شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

روش تهیه پاورپوینت برای ارائه مقاله های کنفرانسی

نویسنده: سورنا احمدخانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/12/1 ساعت 20:00:00 بازدید: 1362 امتیاز 0 از 0 نظر

دانشجویان مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی می توانند برای تقویت رزومه خود اقدام به ارائه مقالات کنفرانسی از پایان نامه و یا محتواهای دیگر داشته باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کنفرانس های برگزار شده، مقالات ارائه شده را در رشته ها و موضوعات متفاوت را به صورت پرزنتیشن یا پوستر پذیرش کنند و شرکت کنندگان در این کنفرانس ها یا ملزم به ارائه مقالات به صورت شفاهی هستند یا باید مقاله خود را در قالب یک پوسته ارائه دهند. بدین ترتیب برای دانشجویانی که مقالات آن‌ها به صورت شفاهی پذیرفته می شود روش تهیه پاورپوینت بسیار حائز اهمیت است. زیرا می‌تواند نقش بسیار موثری را در جلب نظر داوران ایفا کند. معمولاً روش تهیه پاورپوینت و طراحی اسلایدها به خودی خود در کنفرانس ها  نمره جداگانه‌ای را دارد.

بدین ترتیب می تواند نقش بسیار تعیین کننده ای را برای دانشجویان ایفا کند. در روش تهیه پاورپوینت برای مقالات کنفرانسی از گزافه‌گویی باید پرهیز شود و اسلایدها به گونه ای طراحی گردند که علاوه بر مختصر بودن، مفید نیز واقع شوند. لذا خلاصه‌نویسی مطالب نیز در این میان نقش بسزایی را خواهد داشت. اگر با روش تهیه پاورپوینت برای ارائه مقاله های کنفرانسی به صورت شفاهی آشنا نیستید، کافی است ریش و قیچی را به دست توانمند کارشناسان ما در ایران تایپیست بسپارید. این افراد با تخصص، مهارت و تجربه خود می توانند بهترین گزینه انتخابی جهت تهیه پاورپوینت کنفرانس شما باشند. به عنوان یک دانشجو که قصد شرکت در کنفرانس ها را دارد، هرگز انتخاب درست روش تهیه پاورپوینت برای مقالات کنفرانسی را دست کم نگیرید، زیرا می‌تواند تاثیر مستقیمی در پذیرش یا ریجکتی مقاله شما داشته باشد. بنابراین با همکاری کارشناسان ایران ‌تایپیست می توانید تا حد زیادی اطمینان لازم را در کسب نمره این بخش داشته باشید. این مرکز با ارائه خدمات خود به صورت حضوری و غیرحضوری قادر بوده گام های موثری را در زمینه همکاری با دانشجویان بردارد و از دغدغه و نگرانی آن‌ها برای ساخت یک پاورپوینت حرفه ای بکاهد.

روش تهیه پاورپوینت برای ارائه مقاله های کنفرانسی

تهیه پاورپوینت برای ارائه مقاله های کنفرانسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تهیه پاورپوینتهزینه تهیه پاورپوینتخلاصه نویسیخدمات دانشجویی

سوالات متداول

بله ایران تایپیست کاملاً به اصول و قواعد پاورپوینت های کنفرانسی واقع بوده و مطابق با آن‌ها سفارش شما را تهیه و تنظیم می نماید.

شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای تهیه پاورپوینت این مرکز آن‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

کافی است مراتب را به کارشناسان ما اعلام نمایید تا مطابق با دستورات پاورپوینت شما تهیه و تنظیم گردد.

ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین کارشناسان، روش های مناسبی را برای ساخت پاورپوینت مقاله های کنفرانسی برای شما در نظر دارد.


نویسنده: سورنا احمدخانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/12/1 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 1362 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: روش تهیه پاورپوینت برای مقاله داخلی روش تهیه پاورپوینت مقاله خارجی روش تهیه پاورپوینت از مقالات روش تهیه پاورپوینت برای کنفرانس روش تهیه پاورپوینت برای ارائه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :