جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا امکان ترجمه تخصصی برنامه های ویدیویی نجومی وجود دارد؟

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/6/2 ساعت 12:14:54 بازدید: 923 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی نجوم در ایران تایپیست خدمتی نیست که تنها ترجمه متون را مدنظر قرار دهد؛ در این مجموعه با برقراری همکاری عالی با مترجمین متخصص و باتجربه امکان ترجمه در هر زمینه ای در رشته نجوم فراهم شده است. به همین دلیل می بینیم روزانه نه تنها متون و مقالات تخصصی اخترشناسی ترجمه نمی شوند، بلکه ویدیوها و پادکستهای فراوانی نیز ترجمه می گردند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

باید پذیرفت تنها نوشته ها نمی توانند در انتقال مفاهیم علمی و اخبار در روزگاری که شبکه های اجتماعی پر از ویدیو هستند، موفق عمل نماید. افراد اکنون جلب فیلم ها و پادکست می شوند، شاید افراد دیگر فرصت و زمان قبل را در اختیار ندارند و یا با توجه به ظهور شبکه های اجتماعی و ورود اینترنت در منازل همه سلایق تغییر نموده است.

 به هر حال حتی با توجه به آنلاین شدن تدریس و کلاسها، دیگر جزوه و کتب نیز در این زمینه نیز پاسخگو نیستند اکنون دانشجویان با ویدیوها بیشتر می توانند ارتباط برقرار کنند و مطالب را بیاموزند؛ بنابراین تهیه و ترجمه ویدئوهای تخصصی هم برای عوام و هم برای متخصصین و دانشجویان اخترشناسی و نجوم توجه خاصی را می طلبد. با عقب ماندن از روشهای نوین آموزش نجوم که علمی زنده و پویاست و همه دنیا به آن علاقه مند هستند در کشورمان مهجور خواهد شد، لذا در ایران تایپیست ترجمه تخصصی برنامه های ویدیویی نجومی جایگاه ویژه ای دارد.

آیا امکان ترجمه تخصصی برنامه های ویدیویی نجومی وجود دارد؟

مزیت ترجمه تخصصی نجوم در ایران تایپیست

مترجمین ایران تایپیست از یک سو متخصص نجوم هستند و از سوی دیگر به زبان مبدا و مقصد تسلط کافی دارند تا هم ویدئوهای آموزشی نجوم به خوبی و درستی ترجمه گردند و  هم به جذابیت محتوا وفادار بمانند و همچنین با توجه به تسلط به زبان، سرعت کار بالا باشد. لازم به ذکر است حتی ویدیوهایی که اخبار هستند نیز با حساسیت بالایی ترجمه میشوند تا مخاطب عام و خاص به ان علاقه مند شده و به تماشا ادامه دهند.

ترجمه تخصصی برنامه های ویدیویی نجومی؛ خدمتی جدید به دانشجویان

شاید تصور شود که تنها متن ترجمه می شود. اما ترجمه تخصصی برنامه های ویدیویی نجومی نیز یکی از خدمت های جدیدی است که توسط مراکز مختلف انجام می گیرد. بنابراین تنها این گونه نیست که مترجمین، فایل های ورد تایپ شده را در جهت ترجمه تحویل دهند. هر چند که متداول ترین حالت ممکن این گونه است که دانشجویان رشته نجوم نیز همانند سایر دانشجویان، بایستی متنی را به مترجم آن زبان نوشته شده بسپارند. اما گاهی اوقات متنی وجود ندارد. به این صورت که یک سری برنامه های ویدیویی ضبط شده هستند که بایستی متن آن ها را ترجمه کرد. در ترجمه تخصصی برنامه های ویدیویی نجومی، مترجم می تواند ابتدا متن گفتگوی رد و بدل شده در ویدیو را بنویسد و سپس اقدام به ترجمه آن کند. البته مترجمی که در کار و حرفه خود مهارت بالایی داشته باشد؛ می تواند ابتدا تمامی صحبت های موجود در ویدیو را گوش دهد و جمله جمله آن ها را بلافاصله ترجمه کند.

ترجمه تخصصی برنامه های ویدیویی نجومی، خدمتی جدید است که در موسسه های معتبر انجام می گیرد. موسسه هایی که چنین خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهند؛ از وجود بهترین مترجمان بهره می جویند. چون مترجم برنام های ویدیویی، بایستی به خوبی با تلفظ واژگان هم آشنا باشد. به این صورت که با هر بار پخش شدن ویدیو، بتواند صحبت های موجود در آن را متوجه شود و آن را ترجمه کند. بنابراین ترجمه تخصصی برنامه های ویدیویی نجومی نسبت به ترجمه متن، سخت تر است. موسسه ایران تایپیست، با این اوصاف می تواند یکی از گزینه های جذاب پیش روی شما تلقی گردد. چرا که در این موسسه، مترجمان مسلط به نجوم وجود دارند که با اصطلاحات و واژگان تخصصی موجود در این رشته به خوبی شناخت دارند. با توجه به قوی بودن شنیداری آن ها و تجربه ترجمه تخصصی برنامه های ویدیویی نجومی، می توانند ویدیوهای شما را ترجمه کنند. پس بهتر است به صورت آنلاین سفارش های خود را به این موسسه، بسپارید.

آیا امکان ترجمه تخصصی برنامه های ویدیویی نجومی وجود دارد؟

ترجمه تخصصی فایل های نجوم

هزینه های مربوط به ترجمه تخصصی فایل های نجوم

هزینه سفارش ترجمه تخصصی برنامه های ویدیویی نجومی و چگونگی محاسبه آن با سفارش های متنی متفاوت است. در سفارش متنی، هزینه هر سفارش را بر اساس تعداد کلمات مورد محاسبه قرار می دهند. اما در این نوع از سفارش ها، بر حسب تعداد دقائق فایل ویدیویی، هزینه را مورد محاسبه قرار می دهند. ضمن اینکه طبیعتا شما برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی برنامه های ویدیویی نجومی خود می بایست هزینه بیشتری را پرداخت کنید. چون مترجم در این نوع از سفارش ها، می بایست ابتدا وقتی را برای گوش کردن فایل شما صرف کند. سپس آن را همزمان تایپ و ترجمه کند. افزون بر آن کار مترجم در این نوع از سفارش ها به مراتب سخت تر است. پس بدیهی است که بایستی هزینه بیشتری را نیز دریافت کند. علاوه بر آن عوامل مختلفی دیگری در هزینه ها دخیل هستند. زبان گفتگوی ویدیو، وجود لهجه یا فصیح بودن زبان، میزان سختی و تخصصی بودن متن، تند یا شمرده شمرده گفتن مطالب و... همگی روی قیمت موثر هستند.

آیا امکان ترجمه تخصصی برنامه های ویدیویی نجومی وجود دارد؟

ترجمه تخصصی برنامه های ویدیویی نجومی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویسترجمه وب سایتدوبلهترجمه دانشجویی

سوالات متداول

در خدمات ترجمه تخصصی نجوم، ترجمه ویدیو هر زمان که کاربر بخواهد قابل تحویل می باشد. به همین دلیل تحویل فوری نیز امکان پذیر است

بله در ایران تایپیست این امکان وجود دارد ویدیو به خوبی ترجمه شده و به صورت زیرنویس درج گردد.  ترجمه ویدیو با کیفیت می باشد.

بله این امکان وجود دارد که  مترجم به دیالوگها گوش داده و دیالوگ ها را  ترجمه و تایپ شده تحویل کاربر دهد.

ترجمه ویدیو توسط مترجمین متخصص و باتجربه انجام می شود که هم به نجوم و هم به زبان های خارجی تسلط دارند.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/6/2 ساعت 12:14:54 تعداد بازدید: 923 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی فایل ویدیوئی نجوم ترجمه تخصصی فایل اخترفیزیک ترجمه تخصصی ویدیو ستاره شناسی ترجمه تخصصی فایل نجوم ترجمه تخصصی آموزش فیزیک نجوم

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :