پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اصول تهیه پاورپوینت جلسه دفاع چیست؟

نویسنده: زهرا خلف زاده تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/14 ساعت 11:00:00 بازدید: 339 امتیاز 0 از 0 نظر

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع در هر دانشگاهی اصول و قواعد خاص خود را دارد. در مرحله اول باید مدت زمانی که توسط آموزش دانشگاه برای ارائه و سخنرانی دانشجویان تعیین شده است را در نظر بگیرید و تعداد اسلایدها و تایم مورد نظر برای ارائه مطالب درج شده در آن را بر اساس این بازه زمانی تقسیم بندی کنید تا به راحتی بتوانید تمامی نکات مد نظرتان را بیان کرده و از اشاره به نکته های ریز و درشت باز نمانید. در تهیه پاورپوینت جلسه دفاع باید این نکته را مد نظر قرار دهید که هرگز اسلایدها را پر از متن و تصویر نکنید، بلکه باید به صورت خلاصه‌وار و تیتر بندی شده، مطالب را درج کرده و به توضیح شفاهی آن‌ها بسنده کنید تا اسلایدهایتان برای حضار خسته کننده نباشد. نکته ی مهم دیگری که در تهیه پاورپوینت جلسه دفاع نباید فراموش کنید،شماره گذاری برای صفحات اسلایدها است تا داوران و حضار بتوانند بعد از سخنرانی شما، سوالات مربوطه را با اشاره به صفحه مورد نظر به راحتی بپرسند. در کنار این ها، قالب و تمی که برای تهیه پاورپوینت جلسه دفاع انتخاب می کنید، در جلب نظر حضار نقش بسزایی دارد. اولا سعی کنید که قالب پاورپوینت شما متناسب با موضوع پایان نامه شما باشد، ثانیا توجه کنید که این قالب درخور جلسه دفاع انتخاب شود و کودکانه نباشد.

 غیر از موارد گفته شده برای انتخاب قالب و تم، حتما این نکته را در نظر بگیرید که رنگ ها و قالب انتخابی شما با تجهیزات مکان تعیین شده برای جلسه دفاع همخوانی داشته باشد و در صفحه و پرده مورد نظر به خوبی قابل رویت بوده و خوانا باشد. انتخاب فونت، رنگ، کیفیت عکس‌ها، داشتن فهرست هوشمند و منو همگی در کیفیت پاورپوینت جلسه دفاع شما تاثیرگذار هستند. بدین جهت اگر می خواهید اقدام به تهیه و ساخت پاورپوینت برای جلسه دفاع پایان نامه خود کنید اما به اصول و قواعد مورد نیاز آن واقف نیستید، کافی است سفارش خود را به دست متخصصین ایران تایپیست بسپارید تا با صرف کمترین هزینه ها، با کیفیت ترین خروجی که مطابق قوانین است را در روز دفاع خود به همراه داشته باشید و با اعتماد به نفس بیشتری در این جلسه مهم و سرنوشت ساز حاضر شوید.

اصول تهیه پاورپوینت جلسه دفاع چیست؟

تهیه پاورپوینت دفاع

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تهیه پاورپوینتهزینه تهیه پاورپوینتاستخراج مقاله از پایان نامهتبدیل پایان نامه به کتاب

سوالات متداول

بله، پاورپوینت های جلسه دفاع باید تخصصی تر و با حساسیت بالاتری ساخته شوند و تمامی اصول آموزش دانشگاه در آن رعایت گردد.

ایران تایپیست با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه و واقف بودن بر تمامی اصول و قواعد ساخت پاورپوینت، بهترین مرکز تخصصی برای تهیه پاورپوینت های دفاع شما خواهد بود.

بله، علاوه بر ثبت حضوری سفارش در دفتر ایران تایپیست، شما می توانید از سراسر کشور از این خدمات به صورت آنلاین نیز بهره ببرید.

ایران تایپیست قادر است سفارش شما را در سه حالت عادی، فوری و نیمه فوری تحویل دهد و در واقع در هر زمانی که کاربر بخواهد قابل ارائه است.


نویسنده: زهرا خلف زاده تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/14 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 339 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اصول تهیه پاورپوینت جلسه دفاع قواعد تهیه پاورپوینت جلسه دفاع روند تهیه پاورپوینت جلسه دفاع اصول تهیه پاورپوینت دفاع تهیه پاورپوینت دفاع دانشگاه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :