دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ثبت سفارش زیرنویس فیلم

نویسنده: دانیال فرهادی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/30 ساعت 09:00:00 بازدید: 815 امتیاز 0 از 0 نظر

ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین یا به صورت حضوری از خدمات منحصر به فرد ما در ایران تایپیست است. اگر از سطح کیفی و هزینه ی بسیار مقرون به صرفه ی خدمات تولید زیرنویس در شرکت ایران تایپیست اطلاع ندارید، پیش از هرگونه تصمیم گیری عجولانه، لطفا این مطلب را مطالعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین و حضوری

ثبت سفارش زیرنویس فیلم در ایران تایپیست هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین انجام می شود. اکثر مشتریان ما روش ثبت سفارش زیرنویس یا ویدئو به صورت آنلاین را ترجیح می دهند. تعجبی هم ندارد.

انتخاب روش ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین به شما این امکان را می دهد تا از هر کجای ایران به صورت نامحدود در سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنید. شما می توانید کلیه مراحل ثبت سفارش، از پرداخت آنلاین هزینه تا تحویل گرفتن ِفایل خروجی ِآن را به صورت آنلاین انجام دهید. انجام این مراحل به صورت آنلاین، به شما کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه ی حضوری و صرف وقت زیاد یا هزینه ی گزاف، یک فایل زیر نویسِ مخصوص فیلم تان را از ما تحویل بگیرید.

اگر تصمیم دارید که بیشتر از یک سفارش تولید زیرنویس را به ایران تایپیست بسپارید، این امکان برای شما فراهم است. به راحتی می توانید در سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنید. شما برای ثبت چندین سفارش در ایران تایپیست فقط به یک پنل کاربری در ایران تایپیست نیاز دارید. این پنل به شما اجازه می دهد سفارشات خود را مدیریت و کنترل کنید. هر کدام از پروژه های تولید زیرنویس که در سایت ما ثبت می کنید، به یک تولید کننده ی زیرنویس جداگانه سپرده می شود. هر یک از این افراد موظف هستند تا سفارش شما را با نهایت کیفیت تولید کرده و خدمت تان تحویل دهند.

همچنین در ایران تایپیست قانون تحویل به موقع و سریع به مشتری حکمفرما است. کلیه ی تولیدکنندگان زیرنویس در ایران تایپیست موظف هستند تا سفارشات های تولید زیرنویس برای فیلم یا ویدئو ها را به موقع به مشتریان تحویل دهند. ما کلیه سفارشات تولید زیرنویس را در ایران تایپیست گارانتی می کنیم.

روال ثبت سفارش زیرنویس فیلم یا ویدئو در سایت ما به صورت آنلاین و غیر حضوری خیلی آسان و بی دردسر است. شما به عنوان مشتری باید به صفحه اصلی سایت ایران تایپیست مراجعه کنید. برای مراجعه به صفحه اصلی کافی است گزینه ی «صفحه ی اصلی» را از نوار منوی بالا انتخاب کنید. سپس روی لینک ثبت سفارش کلیک کنید. این لینک درست در میانه ی صفحه قرار گرفته است. اگر از قبل یک پنل کاربری در سایت ایران تایپیست نساخته باشید یا وارد آن نشده اید، در این مرحله از شما درخواست می شود که به پنل کاربری تان وارد شوید یا یک پروفایل جدید کاربری بسازید.

دلیل ساخت پروفایل کاربری جدید در ایران تایپیست این است که شما بتوانید سفارش های در حال انجام یا سفارش های گذشته ی خود را مدیریت کنید. همچنین با کمک پنل کاربری به کلیه سفارش ها و پرداخت هایتان دسترسی خواهید داشت. پس از آن برای ثبت اولین سفارش آنلاین تولید زیرنویس در ایران تایپیست می توانید اقدام کنید. شما می توانید در کمتر از یک ربع ساعت، کلیه این مراحل را انجام داده و به پایان برسانید.

ثبت سفارش زیرنویس فیلم

سفارش زیرنویس فیلم

آیا ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین ارزانتر است؟

ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. نیازی نیست که ساعتها پشت ترافیک بمانید تا یک سفارش آنلاین در سایت ما ثبت کنید. همچنین خیلی راحت می توانید با چند کلیک سفارش خود را ثبت نمایید. این در حالی است که معمولا ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت حضوری دردسر های فراوانی دارد. همچنین ممکن است بعد از حضور در شرکت ایران تایپیست به ثبت سفارش تولید زیرنویس تان کمی معطل شوید تا به درخواست تان رسیدگی شود. زیرا همکاران ما به طور پیوسته درگیر پاسخگویی به مشتریان، دریافت سفارشات جدید، ارائه مشاوره رایگان و مدیریت درخواست هایی هستند که به صورت آنلاین ثبت می شوند. به همین خاطر معمولا ما به تمامی مشتریان خود پیشنهاد می کنیم که به جای مراجعه ی حضوری و اتلاف وقت و هزینه شان، ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین را انتخاب کنند.

اما ممکن است با خودتان فکر کنید که ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین ارزان است یا حضوری؟ کدامیک هزینه ی کمتری دارند؟ در کدام روش ها می توان از تسهیلات پرداخت مثل دریافت تخفیف ویژه بهره مند شد؟ باید خدمتتان عرض کنیم که تنها هزینه ی مضاعفی که موقع ثبت سفارش به صورت حضوری پرداخت خواهید کرد مربوط به هزینه ی رفت و آمدتان است. در ضمن باید به آن اتلاف وقت ارزشمندتان را هم اضافه کنیم. زیرا وجود ترافیک و رفت و آمد دشوار در ساعات کاری را هم باید به لیست هزینه ها اضافه کرد. از سویی دیگر، شما فقط در ساعات اداری می توانید در ایران تایپیست به صورت حضوری سفارش ثبت کنید. این در حالی است که در صورت ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین، می توانید حتی در ساعات غیر اداری – تا قبل از ساعت 12 شب – سفارش ثبت کنید.*

در هر صورت چه ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین را انتخاب کنید و چه ثبت سفارش به صورت حضوری را، تفاوتی نمی کند. کل هزینه ای که شما خواهید پرداخت مربوط به سفارش تان است و نه بیشتر. هزینه ی هر سفارش براساس ویژگی های آن تعیین می شود. مثلا اینکه حجم فیلم مورد نظرتان برای تولید زیرنویس  - بر حسب دقیقه – چقدر است؟! یا اینکه تاریخ تحویل سفارش تان چه موقع است؟ اگر تحویل فوری را انتخاب کنید، هزینه ی سفارش تان دو برابر محاسبه خواهد شد.

ثبت سفارش زیرنویس فیلم

ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کیفیت ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین بهتر است یا حضوری؟

در ایران تایپیست برای انواعِ فیلم ها یا ویدئو ها امکان ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین وجود دارد. شما می توانید هر نوع فیلم یا ویدئویی را به ما در ایران تایپیست بسپارید تا فایل زیرنویس آن را برای شما تهیه کنیم. تولید زیرنویس در ایران تایپیست به دو صورت تولید زیرنویس چسبیده یا تولید زیرنویس مجزا از فیلم به صورت فایل srt انجام می پذیرد.

چارچوب ها و قوانینی که در ایران تایپیست وجود دارد درست مشابه قوانین وضع شده در وزارت ارشاد است. بنابراین ما در ایران تایپیست از پذیرفتن برخی از فیلم ها که مضمون و محتوای نامناسب دارند، معذور هستیم. در عین حال شما می توانید برای ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین و با کیفیت به ما اعتماد کنید. برای ثبت سفارش از همین حالا اقدام کنید. منتظرتان هستیم.

وقتی ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین را داخل سایت ایران تایپیست به انجام می رسانید، برای شما یک فاکتور آنلاین صادر می شود. پس از پرداخت اولیه از جانب ِشما، پیگیری و انتخاب یک فریلنسر به عنوانِ تولید کننده ی زیرنویس برای سفارش تان توسط کارشناسان ما انجام می شود. شما می توانید از نظرِ کیفیت سفارش هایی که در ایران تایپیست انجام میشوند، کاملا مطمئن باشید.

شما می توانید جهت ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین در ایران تایپیست برای کلیه زبان های زنده ی دنیا در سایت ما سفارش ثبت کنید. تولید زیرنویس ها در ایران تایپیست به واسطه ی به روز ترین نرم افزار ها انجام می شود. شما می توانید برای بررسی نمونه سفارشات تولید زیرنویس در ایران تایپیست و ارزیابی ِکیفیت آنها از ما درخواست نمونه کار نمایید. کل نمونه کارهای ما هم کیفیت بالایی دارند و هم در نوع خود یونیک و جالب ِتوجه هستند.

برای ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین در ایران تایپیست هیچ محدودیتی وجود ندارد. همه ی افراد یا شرکت ها اعم از خصوصی، دولتی و غیره می توانند در سایت ما سفارش ثبت کنند. شما به عنوان یک فرد یا نماینده ای از سمت یک شرکت می توانید از ما درخواست نمونه کار داشته باشید. سپس سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت ما ثبت کنید. تولید زیرنویس با کیفیت اما اقتصادی، هنر ماست.*

ثبت سفارش زیرنویس فیلم

ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت حضوری

ثبت سفارش زیرنویس فیلم محدودیت موضوعی دارد؟

ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین به صورت نامحدود در ایران تایپیست قابل انجام است. شما می توانید هر نوع فیلم یا ویدئویی را برای تولید زیرنویس به ما بسپارید. توجه داشته باشید که فیلم یا ویدیوی مورد نظر شما برای تولید زیرنویس نباید دارای هیچگونه محتوای نامناسب یا غیر اخلاقی باشد. زیرا همانطور که توضیح داده شد، ایران تایپیست این نوع فیلم ها یا ویدئو ها را برای تولید زیرنویس پذیرش نمی کند.

شما می توانید برای ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین برای هر نوع فیلمی در سایت ما اقدام کنید. همچنین مهم نیست که زبان اصلی فیلم یا ویدئوی مورد نظرتان چیست، عربی، ترکی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، چینی و غیره. در ایران تایپیست برای کلیه زبان ها سفارش تولید زیرنویس پذیرفته می شود. البته باید در اینجا به این نکته اشاره کنیم که زبان عامل مهمی در تعیین هزینه ی زیرنویس به حساب می آید. مثلا تولید، ترجمه و پیاده سازی زیرنویس برای یک فیلم عربی یا چینی گرانتر از انگلیسی و فارسی است.

به این خاطر که معمولا زبان های انگلیسی و فارسی رایج تر هستند و تعداد سفارشات بیشتری با این زبان ها برای تولید زیرنویس در شرکت ایران تایپیست ثبت می شود. در عین حال، باید توجه داشته باشید که هزینه ی تولید زیرنویس در ایران تایپیست بسیار کم است. به همین خاطر می توانید با ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین در ایران تایپیست هم هزینه کمتری بپردازید و هم برای هر نوع فیلمی با هر زبانی زیرنویس تهیه کنید.

همانطور که اشاره شد شما مشتری عزیز می توانید ثبت سفارش زیرنویس فیلم را به صورت آنلاین یا به صورت حضوری انجام دهید. پرداخت هزینه برای ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین در طی دو مرحله انجام می شود. شما همچنین می توانید هزینه ی سفارش تان را به حساب ایران تایپیست واریز کنید تا به این واسطه هزینه سفارش تان را بپردازید.

ثبت سفارش زیرنویس فیلم

 ایران تایپیست

برای ثبت سفارش زیرنویس فیلم چه فرمتی قابل پذیرش است؟

شما مشتری گرامی می توانید جهت ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین در سایت ایران تایپیست به راحتی زبان مبدا و مقصد را انتخاب کنید. خدمات تولید زیرنویس در ایران تایپیست به دو صورت پیاده سازی زیرنویس یا ترجمه و پیاده سازی زیر نویس انجام می شود. توجه داشته باشید که خدمات پیاده سازی زیرنویس معمولا از پیاده سازی به همراه ترجمه ارزان تر است. بعد از اینکه پرداخت خود را در ایران تایپیست نهایی کردید، می توانید منتظر تخصیص ِآن به یک فریلنسر به عنوان تولید کننده ی زیرنویس باشید. سپس در تاریخ از پیش اعلام شده، سفارش تان به شما تحویل داده می شود.

در ایران تایپیست برای ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. این عدم محدودیت از نظر حجم فیلم، موضوع فیلم یا زبان فیلم هستند. فیلم مورد نظرتان حداقل باید دارای 7 دقیقه تایم باشد تا بتوانید برای تولید زیرنویس آن را به ما بسپارید. در تیم ایران تایپیست اقدام به تولید زیرنویس های با کیفیت می شود. کارشناسان ایران تایپیست کار نظارت روی کیفیت زیرنویس های تولیدی را انجام می دهند. در ایران تایپیست به عنوان مرکز تولید زیرنویس، تمامی سفارشات مشتریان گارانتی می شود.

همچنین تمامی سفارشات در کلیه ساعات شبانه روز از 8 صبح تا 12 شب قابل پیگیری و بررسی هستند. به همین خاطر ما تلاش کرده ایم تا علاوه بر ارائه ی خدمات با کیفیت تولید زیرنویس، پشتیبانی خود را از ساعات کاری هم فراتر ببریم. شما شما این امکان را دارید تا از ساعت هشت صبح الی 18 با همکاران ما در بخش اداری تماس بگیرید. همچنین در ساعات غیر اداری یعنی شش الی بیست و چهار شب می توانید با همکاران بخشِ غیر اداری  ما در ارتباط باشید. شما می توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام رسان ها با ما ارتباط داشته باشید.

ثبت سفارش زیرنویس فیلم

ثبت سفارش زیرنویس فیلم


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویسدوبلهتدوین ویدئوگویندگی یا روخوانی

سوالات متداول

خیر. شما می توانید به صورت رایگان در ایران تایپیست پروفایل کاربری بسازید.

به صفحه اصلی سایت ایران تایپیست مراجعه کنید. سپس روی لینک ثبت سفارش کلیک نمایید.

بله، شما می توانید در کمتر از ده دقیقه سفارش تولید زیرنویس فیلم مورد نظرتان را در سایت ما ثبت کنید.

موقع ثبت سفارش زیرنویس فیلم به صورت آنلاین، برای شما فاکتور آنلاین صادر می شود.


نویسنده: دانیال فرهادی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/30 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 815 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ثبت سفارش زیرنویس ویدئو ثبت سفارش سابتایتل فیلم زیرنویس سافت ساب سفارش آنلاین زیرنویس زیرنویس فوری فیلم

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :