دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

انجام زیرنویس کیش

نویسنده: دانیال فرهادی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/11/1 ساعت 18:00:00 بازدید: 638 امتیاز 0 از 0 نظر

خدمات انجام زیرنویس کیش در ایران تایپیست با کیفیت بالا و به صورت تحویل فوری یا نیمه فوری ارائه می شود. شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات انجام زیرنویس کیش در ایران تایپیست سفارش آنلاین ثبت کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

انجام زیرنویس کیش برای محصولات ویدئویی

برای بهره مندی از خدمات ِ انجام زیرنویس کیش می توانید در سایت ایران تایپیست سفارش ثبت کنید. فرقی نمی کند که شما مشتری گرامی ساکن جزیره ی کیش باشید، در استان هرمزگان یا هر کجای دیگر ِایران سکونت داشته باشید. شما می توانید از خدمات آنلاین ما استفاده کنید. حتی اگر خارج از کشور ایران زندگی می کنید، می توانید به خدمات نامحدود ایران تایپیست اعتماد کنید. ایران تایپیست این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا به واسطه ی پرداخت هزینه ی تولید زیرنویس از طریق درگاه های معتبر بانکی ایرانی یا Paypal (برای مشتریانی که خارج از کشور ایران سکونت دارند)، بتوانند از خدمات ارزان و مقرون به صرفه ی ما بهره مند شوند.

ایران تایپیست برای ارائه ی خدمات انجام زیرنویس کیش در ایران، اقدام به استخدام بیشتر از صدها تولید کننده ی زیرنویس کرده است. همچنین تیمی جوان و پویا در شرکت ایران تایپیست مشغول به کار هستند که وظیفه ی نظارت بر کیفیت زیر نویس ها ( و سایر خدمات ) را بر عهده دارند. تیم ایران تایپیست از افراد متعددی تشکیل شده است که گروهی از آنها مسئولیت ارائه‌ی مشاوره مستقیم به شما مشتری گرامی برای ثبت سفارش را بر عهده دارند. پس شما می توانید به این تیم جوان و با انگیزه اعتماد کنید و کلیه سفارشات تولید زیرنویس را به آنها واگذار کنید.

خدماتِ انجام زیرنویس کیش برای فیلم ها و ویدئو های آموزشی ارائه می شود. تولید زیرنویس برای کلیه ی فرمت های ویدئویی انجام می شود. شما می توانید بدون هیچ گونه مراجعه ی حضوری، داخل سایت ما سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. بسیاری از مشتریان ما در ایران تایپیست از سمت یک شرکت ثبت سفارش می کنند. گروهی از مشتریان هم هستند که به صورت فردی و برای کاربرد های شخصی اقدام به ثبت سفارش آنلاین در ایران تایپیست می کنند.

فرقی نمی کند که شما جزء کدام یک از موارد نامبرده باشید. زیرا تولید زیرنویس برای کلیه ی مشتریان با در نظر گرفتنِ کیفیت بالا صورت می گیرد. به بیان دیگر، ما در شرکت ایران تایپیست هیچ تفاوتی بینِ مشتریان مان قائل نمی شویم و همه ی مشتریان برای ما ارزشمند هستند. به همین خاطر است که اگر چندین نمونه کار در زمینه ی تولید زیرنویس که توسط تیم ایران تایپیست تهیه و تولید شده اند را بررسی کنید، تفاوتی میانِ کیفیت ِآنها با هم مشاهده نخواهید کرد. همه ی سفارشات در ایران تایپیست با کیفیت بالا انجام می شوند.

انجام زیرنویس کیش

انجام زیرنویس

انجام زیرنویس کیش برای کلیپ های گردشگری

خدمات ِ انجام زیرنویس کیش برای کلیپ های گردشگری در ایران تایپیست صورت می گیرد. همانطور که میدانید، تعداد بسیار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی به صورت ماهانه و سالانه به این جزیره ی زیبا سفر می کنند. کیش جزیره ای است که زیبایی هایش هرگز تکراری نمی شوند. بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به سفر، تنها به واسطه ی کلیپ های گردشگری که از جزیره ی کیش تماشا می کنند، ترغیب می شوند تا به این منطقه سفر کنند.

اگر تولید کننده ی این کلیپ ها هستید و نیاز دارید تا برای درج زیرنویس روی آنها به یک شرکت معتبر اعتماد کنید، می توانید ایران تایپیست را انتخاب کنید. به هر حال، این فقط مسافران و گردشگران داخلی نیستند که به جزیره ی کیش سفر می کنند. همچنین آنها تنها کسانی نیستند که این کلیپ ها را مشاهده می کنند. بلکه گردشگران خارجی از اقصی نقاط جهان، فقط با دیدن این کلیپ ها می توانند با جذابیت های بصری جزیره ی کیش آشنا شده و برای سفر به این منطقه ترغیب شوند. پس تولید زیرنویس با کیفیت برای کلیپ ها، امری واجب است که نباید آن را دست کم گرفت.

خدمات انجام زیرنویس کیش و چسباندن زیرنویس روی کلیپ، یکی دیگر از خدمات جذابِ ایران تایپیست به حساب می آید. شما می توانید موقع ثبت سفارش از ما درخواست کنید که به جای تولید زیرنویس سافت ساب (که جدا از فایل اصلی کلیپ تهیه می شود)، زیرنویس هاردساب تولید شود. زیرنویس های هاردساب روی فایل اصلی فیلم ها یا کلیپ ها می چسبند و جدا کردن شان ممکن نیست! به همین خاطر، اکثر کلیپ های آموزشی، کلیپ های مربوط به حوزه ی گردشگری و غیره، دارای زیرنویس چسبیده هستند نه سافت ساب. همانطور که اشاره شد، در ایران تایپیست امکان تولید زیرنویس های هاردساب و یا سافت ساب وجود دارد. شما می توانید با توجه به نیاز ِ خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

انجام زیرنویس کیش

ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

انجام زیرنویس کیش به صورت آنلاین

خدمات انجام زیرنویس کیش به صورت کاملا آنلاین و نامحدود ارائه می شود. در اینجا منظور از نامحدود بودن ِخدمات، این است که شما مشتری گرامی امکان ارسال فیلم ها، ویدئو ها یا کلیپ های مختلف به ایران تایپیست برای تولید زیرنویس را دارید. هیچ گونه محدودیت موضوعی برای ارسال فیلم ها و ویدئو ها در ایران تایپیست وجود ندارد. در صورتی که حجم کلیپ یا فیلم مورد نظرتان زیاد بود، می توانید آن را روی سرور دیگری آپلود کنید. همچنین می توانید لینک ِآن را به ما تحویل دهید.

سپس خدمات انجام زیرنویس کیش در ایران تایپیست به صورت نامحدود به شما مشتری گرامی ارائه می شود. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از خدمات انجام زیرنویس کیش به صورت آنلاین باید حتما سفارش آنلاین ثبت کنید.

گاهی پیش می آید که مشتریان قبل از ثبت سفارش و بهره مندی از خدمات انجام زیرنویس کیش به صورت آنلاین، به واتس اپ یا تلگرامِ کارشناسان ما پیام داده و سوالات خود را مطرح می کنند. سپس لینک یا فایل اصلی فیلم یا ویدئوی مورد نظرشان را برای کارشناس مربوطه ارسال می کنند. انجام این کار به منزله ی ثبت سفارش آنلاین نیست! شما حتما باید داخل سایت ایران تایپیست ثبت نام کرده و حتما سفارش آنلاین ثبت کنید.

انجام زیرنویس کیش برای زبانهای مختلف، صورت می گیرد. مثلا تیم ایران تایپیست برای تولید زیرنویس محدود به دو زبانِ انگلیسی یا فرانسوی نیست! ما در ایران تایپیست محدودیتی از نظر زبان مورد ِپذیرش برای تولید زیرنویس نداریم! شما می توانید هر نوع فیلمی را به هر زبانی به ما در تیم ایران تایپیست بسپارید تا برای آن زیرنویس تولید کنیم. شما می توانید فیلم خود را به زبان انگلیسی، عربی، فرانسوی، ترکی، کردی، اردو، هندی، اسپانیایی، آلمانی، روسی و غیره به ما بسپارید. خدمات ترجمه و پیاده سازی زیرنویس برای شما مشتری گرامی انجام خواهد شد.

انجام زیرنویس کیش

تولید زیرنویس

انجام زیرنویس کیش برای تیزرهای تجاری و تبلیغاتی

شما مشتری گرامی می توانید برای بهره مندی از خدمات انجام زیرنویس کیش برای تیزرهای تجاری و تبلیغاتی در ایران تایپیست سفارش تولید زیرنویس ثبت کنید. معمولا تیزر های تبلیغاتی کوتاه هستند، ولی تولید زیرنویس (با توجه به زبان و زمان ِانجام کار) گران از آب در می آید. در صورتی که کار را به ایران تایپیست و تیم ِتولید زیرنویس ِآن بسپارید، می توانید با پرداخت هزینه ای کاملا مقرون به صرفه، برای تیزر تبلیغاتی یا تجاری خود زیرنویس تولید کنید.

خدمات انجام زیرنویس کیش برای تیزر های تبلیغاتی و تجاری برای زبان های مختلف انجام می شود. شما می توانید در سایت ایران تایپیست سفارش ثبت کنید. سپس درخواست دهید که برای تیزر مورد نظرتان یک زیرنویس با کیفیت و چسبیده به زبان انگلیسی، عربی، فرانسوی و غیره تولید شود. خدمات ترجمه و پیاده سازی زیرنویس در ایران تایپیست برای تیزر های تبلیغاتی مورد نظر شما توسط تولید کننده ای انجام می شود که به زبان مبدا و مقصد آشناست.

کلیه ی تولیدکنندگان زیرنویس در ایران تایپیست تبحر و تجربه ی کافی برای ارائه خدمات انجام زیرنویس کیش برای تیزر های تبلیغاتی را دارند. پس می توانند سفارش شما را با بهترین کیفیت به انجام برسانند. اگر فرد خاصی را به عنوان ِتولید کننده ی زیرنویس در ایران تایپیست می شناسید، می توانید سفارش خود را به ایشان ارجاع دهید. در غیر این صورت، ما به جای شما یک تولید کننده ی زیرنویس ِبرتر را انتخاب می کنیم. سپس سفارش شما را به وی ارجاع می دهیم.

خدمات انجام زیرنویس کیش برای تیزرهای تجاری و تبلیغاتی در اسرع وقت در شرکت ایران تایپیست انجام می شود. شرکت ایران تایپیست به تحویلِ به موقع سفارشات خود معروف است. از این رو، تعداد بسیاری از شرکت ها و سازمان ها و افراد، به ما اعتماد کرده و تولید زیرنویس هایشان را به ما می سپارند.

انجام زیرنویس کیش

انجام زیرنویس کیش

انجام زیرنویس کیش به صورت تخصصی و حرفه ای

خدمات انجام زیرنویس کیش به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود. به طور خاص برای فیلم های آموزشی و فیلم هایی که مربوط به یک رشته ی تخصصی هستند، روالِ تولید ِزیرنویس ِتخصصی بسیار حساس است. این نوع زیرنویس ها باید توسط افرادی تولید شوند که یا در این زمینه تحصیل کرده اند و یا تجربه دارند. در صورتی که این نوع از زیرنویس ها توسط افراد نابلد یا آماتور پیاده سازی و ترجمه شوند، نتایج خوبی در بر نخواهند داشت.

در واقع با برون سپاری زیرنویس فیلم های تخصصی به افراد نابلد، درگیر مسائل مختلفی خواهید شد. مثلا بسیاری از این زیرنویس ها شامل غلط های املایی یا ترجمه ی نامفهوم  هستند. به همین خاطر مخاطب با دیدن این نوع زیرنویس ها به طور دقیق متوجه مضمون و محتوای فیلم یا ویدئوهای آموزشی نمی شود. ما به شما توصیه می کنیم تا به تولید کنندگان زیرنویسِ های تخصصی در ایران تایپیست اعتماد کرده و سفارش تان را به آنها بسپارید. شما می توانید نمونه کارهای ما را در این زمینه بررسی کنید. به این واسطه شما می توانید به طور دقیق از سطح کیفی زیرنویس هایی که تولید می کنیم، مطلع شوید.

شما مشتری گرامی امکان بهره مندی از خدمات انجام زیرنویس کیش با کمترین قیمت ممکن در ایران تایپیست را دارید. شما می توانید چندین سفارشِ مختلف تولید زیرنویس را در سایت ما ثبت کنید. هریک از این سفارش ها به یک تولید کننده ی زیرنویس مجزا سپرده می شوند. همچنین صدور فاکتور آنلاین برای این سفارش ها به صورت جداگانه انجام می شود. شما پس از بررسی این فاکتور می توانید به طور دقیق متوجه شوید که هزینه ی سفارشات تان چقدر است. سپس می توانید برای پرداخت اقدام کنید.

در ایران تایپیست برای ارائه ی خدمات ِانجام زیرنویس کیش، تسهیلات پرداخت ارائه می شود. منظور از تسهیلات پرداخت، ارائه ی قابلیت پرداخت قسطی هزینه ی سفارشات است. همچنین شما می توانید از تخفیف ویژه برای کاهش هزینه ی سفارشات خود بهره مند شوید. شما مشتری گرامی می توانید با معرفی کردن ِایران تایپیست به دوستان خود از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

انجام زیرنویس کیش

انجام زیرنویس کیش


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تدوین ویدئوگویندگی یا روخوانیتولید زیرنویسدوبله

سوالات متداول

بله، هزینه ای که برای سفارش تان باید بپردازید، دو برابر خواهد شد.

شما می توانید به صفحه ی اصلی سایت ما مراجعه کرده و لینک «ثبت سفارش» را انتخاب کنید.

هزینه برای هر سفارش به طور جداگانه محاسبه می شود. به همین خاطر  شما مشتری گرامی باید حتما در سایت ایران تایپیست سفارش آنلاین ثبت کنید.

معمولا کمتر از ده دقیقه زمان لازم دارید تا در ایران تایپیست سفارش آنلاین ثبت کنید.


نویسنده: دانیال فرهادی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/11/1 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 638 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اجرای زیرنویس کیش تولید زیرنویس برنامه های کیش تهیه زیرنویس ویدئو کیش ساخت زیرنویس کیش انچام سابتایتل کیش

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :