پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خدمات تحلیل آماری سایت ایران تایپیست با چه نرم افزارهایی ارائه می‌شود؟

نویسنده: سارا اخلاقی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/28 ساعت 09:00:00 بازدید: 311 امتیاز 0 از 0 نظر

ایران تایپیست همواره سعی داشته است تا برای رضایت مشتریان و کاربران عزیز این هلدینگ، خود را مجهز به پیشرفته‌ترین و بروزترین نرم افزارهای آماری روز نماید. از جمله‌ی این نرم افزارهای تحلیل آماری تخصصی، می‌توان به SPSS، پایتون، مینی‌تب و... اشاره کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما بدون شک هیچ نرم افزاری در حیطه‌ی تحلیل آماری سایت، جای نرم افزار پرکاربرد و مفید SPSS را نمی‌گیرد. جای خوشحالی و افتخار دارد که ایران تایپیست، مجهز به آخرین نسخه‌های این نرم افزارهای کاربردی‌ست و تیمی از آماریست‌های نمونه، کاربلد و در عین حال باتجربه در این زمینه دارد. کسانی‌که کار با داده‌های آماری و تحلیل آماری سایت را می‌شناسند، حتما می‌دانند که این داده‌ها چه ارزش بالایی برای صاحبان دیجیتال مارکتینگ دارد. بخصوص لینک‌هایی که با توجه به میزان استقبال و حجم ترافیک آن‌ها، پول خاصی را دریافت می‌کنند؛ یا سایت‌هایی که بقا و ادامه‌ی مسیرشان به تقویت دیجیتال مارکتینگ آن‌ها بستگی دارد. در چنین مواردی، زیر نظر گرفتن و آنالیز روند پیشروی سایت از منظر آمار و یا همان تحلیل آماری سایت بسیار مهم و حیاتی‌ست. با این‌که داده‌های حاصل از ابزارهای مختلف، مانند آمار گوگل، Open Web Analytics و... نقش موثر و پررنگی در تثبیت ترافیک سایت و تحلیل آماری سایت داشته باشد، نباید شگردهای مختلفی که با کمک آن، یک آمارشناس می‌تواند فعالیت و اثرگذاری سایت را رقم بزند، آن را هر لحظه زیر نظر داشته باشد و با کمک آن، موجب بهبود رنکینگ سایت و افزایش ترافیک آن شود را دست کم گرفت. تمام عواملی که آن‌ها را نام بردیم، نیازمند یک آماریست مجرب و تواناست. کسانی‌که سال‌ها در این زمینه پیراهن پاره کرده باشند و بتوانند تجربه‌ی گرانبهای خود را در وب‌سایت شما منعکس نمایند. ایران تایپیست به همین دلیل همراه شماست، تا تامین کننده‌ی نیازهای اساسی شما به تحلیل آماری تخصصی باشد، هر لحظه که نیاز داشتید بتوانید به آن تکیه بزنید و از پیشرفته‌ترین نرم افزارهای آماری در این زمینه بهره‌مند گردید.

خدمات تحلیل آماری سایت ایران تایپیست با چه نرم افزارهایی ارائه می‌شود؟

نرم افزارهای مورد نیاز برای تحلیل آماری سایت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریدیتا اینتریبازنویسی

سوالات متداول

معمولا آمارشناسان علاوه بر در نظر گرفتن داده‌های حاصل از تجهیزات رایج وب، مانند آمار گوگل، Open Web Analytics و... در صورت نیاز از نرم افزارهای مهم آماری مانند  SPSS، پایتون، مینی‌تب و... نیز بهره می‌گیرند.

می‌توانید با کمک مشاوره‌ی رایگان ایران تایپیست پاسخ این سوال خود را بیابید. برای بهره‌گیری از مشاوره‌ی رایگان این هلدینگ، با کارشناس آماری مربوطه تماس بگیرید.

بله. برای دانلود نمونه کارهای تحلیل آماری این شرکت، به صفحات مربوط به هر یک از زمینه‌های آماری مراجعه نمایید.

خیر. این نمونه کارهای تحلیل آماری کاملا رایگان هستند و برای دسترسی به آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست.


نویسنده: سارا اخلاقی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/28 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 311 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرم افزار تحلیل آماری سایت تحلیل آماری آنلاین سایت تحلیل آماری تخصصی سایت با spss ابزار تحلیل آماری سایت آنالیز آماری وبسایت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :