پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

روش تهیه پاورپوینت

نویسنده: مرتضی صمدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/12/1 ساعت 11:00:00 بازدید: 400 امتیاز 0 از 0 نظر

برای داشتن یک پاورپوینت زیبا و حرفه ای باید با روش تهیه پاورپوینت و ابزارهای این نرم افزار به خوبی آشنا باشید تا بتوانید در موقعیت های مناسب از آن‌ها استفاده کنید. روش تهیه پاورپوینت در بین تکنسین ها و افراد مختلفی که توانایی ساخت اسلاید را دارند، متفاوت است. در واقع نمی‌توان یک نسخه تکراری برای همه پیچید. اما اگر بخواهیم مطابق اصول و قواعد روش تهیه پاورپوینت پیش برویم باید در نظر بگیریم که در مرحله اول اسلایدها را متناسب با سن و رده سنی مخاطب و  شان و منزلت جلسه تهیه کنیم و از قرار دادن مطالب زیاد و بیهوده در اسلایدها جلوگیری نماییم، زیرا باعث خستگی بیننده خواهد شد. ایران تایپیست به عنوان یکی از پیشگامان عرصه ی ارائه خدمات علمی و فرهنگی به کاربران، توانسته است بهترین روش تهیه پاورپوینت را به مشتریان خود ارائه دهد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این خدمات بیشتر آشنا شوید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

روش تهیه آنلاین پاورپوینت

از آنجایی که ساخت پاورپوینت کاربردهای متفاوتی را می تواند برای کاربران داشته باشد، لذا روش تهیه پاورپوینت در هر سفارش متفاوت و متناسب با درخواست کاربر خواهد بود و این بدان معناست که با در نظر گرفتن پرسونای مخاطب، هر اسلاید پاورپوینت طراحی و تنظیم خواهد شد. ما در ایران تایپیست بهترین روش تهیه پاورپوینت را برای کاربرانمان در نظر گرفته ایم و در واقع باعث استخدام تکنسین های حاذق و حرفه ای که تسلط کافی بر نرم افزار پاورپوینت دارند و با ابزارهای مختلف آن آشنا هستند، توانسته ایم گامی موثر در رسیدن به اهداف مخاطبانمان برداریم. تکنسین های تهیه پاورپوینت در ایران تایپیست در رشته‌های مختلفی تحصیل کرده‌اند و از این جهت می توانیم از روش تهیه پاورپوینت اختصاصی برای کاربران استفاده کنیم. به بیانی دیگر حضور این افراد در مجموعه ایران تایپیست باعث می‌شود که روش تهیه پاورپوینت به صورت تخصصی دنبال شود و اسلایدها نیز تخصصی باشند.

کاربران و مخاطبانی که قصد تهیه و آماده‌سازی پاورپوینت را برای اهداف مختلف دارند می توانند سفارش خود را با خیالی آسوده به ایران‌ تایپیست بسپارند. در این مرکز شما علاوه بر آنکه می توانید از خدمات تهیه پاورپوینت به صورت حضوری استفاده کنید، امکان ثبت سفارش خود را به صورت آنلاین نیز خواهید داشت. لذا می توانید از سراسر کشور به خدمات منحصر به فرد ایران ‌تایپیست دسترسی داشته باشید. روش تهیه پاورپوینت به صورت آنلاین بدین گونه است که بعد از ثبت نهایی سفارش شما و ارجاع آن به تکنسین‌های تهیه پاورپوینت شما امکان برقراری ارتباط مستقیم با او را از طریق بخش بحث و گفتگو خواهید داشت و می توانید نظرات خود را به راحتی با او در میان بگذارید تا اسلایدهایتان مطابق نظر شما طراحی و تنظیم گردد. در روش تهیه پاورپوینت به صورت آنلاین شما ملزم به پرداخت هزینه های رفت و آمد نبوده و از این طریق نیز می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

روش تهیه پاورپوینت

تهیه آنلاین پاورپوینت

روش تهیه پاورپوینت حرفه ای برای دفاع کارشناسی ارشد

دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند به خوبی می دانند که جلسه دفاع مهم ترین روز تحصیلی آنان محسوب می شود، بدین ترتیب در موعد مقرر باید همه ارکان به نوعی مطابق اصول و قواعد دانشگاه پیش بروند. از همین روی این دانشجویان باید در روش تهیه پاورپوینت خود یکی از ابزارهای مورد نیاز در جلسه دفاع محسوب می‌شود، نهایت دقت را به کار بگیرند تا بتوانند پاورپوینت حرفه ای و تخصصی و جذاب را برای جلسه دفاع خود آماده کرده و  حاصل  تلاش‌های بی وقفه خود را برای تهیه و تنظیم پایان نامه و پروژه کارشناسی ارشد را به درستی ارائه دهند. در روش تهیه پاورپوینت حرفه ای برای دفاع کارشناسی ارشد باید توجه داشته باشید که از درج مطالب اضافی جلوگیری کنید، ضمن آن که استفاده از جدول‌ها و نمودارها می تواند توجه مخاطبان را به سمت شما بهتر جلب کند.

این‌ها در حالی است که در روش تهیه پاورپوینت حرفه ای برای دفاع کارشناسی ارشد باید دقت داشته باشید که پاورپوینت شما دارای اسلایدهای معرفی، مقدمه، بیان مسئله، روش‌های استفاده شده، نتایج، پیشنهادات و تشکر و قدردانی باشد. در جلسه دفاع کارشناسی ارشد روش تهیه پاورپوینت آن‌قدر اهمیت دارد که می تواند از یک پایان نامه و پروژه خیلی ساده، کاری قوی و حرفه‌ای را نشان دهد و در نهایت با جلب نظر داوران و اساتید حاضر، نمره خوبی را برای شما کسب کند. همان‌طور که گفته شد، دانشجویان باید در روش تهیه پاورپوینت خود دقت کافی را به خرج دهند تا بتوانند به اهداف مورد نظر خود دست یابند و این مهم زمانی تحقق می یابد که روش تهیه پاورپوینت شما به دست افرادی سپرده شود که علاوه بر داشتن مهارت و تجربه لازم در این زمینه، با روش تهیه پاورپوینت برای جلسات دفاع آشنا هستند و ابزارهای این نرم افزار را به خوبی می شناسند و می تواند مطابق شیوه نامه های دانشگاه پاورپوینت مورد نظر را برای شما طراحی و تنظیم کنند.

روش تهیه پاورپوینت

تهیه پاورپوینت حرفه ای برای دفاع کارشناسی ارشد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

روش تهیه پاورپوینت فوری برای جلسات سخنرانی

سخنرانانی که قصد حضور در سمینارها و جلسات مختلفی را دارند و می‌خواهند برای افراد متفاوت در حوزه های مختلف سخنرانی کنند نیاز دارند که از ابزاری پیشرفته برای جلب نظر مخاطب خود استفاده نمایند تا بتوانند علاوه بر انتقال درست مفاهیم، جلسه سخنرانی را از یکنواختی خارج نمایند. بدین ترتیب انتخاب درست روش تهیه پاورپوینت برای سخنرانی در ارائه های مختلف بسیار حائز اهمیت است. اولین نکته ای که در روش تهیه پاورپوینت برای سخنرانی باید در نظر بگیرید سن مخاطب شما است. بدین معنا که اگر قرار است برای دانش آموزان سخنرانی کنید، نباید از مطالب ثقیل و سنگین استفاده نمایید و بلکه طراحی های شما باید به گونه‌ای باشد که انگیزه کافی را به این رده سنی انتقال دهد تا در ادامه سخنرانی همکاری‌های لازم را با شما داشته باشند و به راحتی با موضوع مورد بحث ارتباط بگیرند. اما در مقابل اگر قرار است برای گروه سنی بالاتر  اقدام به سخنرانی کنید روش تهیه پاورپوینت شما متفاوت تر از مورد قبلی خواهد بود و  اصطلاحاً طراحی شما نباید کودکانه باشد.

هدف از سخنرانی شما هر چه که باشد در روش تهیه پاورپوینت بسیار موثر است. برای مثال اگر قرار است گزارش های مالی و شرکتی را ارائه دهید در روش تهیه پاورپوینت خود باید از نمودارها و دیتاهای مختلف استفاده کنید تا بتوانید گزارش خود را به درستی بیان کنید. اما اگر قرار است در سخنرانی خود به معرفی یک محصول و یا ایده بپردازید باید از گرافیک های مختلف، عکس ها و افکت‌های متناسب استفاده کنید.

 اگر مهارت کافی در انتخاب درست روش تهیه پاورپوینت ندارید و یا زمان کوتاهی به جلسه سخنرانی شما باقی مانده است، می توانید سفارش تهیه پاورپوینت  خود را در هلدینگ بزرگ ایران تایپیست ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت پاورپوینت شما طراحی و تحویل گردد.

روش تهیه پاورپوینت

تهیه پاورپوینت فوری برای جلسات سخنرانی

بهترین روش تهیه پاورپوینت های آموزشی برای مدرسین چیست؟

در ایام قرنطینه کرونا و گسترش آموزش از راه دور شاهد برگزاری کلاس های مختلف به صورت آنلاین بوده ایم. مدرسینی که وظیفه انتقال مفاهیم آموزشی و تدریس به دانش آموزان را بر عهده دارند به خوبی با روش تهیه پاورپوینت آشنا هستند و می توانند مطالب علمی و آموزشی را به کمک ترانزیشن ها، عکس ها، نمودارها، انیمیشن ها و سایر آپشن های این نرم افزار، برای دانش آموزان  جذاب جلوه دهند تا بتوانند تمام تمرکز او را در دست گرفته و فرایند تدریس را با نتایج خوبی پشت سر بگذارند. بنابراین اگر مدرس هستید و قصد تهیه پاورپوینت را دارید کافی است سفارش خود را به دست متخصصین ما در ایران تایپیست بسپارید. ما با کمترین هزینه، اسلایدهای منحصر به فرد و یونیکی را برای شما طراحی می‌کنیم که برای دانش آموزانتان جذاب و گیرا باشد. شما می‌توانید از محتواهای مختلفی مانند فایل صوتی، ویدیو، کتاب، سایت، مقاله، پایان نامه و هر محتوای دیگری درخواست تهیه پاورپوینت بدهید تا بهترین روش تهیه پاورپوینت برای شما انتخاب شده و سفارش شما استارت بخورد.

به این ترتیب با افتخار اعلام می کنیم که با استخدام تکنسین های حاذق و آشنا به انواع روش تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی توانسته‌ایم بهترین خدمات تهیه پاورپوینت را به کاربرانمان ارائه دهیم. این خدمات به صورت حضوری و آنلاین در دسترس هموطنان قرار داده شده است تا همگان بتوانند از ارزنده ترین و بهترین امکانات جهت تحقق اهداف خود استفاده کنند. همان‌طور که گفته شد ایران تایپیست با استخدام تکنسین های تحصیل کرده در رشته های مختلف می تواند بهترین انتخاب شما برای تهیه پاورپوینت دروس مختلف باشد بدین ترتیب هیچ محدودیت موضوعی برای ثبت سفارش تهیه پاورپوینت شما وجود ندارد و مدرسین و آموزگاران مدارس با صرف کمترین هزینه ها می‌توانند از این خدمات جهت تدریس استفاده کنند و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند.

روش تهیه پاورپوینت

تهیه پاورپوینت های آموزشی برای مدرسین

روش تهیه پاورپوینت برای ارائه مقاله های کنفرانسی

دانشجویان مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی می توانند برای تقویت رزومه خود اقدام به ارائه مقالات کنفرانسی از پایان نامه و یا محتواهای دیگر داشته باشند. کنفرانس های برگزار شده، مقالات ارائه شده را در رشته ها و موضوعات متفاوت را به صورت پرزنتیشن یا پوستر پذیرش کنند و شرکت کنندگان در این کنفرانس ها یا ملزم به ارائه مقالات به صورت شفاهی هستند یا باید مقاله خود را در قالب یک پوسته ارائه دهند. بدین ترتیب برای دانشجویانی که مقالات آن‌ها به صورت شفاهی پذیرفته می شود روش تهیه پاورپوینت بسیار حائز اهمیت است. زیرا می‌تواند نقش بسیار موثری را در جلب نظر داوران ایفا کند. معمولاً روش تهیه پاورپوینت و طراحی اسلایدها به خودی خود در کنفرانس ها  نمره جداگانه‌ای را دارد.

بدین ترتیب می تواند نقش بسیار تعیین کننده ای را برای دانشجویان ایفا کند. در روش تهیه پاورپوینت برای مقالات کنفرانسی از گزافه‌گویی باید پرهیز شود و اسلایدها به گونه ای طراحی گردند که علاوه بر مختصر بودن، مفید نیز واقع شوند. لذا خلاصه‌نویسی مطالب نیز در این میان نقش بسزایی را خواهد داشت. اگر با روش تهیه پاورپوینت برای ارائه مقاله های کنفرانسی به صورت شفاهی آشنا نیستید، کافی است ریش و قیچی را به دست توانمند کارشناسان ما در ایران تایپیست بسپارید. این افراد با تخصص، مهارت و تجربه خود می توانند بهترین گزینه انتخابی جهت تهیه پاورپوینت کنفرانس شما باشند. به عنوان یک دانشجو که قصد شرکت در کنفرانس ها را دارد، هرگز انتخاب درست روش تهیه پاورپوینت برای مقالات کنفرانسی را دست کم نگیرید، زیرا می‌تواند تاثیر مستقیمی در پذیرش یا ریجکتی مقاله شما داشته باشد. بنابراین با همکاری کارشناسان ایران ‌تایپیست می توانید تا حد زیادی اطمینان لازم را در کسب نمره این بخش داشته باشید. این مرکز با ارائه خدمات خود به صورت حضوری و غیرحضوری قادر بوده گام های موثری را در زمینه همکاری با دانشجویان بردارد و از دغدغه و نگرانی آن‌ها برای ساخت یک پاورپوینت حرفه ای بکاهد.

روش تهیه پاورپوینت

تهیه پاورپوینت برای ارائه مقاله های کنفرانسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تهیه پاورپوینتهزینه تهیه پاورپوینتخلاصه نویسیکارهای آزمایشگاهی

سوالات متداول

خیر نوع ثبت سفارش شما در آماده سازی پاورپوینت به هیچ عنوان تاثیر ندارد.

بله هر رشته‌ای نیازمند به محتواها و مطالب مخصوص به خود را جهت درج در اسلایدها دارد و باید به دست افرادی سپرد شود که تخصص لازم در این زمینه دارند.

بله شما امکان انتخاب روش تهیه پاورپوینت خود را دارید.

خیر در ایران تایپیست تنوع زیادی از قالب ها و تم ها را برای تهیه پاورپوینت شما در نظر گرفته ایم.


نویسنده: مرتضی صمدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/12/1 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 400 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: روش اصولی تهیه پاورپوینت بهترین روش تهیه پاورپوینت روش تهیه پاورپوینت کنفرانسی روش تهیه پاورپوینت آموزشی روش تهیه پاورپوینت تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :