دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری با استفاده از SPSS چقدر زمان نیاز دارد؟

نویسنده: سارا اخلاقی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/5 ساعت 16:00:00 بازدید: 765 امتیاز 0 از 0 نظر

زمان مورد نیاز برای انجام و تکمیل پروژه‌های تحلیل آماری با استفاده از SPSS، بستگی به زمینه‌ی پژوهشی شما دارند. به این معنا که هر چه زمینه‌ی تخصصی شما پیچیده‌تر باشد و نیاز به تمرکز، دقت و طراحی دقیق‌تری باشد، مسلما زمان بیشتری خواهد برد. دقت کنید که در این زمینه، هر چه پروژه‌ی شما طولانی‌تر باشد و نیاز به ریزه‌کاری‌های عمیق بیشتری داشته باشد؛ پروسه‌ی تحلیل آماری با استفاده از SPSS نیز طولانی‌تر خواهد بود. از سویی، زبان تحلیل آماری با استفاده از SPSS شما نیز می‌تواند بر روی زمان پروژه تاثیر بگذارد. به این معنا که در صورتی‌که نیازمند تحلیل آماری با استفاده از SPSS به زبان انگلیسی باشید، میزان زمان مورد نیاز با زمانی‌که پروژه‌ی شما فارسی‌ست؛ متفاوت خواهد بود. تمامی این عوامل تعیین کننده‌ی مدت زمان مورد نیاز برای اتمام پروژه‌ی شما هستند. منتهی یکی از بزرگ‌ترین برتری‌های مجموعه‌ی ایران تایپیست، در سرعت بالا و مهارت بی‌نظیر تیم تحلیل آماری با استفاده از SPSS این هلدینگ خلاصه می‎شود. یعنی شما می‌توانید علی‌رغم طولانی بودن پروژه و پیچیدگی‌های بالای آن، در کمترین زمان ممکن به تحقیق آماری نهایی خود برسید. برای تخمین زدن زمان پروژه، در گام اول ایران تایپیست بر روی زمان مورد نیاز شما تمرکز می‌کند؛ سپس با توجه به نوع پروژه و زمان مورد نیاز آن، بازه‌ی زمانی آن را تعیین کرده و به اطلاع شما می‌رساند. آماریست مربوطه موظف است که در مدت زمان تخمین‌زده‌شده پروژه‌ی شما را تکمیل نماید و شما پس از پرداخت نهایی پروژه، می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. یکی دیگر از عواملی که می‌تواند روی زمان پروژه‌ی شما تاثیر بگذارد، شگردها و روش‌های آماری مورد نیاز شماست. به این معنا که شما با کمک چه روش‌های آماری، قصد رسیدن به نتایج مدنظرتان را دارید؟ پس از مشورت‌های مختلفی که میان شما و کارشناس آماری و آماریست ایران تایپیست برقرار می‌شود؛ در نهایت وقت پروژه انتخاب شده و در پنل سفارش شما درج خواهد شد. ایران تایپیست برای جلب رضایت کاربران و متقاضیان سفارش خود، از هیچ تلاشی فرو نمی‌گذارد.

تحلیل آماری با استفاده از SPSS چقدر زمان نیاز دارد؟

زمان مورد نیاز برای تکمیل پروژه تحلیل آماری

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریخلاصه نویسیکارهای آزمایشگاهیهزینه تحلیل آماری

سوالات متداول

ایران تایپیست، یکی از مراکز آماری ایران است که با به خدمات سریع خود مشهور است. بنابراین شما می‌توانید در اسرع وقت به پروژه‌ی مدنظر خود برسید.

بسته به پروژه‌ی شما، زمان مشخصی که مورد رضایت شما و آماریست باشد تخمین زده خواهد شد؛ سپس پروژه‌ی شما استارت خواهد خورد و می‌توانید بر روی آن نظارت داشته باشید.

با پشتیبان آماری تماس حاصل کرده و موضوع را با وی در میان بگذارید.

معمولا زمان اتمام پروژه تاثیر کمی در قیمت پروژه‌های شما دارد. اما اگر بخواهید در سرعتی بسیار بیشتر از حالت استاندارد و نرمال، به نتیجه‌ی مدنظر برسید، مسلما این امر بر روی قیمت پروژه موثر خواهد بود.


نویسنده: سارا اخلاقی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/5 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 765 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری فوری با SPSS تحلیل آماری سریع با SPSS تحلیل آماری تخصصی با SPSS تحلیل آماری پروژه ها با SPSS تحلیل آماری تحقیقات SPSS

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :