سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی برق قدرت

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 17:56:33 بازدید: 985 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی برق قدرت در ایران تایپیست سال هاست که علاقه مندان خاص خود را دارد. صنعت و برق قدرت به هم گره خورده اند، لذا ترجمه مقالات تخصصی این حوزه با توجه به وجود سیستم های مهمی که به این  رشته تخصصی وابسته هستند، بسیار اهمیت دارد و هر مترجمی نمی تواند کار با کیفیتی را در اسرع وقت تحویل دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان ترجمه تخصصی مقالات برق قدرت به صورت فوری وجود دارد؟

 ترجمه تخصصی برق قدرت ترجمه دشواری است که نیاز به مهارت بالایی در این زمینه دارد؛ زیرا پر از اصطلاحات تخصصی و فنی می باشد. مترجم باید دانش بالایی در این حوزه داشته باشد تا به معنای کلمات در هر موقعیتی مسلط بوده و بتواند در قالب جمله مذکور مقصود نویسنده را به مخاطب منتقل نماید.

قطعا مقالات و نوشته های تخصصی برق و قدرت پر از نکات فنی هستند که در ترجمه لغت به لغت مفهوم اشتباهی را خواهند رساند. از سویی دیگر هر اشتباهی میتواند یک دستورالعمل اشتباه باشد و سیستم و دستگاه های حساس و باارزش یک مجموعه صنعتی را دچار آسیب نماید.

باید پذیرفت برق قدرت فقط به مقالات دانشگاهیان محدود نمی شود و در صنعت کاملا جریان دارد. از سوی دیگر تنها تسلط به به این رشته جهت ترجمه کفایت نمی کند و باید مترجم به زبان مبدا و مقصد نیز تسلط کافی داشته باشد؛ زیرا آیین نگارش و دستور زبان ها متفاوت هستند و یک ترجمه سلیس و روان نیاز به دانش کافی در این حوزه نیز دارد.

 لذا با توجه به چنین حقایقی کاملا مشهود است که ترجمه تخصصی برق قدرت ترجمه راحتی نخواهد بود، دقت و توجه بالایی را می طلبد؛ بنابراین برای اکثر مترجمین کار زمانبری است و تحویل فوری امکان پذیر نیست؛ اما در ایران تایپیست با توجه به استفاده از مترجمین متخصص در رشته برق قدرت که تجربه بالایی نیز در کار ترجمه دارند از یک سو و از سوی دیگر تعداد زیاد مترجمین و دور کار بودن آنان، امکان ترجمه فوری مقالات برق فراهم شده است.

ترجمه تخصصی برق قدرت

هزینه ترجمه تخصصی برق قدرت

اگرچه هزینه در زمان ترجمه تخصصی فوری نسبت به شرایط عادی بالاتر است؛ اما با توجه به کیفیت کار و دقتی که در کار ترجمه وجود دارد و جمله بندی سلیس و روانی که انجام می شود  و  همچنین زمان تحویل فوری، مشتریان همیشه راضی خواهند بود.

مترجمان سفارش ترجمه تخصصی برق قدرت چه کسانی هستند؟

ترجمه تخصصی برق قدرت در ایران تایپیست همواره توسط کسانی انجام می شود که کارشناسان و متخصصین این حوزه هستند؛ زیرا با توجه به تجربه ای که سپردن ترجمه تخصصی برق قدرت به عنوان یک رشته با نکات فنی و تخصصی بسیار، به افرادی که با این حوزه آشنایی ندارد و یا دانش کافی جهت ترجمه مقالات کاملا تخصصی ندارند کار یا بی کیفیت می باشد و یا سرعت کم کار آزار دهنده می باشد.

 برق قدرت رشته ای خاص و دشوار محسوب می گردد که اصطلاحات تخصصی معنایی متفاوت با استفاده عام آن کلمه دارند و یک مسئله فنی را بیان می کنند. لذا وقتی افراد متخصص رشته های دیگر کار ترجمه را قبول می کنند در انتقال درست جملات یا دچار مشکل می شوند و یا جملات سلیس و روانی نمی توانند بنویسند؛ بنابراین اعتبار ترجمه تخصصی رشته برق به صورت کاملا محسوسی کاهش می یابد.

 بارها حتی در ترجمه ای که توسط افراد نا آشنا با مباحث برق قدرت و یا با دانش کم انجام شده است، دیده شده بعضی از نکات به صورت اشتباه ترجمه شده اند و یا با اصول علمی مغایرت دارند و یا مقصود نویسنده را نمی رساند.

ترجمه تخصصی برق قدرت

مترجمان ترجمه تخصصی برق قدرت

بنابراین در ایران تایپیست از میان متخصصان رشته برق قدرت، کسانی که تحصیلات عالی این رشته را دارند و دانش کافی را نیز کسب نموده اند مترجمین انتخاب می شوند.

از سوی دیگر این مجموعه تنها به رشته تحصیلی و دانش تخصصی فرد اکتفا نمی کند، وی باید به زبان مبدا و مقصد نیز تسلط کافی داشته باشد، دستور زبان و آیین نگارش هر زبانی با زبان دیگر متفاوت می باشد؛ لذا مترجم برای فهم بهتر جملات و ارائه ترجمه سلیس و روان و همچنین جذاب برای خواننده، نیاز به دانستن دستور زبان هر دو زبان دارد.

همچنین قابل ذکر است ایران تایپیست حتی ترجمه متون ساده خود را با نرم افزار انجام نمی دهد، زیرا ترجمه توسط نرم افزار لغت به لغت است؛ بنابراین ترجمه درست، سلیس و روانی نخواهد بود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان پست کردن سفارش ترجمه تخصصی برق قدرت وجود دارد؟

ترجمه تخصصی برق قدرت، ترجمه ای نیست که تنها افراد آکادمی و دانشگاهی نیاز داشته باشند، برق قدرت در تمامی صنایع ریشه دوانده و به تک تک نقاط کشور نفوذ کرده است.  لذا میبینیم تنها دانشجویان در دورترین دانشگاه  های کشور، سفارش ترجمه تخصصی برق قدرت به ایران تایپیست نمی دهند، بلکه صنعت کشور و کارخانجات و کارگاه ها در اقصی نقاط کشور نیز درخواست ترجمه تخصصی برق قدرت را دارند.

در زمانهای نه چندان دور افراد مجبور بودند برای یافتن یک مترجم حرفه ای مسیر زیادی را طی کنند و یا اگر ترجمه فوری نیاز دارند به مترجمین معمولی و کم تجربه و یا مترجم با دانش کم رضایت دهند. در حالی که برق قدرت رشته تخصصی پر از اصطلاحاتی است که مترجم اگر با دانش برق قدرت آشنایی کافی نداشته باشد، نمی تواند ترجمه درستی را ارائه دهد.

دستگاه ها و سیستم ها، دستورالعمل تخصصی برای نگهداری و تعمیر دارند که ترجمه نادرست می تواند به آنها آسیب برساند، فیلم های آموزشی که ترجمه نادرست مفاهیم آنها را به اشتباه می تواند منتقل  می نماید  میتوانند اطلاعات نادرست را رواج دهند. در حالی ممکن است همانطور که گفتیم دسترسی به مترجم خوب از چنین مشکلاتی جلوگیری نماید.

ترجمه تخصصی برق قدرت

پست ترجمه تخصصی برق قدرت

به همین دلیل ایران تایپیست تصمیم گفته با جلب همکاری مترجمین متخصص در رشته برق به صورت دور کاری، از سویی تیمی قوی از مترجمین تشکیل دهد و از سوی دیگر  با امکان پست کردن سفارش ترجمه تخصصی برق قدرت، مترجمین حرفه ای را در دسترس دورترین صنعتگران و افراد علمی کشور قرار دهد.

 این مترجمین تنها متخصص رشته برق و قدرت نیستند، بلکه کسانی هستند که به زبان خارجی تسلط کامل دارند تا ترجمه درست، دقیق و سلیس در اسرع وقت ارائه داده شود. ترجمه تخصصی برق نیاز به تجربه، دانش و تسلط بالایی دارد، لذا تنها مترجمینی با مجموعه همکاری می کنند که آزمون های سه گانه با داوری سختگیرانه را طی نمایند.

آیا در ترجمه تخصصی برق قدرت از نرم افزار استفاده میشود؟

ترجمه تخصصی برق قدرت با نرم افزار در ظاهر برای بسیاری از افراد جذاب است؛ زیرا وقتی سخن از نرم افزار می شود دو کلمه در ذهن هر بیننده و خواننده ای نقش می بندد؛ سرعت عمل و قیمت پایین. این دو مزیت ظاهری، لذا سبب شده بعضی از افراد برای ترجمه سراغ نرم افزار بروند؛ اما نتیجه کار و کیفیت ترجمه تخصصی برق قدرت چیز دیگری را نشان می دهد.

نرم افزار به صورت یک لغت نامه عمل می کند، ترجمه لغت به لغت است؛ به همین دلیل در رشته تخصصی مانند برق قدرت که پر از اصطلاحات و واژگان تخصصی می باشد و این اصطلاحات در موقعیت های گوناگون مفاهیم متفاوتی را انتقال میدهند، ترجمه اشتباه این لغات می تواند یک حقیقت علمی را نقض نماید یا خواننده را به صورت نادرستی راهنمایی کند.

 ترجمه اشتباه یکی سوی ماجرای ترجمه تخصصی برق قدرت با نرم افزار است؛ جملات سلیس و روان هم معمولا ترجمه نمی شوند نرم افزار دقیقا مانند دیکشنری عمل نموده و به شیوایی کلام نپرداخته و متن به طور کلی متن جذابی برای خواننده نیست؛ بنابراین  به طور معول ترجمه ای که تحویل مشتری میگردد چیزی نیست که انتظار آن را دارند.

ترجمه تخصصی برق قدرت

ترجمه تخصصی برق قدرت

لذا سرعت و هزینه کم در مقابل ترجمه پر از اشتباه و کیفیت پایین ترجمه تخصصی برق قدرت به عنوان یک  رشته مهم برای اغلب افراد قابل قبول نیست؛ زیرا بیشتر متقاضیان ترجمه تخصصی برق قدرت افراد فعال در حوزه صنعت هستند و یا افراد علمی هستند که نیاز به ترجمه  مقالات برق قدرت دارند.

 قطعا چنین افرادی از ترجمه ای با اشتباهات بسیار و ترجمه ای با کیفیت پایین راضی نخواهند بود؛ بنابراین ایران تایپیست رویه دیگری را در خدمات ترجمه خود برگزیده است؛ این مجموعه از  مترجمین با تجربه و مسلط به رشته برق قدرت برای ترجمه از سراسر کشور برای همکاری دعوت نموده است تا ترجمه های این مجموعه  در کنار  قیمت گذاری منصفانه و مناسب، ترجمه باکیفیت و سرعت عمل بالایی نیز باشد.  

بهترین سایت ترجمه متون تخصصی رشته برق قدرت کدام است؟

ترجمه تخصصی برق قدرت در بعضی از سایت ها اکنون انجام می شود؛ اما معیارهایی وجود دارند که باعث تمایز خدمات ترجمه سایت های مختلف می گردد.

متون، پادکست ها و فیلم ها در  رشته تخصصی برق قدرت برخلاف بسیاری از رشته ها پر از اصطلاحات تخصصی و دشوار است، اصطلاحاتی دارد که بسیاری از مترجمان مسلط به زبان های خارجی که در زمینه برق قدرت تخصص ندارند قادر به ترجمه درست این اصطلاحات نیستند و مجبور هستند ترجمه لغت به لغت انجام دهند که با توجه به مفاهیم متفاوت این لغات و نکات فنی و علمی رشته برق   اغلب یا ترجمه درست و دقیقی تحویل داده نمی شود و یا جملات رسا و شیوا نیستند.

 در نتیجه افراد فعال این حوزه هرگز نمی توانند به چنین ترجمه هایی اعتماد نمایند و فرصت کافی را نیز ندارند خود دوباره به مرور و چک کردن متن ترجمه شده بپردازند، لذا سپردن کار ترجمه تخصصی برق قدرت به هر مترجمی می تواند کار پر ریسکی باشد، مخصوصا اگر این ترجمه قرار باشد به جای معتبری ارجاع داده شود، یا در جایی برای استفاده عموم منتشر گردد و یا اینکه به عنوان یک دستورالعمل برای تولید محصولی و یا به کار انداختن دستگاهی باشد.

ترجمه تخصصی برق قدرت

سفارش  ترجمه تخصصی برق قدرت

 به همین دلیل ایران تایپیست خود فیلترهای قوی را برای انتخاب مترجمین در درجه اول قرار داده است تا کاربران بتوانند به ترجمه های این سایت اعتماد نمایند. مترجمین افراد متخصص در رشته های مختلف هستند که غیر از تحصیلات، در زمینه رشته ای مانند برق قدرت دانش بالای نیز دارند، همچنین به زبان مبدا و مقصد نیز تسلط کامل دارند تا بتوانند از ترکیب جملات با اصطلاحات عمومی و تخصصی ترجمه دقیق و روانی ارائه دهند.

 همچنین مترجمین تجربه کافی نیز دارند تا سرعت ترجمه بالا باشد. در گام بعدی کیفیت ترجمه ضمانت می گردد تا اگر کاربر از ترجمه ای راضی نبود به سرعت کار ویرایش انجام گردد و یا حتی در صورت صلاحدید، مترجم تعویض شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه تخصصی برقترجمه مقالهترجمه کتاب

سوالات متداول

بله، در ایران تایپیست با توجه به تعداد بالای مترجمین و تجربه و دانش تخصصی آنان، امکان تحویل یک روزه ترجمه تخصصی برق قدرت وجود دارد.

بله ترجمه تخصصی برق قدرت در ایران تایپیست توسط مترجمینی انجام می شود که در این رشته تحصیل کرده اند.

خیر، برآورد هزینه در ایران تایپیست بر اساس تعداد کلمات و زبان ترجمه می باشد، اگرچه ثبت سفارش انلاین برای کاربر راحت تر است.

ترجمه تخصصی برق قدرت توسط مترجمین بالاتر است؛ زیرا در نرم افزار ترجمه لغت به لغت است در نتیجه اشتباه بیشتر و متن بی کیفیت تر است.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 17:56:33 تعداد بازدید: 985 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی متون برق قدرت ترجمه تخصصی برق قدرت آنلاین ترجمه تخصصی برق قدرت اینترنتی ترجمه تخصصی مقالات برق قدرت سایت ترجمه تخصصی برق قدرت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :