پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی مقالات به زبان انگلیسی

نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:25:00 بازدید: 409 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی زبان انگلیسی سال ها است که کمک نموده است افراد بتوانند همگام با جهان از آخرین دستاورد های علمی و فنی مطلع شده و با دنیای تعامل داشته باشند.

باید قبول کرد زبان انگلیسی زبان مورد قبول و توجه تمام ملل دنیاست و در تمامی سایتهای که مقالات درجه یک و به روز را منتشر می کنند مقالات به زبان انگلیسی درج می شوند. در همین راستا تمامی افراد که میخواهند از دانش روز و تکنولوژی در کار خود بهره ببرند و یا دانشجو و محصل هستند، به سمت ترجمه تخصصی زبان انگلیسی می روند. این موضوع سبب شده است از یک  سو ترجمه مقالات انگلیسی به فارسی انجام گیرد و از سوی دیگر ترجمه تخصصی مقالات به زبان انگلیسی مورد توجه قرار گیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 آنانی که تنها از دانش و اطلاعات دنیا می خواهند بهره ببرند معمولا ترجمه انگلیسی به فارسی را مدنظر قرار می دهند؛ اما افرادی  که دید وسیع تری دارند و میخواهند همگام با دنیا و در تعامل با دیگران باشند و  دانش و تجربیات و نتیجه تحقیقات خود را در اختیار دنیا قرار دهند، به ترجمه تخصصی مقالات به زبان انگلیسی نیاز مبرم دارند؛

 زیرا ترجمه درست و سلیسی از سخنان آنان نیاز است تا تمامی نکات علمی و فنی به خوبی و درستی منتقل گردد، ترجمه لغت به لغت هرگز نخواهد توانست ترجمه سلیسی را در اختیار مخاطبان قرار دهد. ممکن است  نکات علمی به درستی منتقل نشود.

از سویی دیگر زبان انگلیسی مانند سایر زبانها دستور زبان و آیین نگارش خاص خود را دارد، هر کلمه در موقعیت های خاص معنای خاصی را می دهد، بعضی از افعال در کنار بعضی کلمات معنای جمله را تغییر می دهند، افعال جدا شدنی و جدا نشدنی وجود دارد و سایر نکات  که در ترجمه تخصصی زبان انگلیسی یک مترجم با تسلط کم نمیتواند تمامی نکات به مخاطب برساند.

ترجمه تخصصی زبان انگلیسی

بهترین ترجمه تخصصی زبان انگلیسی

لازم به ذکر است حتی گاهی  فرمت مقاله و نکاتی که رفرنس های مختلف قبول و منتشر می کنند نیز متفاوت می باشد، لذا ایران تایپیست به درجه تسلط مترجمین خود در ترجمه تخصصی مقالات به زبان انگلیسی و کیفیت کار اهمیت ویژه ای را می دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقالهترجمه فوری مقالهترجمه متون تخصصی ویژهلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

زمان لازم برای ترجمه تخصصی زبان انگلیسی بر اساس تعداد کلمات متن و موضوع برآورد می شود و جهت تحویل سریع کار به متخصص آن رشته ارجاع می گردد.

هزینه ترجمه تخصصی زبان انگلیسی مقالات بر اساس زمینه و تعداد کلمات و زمان محاسبه و برآورد می گردد و سعی در برآورد قیمت منصفانه می باشد.

بله مقالات به سایر زبانها نیز در ایران تایپیست به زبان انگلیسی به صورت تخصصی قابل ترجمه می باشند و ترجمه سلیس و روان تحویل داده می شود.

کار ترجمه مقالات در هر زمینه ای به افراد متخصص آن رشته که با تجربه نیز می باشند سپرده می شوند و تمام نکات مدنظر شما در ترجمه لحاظ می گردد.


نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:25:00 تعداد بازدید: 409 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی ترجمه تخصصی مقاله انگلیسی ترجمه تخصصی مقاله علمی انگلیسی ترجمه تخصصی مقالات isi انگلیسی ترجمه مقاله تخصصی انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :