چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین مقالات تخصصی

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/17 ساعت 10:23:02 بازدید: 398 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین مقالات تخصصی برای دانشجویان و اساتید اهمیت بسیار زیادی دارد. دانشجویان که عمدتا به زبان انگلیسی مسلط نیستند و می خواهند مقالات خود را در مجله های خارجی ثبت کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اغلب به یک مترجم با تجربه و مسلط به رشته مورد نظر برای ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین نیاز دارند. ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین مقالات تخصصی کار بسیار دشواری است زیرا مقاله های تخصصی حاوی کلمات دشوار علمی و تخصصی می باشند. بنابراین مترجم باید با رشته دانشجو کاملا آشنا باشد تا بتواند مقاله تخصصی را به صورت آنلاین برای مشتری ترجمه کند. ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین مقالات تخصصی هزینه بیشتری نسبت به ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین متن های عمومی دارد. البته ناگفته نماند تنها دانشجو ها به ترجمه مقالات تخصصی به صورت آنلاین نیاز ندارند؛ بلکه اساتید دانشگاه ها نیز گاها به دلیل مشغله های زیاد کاری نیاز به مترجمی دارند که به صورت آنلاین مقالات تخصصی را برای آنها ترجمه کند تا بتوانند به سوالات گوناگون دانشجویان و اساتید دیگر کشور ها پاسخ دهند.

همانطور که میدانید زبان بسیار فرار می باشد و همین امر کار را برای برخی از استادان که سالها پیش به زبان انگلیسی مسلط بوده اند، سخت می کند. بنابراین در زمان های محدودی که برای ثبت مقاله در مجلات خارجی یا اصلاح آنها وجود دارد؛ آنها به افراد مسلط به زبان انگلیسی نیاز بسیار زیادی دارند. شاید این سوال توسط برخی از افراد مطرح شود که چرا باید از مترجم آنلاین استفاده کرد؟ این سوال را می توان با یک مثال پاسخ داد. فرض کنید که شما فردی بسیار کوشا هستید و مقاله خود را توانسته اید به داوری برسانید اما داور اول از شما کمی ایراد گرفته است و از طرفی چند روز دیگر به دفاع شما نمانده است. بنابراین وقت زیادی برای پیدا کردن کلمات تخصصی و ویراستاری دقیق متن از نظر گرامر ندارید. در این شرایط خاص تنها مترجمان آنلاین ایران تایپیست هستند که بدون تلف کردن زمان می توانند به کمک شما بیایند تا شما بتوانید مقاله را به مرحله چاپ برسانید. مهمترین مزیتی که ترجمه های آنلاین دارند این است که شما می توانید با یک مترجم توانا در زمینه تخصصی خود در هر شهری از ایران که هستید به صورت زنده (آنلاین) در ارتباط باشید.

ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین مقالات تخصصی

ترجمه مقالات تخصصی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه سریعترجمه مقالهتحلیل آماریاستخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

اغلب دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید دانشگاه ها نیاز به ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین مقالات تخصصی دارند.

گاها برای اصلاح مقالات داوری شده یا ترجمه مقالات فارسی و ارسال آنها برای داوران مجلات خارجی وقت زیادی وجود ندارد؛ به همین دلیل شما به مترجمی مسلط و آنلاین نیاز دارید تا بتوانید با کمک این مترجم مقالات خود را ویرایش کنید.

بله، ترجمه مقالات تخصصی به صورت آنلاین سختی کار مترجمان را زیاد می کند. اما به طور کلی هزینه ترجمه مقالات تخصصی در ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه تر از سایر موسسه های ترجمه می باشد

بله، ایران تایپیست توانسته است با مدیریت صحیح و همچنین حساسیت در هنگام استخدام، با مترجم های مسلط به زبان انگلیسی در رشته های گوناگون همکاری کند.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/17 ساعت 10:23:02 تعداد بازدید: 398 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین مقالات تخصصی ترجمه مقالات فارسی به انگلیسی آنلاین ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله اینترنتی مرکز ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین مقاله ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی آنلاین ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :