جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی ساختمان

نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/12/29 ساعت 11:00:00 بازدید: 727 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی ساختمان توسط دانش آموختگانی در ایران تایپیست انجام می گردد که در کنار تسلط به دانش ساختمان سازی و لغات تخصصی این رشته، به زبان های خارجی نیز آشنایی بالایی دارند، لذا بدین ترتیب مجموعه ایران تایپیست سعی می کند بتواند یک ترجمه عالی از متون و مقالات رشته ساختمان را ارائه دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی مقالات مهندسی ساختمان

ترجمه تخصصی ساختمان همواره جزو ترجمه هایی است که سفارشات زیادی را در ایران تایپیست به خود اختصاص داده است؛ زیرا رشته مهندسی ساختمان جزو رشته های مورد توجه و مورد نیاز است که متخصصین آن در سراسر دنیا همواره با کمک خلاقیت و تکنولوژی به رشد این صنعت کمک می نمایند، لذا کاملا طبیعی می باشد که در این رشته مقالات و متون زیادی سالانه منتشر شوند و در اختیار فعالان و علاقه مندان قرار گیرد، بدین ترتیب هر فعال و دانشجو و متخصصی جهت افزایش دانش خود و به روز نگهداشتن اطلاعاتش باید از ترجمه این مقالات و متون منتشره بهره ببرد.

ترجمه تخصصی ساختمان

سفارش ترجمه تخصصی ساختمان

باید قبول کرد؛ نمی توان از علم تولید شده در دنیا غافل شد و انتظار داشت بتوان تحقیقات جدیدی و مفیدی را انجام داد یا در کار و فعالیت حرفه ای استفاده نمود؛ بنابراین در همین راستا مجموعه ایران تایپیست با دعوت از مترجمین متخصص این رشته از سراسر کشور  زمان زیادی است که توانسته است این خدمات را به صورت حرفه ای انجام دهد. مترجمین این مجموعه با توجه به اینکه هم دانش بالایی در زمینه این رشته مهندسی دارند و هم به زبان های خارجی تسلط بالایی دارند، کمک نموده اند خدمت ترجمه تخصصی ساختمان به عنوان یک خدمت ویژه اضافه شود.

این مترجمین مسلط ایران تایپیست روزانه مقالات بسیاری را به صورت آنلاین برای دانشجویان و فعالین و شرکتهای فعال در حوزه ساختمان ترجمه می کنند تا مورد استفاده آنان قرار گیرد، حتی با توجه به اینکه بسیاری از متخصصین و دانشجویان مقالات ISI تهیه می کنند، سفارش ترجمه مقالات فارسی به زبان انگلیسی نیز جهت انتشار در سایت های معتبر و معروف نیز فراهم شده است یا افراد می توانند به مجموعه سفارش ترجمه مقالات از زبان های مختلف به زبان های دیگر را بدهند. متخصصین دورکار مجموعه این سفارشات را در هر حجمی قبول می کنند و با ارائه  ترجمه سلیس و  روان رضایت مشتری را جلب می نمایند.

ترجمه تخصصی اصطلاحات رشته ساختمان

ترجمه تخصصی ساختمان ایران تایپیست هم به صورت حضوری و هم به صورت  آنلاین ترجمه متون و اصطلاحات تخصصی رشته ساختمان را می پذیرد.  در این مجموعه با توجه به اینکه ساختمان سازی جزو لاینفک زندگی بشر است و  متون تخصصی رشته ساختمان از متونی محسوب می شوند که بسیار پرکاربرد هستند، ترجمه تخصصی اصطلاحات به صورت مجزا نیز توجه ویژه ای را به خود معطوف نموده است.

ترجمه تخصصی ساختمان

قیمت ترجمه تخصصی ساختمان

زیرا باید این حقیقت را پذیرفت لغت نامه های تخصصی  در این حوزه همواره مورد استفاده قرار می گیرند و یک وسیله مهم در کمک به ترجمه متون هستند  و همچنین جهت کمک به درک بهتر مقالات و کتب نیز در انتهای این موارد لغت نامه های تخصصی منتشر می شوند؛ بنابراین ترجمه تخصصی اصطلاحات در ایران تایپیست ضروری به نظر می رسد.

در ادامه باید گفت در حال حاضر دانشجویان رشته ساختمان به صورت مداوم با متون تخصصی سروکار دارند که پر از اصطلاحات تخصصی است، گاها افراد برای ترجمه این اصطلاحات به سراغ نرم افزارها می روند و این در حالی است که نرم افزارها مانند دیکشنری عمل می نمایند؛ یعنی در آنها با توجه به اینکه چندین معنا برای یک لغت وجود دارد و این ترجمه ها بر اساس زمینه تخصصی و موقعیت متفاوت هستند، لذا موقع تایپ اصطلاحات در آنها، ترجمه هایی می توانند ارائه دهند که در متون ساختمان کاملا اشتباه می تواند باشند.

به همین دلیل ترجمه هایی که با کمک نرم افزارها انجام می شوند غیرقابل اعتماد هستند و باوجود اینکه کمک گرفتن از آنها هزینه ترجمه را کاهش می دهد؛ اما ایران تایپیست هرگز از نرم افزار برای ترجمه استفاده نکرده و کار ترجمه را با کمک مترجمین متخصص انجام میدهد.

در همین راستا ایران تایپیست از مترجمینی دعوت به همکاری نموده است که دانش کافی در رشته تخصصی ساختمان دارند، این افراد دانش آموخته این رشته هستند و قادرند ترجمه دقیقی از اصطلاحات داشته باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی فوری متون برای تحقیقات دانشجویی رشته ساختمان

ترجمه تخصصی ساختمان در ایران تایپیست سعی دارد همواره  به دانشجویان این رشته کمک نماید متونی را در اختیار داشته باشند که برای انجام تحقیقات خود به خوبی به کار برند.

دانشجویان برای انجام تحقیقات دانشجویی هر سال سفارش ترجمه مقالات مختلفی را از زبان های خارجی به زبان فارسی را می دهند؛ این مقالات و متون در ایران تایپیست به صورت  فوری و یا هر زمان که مشتری بخواهد همراه با تخفیف دانشجویی توسط مترجمین متخصص انجام می شود.

ترجمه تخصصی ساختمان

زمان ترجمه تخصصی ساختمان

 این مترجمین که متخصص این  حوزه هستند سعی می کنند با ارائه ترجمه صحیح و دقیق در انجام تحقیقات معتبر کمک بسزایی نمایند. هر ترجمه اشتباه در مقالات تخصصی می تواند روند یک تحقیق را به کلی تغییر دهد. متون تخصصی ساختمان پر از اصطلاحات تخصصی هستند که مترجمین عمومی به معنای آنها در موقعیت به کار رفته آشنایی کافی ندارند؛ هر اصطلاح چندین ترجمه دارد که در حقیقت مترجمین ناآشنا به ترجمه تخصصی در استفاده از آنها دچار اشتباه میشود و یا به علت دانش کم قادر نیستند ترجمه روان و سلیسی را ارائه دهند، به همین دلیل می بینیم ترجمه هایی که توسط غیر متخصصین انجام می شود مورد اعتماد نمی باشند.

در همین راستا ایران تایپیست برای انجام ترجمه متونی که برای تحقیقات دانشجویی به کار می روند از مترجمینی استفاده می نماید که کار ترجمه تخصصی در این حوزه انجام می دهند.

آنان کسانی هستند که در رشته مهندسی ساختمان تحصیلات آکادمیک دارند و همواره با مطالعه آخرین دستاوردهای منتشره در این رشته دانش خود را به روز می کنند. لذا ترجمه آنان می تواند مورد اعتماد باشد و چون این مترجمین به علت دور کار بودن متعدد هستند محدودیتی نیز در مورد زمان تحویل کار و حجم ترجمه نیز وجود ندارد.

دانشجویان باتکیه بر چنین شرایطی که در مجموعه ایران تایپیست فراهم شده است در سراسر کشور به صورت آنلاین سفارش ترجمه مقالات را میدهند.

ترجمه تخصصی چکیده پایان نامه مهندسی ساختمان

 ترجمه تخصصی ساختمان و چکیده پایان نامه مهندسی ساختمان به مترجمینی در ایران تایپیست سپرده می شود که به اصطلاحات تخصصی به کار رفته در پایان نامه ها و به نکات علمی و تحقیقاتی به کار رفته تسلط کافی دارند.

 زیرا اگر مترجم ساختمان متخصص این رشته نباشد و یا کسی باشد که در این حوزه دانش کافی را نداشته باشد، به علت عدم تسلط کافی به دانش تخصص به کار رفته در پایان نامه،  در ترجمه نمی تواند به خوبی عمل نموده و ترجمه ای نادرست و یا ترجمه ای که سلیس و روان نیست ارائه می کند.

ترجمه تخصصی ساختمان

ترجمه تخصصی ساختمان

البته قابل ذکر است چکیده پایان نامه قواعد و فرمت خاص خود را دارد که سبب افزایش سختی ترجمه این نوع متون شده است، لذا حتی ترجمه برای دانش آموختگانی که تجربه کافی در زمینه ترجمه چکیده پایان نامه ها ندارند کار دشوارتری می شود.  به همین دلیل می بینیم ایران تایپیست برای ترجمه تخصصی ساختمان خود را محدود به همکاری با مترجمینی نکرده که حضور فیزیکی می توانند داشته باشند و از مترجمین دورکار متخصص و باتجربه در سراسر کشور دعوت به همکاری نموده است تا از بهترین مترجمین این حوزه بهره ببرد.

باید این حقیقت را پذیرفت پایان نامه چکیده حداقل دو سال تحصیل یک فرد است و میزان دانش و علاقه او را به کار در رشته تخصصی خود نشان می دهد؛ چیزی که چکیده آن جهت درج در سوابق و رزومه تحصیلی افراد مورد استفاده قرار می گیرد، برای پذیرش در مقطع بالاتر در نظر گرفته می شود، منشا تحقیقات دیگری شده و یک رفرنس محسوب می گردد، لذا سپردن ترجمه چکیده آن به افراد با دانش کم و یا نرم افزار کار بسیار پر ریسکی محسوب می گردد و ایران تایپیست مترجمین خود را طی آزمونهای سه گانه دشوار برای این کار انتخاب می نماید و کار خود را تضمین کیفیت می کند.

آیا امکان ترجمه سایر محتواهای مهندسی ساختمان نظیر فیلم، پادکست، اینفوگرافیک و... وجود دارد؟

ترجمه تخصصی ساختمان توسط متخصصین دورکار از سراسر کشور در ایران تایپیست این امکان را به مجموعه داده است که بتوانند به غیر از متون و مقالات، محتواهایی دیگری نیز مانند  فیلم، پادکست، اینفوگرافیک و... را بتوانند ترجمه نمایند؛ زیرا این روزها باتوجه به رونق گرفتن آموزش های مجازی و اینترنت، استفاده از انواع فایل ها با فرمتهای مختلف رونق ویژه ای یافته است.

در شبکه های اجتماعی گروه هایی تخصصی و گروه علاقه مندان و فعالین صنعت ساختمان به راه افتاده است که پذیرای فایل ها با فرمت های مختلف هستند، بیشتر این افراد در شبکه های اجتماعی حوصله چندانی برای مطالعه صرفا نوشته ها ندارند، تماشای فیلم ها و گوش دادن به پادکست ها جذابتر است، لذا ترجمه تخصصی این نوع فرمت ها در ایران تایپیست مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

ترجمه تخصصی ساختمان

کیفیت ترجمه تخصصی ساختمان

از سوی دیگر آموزش ها به صورت مجازی در دانشگاه ها برگذار می شوند، لذا جزواتی که ارائه می شوند ترکیبی از فرمت های مختلف هستند که در عین اینکه باید ساده و روان باشند، باید جذاب بوده و از آخرین اطلاعات روز بهره مند باشند.

 ایران تایپیست به واسطه حضور مترجمین متخصص خود به کارشناسان و فعالان حوزه ساختمان کمک نموده در طی همین مدتی که ترجمه محتواهای مهندسی در فرمت های مختلف انجام می شود، بتوانند در ارائه مطالب به روز موفق باشند.

زیرا باید پذیرفت ترجمه چنین محتواهای تخصصی توسط نرم افزار یا مترجمینی که تسلط کامل به زبان های خارجی مورد نظر ندارند و یا دانش تخصصی آنان کم می باشد، از دقت و صحت ترجمه کاسته و چندان نمی تواند مورد اتکا قرار گیرد.

لازم به ذکر است متعدد  و دورکار بودن مترجمین متخصص مجموعه سبب شده است این نوع ترجمه ها در هر حجمی نیز انجام شوند و محدودیتی در این زمینه نیز نداشته باشند و کارهای تضمین شده با قیمت های مناسب و رقابتی  ارائه گردد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه مقالهلیست هزینه ترجمهترجمه مقاله ISI

سوالات متداول

بله، اگر از ترجمه تخصصی ساختمان در ایران تایپیست با وجود ویرایش راضی نبودید، هزینه پس داده می شود.

بله در خدمات ترجمه تخصصی ساختمان، فیلم های آموزشی تخصصی نیز توسط متخصصین مجموعه ترجمه می شوند.

بله ترجمه تخصصی ساختمان در ایران تایپیست بتوسط مترجمین مجموعه ه صورت فوری و البته  باکیفیت انجام می شود.

در ایران تایپیست مترجمین متخصص با دانش بالا فعالیت می کنند و متعدد هستند، لذا کیفیت کار ترجمه تخصصی ساختمان فوری نیز تضمین می شود.


نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/12/29 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 727 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه مهندسی ساختمان ترجمه تخصصی اصطلاحات ساختمان ترجمه تخصصی عمران ساختمان ترجمه تخصصی مهندسی ساختمان ترجمه تخصصی مقاله ساختمان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :