چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

کدام مرکز سفارشات گویندگی می‌پذیرد؟

نویسنده: زهرا خلف زاده گویندگی تاریخ انتشار: 1400/11/3 ساعت 14:00:00 بازدید: 333 امتیاز 0 از 0 نظر

گویندگی به هیچ وجه ساده نیست و باید حتما به شکل تخصصی و حرفه‌ای انجام شود. گویندگان حرفه‌ای در سراسر کشور وجود دارند، اما مشکلی که وجود دارد این است که بسیاری از افراد شخصی را به عنوان گوینده‌ی حرفه‌ای تصور می‌کنند که تنها مهارت او در این زمینه داشتن یک صدای خوب و رسا است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای گویندگی و روخوانی از متن باید با اصول انجام این کار آشنایی داشته باشید و بتوانید روایتگری یک متن را به بهترین شکل انجام دهید. برای استخدام کردن یک گوینده به هزینه‌ی بسیار زیادی نیاز است، چه بسا ممکن است کیفیت خدمات گوینده‌ی مورد نظر شما در حدی که باید نباشد.

بهترین راه حل این است که از مراکزی که خدمات عالی و تخصصی را در این حیطه ارائه می‌دهند کمک بگیرید. ایران تایپیست از هلدینگ‌های معتبری است که خدمات دوبله و  گویندگی حرفه‌ای و تخصصی را برای کاربران در سراسر نقاط کشور ارائه می‌دهد؛ شما می‌توانید به شکل حضوری برای بهره‌مندی از خدمات ارائه شده توسط گویندگان این مرکز معتبر درخواست دهید، با این وجود این امکان برای کاربران در تمامی نقاط کشور وجود دارد تا از طریق وب سایت ایران تایپیست برای تولید محتوای صوتی و بهره‌مندی از خدمات گویندگان این مرکز جهت روایت یک متن، سفارش ثبت کنند. علاوه بر آن تمامی کاربران این وبسایت می‌توانند از خدمات گویندگی در زمینه‌های مختلف بهره ببرند؛ تولید فایل صوتی از متن کتاب، گویندگی برای رسانه‌های مجازی و وبسایت‌ها، روایت اخبار و تولید فایل‌های صوتی خبری، روایتگری و تولید محتوای صوتی برای شبکه‌های اجتماعی مختلف، تولید فایل صوتی برای اپراتور شرکت‌ها و سانترال و بسیاری از موارد دیگر، از مهم‌ترین و متنوع‌ترین خدمات ارائه شده توسط مرکز ایران تایپیست در زمینه‌ی تولید محتوای صوتی می‌باشد که این مرکز بهترین گویندگان و راوی‌های آزمایش شده و درس پس داده را برای انجام سفارش‌های مختلفی که در این حیطه ثبت شده‌اند، انتخاب می‌کند. ضمن این که خدمات متنوع و با کیفیتی که توسط این مرکز ارائه می‌شود، هزینه‌ای بسیار به صرفه و مناسب را به دنبال دارد که با توجه به کیفیتی که دریافت می‌‌شود، این هزینه‌ی بسیار مناسب یک امتیاز بزرگ برای تمامی کاربران است.

کدام مرکز سفارشات گویندگی می‌پذیرد؟

مرکز گویندگی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

گویندگی یا روخوانیدوبلهتدوین ویدئودیتا اینتری

سوالات متداول

خدمات ایران تایپیست در این حیطه بسیار متنوع و با کیفیت است.

بازخوانی متن کتاب، تولید تیزر تبلیغاتی، تولید محتوای صوتی برای شبکه‌های اجتماعی و... .

خیر. امکان ثبت سفارش حضوری نیز وجود دارد. با این حال می‌توانید با مراجعه به سایت این مرکز و خیلی راحت سفارش خود را ثبت کنید.

بله از این نظر محدودیتی وجود ندارد.


نویسنده: زهرا خلف زاده گویندگی تاریخ انتشار: 1400/11/3 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 333 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مرکز گویندگی سایت گویندگی سفارش گویندگی موسسه دوبله و گویندگی گویندگی آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :