چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

گویندگی

نویسنده: آیدا وحدت گویندگی تاریخ انتشار: 1400/11/3 ساعت 09:00:00 بازدید: 1283 امتیاز 0 از 0 نظر

گویندگی و روایت یک متن با موضوع مشخص کار سختی است و به تخصص نیاز دارد. لازم است حسی که از متن گرفته می‌شود را به درستی در مخاطب القا کنید. همچنین لازم است توانایی تشخیص صوت مناسب برای خواندن یک متن و گفتن یک روایت خاص را داشته باشید. در صورتی که مایل هستید، ایران تایپیست می‌تواند درخواست شما برای گویندگی یا روخوانی را به بهترین شکل انجام داده و متون و روایات مورد نظر شما را به طور بی‌نقص و با استفاده از بهترین صداها به محتوای صوتی تبدیل کند. در این مقاله به مهم‌ترین خدمات ایران تایپیست در این عرصه اشاره می‌کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای گویندگی تنها داشتن صدای خوب کافی است؟

شاید در نگاه اول این گونه به نظر برسد که برای گویندگی و تبدیل شدن به یک روایتگر و گوینده‌ی حرفه‌ای، تنها داشتن صدایی زیبا و رسا کافی است. یک گوینده‌ی حرفه‌ای کاری تخصصی انجام می‌دهد که هر کسی نمی‌تواند از عهده‌ی آن برآید. مشکل اصلی این است که هر یک از افرادی که صدایی زیبا دارند، بدون این که تخصصی در زمینه‌ی گویندگی داشته باشند، در این زمینه فعالیت می‌کنند. برای تبدیل شدن به یک حرفه‌ای و تهیه‌ی فایل‌های صوتی بی‌نقص و با کیفیت، لازم است که لحن درخور و مناسب برای بیان کردن یک موضوع به شکل صوتی را تشخیص دهید تا بتوانید حسی که باید را در مخاطبان خود القا کنید. به طور کلی برای روایت کردن یک داستان، خبر، دکلمه و... باید به شکل تخصصی انجام شود، چرا که این کار بسیار سخت است.

گویندگی بیشتر در زمینه‌های سرگرمی و به شکل تخصصی انجام می‌شود؛ شبکه‌های ورزشی، رادیوها، کارتون‌ها و فیلم‌های سینمایی و... بیشترین نیاز را به گوینده‌های حرفه‌ای دارند. با این وجود در عرصه‌ی اینترنت و دنیای مجازی، نیاز به خدمات گویندگی و گویندگان حرفه‌ای و دوبله افزایش پیدا کرده است. با توجه به این که افراد به گوش دادن فایل‌های صوتی و پادکست‌ها علاقه‌ی زیادی نشان می‌دهند، بسیاری از افراد فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید محتوای صوتی و پادکست آغاز کرده‌اند و نیاز آن‌ها به گویندگان حرفه‌ای و متخصص افزایش پیدا کرده است. اما بسیاری از گویندگان برای ارائه‌ی خدمات خود در این زمینه هزینه‌ی بسیار زیادی را دریافت می‌کنند؛ ضمن این که تنها به صدای خوب خود بسنده کرده و هیچ تلاشی برای ارائه‌ی خدمات با کیفیت در زمینه‌ی روایت گری و گویندگی نمی‌کنند.

یک گوینده‌ی حرفه‌ای برای روایت یک داستان، خبر یا هر متن دیگری بهترین لحن را انتخاب می‌کند، در هر قسمت از روایتگری به شکل درست تنفس می‌کند، صدای خود را به شکلی بی‌نقص تنظیم کرده و به آن قوت می‌دهد یا حجم صدا را کم و زیاد می‌کند و هر اقدامی که باید را برای تخصصی انجام دادن کار خود به عنوان یک گوینده‌ی حرفه‌ای انجام می‌دهد؛ تخصص و مهارتی که تیم گویندگان مرکز ایران تایپیست برای ارائه‌ی خدمات در زمینه‌ی گویندگی از آن برخوردار هستند. تیم ایران تایپیست که از بهترین و حرفه‌ای‌ترین گویندگان در سطح ایران تشکیل شده است، متن مورد نظر شما را به یک محتوای صوتی با بهترین کیفیت تبدیل می‌کنند؛ می‌توانید درخواست خود برای تولید محتوای صوتی و تبدیل کردن یک متن به یک فایل صوتی را به شکل آنلاین در وبسایت ایران تایپیست ثبت کنید. همچنین می‌توانید گوینده‌ی مورد نظرتان را برای رسیدگی به سفارش و روایتگری متن مورد نظرتان انتخاب کنید. جالب است که خدمات ایران تایپیست در این حیطه مطابق با میل و سلیقه‌ی شما انجام می‌شود؛ به عبارتی امکان این را دارید که لحن و تن صدای مورد نظر خود را برای گوینده انتخاب کنید. تمامی این خدمات با عالی‌ترین کیفیت و هزینه‌ای بسیار مناسب ارائه می‌شود.

گویندگی

گویندگی

در تست گویندگی به چه مواردی اشاره می‌شود؟

در صورتی که صدای خوبی دارید و با اصول و مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک گوینده‌ی حرفه‌ای آشنا هستید، می‌توانید در زمینه‌ی گویندگی در هلدینگ ایران تایپیست شروع به کار کنید. برای شروع فعالیت خود در این حیطه باید حرفه‌ای عمل کنید و با نکات و موارد مهم در تست گویندگی آشنایی داشته باشید. موضوع اصلی این است که هر یک از متون درون مایه‌ی خود را دارند و داستان متفاوتی را رعایت می‌کنند؛ چیزی که باعث موفقیت شما در کار روایتگری و گفتن یک داستان حرفه‌ای می‌سازد، ارتباط گرفتن با داستان مورد نظر است. در واقع باید خود را در جریان متن قرار دهید، از اهمیت محتوا و داستانی که ارائه می‌دهد آگاه باشید و در نهایت داستان مورد نظر را به بهترین حالت ممکن روایت کنید.

گویندگی زمانی درست انجام می‌شود که گوینده بتواند مخاطب را درگیر متن ساخته در ذهن او کنجکاوی ایجاد کند. برای مثال فردی که به عنوان گوینده‌ی مسابقات ورزشی فعالیت دارد، باید بتواند هیجان مسابقات را به مخاطبان انتقال داده و باعث شود تا مخاطب برای پی بردن به نتیجه، مسابقه را تا انتها دنبال کند. تمامی این‌ها به قدرت صدای گوینده و توانایی او در تنظیم تن و لحن صدا در طول مسابقه بستگی دارد. در حقیقت در تست گویندگی لازم است به این نکات توجه داشته باشید، بدانید که صدای خود را در نقطه‌ی اوج متن مورد نظر به چه شکل تغییر داده و قدرت تشخیص و انتخاب بهترین لحن و تن صدا را داشته باشید.

صدای عالی یک گوینده و تنظیم صدای درست او به مردم کمک می‌کند تا آن چه را که بیان می‌شود به درستی درک کنند. بیان دقیق و تلفظ واضح و درست جملات و کلمات، توانایی کنترل احساسات، رسا بودن و ابراز درست احساسات، توانایی در مکث درست و بجا به صورت غریزی، حفظ قدرت صدا و ثابت نگه داشتن آن در مواردی که گویندگی باید به شکل طولانی و دراز مدت انجام شود و بسیاری از موارد دیگر در سنجش گویندگان حرفه‌ای مورد بررسی قرار گرفته و از این طریق نیروهای متخصص و حرفه‌ای برای ارائه‌ی خدمات در این زمینه به کار گرفته می‌شوند. بنابراین شما با ثبت سفارش در ایران تایپیست و درخواست ارائه‌ی خدمات توسط گویندگان این مرکز معتبر، می‌توانید کیفیت خدمات مورد نظر را تضمین شده بدانید و مطمئن باشید که سفارش شما با کیفیت تضمین شده انجام می‌شود.

گویندگی

تست گویندگی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کدام مرکز سفارشات گویندگی می‌پذیرد؟

گویندگی به هیچ وجه ساده نیست و باید حتما به شکل تخصصی و حرفه‌ای انجام شود. گویندگان حرفه‌ای در سراسر کشور وجود دارند، اما مشکلی که وجود دارد این است که بسیاری از افراد شخصی را به عنوان گوینده‌ی حرفه‌ای تصور می‌کنند که تنها مهارت او در این زمینه داشتن یک صدای خوب و رسا است. برای گویندگی باید با اصول انجام این کار آشنایی داشته باشید و بتوانید روایتگری یک متن را به بهترین شکل انجام دهید. برای استخدام کردن یک گوینده به هزینه‌ی بسیار زیادی نیاز است، چه بسا ممکن است کیفیت خدمات گوینده‌ی مورد نظر شما در حدی که باید نباشد.

بهترین راه حل این است که از مراکزی که خدمات عالی و تخصصی را در این حیطه ارائه می‌دهند کمک بگیرید. ایران تایپیست از هلدینگ‌های معتبری است که خدمات گویندگی حرفه‌ای و تخصصی را برای کاربران در سراسر نقاط کشور ارائه می‌دهد؛ شما می‌توانید به شکل حضوری برای بهره‌مندی از خدمات ارائه شده توسط گویندگان این مرکز معتبر درخواست دهید، با این وجود این امکان برای کاربران در تمامی نقاط کشور وجود دارد تا از طریق وب سایت ایران تایپیست برای تولید محتوای صوتی و بهره‌مندی از خدمات گویندگان این مرکز جهت روایت یک متن، سفارش ثبت کنند. علاوه بر آن تمامی کاربران این وبسایت می‌توانند از خدمات گویندگی در زمینه‌های مختلف بهره ببرند؛ تولید فایل صوتی از متن کتاب، گویندگی برای رسانه‌های مجازی و وبسایت‌ها، روایت اخبار و تولید فایل‌های صوتی خبری، روایتگری و تولید محتوای صوتی برای شبکه‌های اجتماعی مختلف، تولید فایل صوتی برای اپراتور شرکت‌ها و سانترال و بسیاری از موارد دیگر، از مهم‌ترین و متنوع‌ترین خدمات ارائه شده توسط مرکز ایران تایپیست در زمینه‌ی تولید محتوای صوتی می‌باشد که این مرکز بهترین گویندگان و راوی‌های آزمایش شده و درس پس داده را برای انجام سفارش‌های مختلفی که در این حیطه ثبت شده‌اند، انتخاب می‌کند. ضمن این که خدمات متنوع و با کیفیتی که توسط این مرکز ارائه می‌شود، هزینه‌ای بسیار به صرفه و مناسب را به دنبال دارد که با توجه به کیفیتی که دریافت می‌‌شود، این هزینه‌ی بسیار مناسب یک امتیاز بزرگ برای تمامی کاربران است.

گویندگی

مرکز گویندگی

دریافت نمونه کار گویندگی متن به صورت رایگان

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ثبت درخواست در ایران تایپیست برای بهره‌مندی از خدماتی که به شکل حرفه‌ای در حیطه‌ی گویندگی ارائه می‌شوند، امکان دریافت نمونه کار گویندگی متن به صورت رایگان است. از طریق دریافت و بررسی نمونه کارهای انجام شده در هر زمینه‌ای، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کیفیت خدماتی که دریافت می‌کنید بالا و مناسب است؛ در واقع از این طریق می‌توانید آینده را پیش بینی کنید و از بی‌نقص بودن و کیفیت بالای خدمات مورد نظر اطمینان حاصل کنید. از طرف دیگر با دریافت نمونه کارهای گویندگی مرکز ایران تایپیست، می‌توانید به مهارت و تخصص گویندگان این مرکز پی ببرید و بهترین گوینده را برای انجام سفارش خود انتخاب کنید. شما می‌توانید نمونه کارهای تهیه شده توسط گوینده‌های خانم و آقا را دریافت و بررسی کنید و با توجه به لحن و تن صدای هر یک از آن‌ها، گوینده‌ای که روایتگری و بازخوانی متون را با لحن مورد نظر شما انجام می‌دهد انتخاب کنید.

با دریافت این نمونه کارها به می‌توانید بلافاصله برای ثبت سفارش اقدام کنید؛ در واقع بررسی این نمونه‌ها این امکان را به شما خواهد داد که از کیفیت خدمات مرکز ایران تایپیست در حیطه‌ی گویندگی اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که سفارش شما به بهترین شکل توسط گویندگان متخصص این مرکز انجام می‌شود. مزیت دیگر دریافت این نمونه‌ها، آشنایی با خدمات مرکز ایران تایپیست است؛ ایران تایپیست خدمات خود را برای بسیاری از شبکه‌ها، وبسایت‌ها، پلتفرم‌ها و دیگر کاربران ارائه داده و برای ارائه‌ی خدمات در هر حیطه، گویندگانی را به کار می‌گیرد که تخصص و سابقه‌ی لازم را به عنوان گوینده و روایتگر متون مورد نظر دارا هستند.

شما می‌توانید نمونه کارهای تهیه شده توسط گویندگان مرکز ایران تایپیست را از وبسایت این مرکز دانلود کنید و پیش از این که سفارش خود را ثبت کنید، از جزئیات ثبت سفارش، تخصص گویندگان و تسلط آن‌ها بر اصول گویندگی اطمینان حاصل نمایید. در صورت تمایل می‌توانید تمامی نمونه کارهای تهیه شده در این حیطه را به شکل کاملا رایگان از طریق سایت ایران تایپیست دانلود کنید.

گویندگی

دریافت نمونه کار گویندگی متن به صورت رایگان

هزینه خدمات گویندگی به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی هزینه‌ی تهیه‌ی یک فایل صوتی به این بستگی دارد که خودتان این کار انجام دهید یا انجام آن را به افراد متخصص در این حیطه واگذار کنید. برای این که فایل‌های صوتی را خودتان تهیه کنید، به تجهیزات زیادی نیاز خواهید داشت که این موضوع به نوبه‌ی خود هزینه‌ی هنگفتی را به همراه دارد. پس می‌توانید کار گویندگی را به گویندگان متخصص و با سابقه سپرده و خواسته‌ی خود را به بهترین شکل و با مناسب‌ترین هزینه انجام دهید. برای تهیه‌ی فایل صوتی از متن مورد نظر خود می‌توانید در مرکز ایران تایپیست ثبت نام کرده و سپس سفارش ثبت کنید و از این طریق با صرف مناسب‌ترین هزینه از خدماتی متنوع و با کیفیت در حیطه‌ی گویندگی بهره ببرید. شاید بپرسید که هزینه خدمات گویندگی در مرکز ایران تایپیست چقدر است؟ این هزینه بستگی به نوع سفارش شما دارد؛ در واقع هر سفارش هزینه‌ی متفاوتی را به همراه داشته و قیمتی که برای ثبت سفارش در این حیطه تعیین می‌شود، تحت تاثیر عوامل متعدد متغیر است.

یکی از اصلی‌ترین عوامل تعیین کننده‌ی این هزینه، حجم سفارش است؛ برای مثال تهیه‌ی فایل صوتی از متن کتاب یک کار پر حجم است، در مقابل کار تهیه‌ی محتوای صوتی برای وبلاگ یا شبکه‌های اجتماعی به طور معمول کم حجم‌تر است. بنابراین هر چه حجم کار سفارش شما بیشتر باشد، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید. در کنار آن در صورتی که برای ویرایش فایل صوتی خود درخواست داده و تقاضا کنید که موزیک یا افکت صوتی به فایل اضافه شود، هزینه‌ی سفارش شما بیشتر خواهد شد.به طور کلی اگر برای تبدیل متن مورد نظرتان به فایل صوتی از خدمات بیشتری بهره ببرید، هزینه‌ای که باید بپردازید بیشتر می‌شود. با وجود این که ایران تایپیست خدمات متنوع خود در حیطه‌ی گویندگی را با مناسب‌ترین هزینه ارائه می‌دهد، شرایط پرداخت هزینه‌ی سفارش‌ها به شکل اقساطی را فراهم آورده؛ شما با ثبت سفارش در این مرکز می‌توانید هزینه‌ی سفارش خود را در دو قسط پرداخت کنید.

گویندگی

هزینه خدمات گویندگی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش گویندگی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

گویندگی یا روخوانیدوبلهتولید زیرنویستدوین ویدئو

سوالات متداول

ارتباط گیری با متن، ثابت نگه داشتن صدا در طول خواندن متن، تنظیم قدرت و تن صدا، تشخیص بهترین لحن برای خواندن یک متن، تلفظ صحیح کلمات و توانایی بالا در روان خوانی و... .

بازخوانی متن کتاب، تولید تیزر تبلیغاتی، تولید محتوای صوتی برای شبکه‌های اجتماعی و... .

بله. پیش از ثبت سفارش می‌توانید نمونه کارهای انجام شده توسط تیم گویندگان این مرکز را دریافت و بررسی کنید.

ایران تایپیست خدمات خود را با بهترین هزینه ارائه می‌دهد.


نویسنده: آیدا وحدت گویندگی تاریخ انتشار: 1400/11/3 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1283 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: گویندگی تیزر تبلیغاتی سفارش گویندگی گویندگی و دوبله گویندگی کلیپ گویندگی حرفه ای

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :