شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

گویندگی کتاب صوتی در منزل

نویسنده: ساره بیات گویندگی تاریخ انتشار: 1401/11/29 ساعت 09:00:00 بازدید: 31024 امتیاز 4.9 از 75 نظر

با گویندگی کتاب صوتی در منزل می‌توانید به درآمد خیلی خوبی دست پیدا کنید. چرا که کتاب‌های صوتی از محبوب‌ترین محتواهایی هستند که در اینترنت و فضای مجازی منتشر می‌شوند. مردم نسبت به گذشته علاقه‌ی بیشتری به کتاب‌های صوتی نشان داده و گوش دادن را نسبت به خواندن ترجیح می‌دهند. با توجه به کمبود وقت و ساید مشکلات، استفاده از کتاب‌های صوتی گزینه‌ای بهتر است. اگر مایل هستید که کتاب‌های تالیفی خود را به کتاب صوتی تبدیل کنید، می‌توانید از تیم گویندگان مرکز ایران تایپیست کمک بگیرید. تبدیل کتاب شما به یک کتاب صوتی با کیفیتی عالی و هزینه‌ای کاملا مناسب توسط گویندگان این مرکز انجام می‌شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کسب درآمد از گویندگی کتاب صوتی در منزل

با گویندگی کتاب صوتی در منزل در یک مسیر شغلی پر بازده با درآمد عالی قدم نهاده‌اید. امروزه محبوبیت کتاب‌های صوتی به سر حد خود رسیده است. مردم زیادی به مطالعه‌ی کتاب علاقمند هستند، اما وقت کافی را ندارند. مشغله‌های مختلف مانع از مطالعه‌ی کتاب‌هایی که می‌خواهیم می‌شود. اما اکنون دیگر چنین مشکلی وجود ندارد. راه‌های زیادی برای علاقمندان به مطالعه‌ی کتاب وجود دارد تا بدور از مشغله و کمبود وقت، کتاب مورد علاقه‌ی خود را مطالعه کنید. شما می‌توانید از کتاب‌های صوتی استفاده کنید و حتی زمانی که در مسیر راه هستید، از گوش دادن به این کتاب‌ها لذت ببرید. وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی متنوعی وجود دارد که می‌توانید کتاب صوتی مورد نظر خود را به راحتی از آن‌ها دانلود کنید‌.

علاوه بر آن می‌توانید به گویندگی کتاب صوتی در منزل مشغول شوید. با طراحی و ساخت کتاب صوتی، درآمدی بسیار عالی شامل حال شما خواهد شد. امروزه بسیاری از نویسندگان و مولفان کتاب برای دریافت بازدهی بیشتر نسخه‌ی صوتی کتاب خود را نیز تولید کرده و در دسترس عموم قرار می‌دهند.

البته برای گویندگی کتاب صوتی در منزل باید تخصص لازم را داشته باشید و با مهارت کامل اقدام کنید. به این ترتیب حتی می‌توانید درآمد دلاری نیز کسب کنید.

علاوه بر آن برای گویندگی کتاب صوتی در منزل به یک سری تجهیزات نیاز دارید. البته لازم نیست تجهیزاتی پیشرفته و گران قیمت تهیه کنید. تنها لازم است یک میکروفون قوی داشته باشید و از نرم افزارهای تنظیم صدا استفاده کنید. می‌توان گفت که کتاب‌های صوتی تبدیل به یک بازار پرمخاطب با بازدهی عالی برای ناشران و گویندگان تبدیل شده‌اند.

بنابراین می‌توانید به گویندگی کتاب صوتی در منزل به راهی آسان برای کسب درآمد بالا به صورت دورکاری نگاه کنید. برای شروع کار گویندگی کتاب صوتی و کسب درآمد در منزل، می‌توانید در هلدینگ ایران تایپیست مشغول شوید. شما می‌توانید در آزمون استخدامی گویندگان این مرکز شرکت کنید. در نتیجه با برخورداری از شرایط لازم برای گویندگی، می‌توانید در این مرکز شروع به کار کنید.

علاوه بر آن می‌توانید به عنوان ناشر و نویسنده‌ی کتاب، از خدمات گویندگی کتاب صوتی در منزل بهره ببرید. با همکاری ایران تایپیست و استخدام گویندگان با سابقه و متخصص این مرکز، می‌توانید به آسانی و با هزینه‌ای مناسب کتاب صوتی خود را بسازید. اگر مهارت و تخصص لازم را برای گویندگی حرفه‌ای دارید، از قابلیت لازم برای درآمدزایی از طریق تولید کتاب صوتی برخوردار هستید.

گویندگی کتاب صوتی در منزل

گویندگی کتاب صوتی در منزل

مهارت‌های لازم برای گویندگی کتابهای صوتی در منزل چیست؟

یکی از لازمه‌های گویندگی کتاب صوتی در منزل، داشتن تخصص و مهارت لازم برای گویندگی اینگونه از محتواهای صوتی است. شما ممکن است برای تولید یک کتاب صوتی ساعت‌ها وقت بگذارید. اما اگر از مهارت‌ها و تخصص کافی برای انجام این کار برخوردار باشید، می‌توانید خیلی راحت و سریع یک کتاب صوتی با کیفیت بسازید.

با برخورداری از مهارت‌های مهم گویندگی کتاب صوتی در منزل، به سودی بسیار عالی دست پیدا خواهید کرد. شاید این تصور را دارید که کتاب‌های صوتی در استودیوهای بزرگ و با تجهیزات بسیار پیشرفته ساخته می‌شوند. اما شما در منزل خود با کمترین امکانات نیز می‌توانید یک کتاب صوتی با کیفیت را مطابق با استانداردها تولید کنید. به عبارت دیگر با برخورداری از مهارت‌های لازم برای گویندگی، ساخت کتاب صوتی در هر شرایط و با کمترین تجهیزات برای شما راحت خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین لازمه‌های برای گویندگی کتاب صوتی در منزل، برخورداری از فن بیان قوی است. اگر فن بیان قوی داشته باشید، مخاطبان و شنوندگان می‌توانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. بیان صحیح و واضح کلمات کیفیت کتاب صوتی و بازخورد آن را افزایش خواهد داد. سعی کنید از تولید صدا با اجزای دهان خود خودداری کنید. مثلا نفس گیری مرتب می‌تواند برای شنونده خسته کننده باشد.

برای بهتر انجام دادن گویندگی کتاب صوتی در منزل، تنها لازم است جملات کتاب را پشت سر هم به شکل کاملا صریح و واضح بخوانید. نفس گیری صحیح، قدرت بیان محتوای کتاب به شکل قانع کننده، خواندن دقیق و بدون اشتباه، درک خط داستانی کتاب و تحلیل درست آن، شخصیت پردازی حرفه‌ای و بسیاری از مهارت‌های دیگر، از ویژگی‌ها و امتیازاتی است که شما را به یک گوینده‌ی حرفه‌ای کتاب صوتی تبدیل می‌سازد. ایران تایپیست از معتبرترین مراکز در کشور است که بهترین گویندگان کشور را گرد هم آورده است.

اگر مایل هستید گویندگانی حرفه‌ای را که از تمامی ویژگی‌های ذکر شده برخوردار هستند برای گویندگی کتاب صوتی در منزل استخدام کنید، می‌توانید روی تیم گویندگی این مرکز حساب باز کنید. ضمن این که گویندگان با سابقه و حرفه‌ای کتاب صوتی می‌‌توانند فعالیت خود در این مرکز را آغاز کرده و رزومه‌ی خود را تقویت سازند. علاقمندان به تهیه‌ی نسخه‌ی صوتی از کتاب تالیفی خود، می‌توانند گوینده‌ی مورد نظر خود را از تیم گویندگی ایران تایپیست استخدام کنند. هزینه‌ی پرداختی برای بهره‌مندی از خدمات گویندگی کتاب صوتی مرکز ایران تایپیست، بسیار مناسب است.

گویندگی کتاب صوتی در منزل

مهارت‌های لازم برای گویندگی کتابهای صوتی در منزل


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه می‌توانم سفارش کار گویندگی کتاب صوتی در منزل بگیرم؟

آیا تمایل دارید که از گویندگی کتاب صوتی در منزل درآمد داشته باشید؟ نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید؟ شما برای کسب درآمد از طریق تولید کتاب صوتی می‌توانید به عنوان گوینده یا کارفرما فعالیت کنید. در واقع می‌توانید به عنوان کارفرما، گویندگان حرفه‌ای را استخدام کنید و به تولید و فروش کتاب صوتی بپردازید.

از طرفی اگر از مهارت‌های لازم برای گویندگی کتاب صوتی در منزل برخوردار هستید، می‌توانید با مراکز و تولید کنندگان این کتاب‌ها همکاری کنید. در این قسمت قصد داریم نکاتی را برای کسب درآمد از روش دوم ارائه دهیم. برای کسب درآمد از طریق گویندگی کتاب صوتی، لازم است با کارفرمایان و ناشران این کتاب‌ها ارتباط بگیرید. با دریافت پروژه‌های گویندگی کتاب صوتی، به آسانی به درآمدی عالی می‌رسید. اما چگونه می‌توان به این پروژه‌ها دسترسی پیدا کرد؟

یکی از بهترین روش‌ها برای دسترسی به سفارش‌های گویندگی کتاب صوتی در منزل، شروع فعالیت در مرکز ایران تایپیست است. تیم بزرگی از حرفه‌ای‌ترین گویندگان کشور در مرکز ایران تایپیست مشغول به کار هستند که خدمات گویندگی را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهند. از این رو تعداد پروژه‌هایی که روزانه برای گویندگی در این مرکز ثبت می‌شود، بسیار زیاد است. گویندگان می‌توانند این سفارش‌ها را اخذ کرده و آن‌ها را به صورت دورکاری انجام دهند.

همکاری با مرکز ایران تایپیست، امکان کسب درآمد از طریق گویندگی کتاب صوتی در منزل را برای گویندگان راحت می‌سازد. گویندگان و تولید کنندگان حرفه‌ای کتاب‌های صوتی می‌توانند با موفقیت در آزمون استخدامی ایران تایپیست، به عنوان گوینده در این مرکز مشغول شوند. از این طریق دسترسی آن‌ها به پروژه‌های گویندگی کتاب صوتی بسیار راحت است.

گویندگی کتاب صوتی در منزل می‌تواند یک شغل پر مزیت برای گویندگان باشد. کار در منزل، درآمد عالی، عدم نیاز به سرمایه‌ی اولیه برای شروع کار و مزایای بی‌شمار دیگر. علاوه بر آن گویندگان می‌توانند با انجام پروژه‌های مختلف گویندگی کتاب صوتی با کارفرمایان آشنا شوند و برای پروژه‌های دائمی و طولانی با آن‌ها همکاری کنند.

گویندگی کتاب صوتی در منزل

سفارش گویندگی کتاب صوتی

گویندگی کتاب صوتی در منزل نیاز به چه تجهیزاتی دارد؟

برای گویندگی کتاب صوتی در منزل علاوه بر این که باید از مهارت‌های لازم برخوردار باشید، داشتن یک سری تجهیزات نیز ضروری است. در استودیوهای ضبط صدا از تجهیزات متعدد و پیشرفته‌ای برای تولید بهترین صداها و گویندگی به شکل بی‌نقص استفاده می‌شود. شما برای تولید یک کتاب صوتی با کیفیت و پر شنونده تنها به تعداد کمی از این تجهیزات نیاز دارید.

وجود تجهیزات لازم برای گویندگی کتاب صوتی در منزل علاوه بر این که کیفیت کتاب شما را بالا می‌برد، کار شما را نیز آسان‌تر می‌سازد. چه برای تولید یک کتاب رمان صوتی و چه داستانی کوتاه، استفاده از این تجهیزات مهم است. در همین آغاز لازم است متذکر شویم که نیازی به تهیه‌ی تجهیزات گران قیمت نیست. شما می‌توانید کار خود را با هزینه‌ای پایین و تجهیزاتی نه چندان حرفه‌ای نیز آغاز کنید.

از تجهیزات ابتدایی برای گویندگی کتاب صوتی در منزل، کامپیوتر یا تبلت است. شما برای تنظیم صدا و افزایش کیفیت فایل صوتی که تولید کرده‌اید، باید از نرم افزارهای حرفه‌ای تنظیم صدا استفاده کنید. اگر می‌خواهید در هر زمان مکانی امکان کار کردن و گویندگی را داشته باشید، بهتر است یک تبلت یا لپتاپ تهیه کنید.

لازمه‌ی دیگر گویندگی کتاب صوتی در منزل، نرم افزارهای تنظیم صدا است. با یک سری تحقیقات، سرچ کردن و پرس و جو از گویندگان حرفه‌ای، می‌توانید با بهترین نرم افزارها آشنا شوید. نرم افزارهای FxSound, LLC و WavePad Audio Editor و Adobe Audition از بهترین‌ها هستند.

مهم‌ترین و به واقع ابتدایی‌ترین تجهیزات مورد نیاز برای گویندگی کتاب صوتی در منزل، میکروفون است. شما برای تولید یک کتاب صوتی بی‌نقص، باید حتما یک میکروفون با کیفیت تهیه کنید تا گویندگی را به شکلی حرفه‌ای انجام دهید. ممکن است به میکروفون لپ تاپ و رایانه‌ی خود بسنده کنید. اما این میکروفون‌ها کیفیت لازم را نداشته و می‌توانند در صدای شما نویز ایجاد کنند.

یکی از بهترین میکروفون‌هایی که می‌توانید برای گویندگی کتاب صوتی در منزل تهیه کنید، میکروفون AKG C300 است. اگر به یک میکروفون مقرون به صرفه نیاز دارید، میکروفون Apogee MiC Plus انتخاب خوبی است. برای گوش دادن به نمونه کارهای خود و تشخیص مشکلات و نویزهایی که در کار شما وجود دارد، به یک هدفون با کیفیت نیاز دارید.

گویندگی کتاب صوتی در منزل

تجهیزات لازم برای گویندگی در منزل

آیا برای استخدام به عنوان گویندگی کتاب صوتی در منزل باید تست بدهم؟

گویندگی کتاب صوتی در منزل برای علاقمندان به گویندگی یک شغل بسیار جذاب و لذت بخش است. افرادی که از مهارت و تخصص کافی برای گویندگی و تولید کتاب صوتی برخوردار هستند، با تولید کتاب صوتی می‌توانند درآمد بسیار خوبی کسب کنند. در حقیقت تولید کتاب صوتی یکی از بهترین و پربازده‌ترین روش‌های کسب درآمد از طریق گویندگی است.

ضمن این که مزایای بی‌شماری را به همراه دارد. برای گویندگی کتاب صوتی در منزل به کمترین سرمایه نیاز دارید. تنها لازم است تجهیزات اصلی و ضروری را تهیه کنید. در واقع هیچ نیازی به یک استودیوی بزرگ نخواهید داشت. ضمن این که می‌توانید در منزل کار کنید و استقلال شغلی داشته باشید. مرکز ایران تایپیست که یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده‌ی خدمات متعدد و با کیفیت گویندگی در کشور است، شرایط لازم را برای شروع کار شما در این زمینه را فراهم می‌آورد. ایران تایپیست از طریق همکاری با بهترین گویندگان کشور، با کمترین هزینه خدماتی بسیار عالی و با کیفیت را در این حیطه ارائه می‌دهد. گویندگان حرفه‌ای و با سابقه که مایل هستند با بهترین مراکز همکاری کنند، می‌توانند از طریق ایران تایپیست اقدام کنند.

برای شروع کار گویندگی کتاب صوتی در منزل، تنها لازم است در آزمون استخدامی گویندگان ایران تایپیست شرکت کنید. برای شرکت در این آزمون، لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید. تنها لازم است اطلاعات شخصی و مدارک مورد نیاز را ارائه داده و در تست صدای مرکز ایران تایپیست شرکت کنید. بازار کتاب‌های صوتی با سرعت زیادی در حال رشد و توسعه است. جمعیت بسیاری زیادی از مردم در سراسر جهان به جای خواندن کتاب از کتاب‌های صوتی استفاده می‌کنند. مردم در هنگام رانندگی، خرید در فروشگاه‌ها یا هر زمانی که فکرش را می‌کنید به کتاب‌های صوتی گوش می‌دهند.

شما با همکاری با ایران تایپیست، دریافت پروژه‌های کتاب صوتی و گویندگی کتاب صوتی در منزل می‌توانید به صدای مورد علاقه و محبوب بسیاری از شنوندگان کتاب صوتی تبدیل شوید و با گویندگی در منزل درآمدزایی کنید.

گویندگی کتاب صوتی در منزل

گویندگی کتاب صوتی در خانه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

گویندگی یا روخوانیدوبلهتدوین ویدئوهزینه گویندگی یا روخوانی

سوالات متداول

بله، گویندگی کردن کتاب صوتی یک شغل جالب است که درآمدی بسیار خوب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

با توجه به محبوبیت روزافزون کتاب‌های صوتی، با گویندگی کردن کتاب صوتی جای پیشرفت و کسب درآمد بالا برای شما وجود خواهد داشت.

کار در منزل، درآمد بسیار خوب، نیاز به سرمایه‌ی اندک، کار در ساعات دلخواه و... .

شما می‌توانید به عنوان تولید کننده‌ی کتاب صوتی، گویندگان را استخدام کنید و کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید به عنوان گوینده‌ی کتاب صوتی فعالیت کنید.


نویسنده: ساره بیات گویندگی تاریخ انتشار: 1401/11/29 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 31024 امتیاز 4.9 از 75 نظر

کلمات کلیدی: گویندگی کتاب صوتی در خانه گویندگی کتاب در منزل روخوانی کتاب صوتی در منزل روخوانی کتاب صوتی در خانه گویندگی از خانه

دیدگاه کاربران

لیلا کیومرثی | 1403-2-4 ساعت 15:30:07 امتیاز :

سلام و وقت بخیر چطور باید برای خوانش کتاب صوتی در خواست همکاری داد ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

ندا مهرآیین | 1403-1-15 ساعت 20:28:36 امتیاز :

درخواست ثبت نام برای گویندگی کتاب

سوسن | 1403-1-13 ساعت 04:38:07 امتیاز :

سلام من صدای خوبی دارم علاقه مندم ک گویندگی کنم چطور میتونم خودم کسب درامد کنم ؟

فاطمه شاملی | 1403-1-11 ساعت 21:03:28 امتیاز :

سلام من میخوام در زمینه گویندگی و یا بازنویسی و یا خلاصه نویسی با شما همکاری کنم چطور میتونم ثبت نام کنم

فاطمه هادی نسب | 1403-1-10 ساعت 18:06:49 امتیاز :

سلام میخواستم بعنوان گوینده کتاب صوتی با شما همکاری کنم از چه طریقی میتوانم اقدام کنم؟

نجمه | 1403-1-9 ساعت 15:44:06 امتیاز :

سلام من درخواست همکاری برای کتاب صوتی دارم ،علاقه زیادی دارم

فاطمه هادیها | 1403-1-9 ساعت 10:58:54 امتیاز :

سلام و درود بنده گوینده رادیو و مجری هستم تمایل به خوانش کتاب صوتی دارم چطور میشود با شما همکاری داشت ممنون میشم بفرمایید

فاطمه هادیها | 1403-1-9 ساعت 10:56:46 امتیاز :

سلام و درود بنده گوینده رادیو و مجری هستم تمایل به خوانش کتاب صوتی دارم چطور میشود با شما همکاری داشت ممنون میشم بفرمایید

سودابه هاشمی | 1402-12-29 ساعت 00:01:00 امتیاز :

با درود و احترام ، سودابه هاشمی هستم، کارشناسی ارشد شیمی آلی و ۳۳ سال سابقه تدریس ،همچنین با مرکز نابینایان امید تقوا در مشهد همکاری دارم ،برای خوانش و گویا کردن کتاب‌های روانشناسی ،داستان و درسی ،بسیار خوشحال میشوم که با شما هم همکاری کنم ،خواندن کتاب بیش از هر لذتی مرا مسرور می سازد.?

رویا پرند | 1402-12-20 ساعت 18:36:40 امتیاز :

با سلام و احترام ، مایل به همکاری در زمینه ی گویندگی درمنزل هستم . سپاسگزار خواهم بود راهنمایی بفرمایید . متشکرم .

سمیرا ملکوتی | 1402-12-5 ساعت 12:04:24 امتیاز :

با سلام ، چگونه میتوانم درخواست ثبت نام برای گویندگی بدهم؟

محدثه | 1402-12-4 ساعت 21:10:06 امتیاز :

سلام چگونه میتوانم به عنوان گوینده ی کناب ثبت نام کنم؟ شرایط چیست؟ لطفاً راهنمایی بفرمایید. متشکرم

ژیلا قنواتی | 1402-12-2 ساعت 20:06:01 امتیاز :

چه جوری میتونم برای گویندگی کتاب صوتی تست بدم؟

زهره | 1402-12-2 ساعت 18:12:05 امتیاز :

برای تست گویندگی لطفا راهنمایی بفرمایید.

لیلا | 1402-12-2 ساعت 09:09:17 امتیاز :

سلام چطور می توانم برای گویندگی تست بدهم وثبت نام کنم لطفا راهنمایی بفرمایید .

فهیمه ابراهیمان | 1402-11-29 ساعت 13:11:17 امتیاز :

سلام چطور میتونم برای گویندگی کتاب صوتی درخواست بدم

اعظم نجفی | 1402-11-16 ساعت 13:35:41 امتیاز :

سلام وقت بخیر لطفن برای گویندگی کتاب صوتی راهنمایی بفرمایید چه اقدامی لازم هست ؟ سپاسگزارم

اعظم نجفی | 1402-11-16 ساعت 13:34:02 امتیاز :

سلام وقت بخیر لطفن برای گویندگی کتاب صوتی راهنمایی بفرمایید چه اقدامی لازم هست ؟ سپاسگزارم

مریم رام | 1402-11-13 ساعت 16:58:47 امتیاز :

سلام میشه راهنمایی کنید چطور میتونم برا گویندگی کتاب ثبت نام کنم

زینب | 1402-11-10 ساعت 05:11:53 امتیاز :

من از کودکی استعداد و علاقه به گویندگی داشتم الان دلم میخواد این استعدادم بالفعل بشه ممنونم راهنماییم کنید

عبداللهی | 1402-11-6 ساعت 21:59:02 امتیاز :

چطوری میتوانم برای گویندگی ثبت نام کنم؟

حدیثه | 1402-10-29 ساعت 14:25:22 امتیاز :

سلام میشه راهنماییم کنین چطور میتونم برای گویندگی کتاب صوتی ثبتنام کنم؟

علی | 1402-10-26 ساعت 04:01:17 امتیاز :

سلام چطور می تونم ثبت نام گویندگی کتاب صوتی را انجام دهم

سمیرا ملکوتی | 1402-10-23 ساعت 18:55:17 امتیاز :

با سلام ، چگونه میتوانم درخواست ثبت نام برای گویندگی بدهم؟

نرجس | 1402-10-16 ساعت 14:33:57 امتیاز :

سلام. چطور میتونم برای گویندگی ثبت نام کنم؟

صغری درویشی | 1402-10-14 ساعت 17:01:51 امتیاز :

سلام چطور میتونم منم وارد این شغل بشم لطفا راهنمایی کنید

عسگری | 1402-10-9 ساعت 16:41:48 امتیاز :

چطور میتونم وارد این شغل بشم خیلی علاقه دارم لطفا راهنمایی کنید

مژگان | 1402-10-1 ساعت 17:25:50 امتیاز :

مایلم بعنوان گوینده در خوانش کتاب مشارکت داشته باشم و ثبت نام کنم،لطفا راهنمایی بفرمایید.

زکیه ف | 1402-9-30 ساعت 23:37:57 امتیاز :

دبیر ادبیات هستم و صدا و خوانش خوبی دارم تمایل به همکاری و گویندگی و تهیه کتاب صوتی دارم. بفرمایید چگونه ثبت نام کنم؟ راغبم که هرچه سریعتر شروع کنم. تشکر

الهام جعفرزاده | 1402-9-25 ساعت 12:04:58 امتیاز :

سلام وقتتون بخیر بنده هم می‌خواستم کار گویندگی و کتاب صوتی انجام بدم لطفاً راهنمایی بفرمایید

سمیرا | 1402-9-24 ساعت 13:57:17 امتیاز :

سلام ، چگونه می توانم به عنوان گوینده ثبت نام کنم؟

سمیرا | 1402-9-24 ساعت 13:55:35 امتیاز :

سلام ، چگونه می توانم به عنوان گوینده ثبت نام کنم؟

مهین | 1402-9-21 ساعت 15:43:37 امتیاز :

در گویندگی کتاب بهتره خانمها فقط در نقش خانم داستان صداگذاری کنند و بنظرم صدای آقایان خیلی شنیدنی تر از خانمهاست.

فریبا رحمانیان فر | 1402-9-15 ساعت 20:07:45 امتیاز :

سلام وقت بخیر ببخشید من گوینده هستم چطوری میتونم ثبت نام کنم وشرایط رو بفرمایید تشکر

فاطمه | 1402-9-11 ساعت 12:41:03 امتیاز :

سلام خسته نباشید چگونه میتونم با شما همکاری کنم

لیلا | 1402-9-10 ساعت 22:50:09 امتیاز :

درود بر شما علاقه فراوانی به تولید کتابهای صوتی دارم.ممنون میشم بفرمائید چطور درخواست یدم

مریم شقاقی | 1402-9-10 ساعت 22:20:39 امتیاز :

باسلام .....چطور میتوانم با مجموعه خوب شما جهت گویندگی کتاب همکاری داشته باشم

شاکرمی | 1402-8-28 ساعت 22:27:41 امتیاز :

سلام علاقمند به همکاری با شما هستم در زمینه گویندگی کتاب صوتی میشه راهنماییم کنید

محبوبه جمشیدی | 1402-8-22 ساعت 21:49:52 امتیاز :

با سلام در زمینه خواندن کتاب صوتی علاقه و استعداد دارم و قبلا کار کردم صدای خوبی هم دارم

ملک | 1402-8-17 ساعت 11:16:12 امتیاز :

سلام و روز بخیر من مایل هستم جهت گویندگی کتاب صوتی با شما همکاری کنم از چه طریق امکانش هست ؟ با سپاس از شما

سعید سلیمی سیف | 1402-8-11 ساعت 15:10:49 امتیاز :

سلام و ارادت..برای بخش گویندگی و دوبله چطور میتونم درخواست بدم...؟ سپاسگزارم

مهرآذین | 1402-8-9 ساعت 16:48:45 امتیاز :

سلام و وقت بخیر بنده خیلی به انجام این کار، کتاب گویا و همچنین گویندگی بسیار علاقه مند هستم و میخواستم باهاتون همکاری داشته باشم لطفا راهنمایی م کنید با تشکر

فائزه | 1402-8-5 ساعت 20:59:11 امتیاز :

علاقمند به گویندگی هستم و میخواهم هر این زمینه فعالیت کنم

معصومه تدینه | 1402-8-3 ساعت 20:59:58 امتیاز :

باسلام وقت بخیر ،به گویندگی علاقه دارم .چگونه برای گویندگی کتاب صوتی اقدام کنم باتشکر

خانم فاطمه قاسمپور | 1402-8-1 ساعت 14:20:52 امتیاز :

سلام و عرض ادب خانم فاطمه قاسمپور صداپیشه هستم گوینده رادیو زندگی ،دوبلور ، گزارشگر، مستند ساز،دکلمه ، پادکست ، تیزرهای تبلیغاتی، تلفن گویا ، اعلان ها ، کتاب و فایل های صوتی ، انگیزشی ،...اگر قابل بدانید خوشحال میشوم در زمینه گویندگی با شما هم همکاری داشته باشم.

حلیمه بصیری | 1402-8-1 ساعت 08:50:19 امتیاز :

سلام میخواستم در زمینه گویندگی کتاب صوتی با شما همکاری کنم

مهسا محمدی | 1402-7-22 ساعت 21:03:51 امتیاز :

سلام داستان صوتی ای که خونده شده باشه چقدر درامد میدید به دست اندر کاران برای پخشش؟

مصطفی نعمتی | 1402-7-15 ساعت 13:40:54 امتیاز :

سلام وقت بخیر بعنوان گوینده کتاب صوتی ثبت نام کنم

معصومه بابایی | 1402-7-13 ساعت 18:26:13 امتیاز :

چطور میتوانم به عنوان گوینده درخواست ثبت نام بدهم

مرجان | 1402-7-11 ساعت 08:09:27 امتیاز :

سلام وقتتون بخیر ? چطور میتونم تست گویندگی بدم؟

نازنین | 1402-7-4 ساعت 21:55:57 امتیاز :

لطفا برای ثبت نام و تست گویندگی راهنمایی بفرمایید

معصومه حاجی حسینی | 1402-6-27 ساعت 22:55:34 امتیاز :

سلام چگونه میتوانم به عنوان گوینده ی کناب ثبت نام کنم؟ شرایط چیست؟ لطفاً راهنمایی بفرمایید. متشکرم

فاطمه هادی نسب | 1402-6-14 ساعت 11:10:57 امتیاز :

سلام میخواستم بعنوان گوینده کتاب صوتی با شما همکاری کنم از چه طریقی میتوانم اقدام کنم؟

مهشید | 1402-6-4 ساعت 11:20:25 امتیاز :

چطور میتونم تست بدم برای گویندگی؟

کبری ضرونی | 1402-5-30 ساعت 15:04:10 امتیاز :

چطور می توانم ثبت نام کنم

فریده اختیاری | 1402-5-28 ساعت 13:12:51 امتیاز :

سلام این همه توضیح دادید اما راهنمایی نکردید که چطور بچه ها میتونن ثبت نام کنن

غزاله | 1402-5-25 ساعت 17:06:46 امتیاز :

سلام میخواستم باهاتون همکاری داشته باشم

ستایش | 1402-5-24 ساعت 01:15:49 امتیاز :

با سلام مدرک گویندگی دارم و به شدت علاقه مند چجوری میتونم در این حوزه همکاری داشته باشم

دنیا جلالی | 1402-5-16 ساعت 22:41:16 امتیاز :

چطور میتونم درخواست و تست بدم برای کتاب صوتی ؟

کاملیا | 1402-5-11 ساعت 11:23:36 امتیاز :

با عرض تحیت تقاضای راهنمایی در مورد آزمون گویندگی را دارم.با احترام

مریم | 1402-5-11 ساعت 00:06:11 امتیاز :

سلام چطور میشه همکاری انجام داد

زهراموذنی | 1402-4-30 ساعت 01:22:08 امتیاز :

برای همکاری در زمینه کتاب صوتی بایو چکار کنم

مهسا | 1402-4-29 ساعت 16:43:14 امتیاز :

پیدا نکردم چطور برای گویندگی کتاب صوتی و یا دوبلوری ثبت نام کنم!

ملیحه | 1402-4-17 ساعت 18:18:10 امتیاز :

سلام وقتتون بخیر ، لطفا راهنمایی میکنید به عنوان گوینده کتاب صوتی چطور اقدام کنم متشکرم

لیلا زارعی | 1402-4-8 ساعت 15:25:29 امتیاز :

سلام چطور می اونم یک گوینده کتاب صوتی بشم؟ میشه راهنمایی کنید

اکبری | 1402-4-2 ساعت 23:20:31 امتیاز :

درود چطور میتونم برای گویندگی کتاب صوتی درخواست ثبت نام کنم ؟

لاله آذرنیا | 1402-4-2 ساعت 17:52:54 امتیاز :

با سلام و خسته نباشید.من به مدت ده سال هست که گوینده کتاب صوتی هستم، میخواستم ببینم چطور میتونم بعنوان گوینده درخواست ثبت‌نام بدم؟ متشکرم

زهرا سادات حسینی | 1402-3-28 ساعت 22:31:59 امتیاز :

با سلام چطور میتونم آزمون گویندگی بدم .فوق العاده علاقمندم و میدونم که میتونم توی این راه موفق باشم صدای خوبی هم دارم امیدوارم راهنمایی بفرمایید

زهرا سادات حسینی | 1402-3-28 ساعت 22:31:45 امتیاز :

با سلام چطور میتونم آزمون گویندگی بدم .فوق العاده علاقمندم و میدونم که میتونم توی این راه موفق باشم صدای خوبی هم دارم امیدوارم راهنمایی بفرمایید

فاطمه طبری | 1402-3-27 ساعت 20:40:01 امتیاز :

سلام وقتتون بخیر.چطور میتونم تو آزمون گویندگی شرکت کنم.اگر امکانش هست شرایطش رو بفرمایین.مرسی

طلیعه همامی | 1402-3-27 ساعت 18:07:24 امتیاز :

سلام میخواستم بعنوان گوینده کتاب صوتی با شما همکاری کنم از چه طریقی میتوانم اقدام کنم؟

مرجان | 1402-3-21 ساعت 21:28:12 امتیاز :

سلام ببخشید حتما با این میکروفون باید من پول ندارم اینا رو بخرم میشه با میگروفون دستگاه هایی که از ضبط و پخش مثل باند هایی که خونه داریم استفاده کنم امکان داره یا نه چون من هزینه خرید این میکروفون ها رو ندارم

Jafaree | 1402-2-29 ساعت 23:57:05 امتیاز :

چطور میتونم بعنوان گوینده درخواست ثبت نام بدم

مریم زمانی | 1402-2-26 ساعت 23:00:08 امتیاز :

اینجانب برای گویندگی کتاب صوتی درخواست داشته و اینکه یقین دارم از عهده این کار به نحو احسن ، بر خواهم آمد و از شما درخواست دارم که این فرصت به بنده داده شود و من هم در این کار ممارست کرده ، تا کارهایی شایسته خدمت شما عزیزان ارائه دهم .

فاطیما | 1402-2-23 ساعت 19:39:57 امتیاز :

چطور میتونم بعنوان گوینده درخواست ثبت نام بدم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :