پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا در سفارش ترجمه تخصصی قیمت تایپ جداگانه محاسبه می‌شود؟

نویسنده: مینا رسولی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/7/16 ساعت 14:35:58 بازدید: 652 امتیاز 5 از 1 نظر

بعضی از مترجمان ممکن است علاوه بر داشتن مهارت در زمینه ترجمه تخصصی متون با موضوعات گوناگون به زبان‌های مختلف، توانایی تایپ متن را نیز به شکل کاملا حرفه‌ای و تخصصی داشته باشند و بتوانند متن ترجمه شده را به شکل و ساختاری که کاربر درخواست آن را داده است انجام دهند؛ برای تایپ دقیق و تخصصی یک متن، لازم است که دقت، سرعت و تمرکز را به کار گرفته تا بتوان تایپ متن تخصصی را با کیفیت هر چه بیشتر انجام داد.

 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

با توجه به این موضوع یک فرد برای انجام تایپ و ترجمه به شکل تخصصی و همزمان، باید توانایی خاصی داشته باشد و بتواند با دقت هر چه تمام این دو کار را به دور از هر گونه اشتباه و با کیفیتی بسیار بالا انجام دهد. در اکثر سفارش‌هایی که برای ترجمه تخصصی و تایپ ثبت می‌شود، مترجمان کار ترجمه و تایپ را با هم انجام می‌دهد و نیازی به تایپ متن توسط یک تایپیست متخصص نخواهد بود. با این حال ممکن است در مواردی استثنا پیش بیاید و کار تایپ و ترجمه به شکل جداگانه انجام شود. اما سوال این است که قیمت ترجمه تخصصی و تایپ به شکل جداگانه محاسبه می‌شود و یا این هزینه به طور یکجا تعیین می‌شود؟ باید گفت که با توجه به این که کار ترجمه تخصصی و تایپ توسط یک فرد صورت می‌گیرد، قیمت ترجمه تخصصی و تایپ را با توجه به عوامل تعیین کننده هزینه ترجمه تخصصی محاسبه می‌کنند؛ عواملی چون حجم متن، زبان ترجمه و... . اما در مواقعی ممکن است کاربران نیاز داشته باشند که فرمول یا عباراتی خاص در متن مورد نظر تایپ شود که تایپ این فرمول‌ها و اصطلاحات تخصصی، به مهارت و تمرکز بالایی نیاز خواهد داشت. بنابراین در صورت این که کاربران الگوریتمی خاص را برای تایپ در نظر گرفته و در واقع سفارشی مخصوص را جهت انجام کار تایپ و ترجمه ثبت کنند، قیمت ترجمه تخصصی و تایپ بیشتر می‌شود.

آیا در سفارش ترجمه تخصصی قیمت تایپ جداگانه محاسبه می‌شود؟ 

محاسبه قیمت ترجمه تخصصی و تایپ

آیا قیمت ترجمه تخصصی و تایپ جداگانه مورد محاسبه قرار می گیرد؟

معمولا ترجمه به همراه تایپ به دست مشتری می رسد. اینکه قیمت ترجمه تخصصی و تایپ به شکل جداگانه ای مورد محاسبه قرار می گیرد یا خیر؟ سوال خیلی از افراد و به ویژه دانشجویان می باشد. به طور کلی ترجمه و تایپ دو مقوله جدا از هم هستند. ممکن است شما تنها به تایپ بدون ترجمه نیاز داشته باشید. در چنین حالتی می توانید فایل دست نوشته، پادکست و انواع فایل های صوتی و تصویری خود را به جهت تایپ بدون ترجمه به مراکز مختلف بسپارید. اما گاهی اوقات شما نیاز به ترجمه یک متن از زبانی به زبان دیگر دارید. طبیعتا می خواهید فایل ترجمه خود را تایپ شده تحویل بگیرید. در این صورت نیازی نیست که هم سفارش ترجمه خود را به ثبت برسانید و هم درخواست تایپ را جداگانه ثبت کنید. بنابراین قیمت ترجمه تخصصی و تایپ هم جداگانه حساب نمی شود.

آیا در سفارش ترجمه تخصصی قیمت تایپ جداگانه محاسبه می‌شود؟

ترجمه با تایپ رایگان

برای برآورد قیمت ترجمه تخصصی و تایپ، بیشتر به زبان و موضوع متن، تعداد کلمات آن و سایر عوامل دیگر توجه می کنند. بنابراین هزینه ای جداگانه برای تایپ متن ترجمه شده در مراکز ترجمه از مشتری گرفته نمی شود. تایپ متن ترجمه شده شما رایگان انجام می گیرد. تایپ رایگان به همراه ترجمه متن را می توانید از مراکز معتبری همچون: موسسه ایران تایپیست، دریافت نمایید. مترجمان حرفه ای موجود در این موسسه، همزمان با ترجمه متن، اقدام به تایپ آن نیز می کنند تا دیگر نیازی به ترجمه در برگ نوشته و تایپ مجدد آن نباشد. قیمت ترجمه تخصصی و تایپ نیز در این موسسه با همدیگر بدون تأثیر هزینه تایپ در ترجمه برای شما مورد محاسبه قرار می گیرد. بدین ترتیب می توانید هم از وقت خود و هم هزینه های خویش صرفه جویی کنید.

آیا هزینه تایپ سفارش های ترجمه متون ریاضی و شیمی هم رایگان است؟

پیشتر گفته شد که قیمت ترجمه تخصصی و تایپ جداگانه مورد محاسبه قرار نمی گیرد. به این ترتیب که مترجم، متن ترجمه شده را تایپ می کند تا مشتری مجبور به پرداخت هزینه جداگانه ای برای تایپ نشود. اما گاهی اوقات بسته به نوع سفارش های شما، تایپ هم می تواند روی هزینه نهایی تأثیرگذار باشد. تایپ متون ریاضی و فیزیک یا شیمی و مقالاتی از این دست با توجه به وجود فرمول های پیچیده، کار ساده ای نیست. با توجه به سخت بودن این فرآیند و زمان بر بودن آن قیمت ترجمه تخصصی و تایپ در این سفارش ها جداگانه حساب می شود. بدین ترتیب مشتری می بایست هزینه ای هم بابت تایپ متن ترجمه شده خود در این سفارش ها بپردازد. هر چند که چندان تأثیر زیادی روی نهایی ندارد؛ اما بایستی تا پیش از ثبت سفارش مشتری، شفاف سازی صورت گرفته و به وی اعلام شود.

آیا در سفارش ترجمه تخصصی قیمت تایپ جداگانه محاسبه می‌شود؟

محاسبه قیمت ترجمه تخصصی و تایپ جداگانه

قیمت ترجمه تخصصی و تایپ مقالات و متون ریاضی و فیزیک یا شیمی و درس هایی از این قبیل، جداگانه حساب می شود. این مسئله تقریبا در تمامی مراکز ترجمه و تایپ در نظر گرفته می شود. چرا که مترجم مربوطه می بایست در کنار ترجمه ای که انجام می دهد؛ زمان زیادی را برای تایپ فرمول ها و معادله های مختلف تلف نماید. در نتیجه هزینه تایپ این فرمول ها و معادله ها هم می تواند روی قیمت ترجمه تخصصی و تایپ سفارش های شما موثر باشد. در موسسه ایران تایپیست نیز این گونه است. البته شما یک سفارش را جداگانه ثبت می کنید. اما با توجه به این مسئله که تمامی سفارش های ترجمه در این موسسه، تایپ شده به مشتری تحویل داده می شود؛ بایستی به این نکته واقف باشید. بیشتر سفارش های ترجمه با تایپ رایگان هستند. به غیر از سفارش هایی که در آن ها فرمول و معادلات پیچیده وجود دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه کتابترجمه مقالهارزانترین ترجمه ایران

سوالات متداول

بله. نوع فایل در هزینه تایپ و ترجمه تاثیر می‌گذارد.

بسته به درخواست کاربر برای تایپ متن، هزینه متفاوتی برای تایپ و ترجمه تعیین می‌شود.

ایران تایپیست کار تایپ و ترجمه توسط نیروهایی متخصص و کاربلد انجام می‌شود.

برای ترجمه تخصصی از روش‌های طبیعی استفاده شده و کار ترجمه توسط مترجمان متخصص و حرفه‌ای انجام می‌شود.


نویسنده: مینا رسولی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/7/16 ساعت 14:35:58 تعداد بازدید: 652 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه تایپ رایگان در سفارش ترجمه تخصصی قیمت ترجمه تخصصی تعرفه ترجمه تخصصی و تایپ برآورد هزینه های ترجمه تخصصی محاسبه هزینه ترجمه تخصصی و تایپ

دیدگاه کاربران

کامیار صوفی | 1400-7-7 ساعت 14:41:12 امتیاز :

سلام خسته نباشید.ممنون بخاطر اینکه ترجمه کتابمو به شکل احسن انجام دادین. ضمنا قیمتشم خیلی مناسب بود

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :