یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه مقاله صنعتی

نویسنده: پوریا عرب ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/6/15 ساعت 15:20:46 بازدید: 547 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه مقاله صنعتی در اصل به ترجمه تخصصی مجموعه ای از مقالات متعدد از زیر رشته های گوناگون حوزه مهندسی صنایع مربوط می شود که عمده هدف آن بر روی محصولات، توسعه آن و مهندسی سازی آن به شیوه های کارآمد مربوط می شود. در هر صورت، ترجمه مقاله صنعتی با هر موضوعی، در ایران تایپیست با حداکثر کیفیت و قیمت مقطوع انجام می شود. شما می توانید درخواست ترجمه مقاله صنعتی خود را در هر زمان به صورت اینترنتی برای بیشتر از سی زبان مختلف، در ایران تایپیست ثبت کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله صنعتی

ترجمه مقاله صنعتی

ترجمه مقاله صنعتی شامل چه زمینه های دانشگاهی میباشد؟

زمینه های دانشگاهی برای ترجمه مقاله صنعتی به ارتباط موضوع مقاله با این رشته بستگی دارد. بسیاری از مقالات ترجمه شده را می توانید بیابید که در حوزه کار و روابط صنعتی نوشته شده اند. شما به جز تعیین موضوع باید مجله یا مرکزی که قصد ارائه مقاله تان به آن را دارید نیز به درستی انتخاب کنید. بسیاری از اطلاعات و اعتبار علمی این مجلات در پایگاه Web of science بررسی و تعیین می شود. اگر قصد تان برای ترجمه مقاله ارائه آن به جوامع بین المللی نیست و برای ارائه به دانشگاه یا اساتید قصد ترجمه مقاله از زبان های دیگر به زبان فارسی را دارید، باز هم می توانید با دریافت مشاوره از ایران تایپیست و  سپردن ترجمه مقاله صنعتی خود به ما، از تخفیف و کیفیت ویژه برخوردار شوید. تمامی موضوعات مربوط به مهندسی صنایع و زیر رشته های آن مانند مدیریت مهندسی، سیستم های کلان، لجستیک و زنجیره تامین، سیستم های مالی، مدیریت نوآوری و فناوری، سیستم های سلامت، بهینه سازی سیستم ها و غیره برای ترجمه مقاله های دانشگاهی و پژوهشی یا کاری در ایران تایپیست پشتیبانی می شود

آیا ترجمه مقاله صنعتی برای ثبت طرح های صنعتی دارای کاربرد میباشد؟

یکی از مواردی که به آن برای کاربرد ترجمه مقاله صنعتی اشاره نکردیم، همین مورد یعنی « ثبت طرح های صنعتی» است. یکی از رایج ترین فرمت های رایج برای ارائه طرح های مربوط به حوزه مهندسی صنایع یا فراتر از آن، مقاله است. بسیاری از مقالاتی که برای ارائه یک طرح جدید یا ویرایش یک طرح یا بازتولید یک طرح یا تقویت یک طرح و غیره نگارش می شوند نیاز به ترجمه دارند تا برای مخاطبان هدف، قابل درک باشند. در صورت عدم ترجمه صحیح یا بی کیفیت، طرح پژوهشی یا کاربردی شما نیز دچار مشکل خواهد شد و تمام زحماتتان برای نگارش و تحقیق و بیان دلایل متعدد جهت ثبت بی اشکال آن با چالش مواجه خواهد شد. نمونه کارهای انجام شده در ایران تایپیست برای ترجمه مقاله صنعتی جهت ثبت طرح جدید را می توانید از مشاوران دریافت کرده یا از طریق سایت بررسی کنید تا به وضوح متوجه توجه و فوکوس تیم ایران تایپیست بر روی کیفیت کار ترجمه شوید. طرح صنعتی شما هرچه که باشد، می توانید به ما اعتماد نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله صنعتی زبان انگلیسی به فارسی آیا تاثیری در روند تولیدات صنعتی دارد؟

تاثیر گذاری در سطح کلان همیشه زمان بر است. چه بسا بسیاری از مقالات صنعتی در گذشته توانسته اند روی روند تولیدات امروزی تاثیر بسزایی گذاشته و آن را بهبود داده یا به مرحله ای کوتاه اما با بازدهی بالا منعطف گردانند. این موضوع در مورد مقالات امروزی که به رشته تحریر در آمده و سپس ترجمه می شوند هم بی تاثیر نیست. در صورتی که موضوع مقاله ای که در حوزه مهندسی صنعتی تاثیر گذار، جدید یا برای از بین بردن مانع و مشکلات در این رابطه باشد، در آینده به کار گرفته خواهد شد. اما در مقابل، برخی مقالات وجود دارند که بیشتر حکم مقالات عمومی و علوم پایه را دارند و تنها یک حقیقت یا فکت را بیان می کنند و برای اطلاع رسانی مناسب می باشند. این دست مقالات تاثیر تخصصی و جزئی بر روی صنایع مختلف نمی گذارند چون تنها یک مجموعه دارای چارچوب از اطلاعات و داده های حقیقی است. در صورتی که مقاله تان جزء گروه اول باشد، دارای تاثیر خواهد بود. البته این بدان معنا نیست که تعیین ارزش برای مقالات جهت ترجمه را مد نظر داشته باشیم.

ترجمه مقاله صنعتی

ترجمه

حساسیت ترجمه مقاله صنعتی بیشتر در کجا اهمیت دارد؟

موضوع مقاله شما در هر نوع دسته عمومی یا تخصصی که جای بگیرد، ارزش ترجمه را خواهد داشت. بنابراین می توانید ترجمه مقاله صنعتی خود را  برای ترجمه به ما بسپارید. حساسیت هر نوع مقاله ای با هر زبان و هر هدفی زمانی تعیین و مشهود می شود که قرار است از متن و رویکرد یا فرمول و نمودار و مواردی از این دست به عملی کردن آن برسیم. از سویی دیگر این اهمیت ترجمه مقاله صنعتی در حین نگارش و ارائه به مراکز معتبر نیز اهمیت پیدا می کند. چون هر مقاله حتی به زبان فارسی برای ارائه در پایین ترین سطح ممکن می بایست از محتوای علمی درست و بدون ایراد برخوردار باشد، از منبع های موثق برای نگارش آن استفاده شده باشد و وجود حتی یک غلط در آن، کل مقاله را زیر سوال خواهد برد. و چرا مقاله ای بنویسیم و ترجمه کنیم که دارای اشکال باشد؟ هر مقاله ای باید از نظر صحت محتوایی اعتبار سنجی و سپس ترجمه شود. در نتیجه کلیه حساسیت های لازم برای بررسی متن و منظور آن انجام شده و می توان به آن حتی در مرحله پایه و نخست به صورت اعتماد کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ارزشیابی علمی ترجمه مقاله صنعتی برای دانشجویان رشته صنایع

مجلات بین المللی معتبر تا دانشگاه ها و مراکز پژوهشی خاص، پذیرای مقالات ترجمه شده با کیفیت با موضوعات شاخص و یونیک هستند. از این رو طبق موارد گفته شده در بخش قبل، بررسی محتوای مقاله بسیار اهمیت دارد و باید توسط مراجع معتبر به تایید رسیده و سپس برای ترجمه مقاله صنعتی اقدام نمود.

ترجمه مقاله صنعتی

ترجمه مقاله

ترجمه مقاله صنعتی ویژه دانشجویان در رشته های مختلف

دانشجویان زیادی هستند که به ترجمه مقاله صنعتی نیاز دارند. چون رشته های مختلفی هستند که در زیرمجموعه مهندسی صنایع، دانشجو می پذیرند. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در هر یک از این علوم مهندسی، مشغول به تحصیل هستند. آن ها با توجه به رشته دانشگاهی خود در صنایع مختلف، به متون زیادی برای استفاده در پژوهش های خود نیاز خواهند داشت. متونی که به زبان های انگلیسی یا زبان های دیگر نوشته شده اند. به جهت ارتقای رزومه خود، خواه ناخواه از منابع غیر فارسی زیادی استفاده خواهید کرد. بنابراین به ترجمه مقاله صنعتی نیاز خواهید داشت. در همین راستا مترجمان زیادی هستند که می توانند ترجمه سفارش های شما را در این حوزه مورد پذیرش قرار دهند. آن ها با توجه به مهارت و توانایی که دارند؛ می توانند ترجمه سفارش های شما را با کیفیت بالایی تحویلتان دهند. پس بهتر است سفارش های خود را به آن ها بسپارید.

ترجمه مقاله صنعتی

ترجمه مقاله

ترجمه مقاله صنعتی بایستی بسیار با کیفیت انجام شود. به گونه ای که اگر شما از این ترجمه ها در پژوهش های خود استفاده کنید؛ ایرادی بر شما مترتب نخواهد شد و مقاله شما در مجله مورد نظر، چاپ می گردد. به دلیل همین حساسیت در ترجمه های مقالات صنعتی است که توصیه می شود این نوع از سفارش های خود را به موسسه های مطرح و شناخته شده بسپارید. ثبت سفارش ترجمه مقاله صنعتی در موسسه ایران تایپیست به جهت تجربه مترجمان این موسسه می تواند گزینه ایده آلی برای شما محسوب شود. شما می توانید به دو شیوه حضوری و غیر حضوری سفارش های خود را در این موسسه ثبت کنید. توجه داشته باشید که هر چقدر سطح مقاله شما بالاتر باشد؛ باید سطح کیفی و رزومه مترجم آن سفارش هم بالاتر باشد. مترجمان این موسسه نیز رده بندی شده اند تا بهترین مترجمان را برای بالاترین سطح مقالات شما گزینش نمایند.

ارائه ترجمه مقاله صنعتی برای شرکت ها و کارخانجات مختلف

تنها دانشجویان نیستند که به ترجمه مقاله صنعتی نیاز دارند. شرکت ها و کارخانجات صنعتی کوچک و بزرگ بسیار زیادی هستند که به این مقاله ها نیاز دارند. مقاله هایی که در ژورنال های بین المللی نوشته شده اند و یک قضیه ای را پس از تحقیق و پژوهش به اثبات رسانده اند. بنابراین شرکت های مرتبط با همان موضوع مقالات صنعتی می توانند مقاله مورد نظر را از هر زبانی به زبان فارسی ترجمه کنند تا از یافته های موجود در آن در شرکت و کارخانه خود استفاده به عمل آورند. بنابراین ترجمه این مقالات برای شرکت ها و کارخانه جات صنعتی می تواند از جنبه های مختلفی دارای اهمیت باشد. به همین جهت بهترین مترجم را برای ترجمه مقاله صنعتی مربوطه انتخاب می کنند تا به درستی یافته های موجود در مقاله را برای آن ها به فارسی ترجمه نمایند.

ترجمه مقاله صنعتی

ترجمه تخصصی

کشور آلمان یکی از کشورهای مطرح صنعتی در دنیاست. برای ترجمه مقاله صنعتی در ژورنال ها و مجلات این کشور، مسلما به یک مترجم آلمانی نیاز خواهد شد. هر چند که معمولا مقالات را به زبان بین المللی انگلیسی می نویسند. اما در صورتی که مقاله ای به زبان اصلی آلمانی هم نوشته شده باشد؛ مترجمان آلمانی زیادی وجود دارند که می توانند این مقالات را برای شما ترجمه کنند. بدین ترتیب با ترجمه آن ها از زبان آلمانی به فارسی می توانید از جدیدترین داده ها و اطلاعات روز دنیا در شرکت و کارخانه صنعتی خود در ایران استفاده به عمل آورید. استفاده از تجربیات و آزمایش های کشورهای مطرح با ترجمه مقاله صنعتی در بهترین مجلات کشورهای صنعتی سبب انتقال تجربیات آن ها می گردد. بنابراین بهتر است از بهترین مترجمانی استفاده کنند که توانایی بالایی در ترجمه متون تخصصی صنعتی دارند. ایران تایپیست، تعداد زیادی از این مترجمان را در شرکت خود گرد آورده است.

ترجمه مقاله های صنعتی به صورت فوری جهت تقویت رزومه

بسیاری از دانشجویان به جهت تقویت رزومه خویش به ترجمه مقاله صنعتی نیاز خواهند داشت. هر چقدر تعداد مقالات و امتیاز پژوهشی آن ها بیشتر باشد؛ می توانند با رزومه ای بالاتر شرایط را برای خود برای دستیابی به مدارج بالای علمی فراهم سازند. معمولا دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری برای اینکه رویای خود را برای عضویت در هیئت علمی محقق سازند؛ به فکر تقویت رزومه خود هستند. آن ها از همان ترم های نخست دانشجویی خود در مقطع کارشناسی ارشد، تلاش می کنند تا مقالات بیشتری را از خود بنویسند. ترجمه مقاله صنعتی از منابع بیس با سرعت عمل بیشتر، روند نگارش و چاپ مقالات شما را با سرعت بیشتری همراه می سازد. بنابراین مترجم ضمن ترجمه با کیفیت بالا، باید تلاش کند تا هر چه سریعتر مقاله مورد نظر را ترجمه نماید و آن را به دست مشتری برساند. کیفیت و سرعت دو مقوله بسیار مهم و موثر در انتخاب بهترین مترجم توسط این دسته از دانشجویان می باشد.

ترجمه مقاله صنعتی

ترجمه مقاله

دانشجویان کارشناسی ارشد زیادی هستند که اقدام به ثبت سفارش ترجمه مقاله صنعتی برای مصاحبه دکتری خود می کنند. این دسته از دانشجویان که سال آخر کارشناسی ارشد یا دانش آموخته رشته های مختلف در این مقطع هستند؛ می خواهند دست پر در مصاحبه دکتری حاضر شوند. به همین علت تا پیش از رسیدن موعد مقرر برای انجام مصاحبه های خود، سعی می کنند تا مقاله ای را به نام خود به چاپ برسانند. بنابراین ترجمه مقاله صنعتی به آن ها کمک شایان توجهی می کند. هر چقدر رزومه شما بهتر باشد؛ شانس شما در مقطع دکتری بیشتر از سایر رقبای خویش می گردد. به همین جهت دانشجویان کارشناسی ارشد تا پیش از کنکور و قبولی در آن و راهیابی به مصاحبه دکتری، باید سفارش خود را ثبت کنند. با دریافت ترجمه و انجام مقالات و پژوهش های خود می توانند شانس خود را برای قبولی افزایش دهند.

ثبت سفارش ترجمه مقاله صنعتی به صورت آنلاین و اینترنتی

دانشجویان و افراد و اقشار زیادی هستند که به ترجمه مقاله صنعتی نیاز دارند. هر یک از این افراد می بایست سفارش های خود را نزد مراکزی به ثبت برسانند که از وجود بهترین مترجمان در مرکز خود بهره می جویند. بدین ترتیب است که شما می توانید از خدمات ناب و قابل توجه آن ها نهایت بهره وری را داشته باشید. موسسه های فعال در زمینه ترجمه متون مختلف، سعی می کنند تا خدمات خود را به شیوه های مختلفی به مشتریان خویش ارائه دهند. یکی از همین خدمات، پذیرش سفارش ها در بستر اینترنت می باشد. به این صورت که شما می توانید سفارش های ترجمه مقاله صنعتی خود را در این مراکز هم به شکل حضوری در دفتر مرکزی آن ها و هم به شکل غیر حضوری در وب سایت این موسسه ثبت کنید. هر چند که ثبت سفارش اینترنتی برای شما دربردارنده مزایای بسیار بیشتری است.

ترجمه مقاله صنعتی

ثبت سفارش اینترنتی ترجمه مقاله صنعتی

برای ثبت سفارش غیر حضوری و اینترنتی سفارش ترجمه مقاله صنعتی می توانید موسسه ایران تایپیست را انتخاب کنید. این موسسه به جهت بهره مند ساختن مشتریان خود از خدمات ویژه، وب سایتی را طراحی کرده است. شما می توانید در هر پاسی از شبانه روز سفارش های خود را در این سایت، ثبت کنید. بدین ترتیب سفارش شما نزد بهترین مترجمان پذیرش می شود. آن ها می توانند بر حسب تجربه و تخصص خود بهترین ترجمه ها را به شما تحویل دهند. بنابراین با ثبت سفارش ترجمه مقاله صنعتی خود در وب سایت ایران تایپیست، می توانید از وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید و سفارش های باکیفیتی را با هزینه های مناسب تحویل بگیرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقالهترجمه تخصصیترجمه مقاله ISIلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

هزینه در ایران تایپیست ترکیبی از تعداد کلمات مقاله، حجم، زمان و ضرایب رشته مورد نظر است.

این مورد نیز بسته به حجم مقاله و نوع سفارشتان تعیین می شود.

بله شما می توانید زمان تحویل مورد نظر خود را اعلام کنید تا بر آن اساس، ترجمه انجام شود

می توانید با مشاوران ایران تایپیست تماس حاصل کنید.


نویسنده: پوریا عرب ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/6/15 ساعت 15:20:46 تعداد بازدید: 547 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه مقاله صنعتی فوری ترجمه مقاله صنعتی علمی ترجمه آنلاین مقاله صنعتی سایت ترجمه مقاله صنعتی و مهندسی ترجمه مقاله طراحی صنعتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :