جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی انگلیسی

نویسنده: پوریا عرب ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 14:23:25 بازدید: 1054 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی انگلیسی مانند هر حرفه‌ی دیگری نیاز به مهارت و دانش کافی درباره‌ی زبان انگلیسی است. علاوه بر آن هر یک از افراد با یافتن استعداد و علاقه به ترجمه‌ی متون انگلیسی، می‌توانند در زمینه‌ی ترجمه‌ی متون مختلف با موفقیت عمل کنند. سایت ایران تایپیست با جذب افراد علاقمند به کار ترجمه و متخصص در این کار، ترجمه‌ی متن‌های تخصصی به زبان‌های مختلف را به شکل حرفه‌ای و بی‌نقص و با قیمتی کاملا به صرفه در زمانی بسیار مناسب انجام می‌دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی متون علمی انگلیسی چقدر طول می‌کشد؟

ترجمه تخصصی انگلیسی برای افرادی که مهارت و تخصص کافی را در این زمینه دارند و دانش کافی درباره‌ی زبان انگلیسی را از بر هستند، می‌تواند کاری راحت و ساده باشد. نکته‌ای که لازم است متذکر شویم این است که تنها در صورتی که یک متن دارای کلمات انگلیسی در خصوص یک مطلب مشخص باشد، نمی‌توان گفت که کار ترجمه کردن این متن تخصصی است. بلکه در صورتی که مترجم مهارت و تخصص کافی را برای ترجمه کردن چنین متن‌هایی داشته باشد، می‌توان گفت که کار ترجمه‌ی متن یک کار تخصصی است.

موضوع مهم دیگری که علاوه بر دارا بودن دانش و تخصص لازم برای ترجمه‌ی یک متن باید در نظر گرفته شود، علاقه به کار ترجمه است؛ افراد باید تمایل و استعداد کافی را برای ترجمه تخصصی انگلیسی، فرانسوی، عربی یا هر زبان دیگری داشته باشند تا بتوانند به شکلی موفق‌تر با تمرکز بیشتر یک متن مشخص را ترجمه کنند. پاسخ سوال ابتدایی یعنی مدت زمان لازم برای ترجمه تخصصی انگلیسی نیز در گرو همین موضوع است؛ به میزانی که یک مترجم نسبت به کار خود علاقه نشان دهد، استعداد ترجمه‌ی تخصصی متون را در خود ببیند و دانش و علم کافی را برای ترجمه‌ی یه متن در حوزه‌ای مشخص را داشته باشد، مدت زمان ترجمه نیز چندان طولانی نخواهد بود. برای مثال ممکن است جهت انجام ترجمه تخصصی انگلیسی یک پروژه‌ی علمی که باید برای پایان نامه‌ی خود ارائه بدهید، دانش و آگاهی لازم را درباره‌ی زبان انگلیسی نداشته باشید.

در چنین مواقعی ممکن است به سراغ ابزارهای ترجمه نظیر دیکشنری و یا گوگل ترنسلیت بروید و کلمات متن مورد نظر را به شکل تک به تک ترجمه کنید. چنین موردی مطمئنا زمان بسیار زیادی از وقت شما را می‌گیرد و ممکن است برای مدتی طولانی انجام ترجمه تخصصی انگلیسی یک متن به طول بی‌انجامد. پس نتیجه‌ای که می‌توان گرفت این است که ترجمه تخصصی انگلیسی یا هر متن با هر زبان دیگری، با توجه به این که مهارت و دانش افراد در این زمینه در چه حد می‌باشد و تا چه میزان استعداد ترجمه‌ی متون را دارند، مدت زمان متفاوتی به طول می‌انجامد.

ترجمه تخصصی انگلیسی

مدت زمان ترجمه تخصصی انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

محاسبه هزینه ترجمه تخصصی انگلیسی

بسیاری از افراد ممکن است جهت ارائه‌ی یک پروژه‌ی مشخص برای کلاس درس و یا محل کار خود، نیاز باشد که یک متن تخصصی انگلیسی را به زبان فارسی ترجمه کرده و از مطالب آن بهره ببریم. مسلما بسیاری از ما تجربه‌ی کافی را برای ترجمه تخصصی انگلیسی یا زبان‌های دیگر نداریم و در چنین مواقعی شاید لازم باشد که کار ترجمه را به یک مترجم متخصص و کاربلد بسپاریم. سایت‌های بسیاری وجود دارند، که افراد می‌توانند کار ترجمه را متن‌های تخصصی خود را به این سایت‌ها سپرده و متنی ترجمه شده به شکلی بی‌نقص و کاملا حرفه‌ای را دریافت نمایند. در اینجا اولین سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که چنین سایت‌هایی برای ترجمه تخصصی انگلیسی متون گوناگون، چه مقدار هزینه‌ای دریافت می‌کنند؟

در اکثر موارد هزینه‌ی دریافتی برای ترجمه‌ تخصصی انگلیسی یک متن، با توجه به تعداد کلمات متن انگلیسی تعیین می‌شود. به عبارتی سایت‌ها و مترجمان متخصص با توجه به تعداد کلمات خواسته شده توسط افراد برای ترجمه‌ی یک متن، هزینه‌ای را برای ترجمه‌ی یک متن مشخص می‌کنند. عامل دیگر تاثیرگذار در هزینه‌ی ترجمه‌ تخصصی انگلیسی متون مختلف، سطح مهارت مترجم است. معمولا سایت‌هایی که در زمینه‌ی ترجمه متون فعالیت می‌کنند، مترجم‌ها را با سطح مهارت و دانش متفاوت درباره‌ی زبان‌های گوناگون استخدام می‌کنند و متن‌ها را با توجه به میزان تخصصی بودن آن‌ها، در اختیار این مترجمان قرار می‌دهند.

در نهایت با توجه به این که متن قرار است توسط مترجمی با سطح مهارت پایین و یا بالا ترجمه شود، هزینه‌ی متفاوتی از افراد خواستار ترجمه توسط این چنین سایت‌ها دریافت می‌شود. مترجمان سایت ایران تایپیست مقالات و متن‌های تخصصی انگلیسی را که در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی، تاریخی، هنری و... هستند با دریافت قیمتی مناسب، کاملا دقیق و بی‌نقص ترجمه می‌کنند؛ لذا کاربرانی که متقاضی ترجمه تخصصی انگلیسی متن‌ها با موضوعات مختلف هستند، می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای نه چندان زیاد و مناسب کار ترجمه‌ی خود را به این سایت معتبر بسپارند.

ترجمه تخصصی انگلیسی

هزینه ترجمه تخصصی انگلیسی

بهترین سایت ترجمه تخصصی انگلیسی کدام است؟

همانطور که اشاره شد در مواقعی که ممکن است دانش کافی را درباره‌ی یک زبان خاص نداشته باشید و نیاز باشد تا یک متن با زبانی مشخص را به شکل فوری و در کوتاه‌ترین زمان ترجمه کنید، سپردن کار ترجمه‌ی متن به سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. سایت بزرگ و معتبر ایران تایپیست، یکی از سایت‌های بسیار معروف ترجمه است که می‌توانید برای ترجمه تخصصی انگلیسی و یا متن‌های دیگری با سایر زبان‌ها روی آن حساب باز کنید. سایت ایران تایپیست با داشتن یک تیم بزرگ که از 22 هزار نفر از مترجمان حرفه‌ای کشور تشکیل شده است، کار ترجمه متون تخصصی انگلیسی متون شما را به شکلی کاملا حرفه‌ای و بی‌نقص انجام می‌دهد.

مترجمان متخصص سایت ایران تایپیست علاوه بر ترجمه تخصصی انگلیسی، سایر متون کاربران و مشتریان سایت خود را که با 32 زبان زنده‌ی دنیا نوشته شده‌اند، با دریافت هزینه‌ای بسیار مناسب و در زمانی که توسط کاربران مشخص می‌شود ترجمه کرده و تحویل می‌دهد. علاوه بر آن کاربران می‌توانند به شکل رایگان نمونه‌ی کارهای ترجمه شدن توسط ایران تایپیست را مشاهده کرده، تا از کیفیت کار ترجمه توسط مترجمان این سایت معتبر آگاهی پیدا کنند و برای سپردن کار ترجمه‌ی متون تخصصی خود به مترجمان این سایت، با اطمینان کافی عمل کنند.

افرادی که به کار ترجمه علاقمند هستند و دانش و تخصص و همچنین استعداد کافی را برای ترجمه‌ی متون مختلف دارا می‌باشند، می‌توانند با شرکت در آزمون‌های برگزار شده توسط سایت ایران تایپیست مهارت خود برای ترجمه متون تخصصی انگلیسی یا زبان‌های دیگر را به چالش کشیده و در نهایت با موفقیت در این آزمون‌ها برای انجام کار ترجمه در این سایت معتبر مشغول شوند. شرکت ایران تایپیست همچنین یک تیم ویراستار حرفه‌ای برای انجام کارهای بازبینی متون ترجمه شده، کیفیت کار ترجمه‌ی خود را به کاربران نشان می‌دهد.

ترجمه تخصصی انگلیسی

بهترین سایت ترجمه تخصصی انگلیسی

آیا در ایران تایپیست از برنامه‌ها و نرم افزارهای ترجمه تخصصی انگلیسی استفاده می‌شود؟

مسئله‌ای که ممکن است ذهن کاربران سایت ایران تایپیست را برای ترجمه تخصصی انگلیسی متون مختلف و یا متن‌هایی با سایر زبان‌ها را به خود مشغول کند این است که کار ترجمه‌ی متن آن‌ها به شکلی کاملا حرفه‌ای و بی‌نقص انجام شود و مترجمی با دانش و تخصص کافی، ترجمه متن آن‌ها را انجام دهد. مسلما ترجمه‌ تخصصی متون انگلیسی کاری نیست که هر فردی انجام دهد و طبق مطالب پیشین، لازم است که مترجمان شرایط کافی را برای ترجمه‌ی متن‌های تخصصی را داشته باشند. استفاده از نرم افزارهایی که برای ترجمه به کار می‌روند، ممکن است که نتیجه‌ی عکس داشته باشد و نه تنها ترجمه‌ی متن‌های مختلف به وسیله‌ی این نرم افزارها به شکل بی‌نقص و حرفه‌ای انجام نشود، بلکه ممکن است در کار ترجمه تخصصی انگلیسی به وسیله‌ی این نرم افزارها متن‌های مختلف به شکل غلط ترجمه شوند و مفهوم متن اصلی در ترجمه نیاید. به عبارت دیگر افراد با استفاده از نرم افزارها برای ترجمه تخصصی متون انگلیسی، نباید انتظار این را داشته باشند که متنی را با کیفیت بسیار بالا که در سطح ترجمه‌ی یک مترجم متخصص است را تحویل بگیرند.

البته باید اشاره کرد که استفاده از چنین نرم افزارهایی همچون گوگل ترنسلیت، می‌تواند برای مترجمانی که مهارت کمی در ترجمه تخصصی انگلیسی و یا سایر متون دارند کمکی باشد تا مهارت خود را در زمینه‌ی ترجمه‌ی متون افزایش دهند و به عبارتی دانش زبان خود را تقویت کنند. سایت ایران تایپیست کار ترجمه متون تخصصی انگلیسی و سایر متن‌ها‌ی تخصصی با سایر زبان‌ها را به یک تیم حرفه‌ای و ویژه سپرده و با برگزاری آزمون‌های استخدامی زبان، کاربران سایت خود را از مهارت و تخصص مترجمان جهت انجام کار ترجمه به شکل حرفه‌ای و کاملا تخصصی مطمئن می‌سازد. پس می‌توان کیفیت کار سایت ایران تایپیست برای ترجمه تخصصی انگلیسی، عربی، فرانسوی و متن‌هایی با سایر زبان را با توجه به دارا بودن تیم ترجمه‌ی حرفه‌ای تضمین کرد.

ترجمه تخصصی انگلیسی

استفاده از برنامه‌ها و نرم افزارهای ترجمه تخصصی

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی روان

شما می‌توانید ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی روان را به تیم ویژه و متخصص سایت ایران تایپیست بسپارید؛ سایت ایران تایپیست ترجمه تخصصی متون انگلیسی متون مختلف به زبان فارسی روان را، به مترجمان حرفه‌ای و ویژه‌ای که دارای سابقه‌ای طولانی در زمینه‌ی ترجمه‌ تخصصی انگلیسی متون در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف هستند می‌سپارد. در واقع مترجمانی که در سایت ایران تایپیست مشغول به فعالیت هستند، متون تخصصی انگلیسی در رشته‌های مختلف که در زمینه‌ی تخصصی آن‌ها بوده و دانش کافی را برای ترجمه‌ی این متون دارند پذیرفته و کار ترجمه‌ی این متن‌ها را به شکلی بی‌نقص و کاملا تخصصی انجام می‌دهند. لذا کاربران می‌توانند ترجمه متون تخصصی انگلیسی متن‎هایی که در حوزه‌ی ریاضیات، شیمی، روانشناسی، اقتصادی، تاریخی و... هستند را به تیم ترجمه‌ی ایران تایپیست سپرده و از کیفیت کار آن‌ها برای ترجمه‌ تخصصی انگلیسی این متن‌ها به زبان فارسی روان، مطمئن باشند.

مترجمان سایت ایران تایپیست با در نظر گرفتن نکات و قواعد مربوط به ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی کاملا روان، متن‌های شما را به شکلی حرفه‌ای ترجمه کرده و مفهوم اصلی متن را کاملا دقیق به خوانندگان آن انتقال می‌دهند. در واقع هر یک از مترجمان متن‌های تخصصی انگلیسی را به شکلی ترجمه می‌کنند که مفاهیم اصلی آن، کاملا و به وضوح برای خوانندگان قابل فهم باشند. می‌توان گفت که برای ترجمه تخصصی انگلیسی، لازم است که مفهوم اصلی متن را به ترجمه‌ی کلمه به کلمه‌ی متن مورد نظر ترجیح دهید؛ مثلا یک متن که از عبارات پیچیده و با کلماتی سخت تشکیل شده است، در عین حال قصد بیان یک مفهوم کاملا ساده را دارد. پس مترجمان حرفه‌ای به جای ترجمه‌ی کلمه به کلمه‌ی متن مورد نظر، تنها بر روی مفهوم اصلی متن تمرکز کرده و به شکلی درست و دقیق هدف اصلی نویسنده‌ی متن از نوشتن آن را به خوانندگان انتقال می‌دهند. موضوعی که می‌توان از آن به عنوان هدف اصلی مترجمان سایت ایران تایپیست یاد کرد.

ترجمه تخصصی انگلیسی

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی روان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه کتابترجمه دانشجوییهزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسی

سوالات متداول

با توجه به میزان مهارت و دانش افراد در باب زبان انگلیسی، مدت زمان ترجمه متون متفاوت خواهد بود.

با توجه به عوامل مختلف، هزینه‌ی دریافتی برای ترجمه متون تخصصی انگلیسی متفاوت است.

یکی از سایت‌های معتبر و بزرگ ترجمه تخصصی انگلیسی و سایر زبان‌های دیگر، سایت ایران تایپیست است.

متون ترجمه شده با استفاده از نرم افزارهای ترجمه تخصصی، ممکن است کیفیت کافی ترجمه به وسیله‌ی یک مترجم متخصص را نداشته باشند.


نویسنده: پوریا عرب ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 14:23:25 تعداد بازدید: 1054 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بهترین سایت ترجمه تخصصی انگلیسی ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی ترجمه متون تخصصی انگلیسی ترجمه تخصصی انگلیسی ارزان ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :