پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه مقاله عمران / دیوار برشی و تحلیل مدل / A342

کد مترجم  1258

کاربر گرامی: شما می توانید از کد مترجم  1258 برای ترجمه زمینه عمران استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 1258 را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها

سخن مترجم:

من می توانم در زمینۀ مهندسی عمران و حمل و نقل، زمین شناسی، نجوم و زمینه های عمومی متن شما را از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ترجمه کنم. همچنین در زمینۀ مهندسی عمران و عمومی می توانم متن را از فرانسه به فارسی و فارسی به فرانسه هم برگردان کنم. 

ترجمه از انگلیسی به فارسی

زمینه:عمران

موضوع نمونه ترجمه: دیوار برشی و تحلیل مدل

 متن اصلی به انگلیسی:

The test has shown that peak story drift a specimen during the collapse prevention level earthquake was about 2% rad In this research a finite element model was constructed using 4-node, shell elements with reduced integration and a large strain formulation Pushover analysis was conducted on the FE model..

متن ترجمه شده به فارسی :

آزمایش نشان داد که جابجایی نسبی طبقات در طول زلزلۀ متناظر به سطح عملکردی آستانۀ تخریب حدود 2% رادیان است. در این پژوهش یک مدل اجزاء محدود با استفاده از المان¬های 4 گرهی و المان پوسته¬ای (shell) با انتگرال کاهش یافته ساخته شد و در آن اثرات کرنش¬های بزرگ در نظر گرفته شد.تحلیل استاتیکی غیرخطی (pushover) در مدل اجزاء محدود صورت گرفت.

نمونه ترجمه مقاله عمران

 


نویسنده: نعیم وارسته تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱:۴۹ چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۲۸ تعداد بازدید: 1020

کلمات کلیدی: نمونه ترجمه مقاله عمران نمونه مقاله عمران ترجمه مقاله عمران نمونه ترجمه عمران ترجمه مقاله رشته عمران نمونه ترجمه رایگان عمران

Link: /news/نمونه-ترجمه-مقاله-عمران-/-دیوار-برشی-و-تحلیل-مدل-/-A34210.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.