شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی متون علمی انگلیسی چقدر طول می‌کشد؟

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 11:55:37 بازدید: 426 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی انگلیسی برای افرادی که مهارت و تخصص کافی را در این زمینه دارند و دانش کافی درباره‌ی زبان انگلیسی را از بر هستند، می‌تواند کاری راحت و ساده باشد. نکته‌ای که لازم است متذکر شویم این است که تنها در صورتی که یک متن دارای کلمات انگلیسی در خصوص یک مطلب مشخص باشد، نمی‌توان گفت که کار ترجمه کردن این متن تخصصی است. بلکه در صورتی که مترجم مهارت و تخصص کافی را برای ترجمه کردن چنین متن‌هایی داشته باشد، می‌توان گفت که کار ترجمه‌ی متن یک کار تخصصی است. موضوع مهم دیگری که علاوه بر دارا بودن دانش و تخصص لازم برای ترجمه‌ی یک متن باید در نظر گرفته شود، علاقه به کار ترجمه است؛ افراد باید تمایل و استعداد کافی را برای ترجمه تخصصی انگلیسی، فرانسوی، عربی یا هر زبان دیگری داشته باشند تا بتوانند به شکلی موفق‌تر با تمرکز بیشتر یک متن مشخص را ترجمه کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

پاسخ سوال ابتدایی یعنی مدت زمان لازم برای ترجمه تخصصی انگلیسی نیز در گرو همین موضوع است؛ به میزانی که یک مترجم نسبت به کار خود علاقه نشان دهد، استعداد ترجمه‌ی متون تخصصی را در خود ببیند و دانش و علم کافی را برای ترجمه‌ی یه متن در حوزه‌ای مشخص را داشته باشد، مدت زمان ترجمه نیز چندان طولانی نخواهد بود. برای مثال ممکن است جهت انجام ترجمه تخصصی انگلیسی یک پروژه‌ی علمی که باید برای پایان نامه‌ی خود ارائه بدهید، دانش و آگاهی لازم را درباره‌ی زبان انگلیسی نداشته باشید.

در چنین مواقعی ممکن است به سراغ ابزارهای ترجمه نظیر دیکشنری و یا گوگل ترنسلیت بروید و کلمات متن مورد نظر را به شکل تک به تک ترجمه کنید. چنین موردی مطمئنا زمان بسیار زیادی از وقت شما را می‌گیرد و ممکن است برای مدتی طولانی انجام ترجمه تخصصی انگلیسی یک متن به طول بی‌انجامد. پس نتیجه‌ای که می‌توان گرفت این است که ترجمه تخصصی انگلیسی یا هر متن با هر زبان دیگری، با توجه به این که مهارت و دانش افراد در این زمینه در چه حد می‌باشد و تا چه میزان استعداد ترجمه‌ی متون را دارند، مدت زمان متفاوتی به طول می‌انجامد.

ترجمه تخصصی انگلیسی

مدت زمان ترجمه تخصصی انگلیسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه مقالهسفارش آنلاین ترجمه فوریلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

در صورتی که افراد با اشتیاق یک متن را ترجمه کنند، متوجه گذشت زمان نخواهند بود و می‌توانند در زمانی اندک به ترجمه‌ی متن بپردازند.

خیر، استفاده از این ابزار ممکن است باعث ترجمه‌ی غلط یک متن شده و زمان ترجمه را بیشتر کند.

 توجه به میزان مهارت و دانش افراد در باب زبان انگلیسی، مدت زمان ترجمه متون متفاوت خواهد بود.

در صورت نداشتن مهارت و تخصص کافی، می‌توانید کار ترجمه را به مترجم‌های متخصص ایران تایپیست بسپارید.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 11:55:37 تعداد بازدید: 426 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: زمان لازم برای ترجمه تخصصی انگلیسی مترجم حرفه ای ترجمه تخصصی انگلیسی تایم مورد نیاز ترجمه تخصصی انگلیسی ترجمه متون تخصصی انگلیسی ترجمه تخصصی انگلیسی سریع

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :