دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تصویرسازی کتاب کودک خارجی

نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1401/11/10 ساعت 18:00:00 بازدید: 1116 امتیاز 0 از 0 نظر

برای بهره مندی از تصویرسازی کتاب کودک خارجی، می توانید از تصویرگران حرفه ای و با تجربه در این زمینه، بهره مند شوید. منظور از تصویرگری خارجی، استفاده از تصاویر خارجی در تصویرگری کتاب های کودکان می باشد. در صورتی که شخصیت های کارتونی کتاب های داستان، خارجی باشند و از تصاویر خارجی استفاده شود؛ می توان آن ها را به شیوه های مختلف در کتاب کودک به کار برد. در خصوص تصویرسازی کتاب کودک خارجی، می توانید موسسه ایران تایپیست را انتخاب کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تصویرسازی کتاب کودک خارجی با مداد رنگی

با استفاده از ابزارهای ساده ای مثل: مداد رنگی هم می توان به تصویرسازی کتاب کودک خارجی روی آورد. تصویرگرهایی که در رشته نقاشی، دانش آموخته اند؛ می توانند با استفاده از یک مداد ساده و مداد رنگی های مختلف، تصاویر فوق العاده بی نظیری را پدید آورند. آن ها با توجه به هنر دست خود در پدید آوردن تصاویر ایرانی و خارجی و هوش بالای آن ها در این امر، می توانند بهترین تصویرگری ها را به وجود آورند. برای رنگ آمیزی تصویرسازی کتاب کودک خارجی، از مداد رنگی هایی در طیف رنگ های مختلف و گوناگون استفاده می کنند. به این صورت که آن ها از انواع رنگ های سبز کم رنگ و پر رنگ و رنگ های زرد کم رنگ و پر رنگ و انواع طیف رنگ های دیگر استفاده می کنند. برای رنگ آمیزی هر یک از تصاویر خارجی، با توجه به تأثیر روانی بالای رنگ در تصویرگری، از طیف رنگ های جذاب استفاده می کنند.

تصویرسازی کتاب کودک خارجی

تصویرسازی با مداد رنگی

تصویرسازی کتاب کودک خارجی با استفاده از مداد و مداد رنگی، نکات خاص خود را دارد. در این تصاویر، هنرمند می بایست از تکنیک کشیدن سایه در نقاشی استفاده کند. تکنیک های نقاشی و رنگ آمیزی با کیفیت بالا بستگی به هنر دست و قلم توانای تصویرگرانی دارد که سال ها در این حیطه هستند. موسسه ایران تایپیست، به جهت جلب رضایت مشتریان خویش در خصوص سفارش های تصویرسازی کتاب کودک خارجی از بهترین تصویرگران خود بهره می جوید. به این صورت که اگر شما سفارش های خود را به این موسسه بسپارید؛ آن ها فایل کتاب شما را به دست همین تصویرگران می سپارند. برای همین هم هست که مشتریان این موسسه، همواره از کیفیت بالای ارائه تصویرگری های ایران تایپیست، می گویند. شما هم در صورت نیاز به تصویرگری خارجی کتاب های کودک، می توانید از هنر این تصویرگران با مداد و مداد رنگی، بهره مند شوید. آنگاه است که پی به هنرمندی آن ها در خلق تصاویر در سبک های مختلف خواهید برد.

مناسب ترین هزینه تصویرسازی کتاب کودک خارجی

 هزینه هر سفارش تصویرسازی کتاب کودک خارجی با سایر سفارش ها در این زمینه، یکسان نیست. هزینه ها را پارامترهای موجود در فایل سفارش های مشتری، تعیین می کنند. اینکه کتاب کودکی چند صفحه است و چند تصویر خارجی در آن به کار رفته است و نکات دیگر، همگی روی هزینه نهایی تأثیر خود را می گذارند. بنابراین نویسنده کتاب کودک با توجه به کتاب خود، پیش زمینه ای در خصوص هزینه تصویرسازی کتاب کودک خارجی خواهد داشت. نویسندگان پرکار نیز که سابقه ثبت سفارش کتاب های کودک زیادی را دارند؛ به خوبی این قضیه را حس می کنند. آن ها حتی می توانند برآوردی نسبی از هزینه سفارش های خود داشته باشند. هر چند که همان موسسه به جهت اصل شفافیت در هزینه ها تا پیش از ثبت سفارش شما، هزینه نهایی را برای شما تخمین می زند. به همین علت شما می توانید هزینه های ارائه شده در هر یک از موسسه های مختلف را با هم مقایسه کنید.

تصویرسازی کتاب کودک خارجی

تصویرسازی کتاب کودک

پس از مقایسه هزینه تصویرسازی کتاب کودک خارجی در موسسه های مختلف، می توان اذعان داشت که مناسب ترین هزینه را  ایران تایپیست، ارائه می دهد. موسسه ای که رسالت خود را جذب مشتری تلقی نموده است. به همین علت سعی کرده است تا با هزینه های کمتر و کیفیت بالاتر، مشتری را به سمت خود بکشاند. هر یک از مشتریان نیز به دنبال چنین مراکزی هستند. منظور موسسه هایی است که تصویرسازی کتاب کودک خارجی را با هزینه های مناسب و کیفیت مطلوبی به دستشان برسانند. موسسه ایران تایپیست، توانسته است این نیاز مشتریان خود را به خوبی برطرف سازد. هیچ فرقی میان مشتریان قدیمی و جدید در این موسسه نیست. به این صورت که خدمات شایسته ایران تایپیست، شامل حال شما هم می شود. پس در صورتی که هنوز به جمع مشتریان این موسسه نپیوسته اید؛ هم اکنون می توانید با ثبت سفارش حضوری یا غیر حضوری خود، به جمع مشتریان ایران تایپیست بپیوندید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تصویرسازی کتاب کودک خارجی چقدر طول می کشد؟

مدت زمان تصویرسازی کتاب کودک خارجی، بستگی به هنر تصویرگر دارد. گاهی اوقات تصویرگر از تبحر و مهارت بسیار بالایی بهره می برد که قادر است در کمترین زمان، بیشترین بهره وری را برای شما نویسندگان داشته باشد. اینکه سفارش تصویرگری چقدر طول بکشد؛ بستگی به تجربه و هنر وی دارد. البته بهتر است حتی الامکان فشاری به تصویرگر وارد نیاید. چرا که وی ممکن است برای ارسال هر چه سریعتر تصویرسازی کتاب کودک خارجی شما، از کیفیت کار خود بکاهد. هر چقدر یک تصویرگر، زمان داشته باشد؛ می تواند خلاقیت بیشتری به خرج داده و سفارش شما را با کیفیت بالاتری به دستتان برساند. اما این مسئله کاملا روشن و عیان است که تصویرگران تازه کار، نیاز به زمان بیشتری برای این کار دارند. حال آنکه طراحان خبره و با تجربه قادر هستند با کمترین زمان ممکن هم سفارش های مشتریان خود را با کیفیت بالایی تحویل آن ها دهند. به همین دلیل است که بایستی سفارش خود را در موسسه های معتبر ثبت کنید.

در پاسخ به این سوال که تصویرسازی کتاب کودک خارجی، چقدر طول می کشد؟ نمی توان پاسخ دقیقی داد. چون مدت زمان تحویل هر سفارشی، با توجه به پارامترهای موجود در همان سفارش، تخمین زده می شود. کتاب کودکی که حجم و تصاویر آن بیشتر از سایر سفارش ها می باشد؛ مسلما نیاز به زمان بیشتری برای تصویرگری دارد. از طرفی دیگر ممکن است نویسنده کتاب کودک، نیاز به یک سری جزئیات و ریزه کاری ها در سفارش تصویرسازی کتاب کودک خارجی خود داشته باشد؛ در این صورت، زمان تحویل سفارش وی، بیشتر طول می کشد. به طور کلی زمان تحویل سفارش های مشتری بستگی به طراح آن دارد. تجربه و تخصص بالای تصویرگر، نشان دهنده زمان تحویل سفارش های مشتری می باشد. اگر فرصت کافی برای دریافت سفارش خود نداشته باشید؛ می توانید از تجربیات تصویرگران ایران تایپیست، بهره مند شوید. چون آن ها می توانند حتی حجیم ترین سفارش را هم برای شما در مدت زمان کمی، با کیفیت بالایی به دست شما برسانند.

تصویرسازی کتاب کودک خارجی

قوانین تصویرسازی کتاب کودک

تصویرسازی کتاب کودک خارجی شامل چه قوانینی می شود؟

تصویرسازی کتاب کودک خارجی، به همین سادگی نیست. پیش از هر مسئله دیگری، این کار به هنر و خلاقیت تصویرگر و طراح آن بستگی دارد. کسی که می بایست از ذوق و قریحه سرشاری برخوردار بوده باشد تا بتواند سفارش های مشتریان خویش را به خوبی به پیش ببرد. جدا از این مسائل در این زمینه بایستی به یک سری از قوانین هم ملزم و متعهد بود. قوانین ریز و درشتی که هر یک از آن ها را باید طبق استانداردهای لازم به پیش برد. یکی از قوانین مربوط به تصویرسازی کتاب کودک خارجی، مربوط به رنگ آمیزی تصاویر می باشد. به این ترتیب که رنگ آمیزی نباید به گونه ای باشد که رنگ خارج از کادر وارد شود. از طرفی کشیدن سایه برای تصاویر نیز می بایست با هنرمندی خاصی انجام شود. قوانین مربوط به تصویرگری در کتاب های کودک نیز می بایست مطابق با قوانین وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران باشد تا بتوان مجوز چاپ را برای آن کتاب گرفت.

هر یک از قوانین تصویرسازی کتاب کودک خارجی باید در هر کتابی در نظر گرفته شوند. کتاب هایی که همه این قوانین را در تصویرسازی های خود، رعایت کرده باشند؛ اولا: می توانند مجوز چاپ را بگیرند. ثانیا: به فروش بیشتری می رسند. چون کیفیت طراحی آن ها به مراتب بالاتر از سایر طراحی ها می گردد و همین عامل، کودک مورد نظر را به سمت و سوی خود می کشاند. تصویرگران موسسه ایران تایپیست، به خوبی نسبت به تمامی قوانین تصویرگری، آشنا هستند. بنابراین در صورتی که نیاز به تصویرسازی کتاب کودک خارجی داشته باشید؛ آن ها بر اساس قوانین وزارت ارشاد، اقدام به تصویرگری کتاب کودک می کنند. تجربه این چند سال فعالیت حرفه ای به آن ها یاد داده است که دست به چه اقداماتی بزنند تا بتوانند مجوز وزارت ارشاد را برای کتاب کودک مورد نظر، دریافت نمایند. پس با توجه به شناخت کامل آن ها نسبت به قوانین تصویرگری، بهتر است سفارش های خود را در این موسسه معتبر ثبت کنید.

تصویرسازی کتاب کودک خارجی

تصویرسازی در ایران تایپیست

آیا تصویرسازی کتاب کودک خارجی در ایران تایپیست مورد تایید ارشاد است؟

یکی از قوانین تصویرسازی کتاب کودک خارجی که در مورد آن بحث به میان رفت؛ دریافت مجوز از وزارت ارشاد است. به واقع هر طراحی که اقدام به طراحی و نقاشی تصاویر در کتاب های کودک می کند؛ سعی می کند تا از تصاویر دارای مجوز استفاده کند. هر عکسی را نمی توان در کتاب های کودک در ایران درج کرد. بایستی حتما از عکس هایی استفاده کرد که متناسب با فرهنگ و هویت ایرانی – اسلامی ما باشد. در غیر این صورت طبیعتا نباید انتظار بالایی از دریافت مجوز تصویرسازی کتاب کودک خارجی داشت. به این ترتیب که ممکن است حتی کتاب کودکی با توجه به عکس های خارجی و تصویرگری های موجود در آن، نتواند مجوز سازمان ارشاد را بگیرد. بنابراین می بایست با توجه به فرهنگ ایرانی از عکس های خارجی استفاده کرد. حتی سبک های خارجی را هم در برخی از تصویرگری های کتاب کودک، نمی توان استفاده کرد.

تصویرسازی کتاب کودک خارجی برای اینکه مورد تایید وزارت ارشاد باشد؛ بایستی مطابق با فرهنگ ایرانی باشد. به همین جهت کسانی که کار تصویرگری کتاب های کودک را انجام می دهند؛ سعی می کنند تا از تصاویر مناسبی استفاده کنند. آن ها طبیعتا به این موضوع توجه دارند که بایستی به چه نحوی اقدام به طراحی عکس های خارجی درون کتاب های کودک کنند. دریافت مجوزهای لازم از وزارت ارشاد، منوط به پایبندی به یک سری از خط مشی های جمهوری اسلامی ایران است. عدم رعایت هر یک از آن ها در تصویرسازی کتاب کودک خارجی، سبب رد آن کتاب کودک و عدم چاپ آن می گردد. در صورتی که تصویرگران ایران تایپیست، سعی کرده اند تا به نحوی عمل کنند تا بتوانند تاییدیه وزارت ارشاد را برای کتاب شما بگیرند. بنابراین می توان به ضرس قاطع اذعان داشت که تصویرگری های تصویرگران خارجی ایران تایپیست، مورد تایید وزارت ارشاد خواهد بود.

تصویرسازی کتاب کودک خارجی

تصویرسازی کتاب کودک خارجی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تصویرگری کتاب کودکطراحی گرافیکیطراحی لوگوهزینه تصویرگری

سوالات متداول

بله؛ در این نوع از سفارش ها نیاز به رعایت کردن یک سری قوانین است که بایستی طبق استانداردهای لازم رعایت شود.

بله؛ آن ها به خوبی با تجربه خود در این زمینه، به تمامی قوانین مربوط به تصویرگری متعهد و پایبند هستند.

بله؛ یکی از روش های تصویرگری، استفاده از مداد و مداد رنگی است که در این خصوص مورد استفاده قرار می گیرد.

بله؛ تکنیک سایه در نقاشی و رنگ آمیزی بخش بخش تصویر خارجی با دقت بالا و... از این تکنیک های خاص هستند.


نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1401/11/10 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 1116 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تصویرگری کتاب کودک خارجی طراحی کتاب کودک خارجی طراحی گرافیکی کتاب تصویرسازی کتاب کودکان اصول تصویرسازی کتاب کودک

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :