دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه زبان فرانسه

نویسنده: آیدا وحدت قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/26 ساعت 10:56:33 بازدید: 476 امتیاز 0 از 0 نظر

در این مقاله می خواهیم بدانیم که هزینه ترجمه زبان فرانسه در ایران تایپیست چقدر است و چگونه می توانیم از خدمات این مرکز استفاده کنیم. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در رابطه با ایران تایپیست می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه زبان فرانسه به فارسی:

 یکی از رایج‌ ترین ترجمه هایی که در ایران تایپیست وجود دارد، ترجمه فرانسه می باشد. به طور کلی هزینه زبان فرانسه به فارسی دارای متغیر های زیادی است و عوامل مختلفی می توانند به روی هزینه ترجمه زبان فرانسه به فارسی تاثیرگذار باشند. اگر شما یک متن فرانسوی دارید و می خواهید آن را به بهترین وجه بازگردانی کنید و به زبان فارسی تبدیل کنید. بهترین انتخاب شما می ‌تواند ایران ‌تایپیست باشد. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای یکبار هم که شده ترجمه زبان فرانسه خود را به ایران تایپیست بسپارید. به طور کلی زبان فرانسوی یکی از دشوار ترین زبان های دنیا می باشد و به تبع هزینه ترجمه زبان فرانسه نیز به فارسی دارای قیمت بیشتری است. اما به شما مژده می دهیم که در ایران تایپیست این هزینه بسیار مقرون به صرفه بوده و نه تنها شما می توانید برای ترجمه زبان فرانسوی خود هزینه کمتری نسبت به سایر مراکز پرداخت کنید.

بلکه می توانید از با کیفیت‌ ترین ترجمه ‌های ایران‌ تایپیست نیز بهره ببرید. ده ها مترجم فرانسه به فارسی و فارسی به فرانسه در ایران تایپیست وجود دارد. هر کدام از این مترجمین دارای تخصص بالایی در رشته های مختلف بوده و می توانند تخصص خود را در سطح ها و مراتب خاصی به شما ارائه دهند. شما نیز با بررسی فایل فرانسه خود می توانید مترجم خاص خود را با توجه به رشته ی مورد نظر، مترجم را انتخاب نموده و با کم ترین هزینه به ترجمه فایل مورد نظر خود بپردازید. با توجه به تعرفه سال ۱۳۹۹ به ازای ترجمه هر صفحه فرانسوی به فارسی مبلغ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و به ازای ترجمه هر صفحه فارسی به فرانسه ۲۷,۵۰۰ تومان شرکت ایران تایپیست از مشتریان خود دریافت می نماید. این مرکز تمام توان خود را می گذارد تا بهترین و با کیفیت ترین و استاندارد ترین ترجمه را در اسرع وقت به شما تقدیم نماید. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت ایران تایپیست از هزینه ‌های کامل ترجمه خود آگاه شوید.

هزینه ترجمه زبان فرانسه

 ترجمه زبان فرانسه

هزینه ترجمه متون تخصصی به فرانسه :

هزینه ترجمه زبان فرانسه در مقالات تخصصی مقوله ی مهمی است، که بیشتر کاربران سوالات خود را در آن زمینه می پرسند. لذا در این مقاله ما به شما توضیح می دهیم که چگونه هزینه ترجمه زبان فرانسه در ایران تایپیست در رابطه با مقالات تخصصی صورت خواهد پذیرفت. قبل از هر چیز باید توضیح دهیم که هزینه ترجمه زبان فرانسه در مقاله های تخصصی نسبت به سایر مقاله ها ممکن است دارای اختلاف باشد، اما این موضوع به معنای افزایش ناگهانی هزینه ها نیست، چرا که ایران تایپیست تمام تلاش خود را دارد تا با کمترین هزینه به ترجمه ی متون شما بپردازد. علت این اختلاف قیمت ناچیز نیز به چند دسته تقسیم خواهد شد که ما در ادامه به هر کدام از دسته ها و به اصطلاح عوامل موثر در هزینه ترجمه زبان فرانسه در مقاله های تخصصی خواهیم پرداخت.

  • اولین موضوع مهمی که می تواند در هزینه ترجمه زبان فرانسه موثر باشد و باعث افزایش ناچیز قیمت ترجمه مقالات تخصصی زبان فرانسه گردد، نوع دشواری و در واقع سطح دشواری مقاله ها می باشد. مسلماً همه مقاله ها از نظر تخصصی بودن در یک سطح نیستند، برخی از مقاله ها ممکن است ساده باشند و نیاز به صرف زمان زیادی نداشته باشند و در عین حال برخی از مقاله ها بسیار تخصصی بوده و زمان بسیار زیادی را از مترجم می ‌گیرند. هم چنین نوع خاصی از مترجمین با توجه به رشته ی خاصی که به آن تسلط دارند قادر هستند، که بهتر به ترجمه این مقالات بپردازند.
  • مسئله دوم که در افزایش هزینه ترجمه زبان فرانسه در مقالات تخصصی تأثیرگذار است، نوع رشته ی خاص مقاله ی شما می باشد. مترجمین زیادی در ایران تایپیست با تسلط بسیار بالا به رشته های مختلف وجود دارند که در رابطه با ترجمه در زمینه فرانسه در ایران تایپیست مشغول فعالیت هستند. مسلما هر کدام از این مترجمین دارای تخصص کافی و لازم در رشته ی خاصی هستند. حتی برخی از آن ها دارای مهارت بسیار زیادی در یک رشته بوده در حالی که برخی از آن‌ ها ممکن است به چند رشته ی خاص تسلط بالایی داشته باشند. به همین جهت زمانی که شما یک مقاله تخصصی را به ایران تایپیست سفارش می ‌دهید، ایران تایپیست موظف است که از میان تمامی مترجمین بسیار زبده و باتجربه ی خود، مرتبط ترین مترجم با رشته ی مقاله ی شما را برای سفارشتان انتخاب نماید. هزینه و دستمزد ترجمه زبان فرانسه توسط مترجمین با توجه به این که مقاله ی شما در یک رشته ساده باشد یا یک رشته ی تخصصی، متغییر است. شما نیز باید هزینه ترجمه زبان فرانسه در مقالات تخصصی را با توجه ی به رشته ی مقاله ی خود پرداخت کنید.

هزینه ترجمه زبان فرانسه

نرخ ترجمه زبان فرانسه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه اشعار به زبان فرانسه:

هزینه ترجمه زبان فرانسه در  سفارش های خاص می ‌تواند افزایش پیدا کند. در این رابطه ما موضوع مهمی به نام هزینه ترجمه اشعار به زبان فرانسه را داریم. به طور کلی در بالا نیز به آن اشاره نمودیم که هرچقدر سطح دشواری متن هایی که شما به ایران تایپیست ارائه می دهید تا ایران‌ تایپیست به ترجمه آن ها بپردازد، بیشتر باشد. شما ملزم به پرداخت هزینه بیشتری خواهید بود. البته شما نباید نگران هزینه ترجمه زبان فرانسه، باشید چرا که ایران تایپیست یک مرکز بسیار منصف در اخذ هزینه ها نسبت به سایر مراکز است.  درباره ی هزینه ی ترجمه ی زبان فرانسه اشاره نمودیم که چه عواملی می تواند موجب افزایش هزینه ترجمه زبان فرانسه در سفارش های تخصصی شود. اشعار نیز جزو متن ها و سفارش های تخصصی به شمار می ‌روند. علت آن نیز این است که اشعار دارای ادبیات تخصصی و خاص هستند. لذا مترجمینی که به ترجمه اشعار زبان فرانسه می ‌پردازند، باید ادبیات زبان فرانسه را به طور کاملاً شفاف و تخصصی بلد باشند.

در غیر این صورت اگر چه سایر مترجمان که در رشته های دیگر تخصص بالایی دارند، نیز می ‌توانند به ترجمه اشعار به زبان فرانسه در سفارش های شما بپردازند. اما ممکن است ترجمه آن ها کیفیتی برابر با مترجم متخصص در زبان فرانسه را نداشته باشد. از این رو ایران‌ تایپیست با استخدام مترجمین بسیار زبده در حوزه ترجمه زبان های مختلف سعی می کند که بتواند تمامی نیاز های مشتریان خود  را به بهترین وجه برآورده سازد. لذا با به‌کارگیری بیش از ۱۰۰ مترجم فرانسه زبان می ‌تواند حتی به ترجمه اشعار به زبان فرانسوی شما بپردازد. چراکه در بین صد ها مترجم فرانسه زبان ایران تایپیست، تعداد بالایی از مترجمین وجود دارند که می‌ توانند با هنر و تسلط خود به زبان فرانسه اشعار را ترجمه نموده و به طور کاملاً واضح به شما این قابلیت را بیان کنند و با ترجمه اشعار به زبان فرانسوی شما به صورت حرفه ای این موضوع را تداعی نمایند. پس از این رو هزینه ترجمه به زبان فرانسه در فایل های شعر نسبت به سایر مقاله ‌ها گران‌تر است و جز مقالات تخصصی به شمار می ‌آید. البته ایران تایپیست افزایش چشمگیری برای هزینه های خود ندارد و همواره به فکر راحتی حال مشتریانش می باشد.

هزینه ترجمه زبان فرانسه

قیمت ترجمه زبان فرانسه

آیا هزینه پایین ترجمه زبان فرانسه به منزله کیفیت پایین آن است؟

هزینه ترجمه زبان فرانسه در ایران تایپیست نسبت به سایر مراکز بسیار مناسب تر می باشد. اما نکته اینجا است که آیا هزینه پایین ترجمه زبان فرانسه به منزله کیفیت پایین است؟ در این پاسخ این سوال، ما به صراحت می‌گوییم: خیر، در ایران تایپیست تنها به خاطر جلب رضایت مشتریان و رفاه حال آن ها است که هزینه ها پایین می باشد. لذا اخذ هزینه پایین توسط ایران تایپیست به منزله مقاله های ترجمه نیست. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم، تعداد مترجمین بسیار زیادی هستند که در ایران تایپیست مشغول به ترجمه می باشند. ایران تایپیست با استخدام مترجمین بسیار حرفه ای در تعداد بالا توانسته است که نام درخشانی را در سطح تهران و ایران از آن خود نماید. لذا شما با مراجعه به ایران تایپیست نه تنها می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. بلکه می توانید با کیفیت ترین ترجمه ها را دریافت نمایید. اما موضوع مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که برخی از افراد سوال می ‌پرسند در سایت ایران تایپیست هزینه مشخصی برای ترجمه فایل های ما ارائه نشده است. چگونه می توانیم به محاسبه دقیق هزینه ترجمه زبان فرانسه سفارشات خود بپردازیم؟

ما به شما توصیه می ‌کنیم که به سایت ایران تایپیست مراجعه کنید. در ایران تایپیست شماره هایی قرار داده شده است که شما می توانید با آن شماره ها تماس حاصل کنید و از آن ها مشورت بخواهید. از آنجایی که کارشناسان ایران‌ تایپیست ید طولایی در زمینه های ترجمه دارند، می توانند شما را راهنمایی کرده و سعی می‌ کنند که به بهترین نحو اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند. در بخش هزینه ترجمه زبان فرانسه کارشناسی با داشتن حس مسئولیت پذیری بالا، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. همچنین شما با تماس گرفتن با این کارشناس می توانید هزینه ترجمه زبان فرانسه فایل خود را به طور کامل و دقیق محاسبه کنید.

هزینه ترجمه زبان فرانسه

تعرفه ترجمه زبان فرانسه

چگونه میتوان هزینه ترجمه به زبان فرانسه را کاهش داد؟

در رابطه با هزینه ترجمه زبان فرانسه سوال رایج که پرسیده می ‌شود آن هم این است که چگونه می‌ توانند هزینه ترجمه زبان فرانسه را کاهش دهند. بهترین راه برای کاهش هزینه های مراجعه به ایران تایپیست می باشد. در بین تمامی مراکزی که به ترجمه ی زبان های مختلف مشغول هستند، نام ایران تایپیست به می درخشد. علت این امر نیز توانمندی او در زمینه ی ترجمه و همچنین داشتن انصاف در اخذ هزینه ها است. به همین خاطر همه ی افرادی که در پی به دست آوردن، ترجمه ی با کیفیت و هزینه ی مناسب هستند، تنها ایران تایپیست را انتخاب می نمایند. پس شما با مراجعه به ایران تایپیست می توانید، هزینه ترجمه زبان فرانسه خود را در کاهش دهید. در ایران تایپیست برای دانشجویان کوپن های تخفیفاتی ویژه ای قرار داده است که شما می توانید با ایران تایپیست تماس حاصل نموده و از این کوپن ها استفاده نمایید.

دومین راه، استفاده از خدمات آنلاین ایران تایپیست است. مسلما همه ی ما برای طی کردن مسافت برای مراجعه به مراکز ترجمه، نیاز به صرف هزینه برای حمل و نقل و همچنین صرف زمان زیاد داریم. اگر شما از خدمات آنلاین ایران تایپیست استفاده نمایید. بی شک مجبور به پرداخت هزینه برای ایاب و ذهاب نیستید و می توانید این هزینه را صرفه جویی نمایید. خدمات آنلاین ایران تایپیست توسط کارشناسان با مسئولیت به صورت 24 ساعته به شما ارائه خواهد شد. زمانی که با این کارشناسان تماس حاصل می فرمایید، آن ها شما را به خوبی راهنمایی نموده به طوری که نیاز به حضور در این شرکت را نداشته باشید. در هر زمانی از شبانه روز اگر سوالی در رابطه با ایران تایپیست ذهن شما را به خود مشغول کرد می توانید با این کارشناسان تماس بگیرید. در آن زمان است که متوجه خواهید شد این کاشناسان تا چه حد دلسوزانه شما را راهنمایی می کنند.

هزینه ترجمه زبان فرانسه

هزینه ترجمه زبان فرانسه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فرانسویترجمه همزمان با اسکایپاعزام مترجم به محلهزینه ترجمه زبان های دیگر

سوالات متداول

بله هزینه ترجمه فارسی به فرانسه کمی گرانتر از فرانسه به فارسی است.

 این هزینه نسبت به سایر مقاله های معمولی گرانتر می باشد.

برای محاسبه دقیق هزینه ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خیر، این موضوع تنها انصاف ایران ‌تایپیست را نشان می ‌دهد.


نویسنده: آیدا وحدت قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/26 ساعت 10:56:33 تعداد بازدید: 476 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه فرانسه هزینه ترجمه متون فرانسه هزینه ترجمه اشعار فرانسه قیمت ترجمه زبان فرانسه نرخ ترجمه به فرانسه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :