پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع

نویسنده: دنیا ذاکری تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/14 ساعت 09:00:00 بازدید: 3621 امتیاز 0 از 0 نظر

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع از جمله کارهای تخصصی است که باید با حساسیت و دقت بالا انجام شود و دلیل آن نیز کاملا برای دانشجویان واضح است. اهمیت تهیه پاورپوینت جلسه دفاع زمانی مشخص می شود که شما باید نتیجه سال ها درس خواندن و تلاش خود را در مدت زمان محدودی در حضور داوران و اساتید ارائه دهید و از تلاشهای خود دفاع لازم را به عمل آورید تا بتوانید نمره لازم را از مرحله کسب کنید تفاوتی ندارد که دانشجوی چه مقطعی هستید، در هر حالت ساخت اسلاید و پاورپوینت از مهم ترین بخش های تحصیلی شما محسوب می شود. لذا برای آن که با نحوه ی تهیه پاورپوینت جلسه دفاع آشنا شوید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا از خدمات بی نظیر مجموعه ایران تایپیست بهره مند شوید.

اصول تهیه پاورپوینت جلسه دفاع چیست؟

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع در هر دانشگاهی اصول و قواعد خاص خود را دارد. در مرحله اول باید مدت زمانی که توسط آموزش دانشگاه برای ارائه و سخنرانی دانشجویان تعیین شده است را در نظر بگیرید و تعداد اسلایدها و تایم مورد نظر برای ارائه مطالب درج شده در آن را بر اساس این بازه زمانی تقسیم بندی کنید تا به راحتی بتوانید تمامی نکات مد نظرتان را بیان کرده و از اشاره به نکته های ریز و درشت باز نمانید. در تهیه پاورپوینت جلسه دفاع باید این نکته را مد نظر قرار دهید که هرگز اسلایدها را پر از متن و تصویر نکنید، بلکه باید به صورت خلاصه‌وار و تیتر بندی شده، مطالب را درج کرده و به توضیح شفاهی آن‌ها بسنده کنید تا اسلایدهایتان برای حضار خسته کننده نباشد. نکته ی مهم دیگری که در تهیه پاورپوینت جلسه دفاع نباید فراموش کنید،شماره گذاری برای صفحات اسلایدها است تا داوران و حضار بتوانند بعد از سخنرانی شما، سوالات مربوطه را با اشاره به صفحه مورد نظر به راحتی بپرسند. در کنار این ها، قالب و تمی که برای تهیه پاورپوینت جلسه دفاع انتخاب می کنید، در جلب نظر حضار نقش بسزایی دارد. اولا سعی کنید که قالب پاورپوینت شما متناسب با موضوع پایان نامه شما باشد، ثانیا توجه کنید که این قالب درخور جلسه دفاع انتخاب شود و کودکانه نباشد.

 غیر از موارد گفته شده برای انتخاب قالب و تم، حتما این نکته را در نظر بگیرید که رنگ ها و قالب انتخابی شما با تجهیزات مکان تعیین شده برای جلسه دفاع همخوانی داشته باشد و در صفحه و پرده مورد نظر به خوبی قابل رویت بوده و خوانا باشد. انتخاب فونت، رنگ، کیفیت عکس‌ها، داشتن فهرست هوشمند و منو همگی در کیفیت پاورپوینت جلسه دفاع شما تاثیرگذار هستند. بدین جهت اگر می خواهید اقدام به تهیه و ساخت پاورپوینت برای جلسه دفاع پایان نامه خود کنید اما به اصول و قواعد مورد نیاز آن واقف نیستید، کافی است سفارش خود را به دست متخصصین ایران تایپیست بسپارید تا با صرف کمترین هزینه ها، با کیفیت ترین خروجی که مطابق قوانین است را در روز دفاع خود به همراه داشته باشید و با اعتماد به نفس بیشتری در این جلسه مهم و سرنوشت ساز حاضر شوید.

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع

تهیه پاورپوینت دفاع

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع از پایان نامه ارشد

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع در مقطع ارشد مانند سایر مقاطع تحصیلی در دانشگاه اهمیت زیادی دارد. دانشجو در این مقطع پس از گذراندن مراحل آزمایشگاهی، عملیاتی، تحقیقاتی و نگارش پایان نامه، باید در حضور اساتید راهنما، داوران، مشاور و سایر حضار اقدام به سخنرانی و معرفی پایان نامه و دفاع از عملکرد خود در راستای پژوهش های علمی انجام شده برای موضوع پایان نامه کند. لذا داشتن یک ابزار قوی و قدرتمند که در این جلسه بتواند کمک کننده و پیش برنده جلسه ارائه باشد، بسیار حائز اهمیت است و از همین جهت فرایند تهیه پاورپوینت جلسه دفاع بسیار مهم تلقی می شود و برای دانشجویان می تواند سرنوشت ساز باشد.

بسیاری از اساتید و حضار در جلسه دفاع، برای اطلاع از موضوع پایان نامه شما، تنها به بیان شفاهی‌تان و بررسی مطالب درج شده در اسلایدهای پاورپوینت ارائه شما اکتفا می کنند، بدین منظور شما به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد نباید از هیچ تلاشی برای تهیه پاورپوینت جلسه دفاع خود دریغ کنید تا بتوانید علاوه بر ارائه اصولی، توجه مخاطبانتان را به خوبی جلب کرده و در فرایند انتقال مفاهیم موفق عمل کنید. ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین تیم تهیه پاورپوینت که خود روزگاری تمامی این مراحل را پشت سر گذرانده‌اند، آماده است تا در روند تهیه پاورپوینت جلسه دفاع از پایان نامه ارشد، همکاری های لازم را با شما داشته باشد.  تا با در دست داشتن یک پاورپوینت قدرتمند به عنوان ابزاری تخصصی که از آن به عنوان لازمه جلسه ی دفاع نیز یاد می شود، بتوانید پرزنتیشن و ارائه ی مطلوبی را به نمایش بگذارید و نمره مورد نظر خود را به دست آورید. تفاوتی ندارد که رشته ی تحصیلی شما در مقطع ارشد چیست، هلدینگ بزرگ ایران تایپیست با در اختیار افرادی که در رشته های مختلف فارغ التحصیل شده اند، برای ساخت و تهیه پاورپوینت جلسه دفاع شما اقدام به ارجاع دادن اختصاصی می کند تا سفارش مورد نظر با بالاترین کیفیت انجام شود.

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع

پاورپوینت دفاع ارشد

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع از رساله دکتری را به کجا بسپاریم؟

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع برای یک دانشجوی مقطع دکتری از آن جهت بسیار مهم است که اولا دانشجو با گذراندن دو مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، باید به روند تهیه پاورپوینت جلسه دفاع کاملا واقف باشد، در ثانی به کمک این پاورپوینت باید بتواند نظر داوران و حضار را جهت تایید رساله خویش در این مقطع جلب کند و نتایج پژوهش های خود را با کیفیت هرچه بهتر منتقل کند. از آنجایی که رساله دکتری برای دانشجویان این مقطع اهمیت زیادی دارد، لذا باید وقت و زمان کافی برای ساخت پاورپوینت جلسه دفاع آن صرف شود و سلیقه و مهارت تخصصی در تهیه آن به کار گرفته شود تا مسیر برای تایید رساله هموارتر گردد.  طراحی و تهیه پاورپوینت جلسه دفاع از رساله باید علاوه بر حرفه ای بودن، کامل و بی نقص و درخور این جلسه ی مهم و رسمی باشد.

بدین منظور اگر وقت و فرصت کافی برای ساخت و طراحی پاورپوینت جلسه دفاع خود ندارید و می خواهید روز دفاع از رساله خود را بی دغدغه و به دور از استرس های فرایند تهیه پاورپوینت طی کنید، بهترین کار برون سپاری آن است. هلدینگ بزرگ ایران تایپیست با استخدام فارغ التحصیلانی که مهارت و دانش لازم را در روند تهیه پاورپوینت برای مقاطع مختلف دارند، به کمک شما دانشجویان عزیز شتافته است و با ارائه خدمات بی نظیر خود در حوزه ی دانشجویی، استفاده از بهترین مجموعه از عناصر لازم برای یک دانشجو را به صورت حضوری و غیر حضوری در تمامی نقاط کشور در دسترس قرار داده است. کافی است در سایت ایران تایپیست ثبت نام کنید و سفارش تهیه پاورپوینت جلسه دفاع از رساله خود را ثبت کنید، تا ضمن دریافت مشاوره های رایگان و صدور فاکتور هزینه آنی، تصمیم خود را برای نهایی سازی سفارش قطعی کنید و ریش و قیچی را به دست کارشناسان ما بسپارید و با خیالی آسوده به آماده سازی متن سخنرانی و پرزنتیشن خود بپردازید.

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع

پاورپوینت دفاع دکتری

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع به صورت فوری و سریع

به طور کلی دوران دانشجویی به گونه ای است که یک دانشجو وقت و فرصت کافی برای انجام خیلی از فعالیت های زمان‌بر مانند تهیه پاورپوینت جلسه دفاع را ندارد و از آنجایی که واحد پایان نامه نقش بسیار پر رنگی را برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دارد، این مسئله به دلیل انجام فعالیت های علمی و پژوهشی حرفه ای در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی بیشتر دیده می شود. به همین دلیل این کمبود وقت باعث می شود که طراحی و تهیه پاورپوینت جلسه دفاع به لحظات آخر یا اصطلاحاً دقیقه 90 موکول شود و همین مسئله باعث ایجاد تنش و افزایش استرس در بین دانشجویان خواهد بود، در نهایت ممکن است باعث بروز مشکلات و مسائل جبران ناپذیری در روز دفاع شود. اگر برای روز دفاعیه خود نیاز به ساخت و تهیه پاورپوینت دارید اما مانند سایر دانشجویان فرصت یا مهارت کافی برای تهیه پاورپوینت جلسه دفاع ندارید، نگران نباشید. ایران تایپیست به عنوان مجموعه ی بزرگ خدمات دانشجویی در کنار شماست تا به نتیجه مطلوب خود برسید و روز دفاع خود را بدون نگرانی از کیفیت پاورپوینتتان به خوبی طی کنید. کافی است در سایت ما ثبت نام کرده و وارد پنل کاربری خود شوید و سفارش تهیه پاورپوینت جلسه دفاع خود را ثبت کنید.

ضمنا این امکان برای شما فراهم شده است تا از این خدمات به صورت فوری و سریع نیز بهره ببرید، بدین ترتیب فراموش نکنید که سفارش خود را در لاین فوری ایران تایپیست ثبت نمایید تا کارشناسان ما با ارجاع دهی تخصصی و فوری سفارش شما به طراحان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با کیفیت ترین خروجی را برای شما ارسال کنند. دقت کنید که لاین فوری خدمات به دلیل کاهش زمان و فورس بودن سفارش، هزینه ای دو برابری نسبت به سفارش‌های عادی خواهد داشت، با این وجود به دلیل پایین بودن تعرفه ها، مناسب‌ترین قیمت ها را در ایران تایپیست تجربه خواهید کرد.

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع

سفارش تهیه پاورپوینت فوری

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع با نرخ دانشجویی

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع یکی از مهم ترین بخش های دوران دانشجویی و تحصیلی محسوب می شود، چه بسا شما زحمات زیادی را برای پایان نامه خود کشیده اید اما با طراحی و ساخت اسلاید به شکل آماتوری نتوانسته اید نمره مورد نظر خود را دریافت کنید. غیر از مسئله نمره، زمانی که شما از کیفیت پاورپوینت خود راضی نباشید از لحاظ روان‌شناختی نمی توانید تمام تمرکز خود را بر روی سخنرانی معطوف کنید و همین باعث پایین آمدن اعتماد به نفس شما خواهد شد. در فرایند تهیه پاورپوینت جلسه دفاع باید ساختار اصلی آن رعایت شود و با کمک ایجاد یک فهرست هوشمند، طراحی آن را جذاب تر و حرفه ای تر کنید. ضمنا دقت کنید که استفاده از اینفوگرافیک ها و انیمیشن ها تاثیر به سزایی در پربار بودن پاورپوینت شما خواهد داشت لذا در استفاده از آن افراط و تفریط نکنید.  بدین ترتیب اگر قصد دارید که سفارش تهیه پاورپوینت جلسه دفاع خود را برون سپاری کنید بهترین گزینه پیش روی شما ایران تایپیست خواهد بود که با واقف بودن بر اصول و قوانین تهیه پاورپوینت جلسه دفاع در مقاطع مختلف، توانسته است با ساخت اسلاید های مناسب و درخور جلسه دفاع، رضایت کاربران و دانشجویان عزیز را جلب کند.

ضمن آن که با تمهیدات و سیاست هایی که ایران تایپیست در نظر گرفته است، تمامی نرخ ها را به گونه ای تنظیم شده است که شما دانشجویان عزیز می‌توانید به راحتی از این خدمات استفاده کنید و با شرایط پرداخت اقساطی، از نظر مالی در مضیقه قرار نگیرید. علاوه بر آن با ارسال دعوت‌نامه از طریق پنل کاربری به 30 نفر از دوستانتان می‌توانید از کوپن تخفیف 6 درصدی برای تمامی سفارش‌های خود استفاده کنید. جالب است بدانید که در ایران تایپیست به دلیل حضور کارشناسان تحصیل کرده در رشته های مختلف، محدودیتی از نظر نوع موضوع و رشته برای تهیه پاورپوینت جلسه دفاع وجود نداشته و این مرکز تخصصی با ارائه گارانتی و تضمین تمامی سفارش‌ها، توانسته است گام بزرگی را در پشتیبانی خدماتش بردارد.

تهیه پاورپوینت جلسه دفاع

تهیه پاورپوینت دفاع با قیمت دانشجویی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تهیه پاورپوینتهزینه تهیه پاورپوینتخدمات دانشجوییخلاصه نویسی

سوالات متداول

از نظر نوع رشته در ایران تایپیست هیچ محدودیتی وجود ندارد.

ایران تایپیست با پشتیبانی بیش از 32 زبان زنده ی دنیا، آماده ساخت پاورپوینت مدنظر شما به زبان های مختلف است.

در سفارش‌های فوری هزینه ها به صورت دو برابر سفارش‌های عادی محاسبه می گردد.

با ارسال دعوت‌نامه به 30 نفر از دوستان خود از طریق پنل کاربری می‌توانید از کوپن های تخفیف بهره مند شوید.


نویسنده: دنیا ذاکری تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/14 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 3621 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تهیه پاورپوینت دفاع تهیه پاورپوینت دفاع ارشد تهیه پاورپوینت جلسه دفاع دکتری ساخت پاورپوینت جلسه دفاع تهیه پاورپوینت دفاع با قیمت دانشجویی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :