شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب

نویسنده: دانیال فرهادی تبدیل پایان نامه به کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/28 ساعت 12:00:00 بازدید: 355 امتیاز 0 از 0 نظر

آشنایی با شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب مزایای بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت؛ در صورتی که پایان نامه‌ی خود را در قالب کتاب منتشر کنید و در دسترس جامعه‌ی علمی قرار دهید، علاوه بر این که امتیازات قابل توجهی در دوره‌ی تحصیلی شامل حال شما می‌شود، بلکه می‌توانید از مزایای انجام این کار در حوزه‌ی کاری خود نیز بهره ببرید و آینده‌ی شغلی بهتری داشته باشید. تیم ایران تایپیست با داشتن تخصص کافی و تسلط بر مراحل و شیوه‌ی تبدیل پایان نامه‌ی هر یک از مقاطع دانشگاهی به کتاب، بهترین خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب با کیفیتی بالا را ارائه می‌دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


منظور از شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب چیست؟

آگاهی از شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب اولین و مهم‌ترین مسئله‌ای است که در صورت نیاز باید از آن مطلع باشید. به عبارت دیگر در صورتی که تمایل دارید که در سریع‌ترین زمان پایان نامه‌ی خود را به شکل کاملا حرفه‌ای و تخصصی به کتاب تبدیل کنید، باید با شیوه‌ی تبدیل پایان نامه به کتاب آشنا باشید. در حقیقت منظور از شیوه‌ی تبدیل پایان نامه به کتاب، مراحل و اصولی است که برای انجام این کار باید مد نظر قرار گیرند. در صورتی که تبدیل پایان نامه به کتاب طبق اصول انجام نشود، به طور قطع کیفیت کتاب در حدی که باید نخواهد بود و نمی‌توان کتاب تهیه شده را در تیراژ بالا چاپ کرد. پس در قدم نخست برای آشنایی با شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب، لازم است که با اصول انجام این کار آشنا باشید و کار به طبق مراحل و با تکیه بر اصول پیش ببرید. در صورتی که تمایل دارید تا خودتان این کار را انجام دهید، لازم است که به شکل کاملا تخصصی عمل کنید، با جزئیات و مراحل چاپ کتاب آشنایی داشته باشید، از اصول و قواعد طراحی جلد و صفحه آرایی مطلع باشید، با مراحل دریافت مجوزهای لازم برای چاپ کتاب خود آشنایی داشته باشید و امور قانونی را به درستی انجام دهید و موارد مهم دیگری که آگاهی از آن‌ها بسیار مهم است.

پس می‌بینیم که شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب به تخصص بالا وابسته بوده و فردی که این کار را انجام می‌دهد، باید سابقه‌ی لازم در این زمینه را داشته باشد تا امور به سرعت و با کیفیت بیشتری پیش بروند؛ در حقیقت اگر بخواهید از مزایای تبدیل پایان نامه به کتاب به طور قطعی بهره ببرید، بهتر است که کیفیت کتابی که با تکیه بر مطالب پایان نامه‌ی خود تهیه می‌کنید بالا باشد که این موضوع وابسته به آشنایی کامل با شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب می‌باشد. در صورتی که با مراحل انجام این کار آشنایی ندارید و در عین حال نیاز دارید که پایان نامه‌ی خود را به شکل فوری و با کیفیت تضمین شده به کتاب تبدیل کنید، می‌توانید از خدمات سایت ایران تایپیست بهره ببرید. تیم ایران تایپیست با داشتن تخصص بالا و آشنایی دقیق با شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب به شکل کاملا تخصصی، تبدیل پایان نامه‌های مقاطع تحصیلی مختلف به کتاب را با کیفیتی بالا انجام می‌دهد. شما با انتخاب هلدینگ ایران تایپیست، می‌توانید برای تبدیل پایان نامه‌ی خود به کتاب به شکل فوری و در سریع‌ترین زمان درخواست دهید. پس با انتخاب ایران تایپیست، هیچ نگرانی از بابت کیفیت و سرعت انجام کار نخواهید داشت.

شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب

شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب

شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب در مقاطع مختلف متفاوت است؟

بسیاری تصور دارند که شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب بسیار راحت بوده و تنها لازم است که مطالب پایان نامه‌ی خود را در قالب یک کتاب چاپ کرده و در دسترس عموم قرار دهند. لازم به ذکر است شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب تنها به مراحل طراحی و صحافی کتاب ربط پیدا نمی‌‌کند و لازم است که مراحل قانونی لازم برای چاپ کتاب نیز طی شود. شما برای تبدیل پایان نامه‌ی خود در هر یک از مقاطع تحصیلی به کتاب، باید برای دریافت مجوزهای فیپا و وزارت ارشاد اقدام کرده و کد شابک را نیز برای چاپ کتاب خود اخذ نمایید. اما موضوع این است که چه تفاوتی در شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب مقاطع مختلف با موضوعات متنوع وجود دارد؟ مراحل قانونی که تحت اشاره قرار گرفتند برای تمامی پایان نامه‌ها به یک شکل هستند؛ در حقیقت برای چاپ هر پایان نامه در قالب کتاب لازم است که مجوزهای مورد نیاز را دریافت کنید تا کتاب شما به طور رسمی در جامعه‌ی علمی و دانشگاهی مورد استفاده قرار گیرد و از مزایای انجام این کار بهره‌مند شوید. با این حال ممکن است یک سری تفاوت‌های جزئی در شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب برای پایان نامه‌های مقاطع دانشگاهی مختلف وجود داشته باشد که به شیوه‌ی ویرایش مطالب پایان نامه برای چاپ آن‌ها در قالب یک کتاب ربط پیدا می‌کند؛ به عبارت دیگر مطالب هر پایان نامه به شکل کاملا تخصصی جمع آوری شده‌اند و به طور قطع با چاپ کتاب در تیراژ بالا، تعداد خوانندگان کتاب شما افزایش پیدا خواهد کرد و لازم است پایان نامه به شکلی ویرایش شوند که بتوان آن‌ها را در قالب یک کتاب چاپ کرده و در دسترس عموم مردمی که با زبان تخصصی رشته‌های دانشگاهی آشنایی ندارند قرار داد.

بنابراین فردی که پایان نامه را به کتاب تبدیل می‌کند، لازم است تسلط کافی بر موضوع پایان نامه را داشته باشد و ویرایش این مطالب را به شکل تخصصی و درست انجام دهد. پس با توجه به میزان تخصصی بودن مطالب پایان نامه‌های هر یک از مقاطع دانشگاهی، در ویرایش متن تفاوت وجود خواهد داشت. در ایران تایپیست خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب برای پایان نامه‌های تمامی مقاطع دانشگاهی با موضوعات مختلف ارائه می‌شود؛ در واقع تبدیل پایان نامه‌ی هر یک از مقاطع توسط افرادی انجام می‌شود که با شیوه کلی انجام این کار آشنا هستند و تخصص بالایی در این زمینه دارند و ویرایش مطالب پایان نامه‌ی هر یک از مقاطع دانشگاهی را به شکل کاملا تخصصی انجام می‌دهند. در نتیجه تبدیل پایان نامه به کتاب با کیفیتی بالا انجام خواهد شد.

شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب در مقاطع مختلف

شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب در تیراژ بالا

در صورتی که با شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب آشنایی داشته باشید، می‌توانید کتاب تالیف شده بر اساس پایان نامه‌تان را در تیراژ بالا چاپ کنید و در دسترس عموم مردم قرار دهید. اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان کتابی با تیراژ بالا را با استفاده از پایان نامه‌ی مقاطع تحصیلی مختلف چاپ کرد؟ شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب در تیراژ بالا وابسته به آشنایی با اصول تعیین شده برای تبدیل پایان نامه به کتاب می‌باشد. تفاوت‌های زیادی بین پایان نامه و کتاب وجود دارد که لازم است در شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب مد نظر قرار گیرد؛ در واقع در صورتی که می‌خواهید یک کتاب با کیفیت را بر اساس پایان نامه‌ی خود تالیف کرده و به چاپ برسانید، لازم است توجه داشته باشید که بین پایان نامه و کتاب از لحاظ زبان بیان مطالب و ویراستاری آن‌ها تفاوت‌هایی واضح وجود دارد. علاوه بر آن لازم است که صفحه آرایی کتاب به شکل کاملا حرفه‌ای انجام شده و جلدی مناسب برای کتاب تهیه شود. در صورتی که در انجام تمامی این کارها به صورت کاملا حرفه‌ای عمل کرده و شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب را به شکل کاملا اصولی پیش ببرید، به طور قطع بازخوردی که مد نظر دارید را از کتاب خواهید گرفت و می‌توانید برای چاپ کتاب خود در تیراژ بالا اقدام کنید.

در نتیجه می‌توان بر این موضوع تاکید داشت که در صورت تمایل به تبدیل پایان نامه به کتاب با تیراژ بالا، لازم است امور را به شکل تخصصی پیش ببرید و آگاهی لازم را از اصول و مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب داشته باشید و در واقع مراحل را با کیفیتی بالا پیش ببرید. تیم ایران تایپیست با تسلط کامل بر شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب و اصول و قواعد انجام این کار، امور مربوطه را پیش خواهند برد و در نتیجه کیفیت بالای کتاب استخراج شده بر اساس پایان نامه در این هلدینگ معتبر تضمین شده است؛ با ثبت سفارش در ایران تایپیست می‌توانید جهت تبدیل پایان نامه‌ی خود به کتاب با تیراژ بالا درخواست دهید و از بازخورد بالای کتاب در جوامع علمی و دانشگاهی اطمینان داشته باشید. لازم به ذکر است که در ایران تایپیست هیچ محدودیتی برای تبدیل پایان نامه‌های مقاطع دانشگاهی مختلف به کتاب وجود ندارد و شما می‌توانید برای تبدیل پایان نامه‌ی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به کتاب با کیفیتی عالی، در سریع‌ترین زمان و با تیراژ بالا درخواست دهید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی

شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب

شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب در تیراژ بالا

شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب جهت کسب امتیاز مصاحبه دکتری

مهم‌ترین موضوع در رابطه با شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب، آگاهی از مزایای بی‌شمار انجام این کار است؛ اگر ویراستاری نهایی پایان نامه‌های خود را انجام داده و پایان نامه‌تان را نزد هیئت داوری دانشگاه خود ارائه داده‌اید، بهترین استفاده‌ای که می‌توانید از آن ببرید تبدیل کردن آن به یک کتاب است. در واقع به این شکل نه تنها می‌توانید نتایج زحمات خود را ثبت کرده و اجازه‌ی استفاده از آن را به سایرین بدهید، بلکه از مزایای بسیاری بهره‌مند خواهید بود و آینده‌ی شغلی و تحصیلی شما را تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. بنابراین آگاهی کامل از شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب یکی از ضرورت‌ها برای تمامی دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف می‌باشد؛ پیش‌تر نیز گفتیم که در صورتی که تمایل دارید که پایان نامه‌ی خود را به یک کتاب کاربردی و پر تیراژ تبدیل کنید، آگاهی از شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در حقیقت در صورتی که به شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب تسلط لازم را داشته باشید و مراحل تبدیل پایان نامه‌ی خود به کتاب را به شکل اصولی پیش ببرید، کیفیت بالای کتاب استخراج شده از پایان نامه‌تان تضمین شده است. در نهایت می‌توانید از مزایای بسیاری بهره ببرید که یکی از مهم‌ترین مزایا، کسب امتیاز مثبت در مصاحبه‌ی دکتری می‌باشد؛ هر یک از دانشجویانی که مایل به تحصیل در مقطع دکتری هستند، در صورت داشتن سابقه‌ی چاپ کتاب با شرکت در مصاحبه‌ی دکتری 4 امتیاز مثبت از هیئت داوران کسب خواهند کرد.

پس چه چیزی بهتر از این که به تبدیل پایان نامه‌ی خود به کتاب به سادگی از این امتیاز بهره‌مند شوید. در صورتی که با شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب آشنا نیستید، می‌توانید از خدمات وب سایت ایران تایپیست در زمینه‌ی تبدیل پایان نامه به کتاب در سریع‌ترین زمان و با کیفیتی تضمین شده بهره ببرید؛ خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب در ایران تایپیست برای تمامی دانشجویان در حال تحصیل در هر یک از مقاطع دانشگاهی ارائه می‌شوند.

شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب

شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب جهت کسب امتیاز مصاحبه دکتری

تقویت رزومه به شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب

آشنایی با شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب برای تمامی دانشجویان پراهمیت است، چرا که تبدیل پایان نامه به کتاب از جمله اقداماتی است که بیشتر دانشجویان بعد از ارائه‌ی پایان نامه‌ی خود به فکر انجام آن می‌افتند و در نتیجه ضروری است که با مراحل و شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب آشنایی کافی را داشته باشند. مطمئنا می‌دانید که تبدیل پایان نامه به کتاب باید به شکل کاملا تخصصی و با تکیه بر قواعد و اصول انجام شود و انجام دادن آن کار ساده‌ای نیست. در صورتی که کتاب تهیه شده با استفاده از یک پایان نامه به شکل کاملا اصولی تالیف شده باشد و کیفیت لازم را داشته باشد، انجام این کار مزایای بسیاری را به دنبال خواهد داشت. از جمله مزایای تبدیل پایان نامه به کتاب، تقویت رزومه‌ی تحصیلی و شغلی می‌باشد؛ باید بدانید که دانشجویانی که سابقه‌ی چاپ کتاب را داشته باشند، با شرکت در مصاحبه‌ی دکتری 4 امتیاز مثبت دریافت خواهند کرد.

بنابراین در صورتی که شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب به درستی پیش برود، کسب این امتیاز قطعی خواهد بود. علاوه بر تقویت رزومه تحصیلی، با تبدیل پایان نامه به کتاب فرصت‌های شغلی بیشتر و بهتری در انتظار شما خواهد بود و آینده‌ی شغلی بهتری خواهید داشت. با تبدیل پایان نامه به کتاب می‌توانید رزومه‌ی خود را تقویت کنید و فرصت کار در بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌های علمی کشور را کسب نمایید. شما می‌توانید برای تبدیل پایان نامه‌ی خود به یک کتاب با کیفیت با تیراژ بالا از خدمات ویژه و فوق العاده‌ی هلدینگ ایران تایپیست بهره ببرید و با ثبت سفارش در این وبسایت معتبر، از مزایای بی‌شمار تبدیل پایان نامه به کتاب بهره ببرید. تیم متخصص ایران تایپیست علاوه بر تسلط کامل به شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب، به سفارش شما در سریع‌ترین زمان، با قیمتی کاملا مناسب و با کیفیتی تضمین شده رسیدگی خواهند کرد.

شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب

تقویت رزومه به شیوه تبدیل پایان نامه به کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تبدیل پایان نامه به کتابهزینه تبدیل پایان نامه به کتاباستخراج مقاله از پایان نامهتحلیل آماری

سوالات متداول

ایران تایپیست خدماتی با کیفیت را در این زمینه ارائه می‌دهد‌.

تبدیل پایان نامه به کتاب تاثیرات مثبتی را در آینده‌ی شغلی و تحصیلی شما به دنبال دارد.

شما می‌توانید برای تبدیل پایان نامه‌ی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به کتاب با کیفیتی عالی، در سریع‌ترین زمان و با تیراژ بالا ایران تایپیست را انتخاب کنید.

ویرایش پایان نامه، صفحه آرایی، طراحی جلد کتاب، دریافت کد شابک، دریافت مجوزهای مورد نیاز و صحافی و چاپ کتاب.


نویسنده: دانیال فرهادی تبدیل پایان نامه به کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/28 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 355 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب روش تبدیل پایان نامه به کتاب تکنیک تبدیل پایان نامه به کتاب متدهای تبدیل پایان نامه به کتاب چگونگی تبدیل پایان نامه به کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :