شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تعرفه ترجمه فایل صوتی عربی به فارسی

نویسنده: امیررضا قاسمی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/13 ساعت 10:31:49 بازدید: 1068 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه عربی به فارسی تنها به فایل های تایپی ختم نمی شود. بلکه ایران ‌تایپیست این قابلیت را به شما می دهد که حتی فایل های صوتی خود را نیز ارائه دهید و ترجمه آن را تحویل بگیرید. هزینه و تعرفه ترجمه فایل صوتی عربی به فارسی کاملاً امری پیچیده می‌ باشد. چرا که به صورت مرحله ‌ای بوده و هر مرحله دارای قیمتی مشخص می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اول از همه باید بدانید که هزینه ترجمه عربی به فارسی آن هم به صورت فایل صوتی کمی گران تر نسبت به فایل های عادی می باشد. زیرا مراحل آن زیاد بوده و همچنین یک مترجم با تجربه بایست آن را ترجمه گرداند. حال می خواهیم با مراحل ترجمه فایل صوتی اشنا شویم. این مراحل به شرح زیر می باشد:

 مرحله اول در اولین مرحله مترجمین ما عمل پیاده سازی زبان مبدا را انجام می دهند. پیاده ‌سازی زبان مبدا یعنی این که کلمات ذکر شده در فایل به صورت تایپ در یک فایل نوشتاری ارائه شوند. این مرحله نسبت به مراحل بعد دارای هزینه کمتری است. به طوری که شما مطابق نرخ سال 99 به ازای هر دیالوگ که حدوداً یک خط می باشد باید مبلغی حدود ۴ هزار تومان را پرداخت نمایید. اگر فایل صوتی شما ده دقیقه باشد بایستی هزینه ترجمه ۱۰ دیالوگ را پرداخت کنید. چراکه با توجه به محاسباتی که ایران تایپیست در زمینه فایل های صوتی داشته است، هر دیالوگ معادل یک خط یا یک دقیقه از فایل صوتی می باشد. لذا ایران تایپیست به ازای هر دقیقه از فایل صوتی ۴۰۰۰ تومان در مرحله اول دریافت می کند.

 مرحله دوم در این مرحله زبان پیاده سازی شده و تایپ شده بایستی ترجمه گردد. در این مرحله به ازای هر دیالوگ که در واقع یک دقیقه از فایل صوتی شما را تشکیل می دهد، بایستی مبلغ ۶۰۰۰ تومان را پرداخت نمایید و در واقع این هزینه ها براساس زمان فایل شما محاسبه میشود.

تعرفه ترجمه فایل صوتی عربی به فارسی

هزینه ترجمه عربی به فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه فایل صوتی یا تصویریتولید زیر نویس فیلم و سریالدوبلههزینه ترجمه صوتی، تصویری

سوالات متداول

بله این هزینه نسبت به هزینه ترجمه فایل نوشتاری یا تایپی کاملاً متفاوت می باشد.

هزینه فایل صوتی به مراتب بیش تر از هزینه ترجمه فایل تایپی است. چرا که ترجمه فایل صوتی به دو مرحله تقسیم می‌ شود.

مطابق نرخ سال 99 به ازای هر دقیقه ۱۰ هزار تومان شرکت ایران تایپیست دریافت می‌ کند. برای سی دقیقه باشد سیصد هزار تومان بپردازید.

بر اساس زمان و دقیقه ی فایل شما.


نویسنده: امیررضا قاسمی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/13 ساعت 10:31:49 تعداد بازدید: 1068 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فایل صوتی عربی به فارسی هزینه ترجمه صوت عربی به فارسی نرخ ترجمه فایل صوتی عربی به فارسی قیمت ترجمه فایل صوتی عربی به فارسی تعرفه ترجمه صوت عربی به فارسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :