شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

گویندگی سایت

نویسنده: مهسا وحدت گویندگی تاریخ انتشار: 1401/11/14 ساعت 12:00:00 بازدید: 348 امتیاز 0 از 0 نظر

شما می‌توانید با بهره‌مندی از خدمات گویندگی سایت که به صورت تخصصی توسط گویندگانی حرفه‌ای ارائه می‌شوند، به افزایش بازدید سایت خود کمک کنید. فعالیت مداوم و مفید در وبسایت، راه حل جذب مخاطب است. برای دریافت بازدید بیشتر لازم است محتوای جذاب و سئو تولید کنید. با این وجود می‌توانید محتوای سایت خود را به محتوای صوتی تبدیل کنید و بازدید بیشتری بگیرید. با توجه به جذابیت بیشتر محتواهای صوتی، حمایت و بازدهی که از جانب مخاطبان دریافت می‌کنید افزایش می‌یابد. با انتخاب ایران تایپیست امور گویندگی برای وب سایت یا وبلاگ شما با بیشترین کیفیت انجام می‌شود. انتخاب بهترین گویندگان برای نریشن سایت با دریافت و بررسی نمونه صدای گویندگان راحت‌تر خواهد بود. پیش از ثبت سفارش گویندگی می‌توانید از محاسبه‌گر آنلاین ایران تایپیست استفاده کنید و هزینه‌ی کلی سفارش خود را حساب کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تاثیر گویندگی سایت بر روی افزایش کلیک

گویندگی سایت تاثیر مستقیمی در افزایش بازدید سایت شما خواهد داشت. با طراحی یک وب سایت یا وبلاگ می‌توانید با شمار بسیار زیادی از مخاطبان در ارتباط باشید. وبسایتی که ایجاد می‌کنید راهی برای جذب مخاطب و بازاریابی است. اما از طرف دیگر این وبسایت می‌تواند بهترین ابزار برای داستان سرایی شما باشد. به نحوی که می‌توانید با گویندگی و نریشن، کیفیت وب سایت و تفاوت اصلی خود با سایر رقبا را به مخاطبان نشان دهید. شما در وبسایت خود محتواهای متنوعی را نشر می‌دهید که هر یک می‌توانند به آشنایی بیشتر مخاطبان با نوع فعالیت شما کمک کند‌. برای استقبال هر چه بیشتر مخاطبان از وبسایت شما، لازم است روی تولید محتوای سئو شده تاکید زیادی داشته باشید.

در عین حال می‌توانید متفاوت عمل کنید و با گویندگی سایت بازدیدی که از محتواها و وبسایت شما می‌شود را بیشتر سازید. با تولید یک محتوای صوتی جذاب و مخاطب پسند، می‌توانید اطلاعات کاملی را در رابطه با وبسایت و فعالیت خود در اختیار مشتریان قرار دهید. تنوع محتواهای صوتی که می‌توانید در وبسایت خود نشر دهید بسیار زیاد است. نشر پادکست، کلیپ‌های کوتاه موشن گرافی، تیزرهای تبلیغاتی انیمیشنی و انواع دیگری از محتواهای صوتی می‌تواند به افزایش بازدید سایت شما کمک زیادی کند. محتواهای صوتی بسیار جذاب و مخاطب پسند هستند و می‌توانند به داستان و کالبد اصلی سایت شما تبدیل شوند.

برای تولید محتواهای صوتی با کیفیت و مخاطب پسند، می‌توانید از خدمات ویژه‌ی ایران تایپیست برای گویندگی سایت بهره ببرید. مرکز ایران تایپیست این امکان را به شما می‌دهد تا گوینده‌ی متخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید. به این ترتیب یک گوینده‌ی حرفه‌ای و با سابقه می‌تواند به صدای سایت شما تبدیل شود و ارتباط مخاطبان با شما را تقویت کند.

علاوه بر آن شما می‌توانید از خدمات گویندگی سایت جهت تولید تیزر تبلیغاتی برای سایت خود نیز بهره ببرید. صدای دلنشین و خاص گویندگان، میزان تاثیرگذاری تبلیغات شما را دو چندان خواهد کرد.

بهره‌مندی از خدمات تخصصی گویندگی سایت و انتخاب یک گوینده‌ی مسلط و حرفه‌ای، به تعامل مخاطبان با سایت شما کمک زیادی می‌کند.

گویندگی سایت

گویندگی سایت

سفارش گویندگی سایت و نریشن با بالاترین کیفیت

از جمله خدمات ویژه که امکان بهره‌مندی از آن برای افزایش میزان بازدید دریافتی برای سایت شما وجود دارد، خدمات گویندگی سایت است. با توجه به موضوع وبسایت این امکان وجود دارد که در تولید محتوای مخاطب پسند محدودیت داشته باشید. پس بهتر است کیفیت بالا را در محتواهایی که در وبسایت خود نشر می‌دهید حفظ نمایید.

نکته‌ای که برای بهره‌مندی از خدمات گویندگی سایت باید مد نظر قرار گیرد این است که نحوه‌ی گویندگی به اندازه‌ی موضوع محتوا اهمیت دارد. به عبارت دیگر لازم است از روشی که تنها مختص شما می‌باشد برای گویندگی و ارتباط‌گیری با مخاطبان بهره ببرید. همکاری با یک گوینده‌ی حرفه‌ای و شناخته شده، کمک زیادی به فراهم آوردن این شرایط خواهد کرد. به عبارت دیگر یک گوینده‌‌ی صاحب سبک می‌تواند صدای شما و وبسایت شما باشد. گویندگان می‌توانند برای برند شما شخصیت سازی کنند و اهداف تولید محتوا در وبسایت را برای مخاطبان مشخص سازند. شما می‌توانید برای معرفی وبسایت خود، یک پست اختصاصی بسازید. سپس با استخدام گوینده‌ای حرفه‌ای، می‌توانید مهم‌ترین جزئیات در رابطه با وبسایت خود را برای مخاطبان شرح دهید. علاوه بر آن می‌توانید پست‌های متنوعی را که در سایت خود نشر می‌دهید، در قالب محتواهای صوتی تولید کنید.

برای ساخت محتواهای جذاب و با کیفیت صوتی، می‌توانید از خدمات گویندگی سایت در ایران تایپیست بهره ببرید. تیم گویندگی مرکز ایران تایپیست وظیفه‌ی ارائه‌ی متنوع‌ترین خدمات با بهترین کیفیت را بر عهده می‌گیرند.

این گویندگان حرفه‌ای که از بین برترین نیروهای فعال در کشور انتخاب شده‌اند، امور گویندگی سایت را به بهترین شکل انجام می‌دهند. متقاضیان می‌توانند با تیم گویندگان مرکز ایران تایپیست همکاری مداوم داشته باشند. به این ترتیب از خدمات ویژه‌ی این مرکز با تخفیف ویژه بهره ببرند.

تنوع و کیفیت بالای خدمات گویندگی سایت ایران تایپیست با دیگر مراکز قابل مقایسه نیست. برای آگاهی از میزان تخصص تیم گویندگان ایران تایپیست، انتخاب بهترین گوینده با ویژگی‌های دلخواه و سطح کیفیت خدمات ایران تایپیست می‌توانید نمونه کارهای گویندگی را که توسط تیم گویندگان این مرکز معتبر انجام شده به شکل رایگان مورد بررسی قرار دهید.

گویندگی سایت

سفارش گویندگی سایت و نریشن با بالاترین کیفیت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نمونه صدای گویندگی سایت

با توجه به مزایای بهره‌مندی از خدمات گویندگی سایت برای بهبود وضعیت وبسایت و افزایش مخاطبان، توصیه می‌شود با هر گوینده‌ای همکاری نکنید. در ابتدا قطعا لازم است برای افزایش وبسایت خود هزینه‌ی زیادی بپردازید. اما با کمترین هزینه نیز می‌توانید این بازدهی بالا را دریافت کنید. تنها کافی است در تولید و نشر محتواهایی مخاطب پسند و متنوع، حرفه‌ای عمل کنید. به این منظور می‌توانید گوینده‌ای با سابقه را استخدام کنید.

مرکز ایران تایپیست با تشکیل تیمی از گویندگان متخصص آقا و خانم با لحن، فن بیان، تن صدا و سبک متفاوت در گویندگی، گزینه‌های زیادی را پیش روی متقاضیان خدمات گویندگی سایت قرار می‌دهد. گویندگی برای وبلاگ یا وبسایت شما در کوتاه‌ترین زمان توسط بهترین گوینده‌ای که خود شما انتخاب کرده‌اید، انجام می‌شود. یکی از مزایای ثبت سفارش در ایران تایپیست که این مرکز را مستثنی می‌سازد، ارائه خدمات آنلاین گویندگی است. به این ترتیب متقاضیان در هر قسمت از کشور در بهره‌مندی از خدمات ویژه‌ی این مرکز دچار مشکل نخواهند شد. تنها کافی است برای ثبت سفارش گویندگی در سایت ایران تایپیست ثبت نام کنند.

اما انجام امور گویندگی سایت به شکل آنلاین ممکن است افراد را از بابت کیفیت کار نگران سازد. ایران تایپیست چندین روش مختلف برای اطمینان کاربران از میزان کیفیت خدمات گویندگی تعیین کرده است.

یکی از مهم‌ترین راه حل‌هایی که پیش روی مخاطبان این مرکز قرار گرفته، دریافت نمونه صدای گویندگی سایت است. همانطور که گفتیم کاربران می‌توانند گوینده‌ی مورد نظر خود را برای رسیدگی به امور انتخاب کنند. انتخاب بهترین گوینده از طریق همین نمونه کارها امکان‌پذیر خواهد بود. لحن، تن صدا، قدرت تکلم و سایر مهارت‌های گویندگان این مرکز در این نمونه صداها مشخص است. به این ترتیب با انتخاب بهترین گوینده بر اساس این تست صدای گویندگان، تمامی امور مطابق میل مخاطبان انجام می‌شود.

برای بهره‌مندی از خدمات گویندگی سایت روش دیگری نیز وجود دارد. مخاطبان می‌توانند با ارسال نمونه صدای گوینده‌ی مورد نظر خود درخواست دهند که گوینده‌ای دارای همان سبک و صدا برای انجام امور انتخاب شود. به این ترتیب تیم پشتیبانی ایران تایپیست، بهترین گوینده را به کاربر معرفی خواهد کرد. لازم به ذکر است که دریافت تست صدای گویندگان ایران تایپیست به صورت رایگان امکان پذیر است.

گویندگی سایت

نمونه صدای گویندگی سایت

آیا می‌توان سفارش گویندگی سایت برای موشن گرافیک هم ثبت کرد؟

با ثبت درخواست گویندگی سایت، می‌توانید از خدماتی ویژه و متنوع بهره ببرید. شما می‌توانید با گویندگان حرفه‌ای فعال در مرکز ایران تایپیست جهت تولید محتوای صوتی برای وبسایت خود با هر موضوعی اقدام کنید. گویندگان این مرکز محتواهای مرتبط با توصیف محصولات، کیفیت خدمات، پست‌های سرگرم کننده، پست‌های مربوط به نقد و بررسی، پست‌های تبلیغاتی و سایر محتواهای ویژه‌ای که برای سایت خود تولید کرده‌اید را به شکل کاملا تخصصی به محتواهای صوتی تبدیل می‌کنند. همکاری با تیم گویندگان ایران تایپیست به بهبود رتبه‌ی وبسایت در گوگل و افزایش بازدید مخاطبان کمک زیادی خواهد کرد.

یکی از خدمات ویژه‌ی ارائه شده توسط این مرکز برای گویندگی سایت، گویندگی محتوای موشن گرافیک است. ویدیوها و تیزرهای کوتاه موشن گرافیک طرفداران بسیار زیادی داشته و بسیار محبوب هستند. در عین حال هزینه‌ی ساخت این نوع محتواها به نسبت یک تیزر یا ویدیوی با کیفیت کمتر است. پس با کمک خدمات گویندگی موشن گرافیک می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بصرفه‌تر بازدهی بیشتری دریافت کنید.

همچنین می‌توانید از خدمات گویندگی سایت برای تولید محتواهای مختلف موشن گرافیک بهره ببرید. گویندگی ویدیوهای موشن گرافیک در شاخه‌ها و سبک‌های مختلف به شکلی تخصصی و در بالاترین کیفیت انجام می‌شود. بنابراین با کمک گویندگان متخصص این نوع از کلیپ‌ها، جذب مخاطب برای وبسایت شما دو چندان خواهد شد.

گویندگی سایت برای تولید محتواهای با کیفیت موشن گرافیکی، ایده‌ای خلاقانه برای افزایش میزان بازدید سایت است. موضوع دیگر این که هر گوینده طبق خواست خود کاربر انتخاب خواهد شد. به این ترتیب این اطمینان به کاربران داده می‌شود که نتیجه‌ای قابل قبول از ثبت سفارش در این مرکز دریافت خواهد شد. مخاطبانی که مایل به همکاری با تیم گویندگی ایران تایپیست هستند، می‌توانند بهترین گوینده‌ی آقا یا خانم را بر حسب نمونه صدایی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد انتخاب کنند.

به این ترتیب گویندگی سایت توسط گویندگانی با سبک و سیاق مورد نظر مخاطبان انجام می‌شود.

گویندگی سایت

سفارش گویندگی سایت برای موشن گرافیک

تعرفه گویندگی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت بالا و تضمین شده‌ی خدمات گویندگی سایت و همکاری با تیمی از بهترین گویندگان فعال در کشور، تنها مزیت همکاری با ایران تایپیست نیست. ایران تایپیست از معدود مراکزی است که خدمات متعدد گویندگی را با هزینه‌ای بصرفه ارائه می‌دهد. به این ترتیب متقاضیان دیگر هیچ گونه مشکل و محدودیتی برای بهره‌مندی از با کیفیت‌ترین خدمات گویندگی نخواهند داشت. اما آیا این هزینه‌ی پایین، دلیلی بر بی‌کیفیت بودن خدمات گویندگی در این مرکز است؟

همانطور که اشاره شد کیفیت بالای خدمات گویندگی سایت، اولین و مهم‌ترین عامل تضمین شده توسط این مرکز است. هر یک از گویندگان فعال در این هلدینگ برای شروع همکاری و فعالیت در این مرکز، باید در آزمون گویندگی موفق شوند. لذا می‌توانید تخصص و مهارت گویندگان را تضمین شده بدانید. از طرف دیگر با انتخاب ایران تایپیست و همکاری با تیم گویندگی این مرکز معتبر می‌توانید از میزان مهارت گویندگان مطلع شوید. تیم پشتیبانی ایران تایپیست این امکان را به مخاطبان می‌دهد تا با توجه به تست صدای گویندگان، گوینده‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

پس گویندگی سایت دقیقا مطابق با نظر و خواسته‌ی متقاضیان انجام می‌شود. کیفیت بالای خدمات گویندگی سایت در ایران تایپیست از هر عامل دیگری مهم‌تر است. به نوعی بهره‌مندی از بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات با کمترین هزینه حق مخاطبان این مرکز است. با این وجود هزینه‌ی هر یک از سفارش‌های ثبت شده در این مرکز معتبر با توجه به چند عامل مختلف مشخص می‌شود. حجم کار، زمان تحویل و زبان گویندگی، از عوامل اصلی هستند که در این هزینه تاثیر می‌گذارند. به طور کلی هزینه‌ی بهره‌مندی از خدمات گویندگی در مرکز ایران تایپیست، آخرین عاملی است که باید از بابت آن نگرانی داشته باشید.

مشتریان ویژه و همیشگی ایران تایپیست می‌توانند از خدمات متعدد گویندگی در این مرکز با تخفیف ویژه بهره‌مند شوند. علاوه بر آن در ایران تایپیست می‌توانید هزینه‌ی سفارش گویندگی سایت را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

گویندگی سایت

تعرفه گویندگی سایت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه گویندگی یا روخوانیتدوین ویدئودوبلهگویندگی یا روخوانی

سوالات متداول

گویندگی وبسایت و تولید محتواهای متنوع صوتی برای سایت، راهی برای جذب هر چه بیشتر مخاطبان است. با توجه به علاقه‌ی شدید مخاطبان به محتواهای صوتی، انتشار این محتواها کمک زیادی باعث تاثیرگذاری هر چه بیشتر روی کاربران می‌شود.

کاربران برای اطمینان پیدا کردن از تخصص بالای گویندگان این مرکز و مطمئن شدن از کیفیت بالای خدمات گویندگی در سایت می‌توانند از نمونه کارهای گویندگی ایران تایپیست استفاده کنند.

خیر، متقاضیان می‌توانند به راحتی و به شکل کاملا رایگان، با سبک کار گویندگان سایت در ایران تایپیست آشنا شوند. طبق خواست کاربران تمامی نمونه کارهای گویندگان این مرکز به صورت رایگان ارسال می‌شود.

گویندگی برای وبسایت توسط تیمی از افراد متخصص در این کار انجام می‌شود. گویندگی به 31 زبان مختلف، توسط گوینده‌ی مورد نظر کاربر و با بهره‌مندی از خدمات جانبی (استفاده از آهنگ، گویندگی چند صدایی و...) انجام می‌شود.


نویسنده: مهسا وحدت گویندگی تاریخ انتشار: 1401/11/14 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 348 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: گویندگی وبسایت گویندگی سایت تبلیغاتی گوینده سایت گویندگی محتوا سایت تولید محتوا با گویندگی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :