دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

انجام زیرنویس اصفهان

نویسنده: سارا اخلاقی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/11/1 ساعت 11:00:00 بازدید: 611 امتیاز 0 از 0 نظر

کافی است برای بهره مندی از خدمات انجام زیرنویس اصفهان و حومه در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید. خدمات انجام زیرنویس اصفهان و حومه در ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت انجام می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

انجام زیرنویس اصفهان برای تیزرهای تبلیغاتی

منظور از انجام زیرنویس اصفهان در شرکت ایران تایپیست، ارائه خدمات به کلیه مشتریان ِاصفهانی عزیز می باشد. شما می توانید با حضور در استان اصفهان به صورت کاملا نامحدود در سایت ایران تایپیست به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش تولید زیرنویس کنید. ما برای انجام سفارشات شما و دریافت هزینه ی آنها، یک فاکتور آنلاین صادر خواهیم کرد که می توانید از آن استفاده کنید. پس از بررسی فاکتور و پرداخت هزینه ی اولیه، روند پیگیری سفارش شما آغاز خواهد شد. شما می توانید در صورت نیاز به دریافت مشاوره به صورت رایگان با ما تماس حاصل کنید.

انجام زیرنویس اصفهان و حومه در ایران تایپیست با بهترین شرایط انجام می شود. بسیاری از تیزر های تبلیغاتی نیاز به زیرنویس دارند. تولید زیرنویس برای هر تیزر تبلیغاتی می تواند عملی بسیار هزینه بر و پیچیده باشد. به همین خاطر، تولید زیرنویس باید توسط ِیک متخصص و فرد با تجربه انجام شود. کلیه ی تولیدکنندگان زیرنویس در شرکت ایران تایپیست تجربه‌ی کافی در این زمینه دارند و می توانند برای تیزر های تبلیغاتی شما زیرنویس با کیفیت و کاربردی تولید کنند. هر نوع زیرنویسی که برای تیزر تبلیغاتی تان در نظر دارید، در شرکت ایران تایپیست قابل تهیه و تولید است.

اگر قصد داشتید تا برای تیزر تبلیغاتی مورد نظرتان یک زیرنویس به زبان انگلیسی تهیه کنید تا آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید و به این وسیله شرکت های خارجی یا مشتریان بین المللی را به سمت خود جذب کنید، می توانید روی خدمات ما در شرکت ایران تایپیست حساب باز کنید. ما در کنار شما هستیم و با کیفیت ترین زیر نویس ها را برای تیزر های تبلیغاتی تان تولید می کنیم.

جهت تولید و انجام زیرنویس اصفهان برای تیزرهای تبلیغاتی در ایران تایپیست معمولا دو حالت در نظر گرفته می شود. حالت اول انجام و تولید زیرنویس به صورت هاردساب و حالت دوم انجام و تولید زیرنویس به صورت فایل srt است. وجه تمایز زیرنویس های هاردساب و سافت ساب در این است که زیرنویس های چسبیده به طور کامل روی فایل ویدئو یا تیزر چسبانده می شوند. پیشنهاد ما به شما این است که از خدمات تولید زیرنویس چسبیده برای تیزر های تبلیغاتی تان استفاده کنید.

انجام زیرنویس اصفهان

ایران تایپیست

انجام زیرنویس اصفهان به زبانهای مختلف

انجام زیرنویس اصفهان برای زبان های مختلف صورت می گیرد. منظور از زبان های مختلف چیست؟ اینکه شما می توانید در سایت ایران تایپیست سفارش ثبت کنید و درخواست دهید که برای فیلم تان از زبان انگلیسی (زبان مبدا) ترجمه به زبان فارسی (زبان مقصد) انجام شود. انجام ترجمه و پیاده سازی زیرنویس توسط تولید کننده ی زیرنویس انجام می شود. سفارش ترجمه زیرنویس ها معمولا توسط کسی انجام می شود که به زبان مبدا و مقصد تسلط دارد. مثلا اگر در سایت ایران تایپیست سفارش ترجمه زیرنویس به زبان فرانسوی یا عربی، ترکی یا اسپانیایی و غیره را ثبت کنید، ترجمه توسط کسی انجام می شود که به این زبان ها وارد است. شما می توانید تولید زیرنویس فیلم، ویدیو و تیزر مورد نظرتان را به هر زبانی به ما بسپارید. در ایران تایپیست خدمات ترجمه زبان های رایج و غیر رایج انجام می شود.

ترجمه ی کلیه زیرنویس هایی که به ما در شرکت ایران تایپیست می سپارید، با کیفیت بالا انجام می شوند. کلیه ی کسانی که به عنوان تولید کننده ی زیرنویس با ما همکاری می کنند، در زمینه ی ترجمه و تولید زیرنویس، تبحر و تجربه ی فراوانی دارند.

بنابراین شما می توانید با خیال راحت، انجام زیرنویس اصفهان و حومه برای فیلم، ویدئو و تیزر مورد نظر خود را به ما بسپارید. با توجه به اینکه بیش از صد ها تولید کننده ی زیرنویس ِمسط به زبان های مختلف برای ایران تایپیست کار می کنند، هزینه ی سفارشات شما بسیار کم و مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود.

 به طور معمول، هزینه ی تولید و انجام زیرنویس اصفهان برای زبان هایی که کمتر رایج هستند، بیشتر است. در مقابل، اگر جهت تولید زیرنویس، زبان انتخابی تان جزء گروه زبان های رایج باشد، هزینه ی تولید زیرنویس برای شما بسیار کم در نظر گرفته خواهد شد. مثلا برای ترجمه و پیاده سازی زیرنویس برای یک ویدیو به زبان فرانسوی هزینه بسیار کمتری از ترجمه و پیاده سازی زیرنویس برای یک ویدیو به زبانِ ژاپنی یا دانمارکی در نظر گرفته می شود. البته معیار های دیگری هم در این امر دخیل هستند. با این حال، نرخ هایی که جهت محاسبه ی هزینه ی انجام زیرنویس در ایران تایپیست در نظر گرفته میشوند، بسیار کم و مقرون به صرفه می باشند. شما می توانید به عنوان یک شرکت یا یک فرد در سایت ما ثبت سفارش کنید. کلیه ی سفارشات شما با کیفیت بالا انجام خواهد شد.

انجام زیرنویس اصفهان

تولید زیرنویس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

انجام زیرنویس اصفهان با کمترین هزینه

انجام زیرنویس اصفهان با کمترین هزینه ی ممکن انجام می شود. همانطور که کمی بالاتر توضیح دادیم شما می توانید چندین سفارش تولید زیرنویس در ایران تایپیست ثبت کنید. به خاطر اینکه بیشتر از صدها تولید کننده ی زیرنویس به صورت دورکاری با ما همکاری می کنند. این افراد می توانند با کیفیت ترین و بهترین زیرنویس ها را برای فیلم، ویدئو یا تیزر مورد نظر شما تهیه کنند. سپس شما مشتری گرامی می توانید نتیجه ی نهایی را به صورت آنلاین در محل سکونت تان در اصفهان دریافت کنید. برای انجام هیچ یک از مراحل ثبت سفارش در ایران تایپیست، نیازی نیست که به صورت حضوری به شرکت ایران تایپیست مراجعه نمایید. ما در ایران تایپیست به ارائه خدمات نامحدود و کیفیت باور داریم و به همین خاطر توانسته ایم نظر تعداد بسیار زیادی از مشتریان را به سمت خود جلب کنیم.

انجام زیرنویس اصفهان با کمترین هزینه، یکی از جمله بزرگترین و مهم ترین خدمات تیم ایران تایپیست به شمار می آید. در شرکت ایران تایپیست برای ارائه ی خدمات تولید زیرنویس، معمولا ترجمه، پیاده سازی زیرنویس و هماهنگ سازی ِآن با نسخه اصلی فیلم یا ویدیو، انجام می شود. همچنین قبل از ثبت سفارش می توانید از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید. در ایران تایپیست خدمات پیاده سازی زیرنویس، مجزا از خدمات ترجمه در نظر گرفته می شود.

زیرا برخی از مشتریانی که در ایران تایپیست سفارشات ِ انجام زیرنویس اصفهان را ثبت میکنند صرفا به استفاده از خدمات ترجمه نیاز دارند. این در حالی است که عده ای از مشتریان ترجیح می دهند که از خدمات پیاده سازی زیرنویس استفاده کنند. 

در شرکت ایران تایپیست خدمات انجام زیرنویس اصفهان با کمترین هزینه ی ممکن برای کلیه زبان ها انجام می شود. شما می توانید جهت ترجمه و پیاده سازی زیرنویس ویدیو ها به کلیه ی زبان ها نظیر انگلیسی زبان، فرانسوی، چینی، عربی، ترکی و غیره در ایران تایپیست سفارش آنلاین ثبت کنید. اگر قصد دارید تا عواملی که بر روی محاسبه ی هزینه سفارش تان تاثیر می گذارند را مشاهده کنید، پیشنهاد می کنیم به منوی «لیست خدمات» و منوی «هزینه و زمان» در سایت ایران تایپیست مراجعه کنید. در زیر منوی «زیرنویس» توضیحات کاملی در مورد عوامل موثر بر هزینه ی زیرنویس و شرایط پذیرش سفارشات ِمربوط به این زمینه ی تخصصی داده شده است.

انجام زیرنویس اصفهان

تولید زیرنویس اصفهان

انجام زیرنویس اصفهان برای راهنمای سفر توریستها

انجام زیرنویس اصفهان برای راهنمای سفر توریستها و سایر فیلم های مرتبط با حوزه ی توریسم، در ایران تایپیست انجام می شود.بسیاری از فیلم های حوزه ی گردشگری که در شبکه های اجتماعی و وب سایت ها قرار می گیرند، دارای زیرنویس هستند. این زیرنویس ها باید با بالاترین کیفیت انجام شوند تا توریست های خارجی بتوانند با محتوای آنها ارتباط برقرار کنند. اگر در زمینه ی تولید فیلم ها و ویدئو های آموزشیِ راهنمای توریست ها در اصفهان فعالیت می کنید، می توانید برای تولید زیرنویس انگلیسی – و همینطور سایر زبان ها – به ایران تایپیست اعتماد کنید.

انجام زیرنویس اصفهان برای راهنمای سفر توریستها با توجه به ماهیت فیلم ها یا ویدئو ها انجام می شود. اما این به چه معناست؟ زمانی که داخل سایت ما سفارش آنلاین تولید زیرنویس ثبت می کنید، باید نوع و زمینه ی فیلم یا ویدئو مورد نظر را هم انتخاب کنید. زیرا زمینه یا موضوع ِفیلم تاثیر بسیار زیادی روی نحوه ی ترجمه یا پیاده سازی زیرنویس دارد. اغلب ویدئو ها یا فیلم هایی که برای انجام زیرنویس جهت راهنمایی توریستها به ایران تایپیست سپرده می شوند، به حوزه ی گردشگری مربوط می شوند.

پس ترجمه و پیاده سازی ِآنها باید با در نظر گرفتن پرسونای مخاطب (که توریست ها هستند) انجام شود. در صورتی که این نوع از سفارشات را داخل سایت ما ثبت کنید، می توانید مطمئن باشید که آنها را با بهترین کیفیت انجام می دهیم. زیرا به خوبی از حساسیتِ زیرنویسِ فیلم ها و ویدئو هایی که برای توریست های خارجی نمایش داده می شوند، آگاه هستیم. هر نوع غلط املایی یا جمله بندی اشتباه که به عدم درک صحیح محتوای فیلم یا ویدئو منجر شود، زیان بار است. ایران تایپیست قبل از تحویل کامل سفارش ها به مشتریان، آنها را به طور کامل از نظر کیفیت بررسی و آنالیز می کند. بنابراین خیال تان از بابت کیفیت می تواند راحت باشد.

انجام زیرنویس اصفهان

زیرنویس کلیپ های اینستاگرامی

انجام زیرنویس اصفهان برای کلیپ های اینستاگرام

یکی از جمله خدمات مهم تیم ایران تایپیست، اجرا و پیاده سازی یا انجام زیرنویس اصفهان برای کلیپ های اینستاگرام است. امروزه، کمتر کلیپی را در اینستاگرام می توانید پیدا کنید که بدون زیرنویس باشد. معمولاً کلیپ های اینستاگرامی دارای زیرنویس انگلیسی یا فارسی هستند. اگر برای ویدئو ها یا فیلم های مربوط به گردشگری در اصفهان سفارش تولید زیرنویس ثبت می کنید، می توانید مطمئن باشید که فایل زیرنویسِ آن را به صورت کاملا با کیفیت به شما تحویل خواهیم داد.

پس از انجام زیرنویس اصفهان برای کلیپ های اینستاگرام در شرکت ایران تایپیست و به محض ِ فرا رسیدن Deadline پروژه، فایل نهایی به شما مشتری گرامی تحویل داده می شود. شما می توانید کار تولید زیرنویس فیلم، ویدئو یا سریال مورد نظر خود را به ما بسپارید. شما همچنین می توانید برای پرداخت هزینه ی سفارشات خود از خدمات تسهیلات پرداخت در شرکت ما بهره مند شوید. خدمات تسهیلات پرداخت شامل قسط بندی سفارش یا بهره مندی از تخفیف ویژه می شود. شما مشتری گرامی همچنین می توانید برای هرچه سریعتر تحویل گرفتن نتیجه ی نهایی سفارش تان، نوع تحویل را «فوری» انتخاب کنید. شایان ذکر که در صورتی که نوع تحویل سفارش تان را «فوری» انتخاب کنید، هزینه ای که باید بپردازید دو برابر بیشتر از حالت عادی محاسبه خواهد شد. پس حتما به این نکته توجه داشته باشید.

انجام زیرنویس اصفهان برای کلیپ های اینستاگرام، با در نظر گرفتن موضوع آن کلیپ انجام می شود. در شرکت ایران تایپیست، توجه به موضوع و ماهیت ِفیلم ها و یا ویدئو ها بسیار مهم است. به همین خاطر اغلب کسانی که مسئولیت ِانجام و پیاده سازی زیرنویس ها را بر عهده می گیرند، آشنایی نسبی و خوبی با موضوع و محوریت فیلم یا کلیپ ها دارند. به عنوان مثال اگر کلیپ مورد نظر مربوط به حوزه ی دیجیتال مارکتینگ باشد، تولید و ترجمه ی زیرنویس برای آن به شخصی سپرده می شود که یا در این زمینه تحصیل کرده است و یا تجربه کاری و نمونه کار های درخشان ِمتعدد دارد. شما می توانید در صورت وجود سوالات و یا ابهامات بیشتر با ما تماس حاصل کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

انجام زیرنویس اصفهان

انجام زیرنویس اصفهان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویسدوبلهتدوین ویدئوگویندگی یا روخوانی

سوالات متداول

برای محاسبه ی هزینه ی مربوط به هر تیزر، باید در ابتدا داخل سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنید.

زمان انجام و پیاده سازی هر زیرنویس متغیر است. به همین خاطر شما حتما باید در سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنید تا زمان تحویل ِکار مشخص شود.

بله شما می توانید طی تماس تلفنی از کارشناسان ما درخواست نمونه کار نمایید.

معمولا در کمتر از ده الی پانزده دقیقه، فاکتور آنلاین برای شما مشتری گرامی ارسال خواهد شد.


نویسنده: سارا اخلاقی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/11/1 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 611 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تولید زیرنویس اصفهان ساخت زیرنویس اصفهان تهیه زیرنویس اصفهان تولید سابتایتل اصفهان انجام فوری زیرنویس اصفهان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :