جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش ترجمه مقاله

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/7/19 ساعت 17:20:05 بازدید: 748 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش ترجمه مقاله از سفارشات بسیار حساس و تخصصی ویژه است که حتما باید مترجمین حرفه ای و با سابقه در زمینه تخصصی مربوط به مقاله آن را پذیرش کنند تا سرعت و کیفیت بالای کار تضمین شده باشد. مؤسسه ایران تایپیست مفتخر است که در هر زمینه تخصصی صدها مترجم با سابقه و حرفه ای در اختیار دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

قیمت گذاری رایگان برای سفارش ترجمه مقاله

سفارش ترجمه مقاله در ایران تایپیست با بهترین قیمت و تعرفه ها در خدمت مشتریان و البته دانشجویان، اساتید و کادر علمی عزیز کشورمان قرار گرفته است تا همه بتوانند در کنار دریافت ترجمه هایی با کیفیت بسیار بالا، قیمت بسیار پایینتری در مقایسه با سایر مؤسسات ترجمه ای پرداخت کنند. با این حال مشتریان نیاز دارند تا قبل از ثبت سفارش، قیمت نهایی ترجمه فایل یا فایل های مدنظر خود را بدانند که شیوه قدیمی از طریق تماس با همکاران واحد ترجمه و یا ثبت نام در سایت و سپس ثبت سفارش و صدور پیش فاکتور رایگان بود. اما اکنون قیمت گذاری برای سفارش ترجمه مقاله به شیوه ای بسیار سریعتر و البته کماکان رایگان صورت می گیرد به نحوی که مشتریان می توانند در هر صفحه از وب سایت از طریق کادر سمت راست تحت عنوان محاسبه فوری هزینه ترجمه با وارد کردن اطلاعات زمینه تخصصی، زبان مبدأ و مقصد و تعداد کلمات، هزینه نهایی سفارش خود را برحسب نوع ترجمه (عادی، تخصصی و تخصصی ویژه) و زمان تحویل مشاهده کنند و از این طریق از خدمات رایگان قیمت گذاری بهره مند شوند.

سفارش ترجمه مقاله

سفارش ترجمه مقاله خود را به دستان مترجمان حرفه ای ایران تایپیست بسپارید


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

چه کسی سفارش ترجمه مقاله من را انجام میدهد؟

سفارش ترجمه مقاله مشتریان عزیز در ایران تایپیست به دست بهترین، حرفه ای ترین، تخصصی ترین و با سابقه ترین مترجمین این مجموعه و حتی در ایران انجام می گیرد چرا که همواره بر اصل کیفیت و خوانایی و روان بودن متن ترجمه برای درک سریع و راحت تأکید داریم و خود را همیشه موظف به انجام آن می دانیم. با توجه به اینکه سفارش ترجمه مقاله در دسته ترجمه تخصصی و حتی تخصصی ویژه قرار می گیرد لازم است مترجمی سفارش را پذیرش کند که زمینه تخصصی مربوطه مثلا زمینه مهندسی شیمی، تخصص و تجربه کافی را داشته باشد تا بتواند لغات تخصصی را به درستی معنا کند در غیر این صورت ترجمه بی کیفیتی انجام خواهد شد. حتی در تحویل سفارش ترجمه مقاله تا حد امکان سعی بر این است که مترجمین انتخاب شده توسط ایران تایپیست برای ترجمه مقاله مد نظر، فارغ التحصیل زمینه تخصصی مشخص شده باشند تا هم تضمین کننده کیفیت ترجمه باشد و هم اینکه به دلیل آشنایی کامل، فایل مقاله نیز سریعتر ترجمه گردد.

آیا انجام سفارش ترجمه مقاله به صورت اورژانسی وجود دارد؟

سفارش ترجمه مقاله در برخی موارد که فرصت زمانی بسیار کمی وجود داشته باشد یا اهمیت ترجمه صحیح و با کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است را می توان به صورت تخصصی ویژه و اورژانسی ثبت کرد و در این صورت در اولویت انجام برای مترجمین کاملا حرفه ای قرار می گیرد. البته برای چنین مواقعی مؤسسه ایران تایپیست همیشه بهترین مترجمین را در اختیار دارد که مختص انجام چنین سفارشاتی هستند. این مترجمین نه تنها نسبت به لغات اختصاصی تسلط بسیار زیادی دارند بلکه با مهارت بالای تایپ ده انگشتی و درک بسیار بالای خود از متون می توانند سرعت و کیفیت بالا را به طور همزمان عملی کنند و این دقیقا همان چیزی است که مشتریان از ثبت سفارش ترجمه به شکل اورژانسی انتظار دارند. البته در مورد هزینه هم نگران نباشید چرا که کلیه تعرفه ها برای هر نوع سفارشی در ایران تایپیست مقرون به صرفه تر از سایر مؤسسات ترجمه ای در نظر گرفته شده است. چنانچه مایل به ثبت سفارش به شکل اورژانسی هستید، حتما در روند ثبت سفارش از طریق پنل کاربری خود این مورد را مشخص کنید.

سفارش ترجمه مقاله

انجام سفارش ترجمه مقاله به شکل اورژانسی و با کیفیت بالا در ایران تایپیست

راهنمایی آنلاین برای ثبت سفارش ترجمه مقاله

سفارش ترجمه مقاله در هلدینگ ایران تایپیست برای برخی از کاربران جای سؤال بوده که چطور می توانند آن را انجام دهند. با اینکه طراحی پنل کاربری در ایران تایپیست برای ثبت هر نوع سفارشی کاملا ساده، واضح و کاربر پسند انجام گرفته است اما شما عزیزان می توانید برای کسب راهنمایی به شکل آنلاین با همکاران واحد ثبت سفارش ترجمه تماس بگیرید تا به شکل آنلاین شما را راهنمایی کنند که این کار از طریق تلگرام نیز امکان پذیر است. در این پروسه همکاران ما به صورت آنلاین، پروسه ثبت سفارش مقالات را در هلدینگ ایران تایپیست به شما نشان خواهند داد تا در مراجعات بعدی بتوانید به راحتی سفارشات خود را از هر نوعی تنها با چند کلیک و کمتر از چند دقیقه انجام دهید تا پس از پرداخت به بهترین مترجمین تحویل گردد. این دسته از خدمات را در کمتر مؤسسه ترجمه ای می توان دید ولی ایران تایپیست در هر حال به رضایت خاطر شما مشتریان عزیز فکر می کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سفارش ترجمه مقاله به چه زبانهایی انجام میگردد؟

سفارش ترجمه مقاله در ایران تایپیست علاوه بر فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی به بیش از 37 زبان زنده دیگر دنیا نیز امکان پذیر است. به عنوان مثال امکان ثبت سفارش ترجمه از زبان آلمانی به فارسی، فرانسوی به فارسی، ایتالیایی به فارسی، عربی به فارسی، اسپانیایی به فارسی، ترکی استانبولی به فارسی، روسی به فارسی، چینی به فارسی، هلندی به فارسی، ژاپنی به فارسی، کره ای به فارسی و غیره و همچنین فارسی به تمامی این زبان ها امکان پذیر است. حتی می توانید سفارش ترجمه مقاله خود را از انگلیسی به فرانسوی، انگلیسی به آلمانی، انگلیسی به عربی، انگلیسی به روسی و غیره و همچنین بالعکس امکان پذیر می باشد. برای کسب اطلاعات دقیقتر از اینکه چه زبان هایی در ایران تایپیست توسط مترجمین حرفه ای آن پوشش داده شده اند می توانید با همکاران مربوطه در واحد ترجمه تماس حاصل فرمایید و یا اینکه از طریق پنل کاربری و هنگام ثبت سفارش از طریق کادر زبان مبدأ و مقصد چک کنید. ویژگی مشترک تمامی آنها این است که کلیه سفارشات فارغ از نوع زبان مبدأ و مقصد با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام خواهند شد.

سفارش ترجمه مقاله در ایران تایپیست توسط هزاران مترجم انجام می شود که در هر یک از زمینه های تخصصی مترجمین حرفه ای با سابقه و مهارت زیاد فعالیت دارند. پذیرش سفارشات ترجمه در بیش از 37 زبان زنده دنیا امکان پذیر است که کلیه قیمت ها و تعرفه ها پایینتر از سایر مؤسسات ترجمه ای در نظر گرفته شده است.

سفارش ترجمه مقاله

سفارش ترجمه مقاله با بهترین کیفیت و قیمت فقط در هلدینگ ایران تایپیست

ثبت سفارش ترجمه مقاله از مقالات همایشی تا ISI تمامی رشته ها

برای ثبت سفارش ترجمه مقاله، دست شما در انتخاب مراکز و موسسه های مختلف کاملا باز است. چرا که امروزه موسسه های زیادی هستند که خدمات ترجمه مقالات همایشی تا ISI را به مشتریان خود ارائه می دهند. اما در این راستا باید توجه داشته باشید که سفارش های ترجمه مقالات را به جهت حساسیت بالای آن ها به هر موسسه ای نسپارید. سفارش ترجمه های همایشی نسبت به سایر مقالات راحت تر و نیاز به زمان کمتری دارند. چرا که سطح زبانی این مقالات پایین تر است. در نتیجه نویسنده مسئول آن مقاله از کلمات ساده و پیش پا افتاده تر در مقاله خود استفاده کرده است. بنابراین اگر فردی اقدام به ثبت سفارش ترجمه مقاله همایشی در موسسه ای کند؛ هزینه کمتری را پرداخته و سریعتر به متن ترجمه سفارش خود دست خواهد یافت.

سفارش ترجمه مقاله

ثبت سفارش ترجمه مقاله

برای ثبت سفارش ترجمه مقاله های ISI، بایستی لزوما زمان بیشتری را برای یافتن یک موسسه معتبر و حرفه ای تر صرف نمایید. چرا که هر موسسه و مترجمی به راحتی نمی تواند از پس ترجمه این دست از متون بربیاید. امروزه شما چنین امکانی را دارید که در کنار ثبت سفارش های حضوری، نسبت به ثبت سفارش های آنلاین و اینترنتی هم اقدام کنید. موسسه های اینترنتی زیادی هم وجود دارند که شما می توانید در هر یک از آن ها نسبت به ثبت سفارش ترجمه مقاله های همایشی تا ISI اقدام کنید. یکی از بهترین و معتبرترین این مراکز، موسسه ایران تایپیست می باشد. در این موسسه، شما بدون محدودیت زمانی و مکانی و یا محدودیت رشته ها و موضوعات مختلف، می توانید سفارش خود را ثبت کنید. ضمن اینکه ایران تایپیست تمامی زبان ها را در ترجمه متون شما پشتیبانی می کند.

آیا امکان ثبت سفارش ترجمه مقاله فوری با هزینه های مناسب هم وجود دارد؟

ثبت سفارش ترجمه مقاله برای دانشجویان در هر مرکز و موسسه ای، یکی از سفارش های پرتکراری است که همه روزه صورت می گیرد. چرا که دانشجویان زیادی هستند که در رشته های مختلف، نیاز به نگارش و چاپ مقاله به نام خود دارند. این دانشجویان به جهت ارتقای رزومه خود نیاز به چاپ مقالات بیشتری دارند. چون هر چقدر مقالات بیشتری را بتوانند به نام خود به چاپ برسانند؛ می توانند امتیاز پژوهشی بیشتر و بالاتری را از آن خود کنند. بدین ترتیب می توانند یک گام جلوتر از سایر رقبای خود به مدارج بالاتر علمی دست یابند. بنابراین هر چقدر سریعتر بتوانند سفارش ترجمه مقاله خود را به ثبت برسانند و ترجمه های خوبی را دریافت کنند؛  سریعتر هم می توانند به هدف خود دست یابند. در همین راستا موسسه های معتبر در زمینه ترجمه امکان ثبت درخواست فوری ترجمه را برای این دانشجویان فراهم نموده اند.

سفارش ترجمه مقاله

ترجمه مقاله فوری

امکان ثبت سفارش ترجمه مقاله به صورت فوری برای هر یک از شما فراهم آمده است. شما می توانید درخواست ترجمه خود را به جای درخواست عادی در زمان مقرر شده استاندارد خود، به شکل فوری ثبت کنید. چنین اقدامی از طرف شما سبب می شود تا سفارش ترجمه شما در اولویت آن موسسه و مترجم به خصوص قرار گیرد. در نتیجه سریعتر از حد تصور خود می توانید سفارش های ترجمه مقالات خود را در دست داشته باشید. برای ثبت سفارش ترجمه مقاله به صورت فوری می توانید موسسه ایران تایپیست را انتخاب کنید. مترجمان این موسسه، سابقه درخشانی در زمینه پذیرش و تحویل سفارش های ترجمه فوری به مشتریان خود داشته اند. ضمن اینکه هزینه های ارائه شده در این موسسه، ارزان تر هم می باشد. بنابراین شما با ثبت درخواست فوری و هزینه های مقرون به صرفه می توانید از خدمات این موسسه بهره مند شوید.

آیا امکان ثبت سفارش سرچ و ترجمه مقالات ISI به شکل همزمان هم وجود دارد؟

بیشترین کسانی که اقدام به ثبت سفارش ترجمه مقاله می کنند را قشر دانشجو به خود اختصاص داده اند. این قشر از جامعه به جهت انجام تحقیقات دانشگاهی و پژوهش های علمی خود، نیاز به ترجمه مقالات معتبر در نشریه های بین المللی دارند. چرا که می خواهند از این مقالات خارجی در مقالات، پایان نامه یا حتی کتب تالیفی خود استفاده به عمل آورند. اما با توجه به زبان این مقالات که غیر از فارسی هستند؛ نیاز به ترجمه آن ها دارند تا ترجمه آن ها را در پژوهش های فارسی خود با ذکر منبع اصلی درج نمایند. گاهی اوقات این دانشجویان که اقدام به ثبت سفارش ترجمه مقاله می کنند؛ مقالات ISI را در دست دارند و آن را به مراکز ترجمه می سپارند تا بخش هایی از آن را برای آن ها ترجمه نمایند. اما گاهی اوقات آن ها حتی به این مقالات هم دسترسی ندارند.

سفارش ترجمه مقاله

درخواست سرچ مقاله و ترجمه آن به شکل همزمان

در صورتی که دانشجویی تا پیش از ثبت سفارش ترجمه مقاله، دسترسی به مقالات ISI نداشته باشد؛ می تواند ابتدا درخواست سرچ خود را ثبت کند. به این شکل که ابتدا درخواست سرچ مقالات ISI معتبر در ژورنال های بین المللی مرتبط با حوزه فعالیت خود را ثبت می کند. پژوهشگران موجود در موسسه های معتبر پس از دریافت درخواست آن ها با جستجوی پیشرفته و با استفاده از ابزارهای در دسترس خود، انواع مقالات ISI را برای آن ها جستجو می کنند. پس از آن دانشجوی مورد نظر می تواند درخواست ثبت سفارش ترجمه مقاله مذکور را هم به ثبت برساند. بنابراین هر دو درخواست با همدیگر به شکل همزمان در یک موسسه امکان پذیر می باشد. شما می توانید این دو درخواست همزمان خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت نهایی برسانید. ایران تایپیست هر دو درخواست شما را با کیفیت بالایی انجام و به دستتان می رساند.

سفارش ترجمه مقاله در ایران تایپیست به منظور حفظ امانتداری در اصل مقاله

یکی از موضوعاتی که هر پژوهشگری را تا پیش از ثبت سفارش ترجمه مقاله در یک موسسه، مردد می کند؛ امانتداری در اصل مقاله آن هاست. حفظ امانتداری در اصل مقاله، از جمله نکات بسیار حائز اهمیت و حساسی به شمار می آید. چرا که هر دانشجو و پژوهشگری، ماحصل تلاش خود را در اختیار دیگران قرار می دهد. چنین فردی به جهت تکمیل مقالات و پژوهش های خود، نیاز به بخش های از ترجمه مقالات دارد تا مقاله یا پژوهش علمی خود را به پایان برساند. در نتیجه هرگز نمی خواهد توسط موسسه مورد نظر در مقاله وی سرقت ادبی صورت پذیرد. به همین جهت سعی می کند که تا پیش از ثبت سفارش ترجمه مقاله خود در یک موسسه، در خصوص آن موسسه تحقیقاتی انجام دهد. بدین ترتیب می تواند با خیال راحت تری نسبت به ثبت سفارش خود در آن موسسه اقدام کند.

سفارش ترجمه مقاله

حفظ امانتداری در مقالات ترجمه شده

از جمله مراکز و موسسه هایی که سفارش ترجمه مقاله شما را با حفظ امانتداری در مقالات پذیرش می کنند؛ ایران تایپیست را می توان نام برد. این موسسه همواره در تلاش بوده تا بتواند رضایت مشتریان خود را از کلیه خدمات به خود جلب نماید. بنابراین ضمن ارائه خدمات ترجمه با کیفیت بالا و هزینه های پایین و ارزان قیمت، در حفظ امانتداری مقالات شما نیز کوشا بوده است. بدین ترتیب هیچ گونه نگرانی و اضطرابی مبنی بر سرقت ادبی و دستبرد در مقالات شما توسط آن ها وجود نخواهد داشت. با این اوصاف می توانید با خیال راحت تری نسبت به ثبت سفارش ترجمه مقاله خود در این موسسه اقدام کنید. ضمن اینکه به هر دو شیوه حضوری و غیر حضوری می توانید سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست ثبت نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه مقالهترجمه مقاله ISIلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

در ایران تایپیست قیمت گذاری برای کلیه سفارشات اعم از ترجمه مقاله کاملا رایگان می باشد.

سفارش ترجمه مقاله را مترجمین کاملا حرفه ای و با تجربه در زمینه تخصصی مقاله انجام خواهند داد.

بله در چنین شرایطی می توانید با هماهنگی واحد ترجمه در سریعترین زمان ممکن فایل ترجمه خود را تحویل بگیرید.

در ایران تایپیست امکان انجام ترجمه مقالات به 37 زنده دنیا وجود دارد.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/7/19 ساعت 17:20:05 تعداد بازدید: 748 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه مقاله ترجمه مقاله آنلاین ترجمه مقاله تخصصی ترجمه مقاله isi سایت ترجمه مقاله

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :