پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه متون تخصصی به فرانسه

نویسنده: فرهاد محمدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/26 ساعت 11:03:29 بازدید: 450 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه زبان فرانسه در مقالات تخصصی مقوله ی مهمی است، که بیشتر کاربران سوالات خود را در آن زمینه می پرسند. لذا در این مقاله ما به شما توضیح می دهیم که چگونه هزینه ترجمه زبان فرانسه در ایران تایپیست در رابطه با مقالات تخصصی صورت خواهد پذیرفت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

قبل از هر چیز باید توضیح دهیم که هزینه ترجمه زبان فرانسه در مقاله های تخصصی نسبت به سایر مقاله ها ممکن است دارای اختلاف باشد، اما این موضوع به معنای افزایش ناگهانی هزینه ها نیست، چرا که ایران تایپیست تمام تلاش خود را دارد تا با کمترین هزینه به ترجمه ی متون شما بپردازد. علت این اختلاف قیمت ناچیز نیز به چند دسته تقسیم خواهد شد که ما در ادامه به هر کدام از دسته ها و به اصطلاح عوامل موثر در هزینه ترجمه زبان فرانسه در مقاله های تخصصی خواهیم پرداخت.

  • اولین موضوع مهمی که می تواند در هزینه ترجمه زبان فرانسه موثر باشد و باعث افزایش ناچیز قیمت ترجمه مقالات تخصصی زبان فرانسه گردد، نوع دشواری و در واقع سطح دشواری مقاله ها می باشد. مسلماً همه مقاله ها از نظر تخصصی بودن در یک سطح نیستند، برخی از مقاله ها ممکن است ساده باشند و نیاز به صرف زمان زیادی نداشته باشند و در عین حال برخی از مقاله ها بسیار تخصصی بوده و زمان بسیار زیادی را از مترجم می ‌گیرند. هم چنین نوع خاصی از مترجمین با توجه به رشته ی خاصی که به آن تسلط دارند قادر هستند، که بهتر به ترجمه این مقالات بپردازند.
  • مسئله دوم که در افزایش هزینه ترجمه زبان فرانسه در مقالات تخصصی تأثیرگذار است، نوع رشته ی خاص مقاله ی شما می باشد. مترجمین زیادی در ایران تایپیست با تسلط بسیار بالا به رشته های مختلف وجود دارند که در رابطه با ترجمه در زمینه فرانسه در ایران تایپیست مشغول فعالیت هستند. مسلما هر کدام از این مترجمین دارای تخصص کافی و لازم در رشته ی خاصی هستند. حتی برخی از آن ها دارای مهارت بسیار زیادی در یک رشته بوده در حالی که برخی از آن‌ ها ممکن است به چند رشته ی خاص تسلط بالایی داشته باشند. به همین جهت زمانی که شما یک مقاله تخصصی را به ایران تایپیست سفارش می ‌دهید، ایران تایپیست موظف است که از میان تمامی مترجمین بسیار زبده و باتجربه ی خود، مرتبط ترین مترجم با رشته ی مقاله ی شما را برای سفارشتان انتخاب نماید. هزینه و دستمزد ترجمه زبان فرانسه توسط مترجمین با توجه به این که مقاله ی شما در یک رشته ساده باشد یا یک رشته ی تخصصی، متغییر است. شما نیز باید هزینه ترجمه زبان فرانسه در مقالات تخصصی را با توجه ی به رشته ی مقاله ی خود پرداخت کنید.

هزینه ترجمه متون تخصصی به فرانسه

نرخ ترجمه زبان فرانسه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه اعزام مترجم به محلترجمه همزمان با اسکایپترجمه فایل صوتی یا تصویریدوبله

سوالات متداول

هزینه ترجمه متون تخصصی بیشتر از متون عادی و عمومی است.

میزان تخصصی بودن متن، رشته و حوزه متن، زمان تحویل از اصلی ترین عامل موثر بر هزینه هستند

میتوانید از طریق شماره های موجود در انتهای سایت با کارشناسان ارتباط مستقیم برقرار کنید.

صدور فاکتور زیر 10 دقیقه و به صورت رایگان انجام خواهد شد.


نویسنده: فرهاد محمدی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/26 ساعت 11:03:29 تعداد بازدید: 450 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه متون تخصصی به فرانسه هزینه ترجمه متن تخصصی به فرانسه قیمت ترجمه تخصصی فرانسه هزینه ترجمه مقاله تخصصی فرانسه تعرفه ترجمه متن تخصصی فرانسوی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :