جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی کتابها

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 15:18:48 بازدید: 2397 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی کتاب یکی از مسائل بسیار حائز اهمیتی است که پیش از نشر کتاب در انتشاراتی ها می بایست حتما بدان توجه داشت. با چشم پوشی از مطالب و محتواهایی که درون یک کتاب قرار دارند؛ صفحه آرایی هر کتابی نیز از جمله موارد بسیار پر اهمیتی است که بهتر است به درستی صورت پذیرد تا در دل خواننده تأثیری شگرف بگذارد. به همین منظور بهتر است ضمن رعایت اصول نگارشی و دستورالعمل های علمی به مسئله مهم و شایان توجه صفحه آرایی هم توجه و اهتمام ورزیده شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی کتاب

صفحه آرایی کتاب

صفحه آرایی کتاب   

برای خرید کتابی پیش از آنکه مطالب موجود در آن جلب توجه کند؛ در نگاه اول صفحه آرایی آن کتاب و جلب و صفحه های درونی کتاب و تنظیم آن ها می تواند نگاه هر فردی را جلب توجه کند. بنابراین در صورتی که شما یک نویسنده هستید و یا در گام نخست نویسنده شدن می خواهید گام بردارید؛ بایستی به تمامی نکات ریز و درشت مربوط به آن توجه و اهتمام داشته باشید. چرا که جلد و نوع صفحه ها و جنس برگه ها و سایر نکات ریز درون متنی مربوط به صفحات درج شده در کتاب می تواند در همان نگاه اول به گونه ای در دل مخاطب جای باز کند که بدون توجه به متن نوشته شده درون کتاب اقدام به کتاب مورد نظر کند. بنابراین صفحه آرایی کتاب خویش را باید به دست افراد متبحر با ایده پردازی های بکر بسپارید.

انواع صفحه آرایی کتاب در محیط ورد 

در محیط ورد، شما می توانید از انواع صفحه آرایی کتاب بهره مند شوید و از آن ها به خوبی در جهت تهیه و تنظیم کردن صفحات کتاب خود استفاده کنید. حاشیه های دور کتاب و سایر عوامل دیگری که در برنامه ورد وجود دارد؛ خود دلیلی بر آن گشته است تا شما بتوانید صفحه های کتاب را مطابق با میل خود طراحی کنید و فرایند صفحه بندی کتاب در ورد را جوری که هم  خودتان از وجود نوع طراحی صفحه ها رضایت کامل را داشته باشید و هم اینکه حال مخاطبین خویش را نیز در این راستا در نظر بگیرید تا بدین وسیله سبب جذب افراد زیادی به نوع صفحه آرایی کتاب خود گردید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

محاسبه  آنلاین هزینه صفحه آرایی کتاب

هزینه صفحه آرایی کتاب بستگی به نوع ورق ها و جلد روی کتاب و میزان کار و مسائلی دارد که شما می خواهید تمامی آن ها روی کتاب مورد نظر شما پیاده گردد. طبیعتا هر چقدر این موارد بیشتر باشد و کار زیادی را از مسئول صفحه نگاری کتاب ها بخواهید؛ ممکن است هزینه صفحه آرایی کتاب مورد نظر بیشتر شود. آنچه در این حیطه مهم است؛ سپردن صفحه آرایی به یک منبع مطمئن و معتبر است که توانایی لازم را در این حوزه کاری دارند و می توانند به یکباره کتاب شما را در معرض دید دیگران قرار داده تا حجم زیادی از نگاه های مشتریان مختلف را به سمت و سوی کتاب شما کشانده و کتاب شما را جزء کتاب های پرفروش قرار دهند. این هزینه به صورت آنلاین در هلدینگ ایران تایپیست با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف مورد محاسبه قرار می گیرد.

صفحه آرایی کتاب

قیمت صفحه آرایی کتاب بر حسب عوامل مختلف

قیمت گذاری صفحه آرایی کتاب به  چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت صفحه آرایی کتاب – همان طور که گفته شد- به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله مهمترین موارد در این راستا می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • نوع قطع کار به صورت رقعی، وزیری، خشتی، پالتویی و... متناسب با نیاز و سلیقه شما
  • فاکتورهای مختلف متن نگاشته شده از جمله زبان آن و نکات ویرایشی موجود در آن با در نظر گرفتن تمامی موارد ویرایشی
  • نوع سفارش به صورت صفحه آرایی فوری یا معمولی
  • تک رنگ بودن یا ترکیبی از رنگ های مختلف
  • تعداد قلم های مختلف و تیترها و تنوع در گستردگی آن ها
  • و...

با توجه به این عوامل مختلف و نیز نکات ریز و درشت دیگر نمی توان به صورت دقیق هزینه ای را برای صفحه آرایی کتاب مطرح کرد و هزینه ها ممکن است با یکدیگر بسیار متفاوت باشند.

صفحه آرایی کتاب

استفاده از نرم افزارهای قوی برای صفحه آرایی کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

بهترین نرم افزار برای صفحه آرایی کتاب

به غیر از نکات و پارامترهایی که در خصوص صفحه آرایی کتاب در برنامه ورد وجود دارد؛ با توجه به محدودیت برخی از فاکتورهای لازم در این راستا باید به فکر برنامه ها و نرم افزارهای دیگر به صورت جانبی در کنار آن بود تا کار را شیک تر و کامل تر به پیش برد و نواقص و محدودیت های ورد را همپوشانی کرد. به همین علت امروزه نرم افزارهای بسیار زیاد و متنوعی را طراحی کرده اند که بتوان با وجود آن ها دست به صفحه آرایی کتاب زد. اما از میان خیل عظیمی از نرم افزارهای موجود در این راستا می توان نرم افزار QuarkXPress را یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود دانست که در کنار نرم افزار Adobe In Design جزء نرم افزارهای خوب و مناسبی به شمار می آیند که می توان از آن ها در این زمینه به خوبی استفاده کرد. امکانات و قابلیت های این دو برنامه نسبت به سایر برنامه های دیگر به مراتب بیشتر است. هر چند که باز هم برنامه های دیگری در این حیطه وجود دارند.

مهمترین اصول برای صفحه آرایی کتاب 

برای صفحه آرایی کتاب پارامترهای بسیار زیادی وجود دارد که افزودن هر یک از این پارامترها در نهایت می تواند کتاب مورد نظر را به گونه ای بسیار زیبا و جالب توجه به مرحله نشر برساند. یکی از اصولی که در صفحه آرایی کتاب زیاد مورد توجه قرار می گیرد؛ نوع کتاب مورد نظر است که بهتر است به صورت رقعی باشد یا وزیری یا هر نوع دیگری که متناسب با نوع کتاب مشخص می گردد. علاوه بر آن تصویر روی جلد کتاب باید آنقدر گیرا و جالب توجه باشد و مفهوم آن آنقدر با متن نوشته شده در کتاب شما سازگار باشد که همان لحظه مشتری را مسحور خود کند. هر گونه ایده پردازی در این راستا می تواند بسیار کاربردی گردد. به شرطی که ایده نوین و منحصر به فردی باشد و تصاویر و رنگ آمیزی روی جلد کتاب نگاه هر بیننده ای را به خود جذب کند. هلدینگ ایران تایپیست تمامی این فاکتورهای لازم را برای شما در نظر می گیرد که می توانید با آن ها در ارتباط باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاینهزینه صفحه آرایی و ویراستاری

سوالات متداول

بله صفحه آرایی کتاب هم در کنار مطالب موجود در کتاب از اهمیت بسزایی برخوردار است.

خیر. چرا که صفحه آرایی کتاب به عوامل بسیار زیادی وابسته است.

هلدینگ ایران تایپیست معتبرترین منبع صفحه آرایی کتاب است.

بله صفحه آرایی کتاب با بالاترین مهارت و تخصص در هلدینگ ایران تایپیست صورت می پذیرد.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 15:18:48 تعداد بازدید: 2397 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی کتاب آنلاین نرم افزار صفحه آرایی کتاب سفارش صفحه آرایی کتاب سایت صفحه آرایی کتاب هزینه صفحه آرایی کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :