز هم در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید.

زیرنویس آهنگ

ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تولید زیرنویس آهنگ برای تقویت زبان

همانطور که در بالا اشاره کردیم، یکی از کاربرد های همیشه مطلوب ِزیرنویس آهنگ ها این است که به تقویت زبان و دو مهارت لیسنینگ و ریدینگ در لحظه، کمک می کنند. اگر از نظر این دو مهارت مشکل دارید، می توانید موزیک های زبان مورد نظر خود را با زیرنویس زبان اصلی مشاهده کنید. به این وسیله، ذهن تان به شنیدن آواهای مختلف و شیوه های گوناگون کلمات عادت خواهد کرد. بنابراین، درک مطلب و آشنایی با لهجه های گوناگون به شما کمک می کند تا مثل یک فرد نیتیو زبان را بیاموزید. اگر در زمینه آموزش زبان یا تقویت زبان فعالیت می کنید، می توانید به صورت فردی، شرکتی یا ... در ایران تایپیست سفارش زیرنویس موزیک و آهنگ ثبت کنید.

شما می توانید با ثبت سفارش آنلاین و با پرداخت هزینه کم، فایل زیرنویس آهنگ تان را به صورت آنلاین (به زبان فارسی به صورت ترجمه شده و به زبان اصلی) دریافت کنید. یک روش دیگر هم وجود دارد. اینکه کلیپ یا موزیک ویدئو مورد نظرتان را با زیرنویسِ هاردساب یا زیرنویس چسبیده از ما دریافت کنید. 

اینکه کدام حالت را انتخاب کنید به سلیقه و اهداف شما از سفارش زیرنویس موزیک مربوط می شود. اگر کانالی در تلگرام دارید یا یک سایت که در آن زبان انگلیسی، عربی، فرانسوی، چینی، کره ای و ... را آموزش می دهید، می توانید پس از تهیه ی فایل جداگانه زیرنویس مربوط به هر موزیک ویدئو، آنها را داخل سایت یا کانال تلگرام تان آپلود کنید. 

راه دیگر این است که درخواست کنید زیرنویس موزیک ویدئو به صورت هاردساب روی آن قرار بگیرد. سپس فایل یا لینک مربوط به آن موزیک ویدئو را در اختیار کاربران سایت یا سابسکرایب های کانال تلگرام تان قرار دهید. با انجام این کار، طولی نمی کشد که سیلی از مشتاقان و علاقه مندان به زبان انگلیسی و ترجمه موزیک ویدئو ها یا موزیک ویدئو های دارای زیرنویس زبان اصلی، به سمت محتواها یتان سرازیر شوند. شما می توانید با پرداخت هزینه ی کم در سایت ما سفارش زیرنویس آهنگ ثبت کنید.

زیرنویس آهنگ

زیرنویس موزیک

خدمات تهیه زیرنویس آهنگ مختص چه زبانهایی است؟

برای اینکه بدانید خدمات زیرنویس آهنگ برای کدام زبان ها در ایران تایپیست انجام می شود، باید یک نکته را در نظر بگیرید. اینکه خدماتی که در ایران تایپیست در زمینه ی زیرنویس انجام می شوند، هیچ محدودیتی ندارند. همانطور که تهیه یک آهنگ به هر زبانی در دنیا ممکن است، تهیه زیرنویس ترجمه شده یا به زبان ِاصلی برای آن در ایران تایپیست هیچ محدودیتی ندارد. ایران تایپیست به ارائه ی خدمات نامحدود معروف است. ما به این موضوع افتخار می کنیم.

برای همین، اگر نیاز به ثبت سفارش زیرنویس آهنگ به زبان انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی، فرانسوی و غیره دارید هیچ محدودیتی متوجه شما نیست. حتی اگر زبان ِآهنگ مورد نظرتان مانند انگلیسی یا فرانسوی یا عربی جزء زبان های رایج نیست، باز هم می توانید سفارش تهیه زیرنویس موزیک مورد نظرتان را به ما بسپارید.

شما باید جهت ثبت سفارش تهیه و تولید زیرنویس آهنگ در ایران تایپیست، در ابتدا یک پروفایل کاربری برای خود بسازید. سپس در پنل تان سفارش تهیه یا ترجمه ی زیرنویس آهنگ ثبت کنید. تعداد آهنگ هایی که می توانید برای ترجمه و تهیه زیرنویس برای آنها اقدام کنید، نامحدود است.

شما به هر تعدادی که بخواهید می توانید سفارش زیرنویس آهنگ در ایران تایپیست ثبت کنید. مسئولیت ترجمه و تنظیم این زیرنویس ها گاهی به یک نفر و گاهی به چند نفر (جداگانه) سپرده می شود.  اگر شخص خاصی را به عنوان فریلنسر جهت تولید زیرنویس آهنگ در ایران تایپیست می شناسید، می توانید درخواست کنید تا سفارش شما به ایشان سپرده شود. 

پس شما برای ثبت سفارش زیرنویس آهنگ، فقط به یک پروفایل کاربری در ایران تایپیست نیاز دارید. پس از آن این امکان را خواهید داشت تا در سایت ما به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. تک تک سفارشاتی که برای تولید زیرنویس در ایران تایپیست به ثبت می رسانید، با نهایت دقت و کیفیت به انجام می رسند. هر شخصی تحت عنوان ِ «تولید کننده زیرنویس» یا «مترجم زیرنویس» در ایران تایپیست وظیفه دارد تا پروژه شما را با نهایت کیفیت تحویل دهد.

زیرنویس آهنگ

پشتیبانی 24 ساعته در ایران تایپیست

تولید محتوا با سفارش تهیه زیرنویس آهنگ

در کل این مطلب به این موضوع پرداختیم که چگونه می توانید از خدمات نامحدود تهیه و تولید و ترجمه ی زیرنویس آهنگ های خارجی در ایران تایپیست بهره مند شوید. با این حال اگر ابهامی برای شما وجود دارد یا سوالات بیشتری دارید که در این مطلب به آنها پاسخ داده نشد، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. ما در ایران تایپیست به صورت 24 ساعته، طی تماس تلفنی یا از طریق پیام رسان های واتساپ و تلگرام پاسخگوی سوالات شما هستیم. همچنین برای ارائه مشاوره و راهنمایی های بیشتر خدمت شما مشتری گرامی همیشه آماده ایم.

به عنوان مثال، سوال بسیاری از مشتریان ِما این است که آیا نرم افزاری که برای تولید، ترجمه و سپس چسباندن زیرنویس آهنگ به آن مورد استفاده قرار می گیرد روی محاسبه هزینه نهایی موثر است؟ تا چه حد؟ به طور معمول، از نرم افزار های مختلفی برای تهیه و تولید زیرنویس موزیک ویدئو ها استفاده می شود. در ایران تایپیست برای انتخاب ِنرم افزار جهت تولید زیرنویس هیچ محدودیتی وجود ندارد. 

تمامی نرم افزار های کاربردی و مهم جهت تولید زیرنویس ِموزیک ویدئوهای خارجی، در ایران تایپیست مورد استفاده قرار می گیرند. به همین خاطر، شما می توانید موقع ثبت سفارش زیرنویس آهنگ، یک نرم افزار را جهت تولید زیرنویس انتخاب کنید. سپس تاکید کنید که حتما از این نرم افزار برای تولید و هماهنگی زیرنویس پروژه ی شما استفاده شود. شخصی که تولید کننده ی زیرنویس میباشد، موظف است آن را به نحو احسن انجام دهد. در پاسخ به سوالی که کمی بالاتر مطرح شد، تاثیر نرم افزار روی هزینه ی تولید زیرنویس در ایران تایپیست صفر است.

تنها عواملی که برای تولید و تهیه زیرنویس آهنگ اهمیت دارند شامل حجم پروژه (یعنی تایم موزیک ویدئو به ازای هر دقیقه)، زمان تحویل سفارش (به صورت فوری، نیمه فوری و معمولی) و زبان موزیک ویدئو هستند. در صورت وجود هرگونه ابهام، با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. منتظر دریافت تماس یا سفارشات شما مشتریان گرامی هستیم.

زیرنویس آهنگ

 تهیه زیرنویس آهنگ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویستولید زیر نویس فیلم و سریالدوبلهتدوین ویدئو

سوالات متداول

کمتر از ده دقیقه.

خیر. ثبت سفارش در ایران تایپیست کاملا رایگان انجام می شود.

بله. با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. سپس درخواست نمونه کار زیرنویس آهنگ را مطرح نمایید تا به آن رسیدگی شود.

شما هر نوع آهنگی را می توانید برای درج زیرنویس به ایران تایپیست بسپارید.


نویسنده: دانیال فرهادی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/6/24 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1480 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تهیه زیرنویس آهنگ تولید زیرنویس آهنگ تهیه زیرنویس موزیک زیرنویس موزیک ویدئو تهیه سابتایتل آهنگ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :