یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری و داده کاوی با چه نرم افزارهایی ممکن است؟

نویسنده: دنیا ذاکری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/16 ساعت 16:00:00 بازدید: 682 امتیاز 0 از 0 نظر

تحلیل آماری و داده کاوی با نرم افزار های گوناگونی انجام می شود که از مهمترین نرم افزار های آماری که تحلیلگران ایران تایپیست برای تحلیل داده های آماری استفاده می کنند، می توان به SPSS، Eviews، اکسل و ... اشاره کرد. انتخاب یک نرم افزار آماری مناسب برای انجام تحلیل آماری و داده کاوی اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا هر چقدر که نرم افزار به موضوع تحلیل سازگاری بیشتری داشته باشد و از فرمول های مرتبط با رشته مورد نظر استفاده کند؛ نتایج را نیز دقیق تر نشان خواهد داد. نتایج دقیق سبب می شود تا تحلیلگر کمتر دچار اشتباه شود. از طرفی تسلط تحلیلگر به نرم افزار تخصصی برای انجام تحلیل آماری و داده کاوی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به طور مثال اگر تحلیلگر به نرم افزار Eviews کاملا تسلط داشته باشد، اما بخواهد سفارش تحلیل آماری و داده کاوی را با SPSS انجام دهد. نمی تواند نتایج را مانند فردی که کاملا به SPSS تسلط دارد، تحلیل کنند. بنابراین انتخاب نرم افزار های تخصصی بهتر است که توسط کارشناسان و تحلیلگران انجام شود زیرا این افراد از تجربه زیادی در زمینه های گوناگون برخوردار می باشند و همین امر سبب می شود تا بتوانند به راحتی نرم افزار مناسب برای موضوع تحلیل مشتریان را انتخاب کنند. تحلیل آماری و داده کاوی با تحلیل های آماری معمولی کمی متفاوت می باشد و از روش های خاصی استفاده می شود. بنابراین تحلیلگر علاوه بر تسلط بر نرم افزار ها مرتبط باید به این روش ها نیز تسلط کافی را داشته باشد. سطح کیفی تحلیلگران ایران تایپیست آنقدر بالا می باشد که قادر به انجام تحلیل آماری و داده کاوی با نرم افزار های گوناگون می باشند. تحلیلگران این موسسه به خوبی با خطا ها و مشکلات نرم افزار ها آشنا هستند و می توانند در کمترین زمان ممکن به رفع این خطا ها بپردازند.

تحلیل آماری و داده کاوی با چه نرم افزارهایی ممکن است؟

تحلیل با نرم افزار های آماری

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریکارهای آزمایشگاهیاستخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

تحلیلگران ایران تایپیست برای انجام تحلیل های آماری از نرم افزار های Eviews، SPSS، اکسل و ... استفاده می کند.

اگر تحلیلگری به نرم افزار های تخصصی تسلط نداشته باشد، با تحلیل های نادرست می تواند خسارت های زیادی را به وجود بیاورد.

زیرا تحلیلگران و کارشناسان ایران تایپیست از تجربه بالایی در زمینه ها گوناگون برخوردار می باشند و همین امر سبب می‌شود تا بهترین نرم افزار تخصصی مرتبط با موضوع تحلیل را انتخاب کنند.

بله، اکثر تحلیلگران این موسسه با نرم افزار های تخصصی آماری کاملا آشنا می باشند. تمامی تحلیلگران ایران تایپیست از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند.


نویسنده: دنیا ذاکری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/16 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 682 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرم افزار تحلیل آماری نرم افزار داده کاوی تحلیل با نرم افزار های آماری تحلیل داده با نرم افزار های آماری تحلیل آماری تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :