سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ثبت ترجمه مقاله

نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/7/24 ساعت 08:43:11 بازدید: 976 امتیاز 0 از 0 نظر

برای شروع یک ترجمه برون سپاری شده، باید آن را در ایران تایپیست ثبت کنید. کاملاً بدیهی است که روند ثبت ترجمه مقاله امری ملزم برای این کار است. شاید در نگاه اول، ثبت ترجمه ی مقاله کار آسانی باشد. اما وجود سوالات و شُبهات متعدد باعث شده است تا در این مطلب سعی داشته باشیم به بدیهی ترین سوالات شما پاسخ دهیم. در صورت وجود سوالات بیشتر می توانید با مشاوران ایران تایپیست از طریق شماره های داده شده تماس حاصل کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ثبت ترجمه مقاله

ترجمه مقاله

روش اصلی ثبت ترجمه مقاله در ایران تایپیست

روش ثبت ترجمه مقاله یک پروسه معین دارد. تعیین کلمات، حجم مقاله، زمان تحویل و موضوع آن. در صورتی که مترجم خاصی را هم مد نظر داشته باشید می توانید درخواست ترجمه را با همکاری با وی، تعیین کنید. در غیر این صورت با ارائه راهنمایی های بیشتر روند انتخاب مترجم انجام می گیرد. بر خلاف بسیاری از سایت های مشابه، در ایران تایپیست پلن خاصی برای تعیین قیمت وجود ندارد. این به دلیل روشن و بدون ابهام بدون هزینه ای است که شما می پردازید.

هزینه ها به دلیل محاسبه بر حسب تعداد کلمات و میزان صفحات برای هر مشتری می توانند متفاوت باشند. همه ی ترجمه ها شامل مرور و بازخوانی برای ویرایش مجدد هستند، چون این مرحله، امری ملزوم و مهم در پروسه ی ترجمه به حساب می آید. به غیر از این، هزینه تایپ هم در کنار ترجمه محاسبه می شود. شما می توانید برای طی کردن روند ذکر شده از طریق صفحه اصلی سایت اقدام کنید و با انتخاب دکمه ثبت سفارش پروسه ثبت سفارش ترجمه مقاله را آغاز نمایید. همه مراحل باقی مانده به طور پلکانی طی خواهند شد.

امکان ثبت ترجمه مقاله از طریق واتس اپ

اگر به انتهای صفحه اصلی سایت ایران تایپیست مراجعه کنید، بخشی را مشاهده می کنید که مربوط به شماره های پشتیبان های ساعات اداری است. کلیه شماره های درج شده در این بخش، مربوط به مشاوران و کلیه تیم ایران تایپیست هستند که در ساعت های اداری رایج و غیر اداری، در حال خدمت رسانی به شما مشتری گرامی هستند.

برای ثبت ترجمه مقاله فقط کافیست به شماره های داده شده از طریق واتس آپ یا حتی تلگرام پیام دهید و سوالات خود را مطرح کنید. سپس می توانید فایل سفارش یا مقاله مورد نظرتان را داخل این اپ ها برای پشتیبان های ایران تایپیست ارسال کنید تا در ادامه، همکاران بتوانند شما را برای طی کردن مراحل بیشتر راهنمایی کنند. این مورد، یکی دیگر از راه های آسان ثبت ترجمه مقاله است که نیازی به ثبت از طریق سایت ندارد و برای رفاه حال شما مشتری گرامی در نظر گرفته شده است.

ثبت ترجمه مقاله

ثبت ترجمه مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

امکان ثبت ترجمه مقاله از طریق تلگرام

راه دیگر ذکر شده برای ثبت ترجمه مقاله، استفاده از اپلیکیشن تلگرام است که مراحل مرتبط با آن عینا مانند روش ثبت سفارش ترجمه از طریق واتس آپ است. شما بسته به شرایط و راحتی استفاده خود از هریک از اپ های گفته شده می توانید با گروه ایران تایپیست در بخش پشتیبانی تماس حاصل کنید. بلافاصله بعد از ارسال پیام شما، پاسخگویی سریع انجام خواهد شد.

ثبت ترجمه مقاله به صورت رایگان

برای بسیاری از مشتریان این سوال پیش می آید که آیا ثبت ترجمه مقاله هزینه ای هم دارد یا خیر؟ هیچگونه هزینه ای از شما در قبال ثبت ترجمه گرفته نمی شود. همانطور که از ابتدای این مطلب گفته شد، کل هزینه دریافتی از شما به ترجمه مقاله بر حسب کلمات و حجم آن خلاصه می شود. اگر زمان محدودی را نیز برای تحویل ترجمه در نظر گرفته باشید، این هزینه بیشتر خواهد شد.

در غیر این صورت در قبال هرگونه ثبت ترجمه ای به شیوه های ذکر شده ی استفاده از سایت، با ارسال پیام در تلگرام یا واتس آب، هزینه ای از شما دریافت نمی شود. روند پرداخت هزینه ثبت سفارش ترجمه نیز به این صورت است که نیمی از هزینه بعد از ثبت سفارش و نیم دیگر بعد از اتمام ترجمه و برای دریافت فایل آن از شما دریافت می شود. این روند به دلیل کسب رضایت حداکثری و ارتقا اعتماد و جلب نظر  شما مشتری گرامی جهت تضمین کیفیت ترجمه مقاله انجام می پذیرد.

ثبت ترجمه انواع مقالات تحقیقات  در  ایران  تایپیست

سوال رایج بعدی برای ثبت ترجمه مقاله، به نوع مقاله های قابل ترجمه  مربوط است. بسیاری از مشتریان در پی این هستند که بدانند، در روش های ثبت ترجمه مقاله مذکور، امکان پذیرش چه نوع مقالاتی وجود دارد و محدودیت ها از این منظر شامل چه حوزه هایی می شود. اگر این سوال شما نیز هست، باید بدانید که هیچ گونه محدودیتی در ایران تایپیست برای ثبت ترجمه مقاله بر اساس موضوع و رشته وجود ندارد.

چه مقاله شما تخصصی باشد و چه موضوعی عمومی و رایج را پوشش دهد، ما با پشتوانه چندین مترجم فعال در رشته های مختلف و تجربه در این زمینه در تلاشیم تا ترجمه ای با کیفیت و بدون مشکل را با حداکثر رضایت شما مشتریان گرامی آن را برایتان ترجمه، ویرایش، بازبینی خواهیم کرد. پروسه ثبت و تحویل سفارش در ایران تایپیست به آسانی و بدون هیچگونه ابهامی در پرداخت هزینه انجام می پذیرد. ما به همراه هزاران مترجم زبده آماده خدمت رسانی به شما برای ترجمه انواع مقالات تحقیقاتی و پژوهشی، هستیم.

ثبت ترجمه مقاله

ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

انجام ثبت ترجمه مقاله های خود به هر یک از شیوه های ممکن

ثبت ترجمه مقاله، یک پروسه معین و قانونی دارد که بایستی طبق روال عادی خود طی شود. در نهایت شما می توانید با طی نمودن این پروسه – که بیشتر از پنج دقیقه هم طول نمی کشد- فایل سفارش خود را به دست مترجم بسپارید. هر یک از این مترجمین می توانند با توجه به تخصص خود نسبت به موضوعات مختلف، سفارش های مشتریان خویش را مورد پذیرش قرار دهند. چرا که در چنین شرایطی می توانند ترجمه های با کیفیت تری را در مدت زمان کمتر به شما ارائه دهند. این را باید در نظر داشت که شما برای ثبت ترجمه مقاله های خود می توانید به دو شیوه ممکن و مرسوم اقدامات لازم را انجام دهید. از جمله این شیوه ها، ثبت سفارش حضوری است. برای این منظور می بایست در میان موسسه های فعال ترجمه، یکی را انتخاب کنید. سپس برای عقد قرارداد با آن یا ثبت سفارش ترجمه با مسئولین آن ها وارد مذاکره شوید.

ثبت ترجمه مقاله

ثبت ترجمه مقاله

امکان ثبت ترجمه مقاله به شکل آنلاین و اینترنتی نیز برای شما میسر گشته است. در این شیوه از ثبت سفارش، شما می بایست پیش از هر گونه اقدام دیگر، در وب سایت اینترنتی آن موسسه مدنظر خود، ثبت نام کنید. سپس با ورود به آن سایت، نوع فایل خود را از طریق پنل کاربری خویش ارسال نمایید. این فایل شما ممکن است به شکل تایپ شده در برنامه ورد یا پی دی اف باشد و یا هر نوع فایل صوتی و تصویری دیگر هم می تواند باشد. در هر حالت می توانید فایل خود را اینترنتی به دست مترجم بسپارید. سپس با توجه به تعداد کلمات موجود در سفارش شما، زبان آن و سایر عوامل موثر در قیمت سفارش، هزینه نهایی آن برآورد می گردد. ضمن اینکه شما پس از ثبت ترجمه مقاله یا مقاله های خود، امکان ارتباط با مترجم مربوط به فایل سفارش خود را هم به شکل اینترنتی خواهید داشت.

برای ثبت ترجمه مقاله های مختلف با موضوعات گوناگون باید چه کار کرد؟

ممکن است شما نیاز به ثبت ترجمه مقاله های مختلف با موضوعات گوناگون به شکل همزمان داشته باشید. در این صورت باید در نظر داشته باشید که قیمت هر یک از این سفارش های ترجمه مقاله با یکدیگر متفاوت می باشند. چرا که ممکن است زبان آن ها با هم فرق داشته باشد و یا اینکه حجم و موضوع هر یک از آن ها با همدیگر تفاوت هایی داشته باشند. بنابراین با توجه به این عوامل موثر در قیمت گذاری سفارش ها، قیمت هر سفارش را به شکل مجزا از یکدیگر مورد محاسبه قرار می دهند. حال در چنین شرایطی اگر ما چند سفارش ترجمه مقاله داشته باشیم؛ برای ثبت ترجمه مقاله های خود باید چه کار کنیم؟ در این صورت بایستی برای هر یک از این سفارش ها به شکل مجزا اقدام به ثبت سفارش کنید و هیچ گونه محدودیتی هم در این راستا ندارید.

ثبت ترجمه مقاله

ترجمه انواع مقالات

همان طور که گفته شد؛ اولین گام برای ثبت ترجمه مقاله به شکل آنلاین و اینترنتی، ثبت نام اولیه در وب سایت آن موسسه است. شما تنها یک بار اقدام به ثبت نام در آن وب سایت می کنید. پس از آن برای تمامی سفارش های بعدی خود دیگر نیازی به ثبت نام اولیه نیست. چرا که می توانید با همان نام و مشخصات نسبت به ثبت ترجمه مقاله های خود اقدام کنید. در صورتی که چند سفارش ترجمه به شکل همزمان دارید؛ با قیمت گذاری هر یک از آن ها می توانید هر سفارش را به شکل جداگانه ای ثبت کنید. در نهایت هزینه کلی هر یک از آن ها را پرداخت کنید. چرا که هزینه هر سفارش با سایر سفارش های ترجمه، متفاوت می باشد و نمی توان همه آن ها را در قالب یک سفارش و با یک هزینه مشخص به ثبت رساند.

مشاوره های رایگان تا پیش از ثبت سفارش های ترجمه

هر یک از شما تا پیش از ثبت ترجمه مقاله های خود به طور قطع به یقین سوالاتی را در ذهن خود دارید. برای پاسخ دهی به این سوالات متداول در ذهن خویش، می بایست به دنبال مرجعی کامل و مطمئن باشید. چرا که بدون پاسخ دهی به آن ها، ذهن شما آرام نمی گیرد و ممکن است پس از ثبت سفارش، از کار خود پشیمان گردید. در حالی که هزینه آن را پرداخت کرده اید و راهی برای بازگشت ندارید. بنابراین بهترین کار در این راستا، بهره مندی از مشاوره های رایگان است. مشاوره هایی که توسط کارشناسان و اپراتورهای شبانه روزی در موسسه های معتبر به شما ارائه می گردد. بنابراین بهتر است ابتدا سوالات خود را به این کارشناسان، مطرح نمایید. سپس اقدام به ثبت ترجمه مقاله های خود کنید. بدین ترتیب با خیالی آسوده خاطر، سفارش های خود را به ثبت خواهید رساند.

ثبت ترجمه مقاله

مشاوره رایگان ترجمه

مشاوره هایی که تا پیش از ثبت ترجمه مقاله، در خدمت شما هستند؛ شبانه روزی آماده پاسخ دهی به سوالات شما می باشند. آن ها با سعه صدر و صبر و حوصله بسیار بالا و مثال زدنی به تمامی سوالات و ابهاماتی جواب می دهند که به ذهن شما خطور می کند. در نتیجه شما می بایست هیچ سوالی را بی پاسخ نگه ندارید. چرا که این کارشناسان، با مشاوره های رایگان خود در خدمت شما هستند. بدین ترتیب می توانند ابهامات موجود را زدوده و تصمیم گیری را برای شما بسیار راحت و آسوده خاطر سازند. بنابراین زمانی شما می توانید با اطمینان خاطر نسبت به ثبت ترجمه مقاله اقدام کنید که هیچ سوالی ذهن مشوش شما را آشفته خاطر نسازد. در نهایت می توانید با آسودگی خاطر اقدام به ثبت سفارش های ترجمه خود کنید. سفارش هایی که در مراکز معتبر و به دست مجرب ترین مترجمین سپرده می شود.

ثبت ترجمه مقاله های همایشی تا مقاله های ISI در موسسه ایران تایپیست

موسسه های معتبری که امکان ثبت ترجمه مقاله را برای شما فراهم نموده اند؛ می بایست خدمات جامعی را به شما ارائه دهند. طبیعتا مترجم یک متن مقاله همایشی با یک مقاله ISI در سطح بسیار بالاتر، یکی نیستند. هر یک از مترجمین در یک رتبه بندی خاصی قرار دارند. مترجم هایی که از تجربه بالاتری برخوردار هستند و توانایی زیادی در ترجمه دارند؛ می توانند مقالات سطح بالا را ترجمه کنند. اما مترجمین سطح پایین تر که از تجربه کمتری هم بهره می جویند؛ بهتر است ترجمه مقاله های همایشی را برگزینند. یک مرکز معتبر ترجمه، می بایست از وجود هر یک از این مترجمین استفاده به عمل آورد. چرا که در این صورت می توانند نیاز تک تک کسانی را پاسخ گویند که در این موسسه اقدام به ثبت ترجمه مقاله های همایشی تا مقاله های ISI می کنند.

ثبت ترجمه مقاله

ترجمه انواع مقالات

موسسه ایران تایپیست از جمله همین مراکز است که امکان ثبت ترجمه مقاله های مختلف را برای شما میسر گردانده است. شما می توانید نسبت به ثبت سفارش های ترجمه خود در هر سطحی هم که باشند؛ اقدام کنید. در این موسسه، می توانید سفارش های خود را به دو شیوه حضوری و غیر حضوری به ثبت برسانید. تعداد مترجمین بسیار بالا در این موسسه، پاسخ گوی تک تک سفارش های شما می باشد. بنابراین حتی در صورت نیاز به ثبت ترجمه مقاله های ISI ژورنال های علمی – پژوهشی مطرح هم می توانید سفارش های خود را در این موسسه ثبت کنید. ایران تایپیست با پذیرش تمامی سفارش های شما و ارائه کیفیت بالای هر یک از آن ها رضایت شما را به خود جلب خواهد کرد. پس بهتر است هم اکنون نسبت به ثبت سفارش های ترجمه خود در ایران تایپیست، اقدام کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقالهترجمه مقاله ISIترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

بله، شما برای ثبت ترجمه مقاله خود باید کل مراحل ثبت را طی کنید تا بتوانید یک پروسه عادی را طی نمایید و از هزینه ای که باید بپردازید نیز آگاه شوید.

با ارسال پیام داخل تلگرام یا واتس آپ به بخش پشتیبانی ایران تایپیست، از نحوه شمارش واژگان هر صفحه میتوانید آگاه شوید.

شما می توانید با مترجم در ارتباط باشید و روند انجام ترجمه را از وی یا از طریق پشتیبانی جویا شوید.

شما می توانید برای هرکدام از آنها به طور جداگانه ثبت سفارش انجام دهید. از این نظر نیز محدودیتی وجود نخواهد داشت. 


نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/7/24 ساعت 08:43:11 تعداد بازدید: 976 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ترجمه مقاله سایت ترجمه مقاله ثبت ترجمه مقاله isi مرکز ترجمه مقاله بهترین سایت ترجمه مقاله

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :