سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه مقاله آنلاین

نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/7/24 ساعت 08:10:11 بازدید: 1288 امتیاز 0 از 0 نظر

مقصود از ترجمه مقاله آنلاین، سپردن ترجمه مقاله به صورت آنلاین به گروه ایران تایپیست است که در اسرع وقت و زمان اعلام شده ترجمه مورد نظر را به شما تحویل خواهند داد. مزیت های ترجمه مقاله آنلاین فراوانند. نیازی نیست تا مثل مراجعه به دارالترجمه، مقاله یا مطلب مورد نظر را به صورت فیزیکی برای ترجمه تحویل دهید. همچنین امکان مشاهده پلن ها و تخفیف های ترجمه مقاله به صورت لحظه ای و بدون محدودیت وجود دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله آنلاین

ترجمه مقاله

آیا ترجمه مقاله  آنلاین دارای گارانتی کیفیت میباشد؟

یکی از جمله مزایای ترجمه مقاله آنلاین این است که به صورت صددرصد به شما تضمین کیفیت مقاله داده می شود تا از در صورتی که از ترجمه مورد نظر به هر دلیلی راضی نباشید، امکان پیگیری و مطرح کردن مشکلات مرتبط با آن، به آسانی وجود داشته باشد. امکان پیگیری وضعیت سفارش ترجمه مقاله آنلاین، حتی بعد از اتمام پروژه وجود دارد. در ایران تایپیست تلاش بر این است که کلیه جنبه های رضایت مشتریان از جانب ترجمه با کیفیت و غنی، سنجیده شود و سپس کار رسما به اتمام برسد.

ترجمه مقاله  انلاین آیا توسط نرم افزار ترجمه  میگردد؟

خیر. هیچ یک از ترجمه هایی که در ایران تایپیست انجام می شوند توسط هوش مصنوعی ترجمه نخواهند شد؛ حتی یک جمله از مقاله! هوش مصنوعی هرگز توانایی و قدرت برابری با هنر ترجمه انسانی را کسب نکرده است و نمی توان به آن اعتماد کرد. تنها استفاده از دیکشنری برای پیدا کردن واژگان خاص و بررسی املای جملات مورد استفاده قرار می گیرد. اما، شیوه ترجمه مقاله آنلاین به صورت کاملا انسانی بوده و کلیه مراحل آن به واسطه ذهنیت کامل مترجمان ایران تایپیست بابت وجود دایره لغات عظیم در ذهن و توانایی ترجمه سریع بدون فوت وقت و با جمله بندی کامل است.

آیا در ترجمه مقاله آنلاین، ترجمه به صورت تخصصی ترجمه  میگردد؟

ترجمه مقاله آنلاین بسته به موضوع مقاله ترجمه انجام می شود. ممکن است ترجمه یک مقاله به حوزه پزشکی مرتبط باشد و حوزه مقاله دیگر، به موضوعات قضایی یا علوم انسانی یا فناوری اطلاعات و ... . در ایران تایپیست بیشتر از هزار مترجم گرد هم آمده اند که هر کدام در یک رشته تخصصی تحصیل کرده یا به فعالیت طولانی مدت مشغول بوده اند. وقتی سفارش ترجمه مقاله آنلاین ثبت کنید، ترجمه مورد نظر براساس موضوع و محوریتی که دارد به مترجمی داده می شود که روی موضوع تسلط دارد.

ترجمه مقاله آنلاین

ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

اما در صورتی که درخواست ترجمه عمومی مقاله را داشته باشید، کلیه مترجمان فارغ از نوع رشته و موضوع مورد نظر مقاله، می توانند آن را ترجمه نموده و در زمان مقرر به شما تحویل دهند. عموما، پروسه ترجمه تخصصی سخت تر و حساس تر از ترجمه عمومی است ؛ البته نه به این معنا که ترجمه عمومی در عمل هیچ حساسیت و اهمیتی نداشته باشد! اما ترجمه تخصصی همانطور که از نامش مشخص است نیاز به ریزه کاری های بیشتر، مرور بیشتر، دقت در ترجمه اصطلاحات، معانی که باید منتقل شود و مباحثی دارد که در بیان عمومی جایی برای آنها، نیست.

در ترجمه مقاله انلاین ایا بازبینی متن ترجمه شده وجود دارد؟

در تمامی ترجمه های تخصصی و عمومی فارغ از موضوع ترجمه، بازبینی صددرصد انجام می شود. در غیر این صورت ترجمه بی معنا و پر از غلط نگارشی ( نه املایی) خواهد بود. هر مترجمی، حتی زبده ترین و مجرب ترین مترجم نیاز به بازبینی متنی دارد که ترجمه کرده است. اهمیتی هم ندارد که زبان مقصد چه زبانی بوده است. برای انواع و اقسام زبان ها در حین ترجمه می توان باگ هایی پیدا کرد که در مرتبه اول ترجمه، به وجود آمده اند و با یک روخوانی و بررسی نگارش و ساختار جملات و چارچوب موضوع، مشخص می شوند.

همچنین در صورت لزوم بازبینی برای مرتبه بعدی توسط یک همیار یا دستیار مترجم انجام می شود تا موضوع مورد نظر و ساختار جملات از دید مترجم دیگری هم در ترجمه مقاله انلاین  بررسی شوند و صحت به همراه اعتبار سنجی متن به بهترین حالت ممکن، نزدیک شود.

ترجمه مقاله به صورت آنلاین دارای جایگاه  علمی میباشد؟

اهمیت پاسخ به این پرسش در این نهفته است، که بررسی کنید و ببینید که ترجمه مقاله آنلاین خود را به چه گروه یا مجموعه وچه مترجمی می سپارید. قطعا وقتی مترجمی نابلد یا ناآشنا به موضوع تخصصی مقاله آن را ترجمه کند، جایگاه علمی نخواهد داشت. اگر تصور کنید که مقاله مورد نظر به زبان انگلیسی باشد و بخواهید آن را در مجلات یا روزنامه ها یا منابع بین المللی دارای رتبه سابمیت کنید یا بخواهید پذیرش یک دانشگاه را در خارج از کشور بگیرید، اما مقاله جایگاه علمی لازم را نداشته باشد، چه ضرری خواهید دید؟ این ضرر نه فقط از لحاظ مالی، که از نظر شغلی، تحصیلی و به طور کل معنوی بسیار قابل توجه خواهد بود.

ایران تایپیست با حضور بیشتر از 14 هزار مترجم در حوزه های مختلف تخصصی، به شما در روند ترجمه مقاله آنلاین کمک کرده و برای تقویت رزومه، درج مقالات در ژورنال های علمی و معتبر و دریافت پذیرش از دانشگاه ها یا مورد قبول واقع شدن پژوهش علمی تان در مراکز معتبر شما را یاری خواهد کرد.

ترجمه مقاله آنلاین

ترجمه مقاله آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله آنلاین انواع متون عمومی و تخصصی توسط مترجمان دورکاری

ثبت سفارش ترجمه مقاله آنلاین امروزه خیلی بیشتر از سفارش های حضوری مورد توجه قرار گرفته است. در موسسه هایی که خدمات خود را آنلاین و اینترنتی ارائه می کنند؛ انواع متون عمومی و تخصصی توسط مترجمان دورکاری ارائه می شود. مترجم هایی که پس از کش و قوس های فراوان توانسته اند مجوز حضور در موسسه های اینترنتی معتبر را به عنوان مترجم دورکاری دریافت نمایند. آن ها پس از عضویت در این موسسه ها، می توانند سفارش های ترجمه شما را در هر زمان و مکانی در بستر اینترنت مورد پذیرش قرار دهند. سپس در منزل مسکونی خود و بدون کمترین دردسر و مشکلی سفارش های ترجمه مقاله آنلاین شما را با کیفیت بالایی انجام و آن را به دست شما برسانند. البته بهتر است در همین سایت های اینترنتی، رزومه و تجربه کاری آن ها را مشاهده کنید تا بتوانید سفارش های خود را به بهترین آن ها بسپارید.

ترجمه مقاله آنلاین

ترجمه مقاله آنلاین

مترجمان دورکاری که سفارش های ترجمه مقاله آنلاین شما را بر عهده می گیرند؛ بایستی سابقه فعالیت حرفه ای داشته باشند. به همین جهت موسسه ها و مراکز فعال ترجمه معمولا از آن ها آزمون ورودی می گیرند تا مهارت مترجمین را در ترجمه بیازمایند. بدین ترتیب مترجمان ضعیف و کم تجربه از میان می روند و تنها مترجمانی امکان عضویت در مراکز معتبر ترجمه را خواهند داشت که از تجربه و مهارت بالای ترجمه برخوردار باشند. موسسه ایران تایپیست نیز از مترجمان خود آزمون گرفته و رزومه تک تک آن ها را مورد بررسی قرار می دهد. بنابراین شما می توانید با توجه به رزومه و سابقه فعالیت حرفه ای بالای مترجمان دورکاری ایران تایپیست با خیال راحت تری اقدام به ثبت سفارش ترجمه مقاله آنلاین کنید. چرا که آن ها می توانند بهترین و با کیفیت ترین ترجمه ها را به شما تحویل دهند.

آیا می توان با مترجم سفارش ترجمه مقاله آنلاین خود در ارتباط باشیم؟

سفارش های ترجمه مقاله آنلاین در بستر اینترنت و بدون محدودیت زمانی و مکانی به مشتری ارائه می شود. بنابراین ممکن است این گونه تصور شود که ما هیچ گونه ارتباطی نمی توانیم با مترجم سفارش خود داشته باشیم. چرا که وی به شکل دورکاری اقدام به ترجمه می کند و ممکن است در هر شهر و دیاری دور از دسترس ما باشد. اما خوشبختانه امکان ارتباط با مترجم در سفارش های اینترنتی و آنلاین هم برای هر یک از شما میسر شده است. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود، آنلاین با مترجم خود ارتباط بگیرید. حتی می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت تماس گرفته و از روال ترجمه مقاله آنلاین خود توسط مترجم مربوطه سوال کنید. کارشناسان موسسه های معتبر در هر زمانی از شبانه روز آماده پاسخگوی به تک تک سوالات شما خواهند بود.

ترجمه مقاله آنلاین

ارتباط با مترجم به شکل آنلاین

برای آنکه شما با مترجم سفارش ترجمه مقاله آنلاین خود در ارتباط باشید؛ می بایست در سایت موسسه اینترنتی ثبت نام کنید. به عنوان مثال: اگر موسسه ایران تایپیست را برای ثبت سفارش های ترجمه خود انتخاب کرده اید؛ می بایست در سایت این موسسه ثبت نام کنید. پس از آن شما می توانید از طریق پنل کاربری که این سایت در اختیار شما قرار می دهد؛ سفارش های خود را ثبت کنید. امکان ارتباط گرفتن با مترجم سفارش خود نیز از طریق همین پنل برای شما میسر شده است. بدین ترتیب هر گونه سوال مبنی بر اینکه زمان تحویل سفارش نسبی و... را می توانید از وی بپرسید. سفارش ترجمه مقاله آنلاین شما در موسسه ایران تایپیست توسط بهترین و با تجربه ترین مترجمان انجام می شود تا خیال شما از دریافت با کیفیت متن ترجمه راحت باشد.

چگونه می توانیم سفارش های ترجمه مقالات خود را فوری دریافت نماییم؟

دانشجویان زیادی هستند که نیاز به ترجمه مقاله آنلاین با سرعت عمل و کیفیت بالایی دارند. چرا که معمولا آن ها به علت ضیق وقت در صدد هستند تا هر چه سریعتر فایل ترجمه خود را دریافت نمایند. با دریافت ترجمه مقالات خود می خواهند تا در زمان بندی تعریف شده توسط نشریه ها یا همایش های داخلی و خارجی حضور یافته و مقالات خود را به چاپ برسانند. چاپ مقاله برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری برای راهیابی به مراحل بالای علمی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بنابراین در کنار تسریع در انجام ترجمه مقاله آنلاین توسط مترجمان دورکاری حرفه ای، هر یک از آن ها به دنبال کیفیت بالایی از ترجمه خود هستند. شاید سرعت در انجام ترجمه توسط برخی از مترجمان، سبب افت کیفیت ترجمه شود. پس بایستی از مترجمان با تجربه تر بهره جست تا به کیفیت متن هم توجه کنند.

ترجمه مقاله آنلاین

ثبت سفارش فوری

برای آنکه بخواهید سفارش ترجمه مقاله آنلاین خود را فوری تحویل بگیرید؛ بایستی درخواست خود را هم فوری ثبت کنید. با درخواست فوری شما در موسسه های معتبر، هزینه بیشتری را باید پرداخت نمایید. چرا که شما درخواست خود را فوری ثبت کرده اید تا حتی امکان دریافت فایل ترجمه یک روزه را هم داشته باشید. چنین مسئله ای مترجم مذکور را به چالش می اندازد. چرا که وی می بایست سفارش های دیگر خود را کنار گذاشته و سفارش شما را در اولویت کاری خود قرار دهد. بدین ترتیب حتی ممکن است استراحت کافی نداشته تا بتواند در زمان بندی باب میل شما خیلی فوری و سریع فایل ترجمه مقاله آنلاین شما را به دستتان برساند. پس بدیهی است که هزینه این سفارش ها بایستی بیشتر از سفارش های عادی باشد. شما می توانید درخواست فوری خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید.

آیا پرداخت هزینه سفارش ترجمه مقاله آنلاین از درگاه اینترنتی امن انجام می شود؟

وقتی شما اقدام به ثبت سفارش ترجمه مقاله آنلاین می کنید؛ حتی هزینه سفارش خود را هم اینترنتی و آنلاین پرداخت می کنید. شاید برای اولین بار این ترس و دلهره را داشته باشید که شاید موسسه مورد نظر، اقدام به کلاهبرداری کند. به این شکل که شما هزینه سفارش خود را پرداخت کنید؛ اما فایل ترجمه ای را دریافت نکنید. در حالی که اگر شما بهترین  و معتبرترین موسسه آنلاین و اینترنتی را انتخاب کنید؛ می توانید از این اوهام خود را خلاص کنید. در این موسسه های اینترنتی، شما می توانید هزینه سفارش ترجمه مقاله آنلاین خود را از طریق درگاه های اینترنتی امن پرداخت کنید. ضمن اینکه با پرداخت هزینه سفارش شما خدمات ترجمه با کیفیت مناسب و مطلوب به شما ارائه می گردد. بنابراین هیچ گونه مشکلی برای شما در روند ترجمه مقاله رخ نخواهد داد.

ترجمه مقاله آنلاین

پرداخت هزینه اینترنتی ترجمه

دانشجویان زیادی هستند که به دنبال بهترین موسسه برای ثبت سفارش ترجمه مقاله آنلاین خود هستند. موسسه ای که از هر نظر بتواند نیاز آن ها را برطرف کند. از هزینه های مقرون به صرفه تر تا کیفیت بالاتر متون ترجمه و در نهایت امکان پرداخت هزینه از درگاه اینترنتی امن. برای دستیابی به چنین موسسه ای، می توانید سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. چرا که در این موسسه، شما می توانید به تمامی خواسته های خود دست یابید. پرداخت هزینه ترجمه مقاله آنلاین در این موسسه، از درگاه کاملا امن اینترنتی انجام می گیرد. ضمن اینکه شما می توانید هزینه سفارش خود را به شکل قسطی نیز پرداخت کنید. با توجه به سابقه درخشان موسسه ایران تایپیست و عدم اعتراض هیچ یک از مشتریان مبنی بر کلاهبرداری، جایی برای شک و تردید برای شما باقی نمی ماند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمهترجمه مقالهترجمه مقاله ISIلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

ترجمه تخصصی، یعنی ترجمه مقالاتی که توسط مترجم متخصص رشته مورد نظر طبق استاندارد ISO انجام می شوند.

کلیه زبان های روز دنیا، از انگلیسی تا عربی، اسپانیولی، فرانسوی، آلمانی، اتریشی، چینی، ترکی و غیره.

شما برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر یا بیان هرگونه سوال می توانید با شماره های درج شده با ایران تایپیست تماس حاصل کنید و شروع یک پروژه ترجمه موفق را کلید بزنید.

پس از ثبت ترجمه اگر نام مترجم خاصی (از قبل) مد نظرتان نباشد، یک مترجم زبده متخصص توسط گروه ایران تایپیست انتخاب شده و در موعد مقرر، سفارش ترجمه به صورت آنلاین به شما تحویل داده می شود. امکان چاپ آن نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که در مراحل ترجمه مقاله آنلاین کلیه مراحل ترجمه مثل انتخاب استراتژی، بازبینی و ویرایشات نیز انجام می پذیرد.


نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/7/24 ساعت 08:10:11 تعداد بازدید: 1288 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ترجمه مقاله آنلاین ترجمه مقاله تخصصی آنلاین سایت ترجمه مقاله آنلاین درخواست ترجمه مقاله آنلاین ترجمه مقاله isi آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :