شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

گویندگی کتاب صوتی

نویسنده: سارا اخلاقی گویندگی تاریخ انتشار: 1401/6/4 ساعت 09:00:00 بازدید: 4606 امتیاز 5 از 21 نظر

تیم ایران تایپیست خدمات گویندگی کتاب صوتی را با هزینه‌ای بسیار مناسب و کیفیت عالی برای کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از خدمات متعدد ایران تایپیست در این زمینه بهره ببرید. کتاب صوتی شما توسط گویندگانی با سابقه آماده خواهد شد. ضمن این که می‌توانید گوینده‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید و کتاب صوتی را مطابق با سلیقه‌ی خود آماده سازید. هزینه‌ی ارائه‌ی خدمات گویندگی برای تهیه‌ی کتاب صوتی در ایران تایپیست علاوه بر به صرفه بودن، قابلیت پرداخت اقساطی را نیز دارد. برای تهیه‌ی کتاب صوتی، می‌توانید با ورود به پنل کاربری خود در ایران تایپیست ثبت سفارش کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

منظور از گویندگی کتاب صوتی چیست؟

گویندگی کتاب صوتی مانند سایر پروژه‌های گویندگی باید به شکل اصولی و توسط گویندگان متخصص و با سابقه انجام شود. کتاب‌های صوتی طرفداران بسیار زیادی دارند و افراد زیادی به جای خواندن کتاب، به فایل‌های صوتی گوش می‌دهند. امکان دریافت نسخه‌های صوتی کتاب‌ها با موضوعات مختلف از طریق اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های مختلف وجود دارد.

گویندگی کتاب صوتی از جمله عواملی است که افراد در حین تهیه‌ی این نوع فایل‌های صوتی به آن توجه دارند. در واقع تخصص گوینده و مهارت وی در تهیه‌ی فایل‌های صوتی از متن کتاب، یکی از عواملی است که شنوندگان را جذب می‌نماید. بنابراین اگر می‌خواهید به عنوان گوینده‌ی کتاب صوتی فعالیت کنید، لازم است با اصول این سبک آشنا باشید. در فرایند گویندگی کتاب‌های صوتی لازم است متن یک کتاب را به یک فایل صوتی تبدیل کرد. گوینده با داشتن صدایی شیوا و تسلط بر قواعد گویندگی، متن کتاب را روخوانی کرده و از آن یک فایل صوتی استخراج می‌کند. حال یک کتاب صوتی می‌تواند نسخه‌ی صوتی کامل کتاب باشد و یا نسخه‌ی صوتی از خلاصه‌ی کتاب. در تبدیل متن کتاب به یک فایل صوتی، شمرده و بلند خواندن بسیار مهم است.

این باعث می‌شود تا سبک گویندگی کتاب صوتی مورد پسند شنوندگان وارد شود. با توجه به استقبال روز افزون از کتاب‌های صوتی، شما می‌توانید با آشنایی با اصول گویندگی، در این حیطه فعالیت کرده و درآمد کسب کنید. شما می‌توانید به صورت مستقل در این حیطه فعالیت داشته باشید.

اگر مایل به عرضه‌ی کتاب‌های صوتی هستید و مهارت و تخصص لازم برای گویندگی کتاب صوتی را ندارید، یک راه آسان برای شما وجود دارد. ایران تایپیست می‌تواند یاری رسان شما برای فعالیت در عرصه‌ی تولید کتاب‌های صوتی باشد. ایران تایپیست که خدمات متنوعی را در زمینه‌ی گویندگی ارائه می‌دهد، به شما امکان می‌دهد که کتاب خود را به فایل صوتی تبدیل کنید.

علاوه بر آن در صورت داشتن تخصص و سابقه‌ی کافی در گویندگی کتاب صوتی، می‌توانید با مرکز ایران تایپیست همکاری کنید. برای ثبت سفارش گویندگی یا ثبت درخواست استخدام به عنوان گوینده‌ی کتاب صوتی می‌توانید به شکل آنلاین اقدام کنید. تنها لازم است وارد سایت ایران تایپیست شوید و درخواست خود را ثبت نمایید.

گویندگی کتاب صوتی

گویندگی کتاب صوتی

آیا برای فعالیت در شغل گویندگی یک کتاب صوتی نیاز به دادن تست است؟

گویندگی کتاب صوتی یکی از مشاغل بسیار جذاب است و فعالیت در این زمینه، درآمدی بسیار عالی کسب خواهید کرد. گویندگان کتاب‌های صوتی می‌توانند به شکل مستقل نیز فعالیت کنند. پیش‌تر گفته شد که افراد زیادی گوش دادن به کتاب‌های صوتی را به خواندن کتاب ترجیح می‌دهند. به خصوص در دوره‌ی کنونی که اغلب کارها به شکل آنلاین انجام شده و تکنولوژی جایگاه ویژه‌ای در زندگی افراد پیدا کرده است. تهیه و گوش دادن به کتاب‌های صوتی به مراتب جذاب و لذت بخش است. شما می‌توانید با شنیدن صدای لطیف و جذاب گویندگان، حس متن را بهتر درک کنید.

اگر مایل هستید که کار گویندگی کتاب صوتی انجام دهید، می‌توانید یک وب سایت یا اپلیکیشن طراحی کنید. از این طریق با بارگذاری و فروش کتاب‌های صوتی، درآمدی عالی خواهید داشت. با این حال پروسه‌ی موفقیت در این زمینه زمان بسیار زیادی می‌برد.

روش دیگر برای فعالیت در زمینه‌ی گویندگی کتاب صوتی و کسب درآمد از این طریق، همکاری با مراکز و شرکت‌های معتبر است. ایران تایپیست یکی از مراکز پرطرفدار و معتبر برای شروع فعالیت به عنوان گوینده‌ی کتاب صوتی است. هر روز تعداد زیادی پروژه‌ی تولید کتاب صوتی به گویندگان این مرکز واگذار می‌شود. این نشان از اعتبار و کیفیت خدمات این مجموعه دارد. یکی از عواملی که کیفیت خدمات این مرکز را تضمین می‌‌کند، حساسیت این مجموعه در جذب گویندگان است. تمامی افرادی که به عنوان گوینده‌ی کتاب صوتی در این مرکز فعالیت دارند، با شرکت در یک آزمون سخت گویندگی پذیرفته شده‌اند.

اگر شما هم مایل هستید که در زمینه‌ی گویندگی کتاب صوتی با مرکز ایران تایپیست همکاری کنید، لازم است خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنید. برای شروع کار گویندگی در این مرکز محدودیتی وجود ندارد. آقایان و بانوانی که تخصص لازم را برای گویندگی کتاب‌های صوتی دارند، برای کسب درآمد از تخصص خود بهتر است هر چه زودتر اقدام کنند. شما می‌توانید با ورود به سایت این مرکز، در آزمون آنلاین گویندگی شرکت کنید. از این طریق تخصص شما در این حیطه مورد آزمایش قرار می‌گیرد. پس از موفقیت در آزمون، فعالیت شما به عنوان گوینده‌ی رسمی آغاز می‌شود. با همکاری در حیطه‌ی گویندگی کتاب‌های صوتی با ایران تایپیست، مزایای زیادی شامل حال شما می‌شود. مواردی مثل دستمزد بالا، فعالیت به شکل دورکاری و... .

گویندگی کتاب صوتی

کتاب صوتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

درآمد گویندگی کتاب‌های صوتی چقدر است؟

پیش‌تر به مزایای شروع کار در حیطه‌ی گویندگی کتاب صوتی اشاره کردیم. یکی از مزایای اصلی پیوستن به این عرصه، درآمد بسیار خوب آن است. با شروع فعالیت به عنوان گوینده‌ی کتاب صوتی، چه به صورت مستقل و چه وابسته به مراکز و استودیوهای گویندگی، درآمدی بسیار عالی خواهید داشت.

جذابیت کار گویندگی کتاب صوتی این است که شما با تکیه بر صدای زیبا و قدرتمند خود، درآمدی عالی خواهید داشت. علاوه بر آن صدای شما به عنوان قطعه‌ای گوش نواز به دل مخاطبان می‌نشیند و می‌توانید در حیطه‌ی آموزش گویندگی نیز شروع به کار کنید.

چه روشی آسان‌تر از کسب درآمد با گویندگی کتاب صوتی؟ تنها لازم اثرات و کتب نویسندگان مشهور یا تازه کار را روخوانی کنید و با ضبط صدای خود به درآمدی عالی برسید. البته این کار چندان هم ساده نیست. برای فعالیت به عنوان یک گوینده‌ی حرفه‌ای کتاب صوتی، باید مسلط بر اصول عمل کنید و تخصصی کار کنید. کتاب‌های صوتی برای افرادی که علاقه‌ی زیادی به خواندن کتاب دارند اما وقت لازم برای آن را ندارند، بسیار مهم و مفید است. بنابراین لازم است کار گویندگی را به شکل اصولی انجام دهید تا خدمات شما مورد تایید شنوندگان این کتاب‌ها واقع شود. به این ترتیب درآمدی که از این طریق کسب می‌کنید بیشتر خواهد بود.

شما از توانایی و تخصصی که در گویندگی کتاب صوتی و جان بخشیدن به کلمات یک کتاب دارید، به سود زیادی خواهید رسید. در واقع درآمدی که از این طریق کسب می‌کنید به عوامل مختلف وابسته است. مواردی مثل تخصص و سابقه، مبلغ پرداختی توسط نویسنده و انتشارات کتاب و محبوبیت کتاب مورد نظر در دستمزد یک گوینده‌ی کتاب صوتی موثر است.

برای بهره‌مندی از دستمزد بسیار خوب به عنوان یک گوینده، می‌توانید در آزمون گویندگی کتاب صوتی ایران تایپیست شرکت کنید. تعداد پروژه‌هایی که به شکل روزانه برای تهیه‌ی کتاب صوتی در ایران تایپیست ثبت می‌شوند، روز به روز بیشتر می‌شود. ایران تایپیست با وجود ارائه‌ی خدمات ویژه و با کیفیت در این حیطه، هزینه‌ای بسیار مناسب را دریافت می‌کند. شما با همکاری با این موسسه، در طول ماه دستمزدی بسیار عالی دریافت خواهید کرد. ضمن این که می‌توانید روزانه یک پروژه‌ی جدید گویندگی دریافت کنید و همیشه مشغول به کار باشید.

گویندگی کتاب صوتی

درآمد گویندگی

گویندگی کتاب‌های صوتی در شیراز و اصفهان

با توجه به افزایش محبوبیت کتاب‌های صوتی بین مردم، مراکز ارائه دهنده‌ی خدمات گویندگی کتاب صوتی روز به روز بیشتر می‌شوند. بسیاری از نویسندگان علاوه بر چاپ نسخه‌ی متنی مایل به تهیه‌ی فایل صوتی از کتاب خود هستند. دلیل آن تعداد زیاد طرفداران کتاب‌های صوتی است. با این وجود در هر شهر و منطقه‌ای نمی‌توان به یک گوینده‌ی متخصص و حرفه‌ای دسترسی پیدا کرد. در حقیقت نویسندگان و افراد ساکن در بعضی شهرها، به خدمات گویندگی دسترسی ندارند.

از طرف دیگر مبلغ دریافتی برای گویندگی کتاب صوتی از جانب بعضی گویندگان و استودیوهای ضبط صدا بسیار زیاد است. اما این موارد نمی‌توانند برای شما مشکل ساز شوند. از آنجایی که مرکز ایران تایپیست خدمات گویندگی را به شکل آنلاین ارائه می‌دهد، می‌توانید در هر نقطه از کشور از این خدمات بهره ببرید.

ثبت درخواست در ایران تایپیست برای بهره‌مندی از خدمات گویندگی کتاب صوتی به دو شکل حضوری و آنلاین انجام می‌شود. کاربرانی که امکان مراجعه‌ی حضوری به این مرکز را ندارند، می‌توانند سفارش خود را به طور آنلاین و از وبسایت آن انجام دهند. ایران تایپیست خدمات ویژه‌ی گویندگی کتاب‌های صوتی را برای تمامی شهرهای ایران از جمله شیراز و اصفهان ارائه می‌دهد. کاربران مقیم این شهرها نگرانی از بابت بهره‌مندی از خدمات این مرکز نخواهند داشت. اگر مقیم این دو شهر هستید، می‌توانید به راحتی برای تبدیل کتاب خود به یک فایل صوتی سفارش ثبت کنید.

مزیت بهره‌مندی از خدمات گویندگی کتاب صوتی در ایران تایپیست برای کاربران شیرازی و اصفهانی، پرداخت هزینه‌ی بسیار مناسب است. ایران تایپیست گویندگانی با سابقه و حرفه‌ای را برای انجام سفارش شما انتخاب می‌کند. در نتیجه می‌توانید از خدمات با کیفیت و هزینه‌ی مقرون به صرفه به طور همزمان بهره ببرید. علاوه بر آن می‌توانید با بررسی نمونه کارهای گویندگی کتاب‌های صوتی که توسط این مرکز انجام شده، بهترین گوینده را انتخاب کنید. ضمن این که می‌توانید همواره پیگیر سفارش خود باشید و وضعیت انجام آن را چک کنید. تیم پشتیبانی ایران تایپیست به طور شبانه روزی فعال بوده و پاسخگوی نیاز شما هستند.

گویندگی کتاب صوتی

گویندگی کتاب‌های صوتی در شیراز و اصفهان

سفارش گویندگی کتاب صوتی به صورت آنلاین

اینترنت و تکنولوژی امکان بهره‌مندی از خدمات گویندگی کتاب صوتی به شکل آنلاین را نیز برای کاربران فراهم آورده است. با این که افراد زیادی به بهره‌مندی از خدمات به شکل حضوری اطمینان بیشتری دارند، اما خدمات آنلاین نیز به همان اندازه با کیفیت هستند. اکنون بسیاری از گویندگانی که به شکل مستقل فعالیت دارند، برای ارائه‌ی خدمات گویندگی از ابزار آنلاین بهره می‌برند. در واقع ابزار آنلاین هم برای نویسندگان و هم گویندگان، مزایای زیادی را به همراه داشته است. به این شکل یافتن شغل برای گویندگان و دسترسی به گویندگان متخصص و تهیه‌ی کتاب صوتی برای نویسندگان راحت‌تر شده است.

با این وجود جهت انتخاب یک فرد حرفه‌ای برای گویندگی کتاب صوتی باید حساسیت بیشتری به خرج دهید. از جمله روش‌هایی که اطمینان لازم برای تهیه‌ی یک کتاب صوتی با کیفیت را به شما می‌دهد، ثبت سفارش در مرکز ایران تایپیست است.

ایران تایپیست برخلاف دیگر مراکز فعال در این حیطه، شرایط بهره‌مندی از خدمات گویندگی کتاب صوتی بسیار راحت ساخته است. کاربرانی که مایل به بهره‌مندی از این خدمات هستند، می‌توانند سفارش خود را به شکل آنلاین نیز در این مرکز ثبت کنند. بنابراین دیگر نیازی به مراجعه‌ی حضوری برای ثبت سفارش وجود ندارد. افراد در تمامی نقاط کشور می‌توانند به شکل آنلاین از خدمات ارائه شده توسط این مرکز در حیطه‌ی گویندگی، بهره ببرند.

علاوه بر آن نگرانی از بابت کیفیت خدمات آنلاین مرکز ایران تایپیست برای گویندگی کتاب صوتی وجود نخواهد داشت. چرا که گویندگان متخصص برای همکاری با این مرکز به وسیله‌ی آزمونی بسیار سخت در حیطه‌ی گویندگی به چالش کشیده شده‌اند. پس می‌توانید از تخصص گویندگان ایران تایپیست و کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطمینان داشته باشید.

برای ثبت سفارش گویندگی کتاب صوتی به شکل آنلاین، لازم است وارد سایت ایران تایپیست شوید. سپس با ثبت نام در این سایت می‌توانید خیلی راحت و در کوتاه‌ترین زمان سفارش خود را ثبت کنید. همچنین برای این که نتیجه‌ی کار مورد قبول شما واقع شود، می‌توانید با بررسی نمونه کارهای گویندگی در حین ثبت سفارش، گوینده‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گویندگی کتاب صوتی

سفارش گویندگی کتاب صوتی به صورت آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

گویندگی یا روخوانیهزینه گویندگی یا روخوانیدوبلهتدوین ویدئو

سوالات متداول

هزینه‌ی سفارش گویندگی آنلاین کتاب صوتی به شکل دقیقه‌ای یا کلمه‌ای مشخص می‌شود.

بله، برای ثبت سفارش گویندگی آنلاین کتاب صوتی می‌توانید ایران تایپیست را انتخاب کنید.

بله، تعداد زیادی از گوینده‌های کتاب صوتی حرفه‌ای کشور در ایران تایپیست فعالیت دارند. شما می‌توانید نمونه کارهای گوینده‌ها و تست صدای هر یک را بررسی کرده و بهترین گوینده را انتخاب کنید.

ایران تایپیست که تضمین کننده‌ی کیفیت خدمات خود در زمینه‌های مختلف گویندگی می‌باشد، گویندگانی با سابقه و متخصص را برای ارائه‌ی این خدمات به کار می‌گیرد. تخصص گویندگان فعال در این مرکز از طریق یک تست گویندگی سخت آزمایش شده است.


نویسنده: سارا اخلاقی گویندگی تاریخ انتشار: 1401/6/4 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 4606 امتیاز 5 از 21 نظر

کلمات کلیدی: گویندگی از کتاب صوتی روخوانی برای کتاب صوتی گویندگان کتاب صوتی سفارش گویندگی کتاب صوتی مرکز گویندگی کتاب صوتی

دیدگاه کاربران

زکیه | 1402-8-20 ساعت 09:21:53 امتیاز :

سلام و درود. چطور میتونم تست گویندگی بدم

مژگان معمارزاده | 1402-8-12 ساعت 20:08:26 امتیاز :

با درود. سوال متفاوتی دارم؛ آیا داستان صوتی کوتاه با نویسندگی و گویندگی خودمان ( تنها بعنوان اشتراک گذاری رایگان در سایت ها) می‌پذیرید؟

نازمهر | 1402-5-21 ساعت 15:16:16 امتیاز :

سلام روز بخیر من علاقمند هستم به گویندگی و همکاری با شما. چطور اقدام کنم؟

ناهید مرتضی‌وند | 1402-3-29 ساعت 18:49:03 امتیاز :

عرض ادب و احترام بنده آماده همکاری جهت گویندگی و کتابهای صوتی هستم

ناهید رادخواه | 1402-2-7 ساعت 14:19:23 امتیاز :

با سلام و احترام من بازیگر تئاتر و فیلم هستم . علاقمند به همکاری در خصوص گویندگی کتابهای صوتی هستم چگونه اقدام کنم ؟

پرنیان | 1401-12-27 ساعت 11:47:24 امتیاز :

سلام گوینده ام و کلی کتاب میخونم .درصورت تمایل میتونم باهاتون همکاری کنم

زهرا | 1401-12-22 ساعت 21:15:45 امتیاز :

من در رابطه با خوانش کتاب صوتی آموزش دیدم و بسیار مایلم این هنرم را به بهترین صورت ارائه دهم

유나 | 1401-11-29 ساعت 02:20:45 امتیاز :

سلام من به این کار واقعا علاقه‌مند هستم علاوه براینکه خودم هم عاشق کتاب خوندنم آیا باید به ناشر کتاب پولی پرداخت؟چون با خوندن کتاب پول دریافت میکنیم

سمانه | 1401-11-24 ساعت 13:44:53 امتیاز :

سلام بنده علاقمند به همکاری به عنوان گوینده کتاب صوتی هستم

افسانه | 1401-11-22 ساعت 16:41:12 امتیاز :

با سلام علاقه مند به کار گویندگی کتاب هستم

مریم بهاری | 1401-11-8 ساعت 16:34:32 امتیاز :

با سلام .بنده علاقه شدیدی به تولید کتابهای صوتی دارم .نمونه کار صوتی هم برای ارائه موجوده .

مریم | 1401-11-6 ساعت 13:25:49 امتیاز :

علاقه ب گویندگی کتاب صوتی بسیار مایلم کار گویندگی انجام بدم

Sara | 1401-10-16 ساعت 15:38:10 امتیاز :

سلام خدمت شما علاقمند به گویندگی کتابهای صوتی هستم درصورت نیاز ایمیل بفرمایید

مریم | 1401-10-13 ساعت 17:54:05 امتیاز :

با سلام و عرض ادب بنده علاقه مند به گویندگی کتاب صوتی هستم

فاطمه | 1401-10-10 ساعت 17:06:58 امتیاز :

سلام علاقمند به کار گویندگی کتاب صوتی ام در صورت نیاز حتما ایمیل بفرمایید

هما | 1401-10-7 ساعت 00:35:18 امتیاز :

با سلام و احترام علاقمند به همکاری در خصوص گویندگی کتابهای صوتی هستم چگونه اقدام کنم ؟

فاطمه ساوری | 1401-10-2 ساعت 18:14:16 امتیاز :

مایل به همکاری هستم نمونه کارم رو چه طور ارسال کنم

کبری دولتخواه | 1401-9-28 ساعت 16:51:35 امتیاز :

علاقمند به گویندگی کتاب‌های صوتی هستم

خانم خوشنودم | 1401-9-26 ساعت 19:05:51 امتیاز :

سلام خدمت عزیزان.علاقمند هستم به گویندگی کتاب صوتی ،وهمکاری باشما

خانم واحدیان | 1401-9-20 ساعت 19:54:14 امتیاز :

باسلام وعرض ادب بنده علاقه مند به عنوان گوینده کتاب صوتی هستم

فریبا | 1401-8-3 ساعت 08:04:08 امتیاز :

علاقمندبه همکاریدهستم به عنوان گوینده کتاب صوتی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :