دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فایل PDF مقالات علمی با بهترین کیفیت

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فایل تاریخ انتشار: 1402/9/7 ساعت 15:31:18 بازدید: 1172 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فایل PDF مقالات علمی با بهترین کیفیت یکی از خدمات شرکت ایران تایپیست است که برای دانشجویان رشته های مختلف انجام می شود. از آن جایی که مقالات علمی دانشجویان مهم است بنابراین مترجمی که این نوع سفارش را قبول می کند لازم است که با دقت هر چه تمام تر آن را به انجام برساند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه براساس عواملی مانند تعداد کلمات، حجم مقاله و مدت زمان مشخص می شود. شما با ثبت سفارش ترجمه فایل PDF در ایران تایپیست، نسبت به انجام باکیفیت کار مطمئن خواهید شد. شما با هزینه محدود و ارزان، ترجمه باکیفیتی را دریافت خواهید کرد. دانشجویان مقاطع کارشناسی و فوق دیپلم نیز می توانند سفارشات ترجمه فایل خود را در کلیه رشته ها ثبت کنند. مقطع دانشجویان در انجام کار هیچ تفاوتی ایجاد نمی کند. از آن جایی که بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به وسیله این مقالات، بورسیه تحصیلی دانشگاه مورد نظر خود را دریافت می کنند بنابراین ترجمه این مقالات لازم است که به لحاظ گرامری، نکات فنی و اصطلاحات کاملا درست باشد.

ترجمه فایل PDF تمامی رشته های دانشگاهی با بهترین کیفیت توسط مترجم های حرفه ای انجام می شود. مقالات دانشگاهی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری با دقت هرچه تمام انجام می شود. از آن جایی که ترجمه مقالات علمی به تخصص و تجربه بسیار زیادی نیاز دارد، بنابراین انجام کار به مترجم های تازه کار و عمومی سپرده نمی شود. ترجمه فایل مقالات علمی هم به لحاظ کیفی و هم فنی درست انجام می شود تا با چاپ این چنین مقاله ای بتوانید به درجات بالای علمی صعود کنید. برای انتخاب بهترین مترجم فقط کافی است که اسم مقاله خود را به شرکت ایران تایپیست اعلام کنید تا لیستی از بهترین مترجم ها را در اختیار شما قرار دهند تا مترجم مورد نظر خود را انتخاب کنید تا فایل شما را ترجمه کند.

ترجمه فایل PDF مقالات علمی با بهترین کیفیت

ترجمه فایل PDF

آیا امکان ترجمه فایل PDF مقالات علمی هم وجود دارد؟

لزوما این گونه نیست که شما حتما فایل ورد خود را در اختیار داشته باشید. امکان ترجمه فایل PDF مقالات علمی شما هم وجود دارد. بنابراین اگر فایل ورد متن مقالات مدنظر خود را برای ترجمه در اختیار ندارید؛ جای هیچ گونه نگرانی نیست. مسئله ای که عده زیادی از دانشجویان و پژوهشگران احساس می کنند که می بایست حتما فایل PDF را به ورد تبدیل کنند. سپس فایل ورد را در جهت ترجمه به دست مترجم برسانند. طبیعتا اجرای این فرآیند بسیار زمان بر خواهد شد. در حالی که بدون تبدیل فایل PDF به ورد هم می توانید مستقیما ترجمه فایل خود را به مراکز معتبر ترجمه بسپارید. آن ها ترجمه مقالات علمی شما را از روی همین فایل های PDF هم انجام می دهند. جالب آنکه پس از ترجمه این فایل شما، متن ترجمه را تایپ شده و مرتب در برنامه ورد برای شما ارسال می کنند. بدین ترتیب می توانید نهایت بهره را از متن ترجمه خود ببرید.

ترجمه فایل PDF مقالات علمی با بهترین کیفیت

ترجمه فایل PDF

امکان ترجمه فایل PDF مقالات علمی شما در موسسه ایران تایپیست برای کلیه رشته ها و موضوعات با هر زبانی میسر گشته است. کافیست شما سفارش ترجمه خود را در وب سایت اینترنتی این موسسه به ثبت برسانید. سپس در پنل کاربری خود فایل PDF مربوط به مقاله علمی را بارگذاری کنید. فایل شما مستقیما به دست مترجم سپرده می شود. وی نیز بر اساس ترجمه و تخصص بالای خود در زمینه ترجمه فایل های مختلف، در اسرع وقت نسبت به ترجمه متن شما اقدام می کند. مترجمان ایران تایپیست، تمامی هم و غم خود را برآن گذاشته اند تا با بالاترین و بهترین کیفیت ممکن ترجمه فایل های PDF مقالات علمی شما را انجام دهند. در این موسسه برای هر نوع علم و دانشی، مترجم متخصص وجود دارد. مترجم هایی که توانایی مقالات پزشکی، مهندسی، ادبی، تاریخی و... را دارند. بنابراین با بهترین کیفیت ترجمه فایل PDF شما را انجام می دهند.

تضمین کیفیت ترجمه مقالات با امکان باز پس گرفتن سفارش ترجمه

شما می توانید درخواست ترجمه فایل PDFخود را به هر مرکز و موسسه ای بسپارید. اما بهتر است این نوع از درخواست های خود را به مراکزی بسپارید که کیفیت ترجمه متون مقالات شما را تضمین می کنند. بدین ترتیب حتی اگر شما در نهایت از کیفیت ترجمه متن مقالات علمی خود رضایت نداشته باشید؛ می توانید درخواست ویرایش و اصلاح آن را ثبت کنید. حتی می توانید سفارش ترجمه پی دی اف خود را باز پس بگیرید. موسسه ایران تایپیست، چنین امکانی را پیش روی شما نهاده است. هر چند که کیفیت ترجمه در این موسسه به قدری بالاست که کمتر مشتری از کار ترجمه خود راضی نخواهد بود.

ترجمه فایل PDF مقالات علمی با بهترین کیفیت

 ترجمه مقاله به تمامی زبان ها


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه فایل صوتی یا تصویریتولید زیر نویس فیلم و سریالترجمه تخصصی

سوالات متداول

کلیه دانشجویان رشته های دانشگاهی می توانند سفارشات خود را در این زمینه ثبت کنند. سفارشات ثبت شده کلیه دانشجویان مهم تلقی شده و بنابراین با دقت هر چه تمام به انجام می رسد.

کلیه ترجمه های انجام شده، مشمول گارانتی بوده و در صورت نارضایتی مشتری، مبلغ هزینه شده عودت داده می شود. گارانتی موجب می شود تا مشتریان نسبت به انجام کار مطمئن شده و عودت مبلغ یکی از روش های جلب رضایت مشتریان است.

با ترجمه دقیق می توانید مقالات علمی را در مجلات خارجی به چاپ برسانید. هر چقدر که ترجمه باکیفیت انجام شود به همان اندازه مقالات علمی شما هم معتبر خواهد بود.

از آن جایی که مقالات علمی مهم هستند بنابراین لازم است مترجمی این مقالات را پذیرش کند که در ترجمه مقالات علمی، متخصص و مجرب است.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فایل تاریخ انتشار: 1402/9/7 ساعت 15:31:18 تعداد بازدید: 1172 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فایل PDF ترجمه فایل PDF مقاله ترجمه فایل مقالات ترجمه فایل مقاله علمی ترجمه فایل مقالات isi

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :