جمعه ۳۱ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

در صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب چه مواردی ویرایش خواهند شد؟

نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/29 ساعت 12:00:00 بازدید: 759 امتیاز 0 از 0 نظر

هر آنچه در صفحات داخلی یک کتاب وجود دارد مورد بررسی و ویرایش قرار خواهد گرفت. در ابتدا باید ویراستاری بر روی محتوای متنی کتاب انجام شود و سپس می توان محل قرار گیری متن، حاشیه، پاراگراف ها، فاصله بین خطوط و حروف، محل قرار گیری عکس ها و نقاشی ها یا اِلمان های گرافیکی، میزان خالی بودن صفحه یا فضاهای منفی، نوع فونت، رنگ ها، سایز فونت ها و غیره را تعیین کرد. 

همه ی این کارها داخل نرم افزار این دیزاین به شکل تخصصی، توسط صفحه آرا انجام می شوند. در صورتی که شما به عنوان مشتری نیازمند اعمال نظر و ارائه اطلاعات به طراح/ صفحه آرا باشید و قصد داشته باشید در کل مدت انجام کار با طراح ِمورد نظر در ارتباط باشید، این امکان برای شما در سایت ما در دسترس خواهد بود تا کل پروسه ی صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب تان به نحو احسن انجام شود.

مزیت برون سپاری صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب به طراحان ایران تایپیست این است که ما با اتکا به چندین سال تجربه در زمینه ی صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های گوناگون، با انواع و اقسام مخاطبان آشنایی داریم. تفاوتی نیز ندارد که محتوای کتاب شما به زبان فارسی باشد یا به سایر زبان ها. شما در ایران تایپیست می توانید سفارش صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب را برای هر زبانی ثبت کنید و بعد از پرداخت هزینه منتظر تحویل آن در موعد مقرر باشید. 

عواملی که تعیین کننده چگونگی صفحه آرایی یک کتاب می باشند، به نوع یا ژانر کتاب و مخاطبان آن بستگی دارد. طبعا نمی توان صفحه آرایی یک کتاب از گروه ادبیات داستانی انگلیسی را با صفحه آرایی یک کتاب دینی ِعربی زبان (و معمولا با وجود مخاطبان اغلب مسن و میانسال) یکسان قلمداد کرد. بنابراین، «ماهیت» و «مخاطب» هر کتاب، دو جزء اساسی و تعیین کننده‌ای هستند که نحوه صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب را به خوبی تعیین می کنند.

در صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب چه مواردی ویرایش خواهند شد؟

صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordهزینه صفحه آرایی کتابصفحه آرایی کتب دستنویسصفحه آرایی روزنامه

سوالات متداول

بله، شما می توانید برای دانلود قالب های آماده صفحه آرایی با ما تماس حاصل کنید و درخواست خود را مطرح کنید.

شما از طریق پنل خود می توانید با صفحه آرا در ارتباط باشید.

بله، در زمان ثبت سفارش می توانید حالت فوری را انتخاب کنید.

بله، در صورتی که حجم پروژه تان زیاد باشد، مشمول تخفیف ویژه از جانب ما خواهید شد


نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/29 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 759 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی صفحات داخلی کتب سفارش صفحه آرایی کتاب صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب شعر صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب داستان صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب کودکان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :