سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی کتاب

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/16 ساعت 12:00:00 بازدید: 368 امتیاز 0 از 0 نظر

اگر پژوهشگر یا دانشجو هستید؛ حتما با اصول صفحه آرایی کتاب و اهمیت بالای آن آشنا هستید. صفحه آرایی کتاب به جهت زیبا جلوه دادن صفحات کتاب شما مورد استفاده قرار می گیرد تا بدین ترتیب در کنار نگارش و تألیف کتاب خود بتوانید از نظر ظاهری نیز آن را به شکل زیبنده ای طراحی کرده باشید برای این منظور شما می توانید سفارشات خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید.

مفهوم صفحه آرایی کتاب چیست؟

صفحه آرایی کتاب برای پژوهشگران و دانشجویان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. چرا که هر یک از آن ها می خواهند کتاب ترجمه شده یا ویراستاری شده یا کتاب تألیفی خود را جدا از نظر علمی و ادبی، از نظر ظاهری نیز به گونه ای بیارایند که در همان نگاه اول، ذهن و فکر مشتری را مبهوت خود گرداند. پژوهشگرانی که به صفحه آرایی کتاب های خود توجه ویژه ای می ورزند؛ می توانند سریعتر کتاب های خود را در معرض دید مشتریان قرار داده و نام و آوازه خود را بر سر زبان ها بیندازند. بنابراین صفحه آرایی کتاب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

منظور از صفحه آرایی، رعایت کردن برخی امور به جهت زیباتر جلوه دادن صفحه رویی و پشتی کتاب و نیز تمامی صفحات کتاب مورد نظر شما از نظر حاشیه های اطراف صفحات، طراحی گرافیکی صفحات، انتخاب تصاویر با کیفیت و متناسب با متن اصلی، طراحی های خلاقانه و بسیار بکر که در دید خواننده تأثیر مثبتی می گذارد؛ استفاده از بهترین فونت ها تا خواننده را هنگام قرائت کتاب مورد نظر خسته و ملول نسازد، فاصله خطوط مناسب، اندازه کلمات و به طور کلی هر گونه طراحی های خلاقانه و جذابی که سبب زیباتر شدن ظاهر کتاب شما می گردد و همین مسئله روی نگاه مشتری تأثیرات بسیار مثبتی می گذارد. برای دستیابی به این مهم شما می توانید سفارش های خود را به دست افراد طراح و بسیار حرفه ای بسپارید که در این زمینه با ایده پردازی های نوین و ذهن خلاق خود می توانند بهترین طراحی ها را برای شما اعمال کنند. موسسه ایران تایپیست یکی از بهترین گزینه ها در این خصوص می باشد که شما می توانید با سپردن صفحه آرایی کتاب خود به آن ها از وجود طراحی های خلاقانه ای بهره مند شوید که سبب زیبنده تر شدن کتاب شما از نظر ظاهری شده و حتی موجبات فروش گسترده آن را نیز برای شما فراهم می سازد.

صفحه آرایی کتاب

صفحه آرایی کتاب

خدمات صفحه آرایی کتاب با چه نرم افزارهایی انجام می شود؟

هر چند که به طور کلی صفحه آرایی کتاب و حروفچینی آن را بیشتر به صورت دستی انجام می دهند؛ اما به لطف پیشرفت های محسوس در زمینه تکنولوژی می توان با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته ای روند صفحه آرایی کتاب را با سرعت و سهولت بیشتری به پیش برد. بنابراین اگر بخواهید از نرم افزارهای مختلفی در این راستا کمک بگیرید؛ دست شما در انتخاب کاملا باز است. نرم افزار pagemaker  یکی از ساده ترین برنامه هایی است که می توانید با استفاده از این نرم افزار کوچک، اقدام به صفحه آرایی کتاب خود کنید و از امکانات و قابلیت های آن بهره جویید. اما نرم افزارهای پیشرفته تر و بهتری هم طراحی شده اند که نرم افزار Adobe InDesign یکی از بهترین و جامع ترین آن هاست. امکانات و قابلیت های این نرم افزار در قیاس با سایر نرم افزارهای دیگر بسیار بیشتر است. با استفاده از این نرم افزار می توان از قابلیت های بیشتری استفاده کرد تا بتوان خدمات و اصول صفحه آرایی را با تصاویر بهتر و وزین تر روی کتاب مورد نظر اعمال کرد. برنامه Microsoft Word نیز از دیگر نرم افزارهای پیشرفته و قدرتمندی است که می توانید از امکانات این نرم افزار نیز به خوبی استفاده کنید.

نرم افزارهای دیگری نیز علاوه بر این موارد وجود دارند که عبارتند از: نرم افزار QuarkXpress،  Freehand،  Page Maker، Scribus و... در هر یک از این نرم افزارها شما می توانید از امکانات و قابلیت های متعدد هر یک از آن ها برای صفحه آرایی کتاب خود استفاده کنید. کار کردن با هر یک از نرم افزارهای مربوطه، ساز و کارهای خاص خود را دارد. بنابراین بهتر است صفحه آرایی کتاب خود را به دست افراد ماهر و زبردستی بسپارید که با اصول صفحه آرایی به وسیله هر یک از نرم افزارهای رایج آشنایی کامل دارد و می تواند بر حسب تجربه و تخصص بالای خود بهترین طراحی ها را برای شما اعمال کند. پیشنهاد ما به شما ثبت سفارش در موسسه ایران تایپیست با کادری بسیار مجرب و دانش آموخته است که می توانند خدمات ارزنده ای در این خصوص به شما ارزانی دارند.

صفحه آرایی کتاب

نرم افزارهای صفحه آرایی کتاب

دریافت رایگان نمونه صفحه آرایی کتاب

در صورتی که قصد صفحه آرایی کتاب خود را دارید و می خواهید سفارش خود را در این زمینه به دست مراکز و موسسه های حرفه ای بسپارید؛ ممکن است تا پیش از ثبت سفارش های خود این مسئله به ذهن شما خطور کرده باشد که چگونه می توان به موسسه مورد نظر اعتماد کرد؟ بنابراین با توجه به وجود مراکز و موسسه های بسیار زیادی که در این زمینه مشغول به کار و فعالیت هستند؛ بهتر است حتما تحقیقاتی در این زمینه صورت گیرد. یکی از بهترین موسسه هایی که می توانید در آن درخواست صفحه آرایی کتاب خود را به صورت اینترنتی به ثبت برسانید؛ موسسه ایران تایپیست می باشد. در این موسسه با توجه به در اختیار قرار دادن نمونه کارهای صفحه آرایی کتاب که به صورت رایگان در وب سایت اینترنتی خود در اختیار تمامی کاربران و مشتریان خود قرار داده است؛ خیال همه را راحت و آسوده خاطر کرده است. چرا که شما می توانید تا پیش از آنکه سفارش های خود را در این زمینه در موسسه مربوطه به ثبت برسانید؛ می توانید وارد وب سایت شرکت مورد نظر شده و نمونه کارهای انجام شده پیشین شرکت را به صورت رایگان و بدون محدودیت دانلود کنید تا نسبت به ارائه خدمات در این موسسه اطمینان حاصل نمایید.

اینجاست که می توانید بهتر و با خیال راحت تری با توجه به کیفیت بالای ارائه خدمات در ایران تایپیست، سفارش های خود را در بستر اینترنت در این موسسه معتبر به ثبت برسانید و آماده دریافت آن ها در موعد مقرر شده باشید. رایگان بودن این نمونه کارهای انجام شده خود باعث شده است تا اعتماد میان مشتری و شرکت مورد نظر بیش از پیش افزایش یابد. پس بهتر است در صورت تمایل به ثبت سفارش در این موسسه ابتدا نگاهی به نمونه کارهای صفحه آرایی کتاب در این موسسه بیندازید و سپس درخواست های خود را با خیالی آسوده تر به ثبت برسانید.

صفحه آرایی کتاب

 نمونه صفحه آرایی کتاب

قیمت طراحی و صفحه آرایی کتاب بر چه اساسی محاسبه می شود؟

با توجه به تخصصی بودن سفارش های صفحه آرایی کتاب، همواره توصیه می شود که این گونه از سفارش های خود را در مراکز و موسسه های معتبر به ثبت برسانید تا از ارائه خدمات منحصر به فرد و شایسته در آن ها اطمینان حاصل نمایید. در کنار کیفیت ارائه خدمات، همواره قیمت نیز جزء چالش ها و سوالاتی بوده است که پیش روی مشتریان تا پیش از ثبت سفارش های خود قرار داشته است. به همین جهت ممکن است سوال شود که قیمت طراحی و صفحه آرایی کتاب بر چه اساسی مورد محاسبه واقع می شود؟ همان طور که می دانید؛ قیمت های ارائه شده در موسسه ایران تایپیست نسبت به سایر مراکز دیگر بسیار به صرفه می باشد. اما در عین حال بایستی به این نکته هم توجه شود که قیمت هر یک از سفارش ها در این موسسه با همدیگر یکسان نیست؛ بلکه فاکتورها و معیارهایی وجود دارد که قیمت یک سفارش را نسبت به سایر سفارش های دیگر در یک زمینه واحد متفاوت و متمایز می گرداند.

از جمله این فاکتورها می توان به: طراحی های ساده یا خارق العاده جلد رویی و پشتی کتاب مورد نظر بر حسب نیاز مشتری، انتخاب تصاویر رنگی و با کیفیت بسیار بالا یا تصاویر معمولی، استفاده از قابلیت ها و امکانات بسیار زیاد به جهت زیبایی ظاهری و آراستن کتاب مورد نظر یا استفاده معمولی از قابلیت های موجود؛ زمان بر بودن سفارش ها نسبت به همدیگر، استفاده از روش دستی صفحه آرایی کتاب با استفاده از روش های خودکار با نرم افزارهای مختلف، استفاده از ایده پردازی های نوین یا طراحی های ساده و بی آلایش و... اشاره کرد. بنابراین قیمت هر سفارش بسته به نیاز مشتری متفاوت است. در صورتی که بخواهید حرفه ای ترین صفحه آرایی کتاب را برای کتاب خود انتخاب کنید و قیمت بیشتری را برای این کار در نظر گرفته اید؛ می توانید سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا از ارائه خدمات منحصر به فرد با ایده پردازی های نوین آن ها به خوبی بهره مند گردید.

صفحه آرایی کتاب

محاسبه قیمت های صفحه آرایی کتاب

کدام مرکز به صورت فوری صفحه آرایی کتاب را ارائه می دهد؟

معمولا کسانی که درخواست سفارش هایی در زمینه صفحه آرایی کتاب دارند؛ به علت ضیق وقت و نیاز فوری به سفارش های خود به دنبال مراکزی هستند که بتوانند نیاز آن ها را در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت لازم برآورده نمایند. اما آیا چنین رخدادی امکان پذیر هست؟ بله؛ در صورتی که شما سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست به صورت حضوری و غیر حضوری به ثبت برسانید؛ چنین مسئله ای برای شما امکان پذیر خواهد بود. چرا که موسسه ایران تایپیست یکی از مراکز قدیمی و با سابقه بالا در زمینه صفحه آرایی کتاب به شمار می آید که با توجه به همین تجربه و تخصص بالای کادر خود می تواند نیاز شما را به صورت فوری و با کیفیت بالا برآورده نماید.

توجه داشته باشید؛ هر چند که ممکن است برخی مراکز و موسسه های دیگر هم ادعای دریافت فوری سفارش های مشتری را در سر داشته باشند؛ اما بایستی به این مسئله حائز اهمیت هم توجه داشت که آیا آن ها می توانند در کنار ارسال فوری سفارش های مشتری، سفارش های آن ها را با کیفیت بالایی هم تحویل دهند یا خیر؟ اینجاست که نام موسسه ایران تایپیست نمودی پررنگ تر به خود می گیرد. چرا که در این موسسه ضمن ارسال فوری سفارش های صفحه آرایی کتاب بر حسب تجربه و تخصص بالا، تمامی امکانات و قابلیت های صفحه آرایی با کیفیت بالایی اعمال می شود تا رضایت حال مشتریان خود را به سمت و سوی خویش جذب نمایند. شما نیز می توانید در صورت تمایل سفارش های خود را در این زمینه به صورت حضوری و غیر حضوری در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید تا از کیفیت ارائه خدمات و تسریع در پروسه صفحه آرایی کتاب خود بهره مند شوید. چرا که ایران تایپیست یکی از بهترین مراکز در این زمینه است.

صفحه آرایی کتاب

ارسال فوری سفارش های صفحه آرایی کتاب 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاینهزینه صفحه آرایی کتابصفحه آرایی - قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

 بله؛ شما می توانید تا پیش از ثبت سفارش های خود در این زمینه، نمونه کارهای انجام شده پیشین شرکت را مشاهده کنید. 

خیر؛ قیمت هر سفارش با توجه به قابلیت های موجود در آن بسته به نیاز مشتری، متفاوت است. 

هلدینگ ایران تایپیست بهترین گزینه پیش روی شما در این راستا به شمار می آید. 

بله؛ موسسه ایران تایپیست سفارش های شما را سریع به دستتان می رساند.


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/16 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 368 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی کتاب چیست صفحه آرایی کتاب شعر صفحه آرایی کتاب در ورد صفحه آرایی کتاب کودک صفحه آرایی کتاب با ایندیزاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :