شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

گویندگی در منزل

نویسنده: ساره هدایتی گویندگی تاریخ انتشار: 1401/10/15 ساعت 09:00:00 بازدید: 8234 امتیاز 5 از 8 نظر

گویندگی در منزل فعالیتی مرسوم و پرمتقاضی است. گویندگان حرفه‌ای می‌توانند به شکل دورکاری فعالیت کنند و پروژه‌های مختلف گویندگی به شکل تخصصی را پذیرش کنند. امروزه درآمدزایی آنلاین از طریق گویندگی بسیار راحت است. مراکز معتبری وجود دارند که خدمات متعدد گویندگی را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با کمترین تجهیزات در منزل گویندگی کنید. برای انجام کار گویندگی به صورت دورکاری، می‌توانید در ایران تایپیست مشغول به کار شوید. یکی از مراکز معتبر در کشور که به ارائه دهنده‌ی خدمات ویژه و با کیفیت گویندگی شهرت دارد. با شروع فعالیت در ایران تایپیست می‌توانید به عنوان گوینده‌ی متخصص در پروژه‌های مختلف گویندگی شرکت کنید. همکاری در تولید پادکست، تولید کتاب صوتی، گویندگی خبری، گویندگی کودک و بسیاری از پروژه‌ها در زمینه‌ی گویندگی از طریق ایران تایپیست امکان پذیر است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کار گویندگی در منزل چیست؟

کار گویندگی در منزل در گذشته چندان مرسوم نبود. به طور کلی پیشرفت تکنولوژی و تولید تجهیزات تازه برای گویندگی و تولید محتوای صوتی، کار را راحت‌تر کرد. پیش‌تر اکثر افراد علاقمند به کار گویندگی لازم بود که برای شروع فعالیت خود با استادیوم‌های مشهور همکاری کنند. دسترسی به یک سری تجهیزات سخت‌تر بوده و هزینه‌ی بسیاری را می‌برد. پیشرفت تکنولوژی در عرصه‌ی گویندگی نیز اثرات مثبت زیادی را به جا گذاشت. امروزه گویندگان زیادی کار حرفه‌ای خود را در منزل انجام می‌دهند.

گویندگی در منزل با دسترسی به کمترین تجهیزات امکان‌پذیر است. گویندگان با تهیه‌ی تجهیزات اولیه می‌توانند کار گویندگی را خیلی راحت و حرفه‌ای در منزل پیش ببرند. امروزه بسیاری از مشاغل خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند. در واقع شیوع ویروس کرونا آغازی برای آنلاین انجام شدن بسیاری از مشاغل و فعالیت‌ها بود. مشاغل آنلاین زیادی به وجود آمدند و بسیاری از کارها از جمله گویندگی رونق پیدا کردند. گویندگان این امکان را داشتند تا فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای در منزل پیش ببرند.

علاوه بر آن گویندگی در منزل به صورت آنلاین، بسیاری از استعدادهای بزرگ در این زمینه را شکوفا کرد. افرادی که تمایل زیادی به انجام این کار داشتند، فعالیت خود را در منزل آغاز کردند. اما موضوع اصلی این است که چگونه می‌توان در منزل کار گویندگی انجام داد؟ آیا محیط منزل برای پیشبرد یک شغل تخصصی همچون گویندگی و موفقیت در این عرصه مناسب است؟

گویندگی در منزل منبع درآمدی بسیار خوب برای تمامی علاقمندان به این کار است. علاقمندان به این کار می‌توانند فعالیت حرفه‌ای خود در کار گویندگی را از طریق ایران تایپیست شروع کنند. یکی از مراکز معتبر آنلاین در کشور که خدماتی ویژه را به صورت تخصصی و با همکاری با حرفه‌ای‌ترین نیروها در سطح کشور ارائه می‌دهد. گویندگان می‌توانند به صورت غیرحضوری با این مرکز همکاری داشته باشند. مرکز ایران تایپیست به عنوان معتبرترین هلدینگ ارائه دهنده‌ی خدمات متعدد در زمینه‌ی فریلنسری و سایر خدمات آنلاین، از برترین گویندگان کشور دعوت به همکاری می‌‌کند. گویندگان می‌توانند فعالیت خود را در منزل و بدون نیاز به حضور در این مرکز انجام دهند.

گویندگانی که مایل به همکاری هستند، می‌توانند تخصص خود را با شرکت در آزمون استخدامی گویندگان ایران تایپیست نشان دهند. بهترین نیروها با توجه به قدرت صدا، فن بیان و سبک گویندگی در این مرکز شروع به کار خواهند کرد. ضمن این که گویندگان می‌توانند در زمینه‌ی مورد علاقه‌ی خود فعالیت کنند و منبع درآمدی ثابت و عالی داشته باشند. در ایران تایپیست امکان همکاری در سفارش‌های بزرگ گویندگی برای علاقمندان به این کار وجود دارد. از گویندگی پادکست گرفته، تا تولید کتاب صوتی و سایر زمینه‌های گویندگی.

گویندگی در منزل

گویندگی در منزل

آیا می‌توان از طریق گویندگی در منزل کسب درآمد کرد؟

کنجکاوی بسیاری از افراد به مزایای گویندگی در منزل ربط پیدا می‌کند. سوالات مختلفی در این باره وجود دارد. به طور کلی گویندگی چقدر درآمد دارد؟ آیا می‌توان با کار گویندگی درآمدی ثابت داشت؟ آیا گویندگی به صورت غیرحضوری درآمد بالایی دارد؟ به طور کلی چنین سوالاتی برای انجام هر فعالیتی پرسیده می‌شود و ذهن علاقمندان به این زمینه‌ها را مشغول می‌کند. در ابتدا باید بدانید که گویندگی کاری نیست که امکان انجام آن به صورت آنلاین وجود نداشته باشد. اکثر گویندگان مطرح در سطح کشور، فعالیت‌های مختلفی را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. گویندگان می‌توانند با استفاده از تجهیزات کم و تهیه‌ی ابزار اصلی، کار خود را به بهترین نحو در منزل پیش ببرند.

برای گویندگی در منزل، تجهیزات کمی نیاز است. گویندگان و افراد خوش صدایی که به گویندگی علاقه مند هستند برای شروع فعالیت در منزل به میکروفون، هدفون، رایانه و نرم افزارهای لازم برای تنظیم صدا نیاز دارند. این ابزار ضروری‌ترین ابزار مورد نیاز برای تاسیس یک استودیوی خانگی است. به این ترتیب شرایط برای فعالیت حرفه‌ای در زمینه‌ی گویندگی و کسب درآمد از این طریق فراهم می‌آید.

نکته‌ی دیگر این که کار گویندگی در منزل را می‌توان از طریق همکاری با مراکز ارائه دهنده‌ی این خدمات آغاز کرد. با توجه به این که خدمات آنلاین سراسر جهان را فرا گرفته است، تعداد مراکز ارائه دهنده‌ی خدمات آنلاین رو به افزایش است. یکی از معتبرترین مراکز آنلاین که چه گویندگان و چه متقاضیان بهره‌مندی از خدمات متعدد و ویژه‌ی گویندگی می‌توانند همکاری خود را با آن آغاز کنند، مرکز ایران تایپیست است. ایران تایپیست از جمله مراکزی است که می‌توان از آن به عنوان مرکزی برای کشف بهترین استعداد در هر زمینه‌ای یاد کرد‌. این مرکز که گویندگان مستعد را از طریق آزمون گویندگی مورد آزمایش قرار می‌دهد، امکان کسب درآمد از طریق کار گویندگی را به آن‌ها می‌دهد.

می‌توان گفت که بهترین فرصت برای گویندگی در منزل، شرکت در آزمون گویندگی این مرکز معتبر است. یکی از مزایای مهم همکاری با مرکز ایران تایپیست برای کار گویندگی، داشتن منبع درآمدی ثابت از این مرکز است. کیفیت بالای خدمات ایران تایپیست، بسیاری از کاربران را به مشتریان ثابت این مرکز تبدیل می‌سازد. ضمن این که تولید تیزر و تبلیغات پربازده برای بسیاری از شرکت‌ها و برندهای بزرگ کشور با همکاری تیم گویندگان این مرکز انجام می‌شود. پس می‌توان با اطمینان گفت که شروع فعالیت در ایران تایپیست، یک منبع درآمد ثابت و بسیار عالی برای افراد علاقمند به گویندگی است. گویندگان با شروع همکاری خود با تیم ایران تایپیست، می‌توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند. ایران تایپیست امکان کسب درآمدی بسیار عالی در منزل را به بهترین گویندگان کشور می‌دهد. لذا گویندگان فعالیت با اطمینان از داشتن درآمدی عالی و ثابت می‌توانند حرفه‌ای خود را در این مرکز آغاز کنند.

گویندگی در منزل

گویندگی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ابزار مورد نیاز برای گویندگی در منزل

شاید در نگاه اول گویندگی در منزل در نظر شما امری غیر ممکن و نشدنی باشد. در واقع تصور بسیاری از افراد از گویندگی، کار در استودیوهای بزرگ است که با تجهیزات متنوع و پیشرفته‌ی ضبط صدا احاطه شده‌اند. اما شما می‌توانید فعالیت خود را با کمترین تجهیزات نیز آغاز کنید. اگر به کار گویندگی علاقمند هستید، می‌توانید استودیوی کوچک خانگی خود را بسازید. برای انجام کار گویندگی به یک سری تجهیزات اصلی نیاز دارید که با فراهم آوردن آن‌ها مشکلی جهت کار در منزل برای شما وجود نخواهد داشت. مهم‌ترین وسیله‌ای که برای شروع کار گویندگی نیاز دارید، رایانه است. شما برای ضبط صدا، ادیت صوت ضبط شده و برطرف کردن مشکلات محتوای صوتی ضبط شده به رایانه نیاز خواهید داشت.

وسیله‌ی دوم و پراهمیت دیگر برای کار گویندگی در منزل، میکروفون است. لازم است یک میکروفون با کیفیت صدای بالا تهیه کنید. چنین میکروفونی به ارتقاء سطح فعالیت شما در زمینه‌ی گویندگی، کمک زیادی خواهد کرد. علاوه بر آن لازم است یک هدفون نیز تهیه کنید. تهیه‌ی یک هدفون مناسب، باعث می‌شود تا در حین کار صدای خود را به خوبی بشنوید و هر گونه نویز و مشکل را تشخیص دهید. به این ترتیب می‌توانید مشکلات کار خود را برطرف ساخته و فعالیت خود را به شکلی با کیفیت و تخصصی انجام دهید.

برای گویندگی در منزل به ابزار تنظیم صدا نیز نیاز دارید. برای دسترسی به این تجهیزات، لازم نیست هزینه‌ی زیادی بپردازید. مرحله‌ی ضبط و تنظیم صدای خود را می‌توانید با کمک رایانه و نرم افزارهای تنظیم صدای نصب شده در آن انجام دهید.

به طور کلی برای گویندگی در منزل شما به تجهیزات زیادی نیاز ندارید. اما بهتر است تجهیزاتی با کیفیت تهیه کنید که سطح کار شما را بهبود ببخشد. با تهیه‌ی تجهیزات اصلی لازم جهت انجام کار گویندگی، مرحله‌ی دیگر برای شروع فعالیت در این حیطه شرکت در آزمون ایران تایپیست است. آزمونی که برای جذب و استخدام گویندگان حرفه‌ای و ماهر کشور برگزار می‌شود. با شرکت در این آزمون، راه رسیدن به درآمدی بسیار عالی از طریق گویندگی را طی خواهید کرد. در ادامه می‌توانید پروژه‌های مختلف گویندگی را پذیرش کرده و به عنوان یک گوینده‌ی غیرحضوری فعالیت کنید.

گویندگی در منزل

ابزار مورد نیاز برای گویندگی در منزل

گویندگی در منزل و تولید پادکست

یکی از جذاب‌ترین شاخه‌هایی که می‌توانید برای گویندگی در منزل انتخاب کنید، تولید پادکست است. پادکست‌ها محتواهایی بسیار محبوب و جذاب برای بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی هستند. تولید پادکست یکی از شاخه‌های گویندگی است که انجام آن کمترین هزینه را می‌برد. تولید کنندگان پادکست می‌توانند فعالیت خود را با سرمایه‌ای کم شروع کنند. ضمن این که ساخت پادکست حتی با استفاده از گوشی موبایل نیز امکان پذیر است. گویندگان پادکست می‌توانند از فعالیت خود در این حیطه درآمدی بسیار عالی داشته باشند.

گویندگی در منزل برای تولید یک پادکست جذاب، راه حلی موثر برای جذب تعداد زیادی از شنوندگان و مخاطبان است. در حقیقت پادکست‌ها با موضوعات مختلف، محتواهایی پرشنونده هستند و در فضای مجازی از محبوبیت زیادی برخوردارند. بنابراین تولید پادکست فعالیتی با مخاطبان زیاد و رو به رشد است. ضمن این که پادکست‌ها، ابزاری بسیار موثر برای رونق بخشیدن به کسب و کار و بازاریابی از طریق محتوا در شبکه‌های اجتماعی است.

برای انجام کار گویندگی در منزل می‌توانید به تولید پادکست‌هایی با موضوعات مختلف بپردازید. برای موفقیت در حیطه‌ی تولید پادکست به عنوان گوینده‌ای که به صورت مستقل فعالیت می‌کند، مسیر طولانی را در پیش دارید. اما راه حلی بسیار عالی برای شما وجود دارد.

مرکز ایران تایپیست شرایط فعالیت برای بهترین گویندگان فراهم آورده تا خیلی راحت از طریق گویندگی در منزل کسب درآمد کنند. تولید و گویندگی پادکست، از خدمات ویژه و پرمتقاضی در مرکز ایران تایپیست است. بنابراین به افرادی که علاقه‌ی زیادی به تولید و گویندگی پادکست دارند پیشنهاد می‌شود که در آزمون گویندگی ایران تایپیست شرکت کنند. آزمونی که به صورت رایگان و غیرحضوری برگزار می‌شود. گویندگی پادکست، اولین و تاثیرگذارترین روش برای گویندگی و موفقیت در این حیطه است. با وجود مخاطبان زیاد پادکست‌ها، کسب درآمد عالی از طریق گویندگی پادکست در ایران تایپیست تضمین شده است.

گویندگی در منزل

گویندگی در منزل و تولید پادکست

گویندگی در منزل و تولید کتاب‌های صوتی

راه دیگر برای گویندگی در منزل و کسب درآمد از این طریق، تولید کتاب صوتی است. تعداد علاقمندان به کتاب بسیار زیاد است؛ اما بسیاری از این افراد، زمان لازم برای مطالعه‌ی کتاب را ندارند. به همین دلیل گوش دادن به کتاب‌های صوتی می‌تواند یکی از بهترین راه حل‌ها برای این دسته از افراد باشد. با توجه به این نکته می‌توان کسب درآمد از طریق تولید کتاب صوتی را تضمین شده دانست. چرا که از این طریق، جذب تعداد زیادی از مخاطبان و شنوندگان محتواهای صوتی حتمی است.

با این حال گویندگی در منزل برای کتاب صوتی، یکی از حساس‌ترین شاخه‌های گویندگی است. یک گوینده می‌تواند با صدای خود جذابیت داستان یک کتاب را افزوده یا آن را کاهش دهد. گوینده‌ی حرفه‌ای کتاب صوتی، می‌تواند به فروش و محبوبیت بیشتر کتاب کمک کند. همسان سازی صدا و لحن گویندگی با سیر داستانی کتاب، گویندگی بدون تپق و داشتن فن بیانی قوی و بی‌نقص، نفس گیری صحیح و بسیاری از اصول مهم دیگر در کار گویندگی کتاب، اهمیت دوچندانی پیدا خواهد کرد. با تمام این‌ها سوال اصلی این است که یک گوینده‌ی حرفه‌ای و کاربلد در حیطه‌ی تولید کتاب صوتی، چگونه می‌تواند فعالیت خود در این زمینه را آغاز کند؟

در این دوره گویندگی در منزل و تولید کتاب صوتی بدون حضور در استودیوم‌های بزرگ و مجهز ضبط صدا امر دور از ذهنی نیست. گویندگانی که بیشتر از هر شاخه‌ی گویندگی به تولید کتاب صوتی علاقمند هستند، می‌توانند با ایران تایپیست شروع به همکاری کنند. ایران تایپیست یکی از مراکز شناخته شده در کشور است که خدمات گویندگی را در سطحی عالی و با کیفیتی تضمین شده ارائه می‌دهد. این مرکز با وجود ارائه‌ی خدمات متعدد در حیطه‌ی گویندگی و حفظ کیفیت بالا برای تمامی این خدمات، هزینه‌ای بسیار مناسب دریافت می‌کند. به همین علت شمار متقاضیان و کاربرانی که به مشتریان همیشگی این مرکز تبدیل می‌شوند، روز به روز بیشتر می‌شود. گویندگان با شروع فعالیت در ایران تایپیست، می‌توانند کار خود به عنوان یک گوینده‌ی متخصص را به شکل حرفه‌ای شروع کنند. با اخذ و انجام سفارش‌های متعدد گویندگی کتاب صوتی که در این مرکز ثبت می‌شود، منبع درآمد بسیار خوب برای گویندگان میسر می‌شود.

گویندگی در منزل

گویندگی در منزل و تولید کتاب‌های صوتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

گویندگی یا روخوانیدوبلهتدوین ویدئوهزینه گویندگی یا روخوانی

سوالات متداول

گویندگان می‌توانند فعالیت حرفه‌ای خود را در منزل انجام دهند؛ گویندگی در خانه به راحتی و با کمترین تجهیزات امکان پذیر است.

لازمه‌ی اصلی گویندگی در ایران تایپیست، موفقیت در آزمون استخدامی گویندگی این مرکز است. شما در صورت موفقیت در این آزمون می‌توانید با حداقل مدرک در ایران تایپیست مشغول به کار شوید.

فن بیان خوب، قدرت تکلم بالا، صدای شیوا، نفس گیری درست و تخصصی و... .

برای گویندگی در فضای خانه به میکروفون، هدفون و رایانه نیاز دارید.


نویسنده: ساره هدایتی گویندگی تاریخ انتشار: 1401/10/15 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 8234 امتیاز 5 از 8 نظر

کلمات کلیدی: کار گویندگی در منزل گویندگی در خانه انجام گویندگی از منزل گویندگی در خونه متقاضی گویندگی در منزل

دیدگاه کاربران

مژگان | 1403-2-14 ساعت 13:40:38 امتیاز :

سلام مژگانم و صدام خیلی خوبه و میخام کار کنم ولی گیر نمیارم ب مولشم خیلی نیاز دارم اگه منو ثبت نام کنید مطمئن باشین ک پشیمون نمیشین @MoonARTMIS اینم آیدی روبیکم اگه امکانش هست بهم پیام بدین

فاطمه | 1403-1-31 ساعت 01:27:53 امتیاز :

سلام و خسته نباشید من فاطمه هستم و علاقه به گویندگی دارم و صدامم خیلی خوبه میخام گویندگی کنم....

محسن | 1402-10-20 ساعت 18:00:54 امتیاز :

قصه گویی

قدیانی | 1402-8-22 ساعت 01:34:53 امتیاز :

با سلام من هم علاقه شدید به گویندگی در منزل دارم و می خواهم کسل درآمد کمک چه جور میتونم فعالیت را شروع کنم

مهران رضاوندی | 1402-8-13 ساعت 15:11:31 امتیاز :

سلام وقت بخیر خسته نباشید بنده علاقه زیادی به گویندگی دارم میتونم درمنزل گویندگی کنم،وکسب درآمد داشته باشم.

خانم زیبایی | 1402-8-3 ساعت 22:07:00 امتیاز :

باسلام.یه لینک معتبر برای ما بفرستید تا یه نمونه از متنی که گویندگی ساده بدون آهنگ وبدون میکروفون هست صدای اصلی رابشناسید و سپس راهنمایی کنید.باتشکر فراوان ازلطف شما

هدیه دریس | 1402-7-26 ساعت 18:10:21 امتیاز :

من مایلم که در قسمت تبدیل کتب به کتاب صوتی فعالیت کنم میشه بگین کجا باید آزمون بدم

سارا | 1402-5-26 ساعت 23:49:44 امتیاز :

سلام وقت بخیر من ب تازگی شروع کردم علاقه ی زیادی ب گویندگی دارم دارم روی صدا و نفس گیری کار میکنم ، شرایط شرکت در ازمون که گفتید چگونه است ؟!؟! ازکجا باید شرکت کرد؟! افراد مبتدی هم میتونن شرکت کنن؟!

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :